Last news in Fakti

26 Март, 2022 10:30, обновена 26 Март, 2022 20:20 75 386 68

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • eqs-
  • тест

Mercedes EQS е новият еталон в луксозния клас електромобили

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас) - 1

С Mercedes EQS германците предефинират автомобилния лукс - независимо от задвижването. Но за да бъде убедителен навсякъде, EQS трябва да предложи повече от просто висок комфорт при шофиране, висококачествени материали и няколко електронни помощника. Задаваме въпроса: Какво може повече EQS от класическата S-Klasse? Отговорът получихме след обстоен тест на версията EQS 450+.

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)

Rolls-Royce среща Citroen: Така най-кратко може да се опише уникалната возия и обезшуменост на новата електрическа S-Klasse. Mercedes EQS е първокласен автомобил що се касае до комфорт при возене. Той съчетава плавно и ефективно окачване с уникална шумоизолация. Независимо от пътната обстановка в салона е тихо и безопасно. След теста, който направихме, можем спокойно да заявим, че луксозният (електрически) сегмент също има нов еталон и това е EQS.

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)

Богатството от сложни решения в EQS е толкова голямо, че трябва да се съсредоточим само върху тези, които се открояват най-много. В крайна сметка това, което е удивително при Mercedes EQS, не е, че е особено тих. Това, което е удивително, е колко добре този 5.22 метра дълъг автомобил се насочва в тесни завои: прецизно и бързо. Фактът се дължи на управлението на задната ос, при ниски скорости, т.е. при паркиране или маневриране с ниска скорост, колелата се въртят в посока, обратна на предната ос. Обикновено задните колела завиват до 4.5 градуса, но срещу доплащане завиването им става цели десет градуса, какъвто бе случаят с тестовия автомобил. Абсурдно е как тази огромна лимузина взима завоите - диаметърът на завой е 10.9 метра.

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)

При високи скорости задните колела също завиват, но този път в посока еднаква с тази на предните. Тогава, тежащият над 2 500 кг автомобил (междуосно разстояние: 3.21 метра) се усеща като летящ килим. Без каквито и да било вибрации. Скоростта и ускорението са забележителни, но ще се запитате: Какво остава от 107.8-киловатчасаовата батерия, когато Mercedes се кара правилно, тоест по магистрала с висока скорост? Карахме EQS 300 километра по магистрала и с учудване установихме, че колата и тук впечатлява. този път с дълъг пробег и с разумна консумация на енергия.

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)

Пътуването на извънградско поверихме на иновативният круиз контрол. Темпомат, зимни гуми, сух път и малко попътен вятър. Просто е невероятно колко удобна е тази електрическа кола. Системите за подпомагане на шофирането имат основен принос, а тяхната най-голяма сила е да не се забелязват. Бордовият компютър показва консумация на енергия от 25.8 kWh / 100 км, което аритметично води до пробег от 418 км, което в реални условия е повече от пробега на Tesla Model 3 Long Range.

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)

Но това не трябва да ви учудва. В крайна сметка, EQS е най-аеродинамичният автомобил в света с коефициент на въздушно съпротивление от 0.20. Ако искате да карате най-икономичната електрическа S-Klasse, то не трябва да избирате мощната 4х4 версия 580 4MATIC, а трябва да изберете именно тестваната от нас EQS 450+. Тя има само задно предаване и по-тесни гуми. В крайна сметка трябва да разберете, че тази кола в момента е без конкуренция на пазара, като евентуална такава ще се появи в лицето на предстоящото BMW 7 Series.

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)

При показания на скоростомера в диапазона 150 - 200 км/ч постигнахме реална средна скорост от 160 км/ч на 30-километров участък. Тази проба доведе до значително по-голяма консумация на от 35.4 kWh / 100 км, като това бе и максималната стойност в теста. Така енергията ще свърши след почти 300 километра, което също е забележително постижение. Най-ниската консумация от 14.4 kWh / 100 км постигнахме в градския трафик на столицата. Това съответства на пробег от 700 километра, което е значително повече от километрите според WLTP, отбелязани в паспортните данни на превозното средство.

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)

Но никой не трябва да си прави илюзиите, че Mercedes EQS може да се сравни с S-класа по отношение на пробег. Това, което отличава EQS що се касае до електромобили обаче е големият капацитет на батерията. А този факт се допълва от перфектно функциониращ маршрутизатор, включително предварително кондициониране на батерията. По този начин удобството по време на път е уникално. Въведете дестинацията чрез гласово управление, изчислите маршрута със спирки за зареждане и прогноза и сте готови. С други думи последното поколение немски електрически автомобили вече не изостава от Tesla по отношение нито на качеството на силовия тракт, нито на пробег. А това означава, че Mercedes извади кола, която се явява еталон при електромобилите и от тук на сетне всички ще трябва да се сравняват с нея.

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)

След като уточнихме тези факти, разбира се, вече можем да напишем и няколко реда за простора в салона и багажното отделение (щедър и лесен за товарене благодарение на задната врата), качеството на изработка или за звука на аудиосистемата Burmester, но трябва също така да обърнем внимание и на още нещо, което е особено поразително - системите за подпомагане на шофирането. Предупреждението за напускане на лентата и функцията за контрол на скоростта работят толкова дискретно, че почти не се забелязват.

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)

Автоматичната рекуперация при шофиране без активиран ACC също е абсолютно образцова. Хубаво е да се види, че EQS не само забавя скоростта при коли отпред, но и когато пешеходец пресича платното. А главният head up дисплей, за който Mercedes вдига много по-малко шум от подобната проекция с добавена реалност на Volkswagen, работи толкова гладко и ненатрапчиво, че също трябва да се счита за еталон от най-висок клас. Силен плюс в и без това перфектната безопасност е системата Digital Light, която за съжаление е опция и за нея, както и за завиващите с 10 градуса колела, трябва да се доплати. Вие просто карате през нощта на дълги светлини, а насрещно движещите се коли не забелязват това. Те са прецизно "изрязвани". Както обикновено с автомобилите за тестово шофиране, и в нашата кола присъстваха почти всички екстри, които обаче покачват драстично цената на автомобила.

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)

Перфектното оборудване ако се взима предвид съотношението цена/качество е именно тестовият ни EQS 450+, което означава по-малко оборудване, но голямата батерия и 10-градусово управление на задната ос, както и пакета Advanced Plus (цифрови светлини), отказвайки се от хипер екрана и широките гуми. Но всичко е въпрос на избор и възможности. И въпреки високата цена, EQS излиза като едноличен лидер в електрическия луксозен клас и може би следващият конкурент няма да бъде новата Model S, а BMW 7 Series. Но това в обозримо бъдеще, през което, със сигурност Mercedes няма да стоят на едно място.

Тествахме електрическата S-Klasse (вижте и цените ѝ у нас)


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 107 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 майтап

    37 43 Отговор
    ЛАДА КРАНТА
  • 3 Емо

    68 69 Отговор
    Мерцедес = некачествена конфекция за комплекса ри.
  • 4 Мхм

    55 59 Отговор
    немски биклюк

    Коментиран от #8

  • 5 Бегай бе

    141 22 Отговор
    Абе светът напълно отлепи бе..200-300 К за кола...??? Следващата зима няма да има хляб за ядене-и то в същата Германия--те електричка за 300 К ни предлагат...

    Коментиран от #23, #35

  • 6 Qwerty

    30 12 Отговор
    Daimler, кво да кажеш повече!
  • 7 определено

    97 22 Отговор
    ако е студено и вали, кара се на фарове, с чистачки, парно и малко повече газ, се подготвяш за безкрайно пътуване със спирания за зареждане на всеки 250 км.... ама не трябва да си пускаш и радиото да не хабиш тока. Тролеите са си за градско каране, за извънградско и дълги маршрути тази технология не работи. Само човек да си представи, че с такава кола трябва да тръгнеш примерно до Германия - около 1200 километра от София... по добре да вземеш влака....

    Коментиран от #15, #37

  • 8 факт

    36 33 Отговор

    До коментар #4 от "Мхм":

    Нормално няма немски коли които да стават за нещо
  • 9 чичо Пешо

    64 4 Отговор
    Който е "спестил от закуски" 300К, ще кара (може би) тоа електрокар; останалите - нещо на 10-тина години "от първи собственик" на 130 000 км. ...Не, че задължително ще е по-лошо от електрокара...
  • 10 Име

    39 45 Отговор
    Много добро ревю на Радослав. И е абсолютно прав, като казва, че мирцедес винаги са задавали тона, тоест те са еталон за всичко, свързано с автомобилите. И при електромобилите явно ще е така.

    Коментиран от #17

  • 11 смех

    43 8 Отговор
    В багацника има Z тва да не е на руските войски колата
  • 12 друга е истината

    70 20 Отговор
    Айде благодаря от такива "тестове". Подобни платени хвалби четохме и за W220 S-класата от 2000 година. После се оказа най-големия боклук от всички коли

    Коментиран от #13, #19

  • 13 кой се хване

    39 14 Отговор

    До коментар #12 от "друга е истината":

    Капан за глопаци
  • 14 Еталон за шарани

    71 10 Отговор
    Авторе защо не кажеш като му тръмне един електронен модул на този "еталон" какво правиме и колко е ремонта?!?

    Коментиран от #18

  • 15 Именно!

    49 8 Отговор

    До коментар #7 от "определено":

    Пък и ако не живееш в къща или кооперация със собствен гараж с ток в него ,като собственик на ЕЛ. автомобил си заробен с часове на месец да чакаш по колонки за зареждане на возилото си! Пък и съм чувал ,че там цената на тока е соленичка,а и сега при самоубийството на ЕК ,повишението цената на газта си излиза хем прескъпа кола ,хем прескъпо зареждане!

    Коментиран от #16, #38

  • 16 прост народ

    60 6 Отговор

    До коментар #15 от "Именно!":

    Що бе. Аз живея в Обеля в панелен блок с 200 семейства. Всички в блока имат ел.автомобили, някой по 2 броя -и за жената. Вечер като се приберем от балконите всички пускаме кабели с ток в градинката пред блока.

    Чула жабата от 20-тия етаж на панелката , че в сащ където живеят в еднофамилни къщи купуват ел коли и решила и тя да кара ел кола.

    Коментиран от #20, #30

  • 17 мерцедес задава тон ама друг път

    52 9 Отговор

    До коментар #10 от "Име":

    Задаваш тона, когато си първи. Когато си последен можеш само да плащаш за реклама и да се надяваш някой да се хване
  • 18 Qwerty

    33 32 Отговор

    До коментар #14 от "Еталон за шарани":

    Mercedes никога не е бил кола за бедни! Никога! Това че някои е решил да се ‘отърка’ в лукса за 10 000 лева, е друга ‘бира’! Теб като те притесняват модулите, не си я купувай! Дачия няма такива модули!

    Коментиран от #21, #22, #31

  • 19 w220

    9 20 Отговор

    До коментар #12 от "друга е истината":

    Вземи се образовай малко за w220. Викакаш и двигателя М113 е не става и 5g- троник не става. Мерцедес слагат 5г- тронка в Майбах, ама за българското мислене е така.
  • 20 Народа вярно е прост

    42 6 Отговор

    До коментар #16 от "прост народ":

    Живея на 20-ти етаж в Обеля, чете статия за електрическата S класа на Mercedes и единственото оправдание за което се сеща че не може да си я купи е че няма къде да я зарежда.

    А не се сеща че целия апартамент заедно с обзавеждането и автомобила който кара, струват по-малко от този автомобил и тези, които могат да си го позволят, живеят в къщи с гараж за поне два автомобила. ПОНЕ!

    Ако не вярваш, преброй колко чисто нови S класа има пред блока ти и ни информирай? Най-много да има някоя 20-годишна S класа на някой който живее в панелка под наем на 20-тия етаж и е теглил кредит да я купи.
  • 21 Бедно ти е мисленето

    29 9 Отговор

    До коментар #18 от "Qwerty":

    Да. Притесняват ме, защото електрониката е най-ненадеждното и скъпо нещо. А в ел колите освен модули и електроника друго няма. Без значение дали е Дачия, мерцедес или друго.
  • 22 Алчния Ганьо гледа парите

    31 8 Отговор

    До коментар #18 от "Qwerty":

    Никой не го интересува дали е за бедни или за богати и колко струва. Като те остави по средата на пътя друга песен ще запееш
  • 23 Ники

    31 4 Отговор

    До коментар #5 от "Бегай бе":

    В момента се опитвам да купя кола на жена ми за близо 300к … и не мога от 4 месеца защото е претоварено цените отидоха нагоре , търсенето е повече от предлагането .. и в луксозния сегмент всичко се чака зверски … 2 години чака един приятел нова г класа .. а за яхти да не ти обяснявам … старите са на цената на новите и има фулл клиенти .. в момента в света има толкова много богати хора .. и в БГ има .. колкото никога през историята на човечеството не е имашо …
  • 24 незнайко

    51 9 Отговор
    С тази огромна емблема и смотана пластмаса зад нея предницата е отврат ! За двата дисплея сложени като насред нищото да не говорим ! Таблото е ГРОЗНО ! Колата прилича на GSM !!!
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Кефал

    17 1 Отговор
    Интересно от София се оплаквате, че нямате пари, а в същото време тази кола я карат в Петрич.
  • 28 Антон

    32 4 Отговор
    Забележете на снимката задните седалки и подлакътник. Мязат на такива на кола от ниския бюджетен клас. Лостчетата за чистачки, мигачи ит.н. са от кофти пластмаса. Пробега е съмнителен. Журналистите не казват с каква скорост са карали по махистралата

    Коментиран от #34

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 каде ги намерихте тея 20 000 волта

    13 1 Отговор

    До коментар #16 от "прост народ":

    в таз обеля те ги крият в трансформатора дето крадливото енерго получи на подарък
  • 31 дачия е рено а

    6 7 Отговор

    До коментар #18 от "Qwerty":

    рено от край време си е гувноо ти си го карай а ако си крадец богаташ се моли да не се осъзнаят тея дето си направил беднии да не те пррречукат

    Коментиран от #32, #45

  • 32 Феномен Д

    11 2 Отговор

    До коментар #31 от "дачия е рено а":

    А немското коли строене е АМИН.
  • 33 Z като заклан

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Z като запек":

    Има само запорожци бате
  • 34 Гост5

    4 5 Отговор

    До коментар #28 от "Антон":

    На твоята барака какви са и седалките

    Коментиран от #41

  • 35 Йо Несбьо

    9 6 Отговор

    До коментар #5 от "Бегай бе":

    Нали се сещаш, че и заплатите ще скочат? От тази година май бяха €12 бруто минимално на час в Германия (не помня точно), нищо чудно да станат и €15 заради цените и инфлацията...

    Иначе, аз самият не бих си купил такава кола, дори и да можех. По-добре нещо, което да ми придава стойност и доходи, вместо да робувам за него. Ако трябва да плащам 10 години по 2000 лева месечно и да живея под наем, какви доходи трябва да имам? Според мен поне 10 пъти по 2000 лева, за да мога да си гледам интересите. Богати хора, разбира се, има много, както и много се разнообразиха начините да се забогатее. Никога в историята не е имало толкова възможности. Все си мисля за биткойн. Едно време (2009) беше по $0.50. Нямах възможност, бях безработен и не можах да си купя 20-30. Само си представете сега да ги продаде човек 30х$45 000 - Ами то и за внуците ще има!
  • 36 Карам бричка

    9 1 Отговор
    Като гледам цаните, мога да си купя стотина коли като моята и да си ги сменям като носни кърпички.

    Коментиран от #39

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 TSLA ®

    5 11 Отговор

    До коментар #15 от "Именно!":

    Мрън мрън.... БГ мама,
    Колата се зарежда за 4 секунди: 2 закачаш кабела, 2 го откачаш.
    3-фазните коли не са за принцеси и стотинкаджии.
  • 39 Наркос

    12 12 Отговор

    До коментар #36 от "Карам бричка":

    Мерцедес никога не е била марка за хора с ниски доходи. Дори да вземеш втора ръка не можеш да си позволиш поддръжката!
    Карай си таралясниците и моля те спри да се вреш в лявата лента !

    Коментиран от #42, #52

  • 40 мечо

    11 1 Отговор
    ее супер туи е кола щте я подаржам щте я лижа с език като младо п иче
  • 41 Антон

    4 2 Отговор

    До коментар #34 от "Гост5":

    Аз имам няколко…..
    Може да прочетеш коментарите в предишната статия -особености на новите коли, които дразнят шофьорите и ще разбереш

    Коментиран от #51

  • 42 факт

    12 5 Отговор

    До коментар #39 от "Наркос":

    мнгалцедес скоро ще фалира и ще е част от миналото с посредствени коли толкова
  • 43 нема да има ток

    8 1 Отговор
    за електрички скоро
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 те бедите

    5 3 Отговор

    До коментар #31 от "дачия е рено а":

    за това са бедни, щото са тъпи и няма как да се усетят, затова и те ще са бедни и децата им и внуците им
  • 46 Асххх

    4 6 Отговор
    При Рено някой модели повече от 10 години завиват задните колела в стандартното оборудване Мерцедес краде

    Коментиран от #53

  • 47 Не, мерси

    3 0 Отговор
    За толкова пари може да се купи японска или американска спортна кола или дори Порше.
  • 48 ЛОШО

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Z като запек":

    НАРУШЕНИЕ НА ЗАКОНА 300КМ В ЧАС ДА СЕ ИЗДИРЯТ И ДА СЕ ГЛОБЯТ ВОДАЧИТЕ,400КМ ПРОБЕК ПЪЛЕН ПРОВАЛ ТЕЖИ ПОЧТИ 3 ТОНА ГОЛЯМ РАЗСОД ЗАРАДИ ТЕЖЕСТТА 25КВ НА 100КМ СМЯТАЙТЕ ЗА СЕГА ПО О,21СТ.НА КИЛОВАТ САМО МИНУСИ ЕЛЕКТРОМОБИЛА Е ДЛЪЖЕН ДА МИНАВА С ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ НАД 1000КМ АЗ НЕ МОГА ДА СПИРАМ НА ВСЕКИ 300КМ ДА ЗАРЕЖДАМ ПО 1 ЧАС ДА ГУБЯ ОТ ЛИЧНОТО СИ ВРЕМЕ ЗАРАДИ ЗАРЕЖДАНЕ!

    Коментиран от #54, #55

  • 49 Иван

    3 1 Отговор
    С неправилната Tesla я сравнявате.
  • 50 Гост

    7 1 Отговор
    Мчи той многу ефтин..от 200 до 300 хил.лв за парче.Навремиту когиш зимахми по 250 бона заплати, ейй през 98 и 99та гудина, можихми да си купим ,а то тогас ени бръкми, очиларки,124 ки"...къде беши тоз Мерц тогас? Да, Мерцедеса е супер, но при такава цена едва ли в близко бъдеще ще навлезе масово в употреба.А и модела през годините никога не е бил предназначен за " рабоччий клас"
  • 51 Гост5

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Антон":

    И какви са последно?
  • 52 Карам бричка

    2 2 Отговор

    До коментар #39 от "Наркос":

    Незнаех, че има и лява лента
  • 53 MIB Plameni

    1 2 Отговор

    До коментар #46 от "Асххх":

    Завиващи задни колела е имало преди повече от 110 години
  • 54 Ами смятаме

    4 3 Отговор

    До коментар #48 от "ЛОШО":

    "400КМ ПРОБЕК ПЪЛЕН ПРОВАЛ ТЕЖИ ПОЧТИ 3 ТОНА ГОЛЯМ РАЗСОД ЗАРАДИ ТЕЖЕСТТА 25КВ НА 100КМ СМЯТАЙТЕ ЗА СЕГА ПО О,21СТ.НА КИЛОВАТ САМО МИНУСИ ЕЛЕКТРОМОБИЛА Е ДЛЪЖЕН ДА МИНАВА С ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ НАД 1000КМ "


    Първо не беше нужно да крещиш, защото писането с големи букви в интернет е равностойно на крещене и неуважение към останалите. Ако не можеш да пишеш без правописни грешки, което всеки ще ти прости, поне недей да пишеш с големи букви, ако обичаш. Благодаря предварително!

    А сега ето сметките за "провала" на електромобилите.

    Много правилно си отбелязал, че този три тона шлеп харчи като за световно - почти два пъти повече от Тесла модел 3. Но нека все пак направим сметката какво губиш като зареждаш ток за 21 стотинки вместо бензин за 3 лв? Не че собственика на S класа го бърка, но ето така за спорта.

    Ако минаваш 52 000 км годишно, това са 1000 километра на седмица - 250 киловатчаса. Тоест трябва да заредиш батерията почти три пъти на всеки седем дни. Ако всяка вечер включваш автомобила в контакта, както правиш с телефона си, за десетина часа от най-обикновен контакт 230V 16А, ще зареждаш около 40 квтч на нощ. От монофазна зарядна станция за 1000 лв - два пъти повече.

    Това ще ти струва 250х0.21= 52,5лв/за седмица за 1000 километра с S класа. На бензин в най-оптимистичния нереалистичен разход погледнат с розови очила от 8 на сто, са 80л х 3лв = 240лв.

    За годината 2 730 лв за ток или 12 480 лв за бензин - изберете сами.
  • 55 Да сметнем и за градско?

    6 4 Отговор

    До коментар #48 от "ЛОШО":

    Защото там е най-голямото предимство на електромобилите. За разлика от бензиновите и дизеловите автомобили, електромобилите са най икономични в града. Цитирам реални данни, засечени в реален тест:

    "Най-ниската консумация от 14.4 kWh / 100 км постигнахме в градския трафик на столицата. Това съответства на пробег от 700 километра"

    Ако караш 1000 км градско всяка седмица, бензиновия автомобил в градския трафик на столицата ще ти харчи поне 12 на сто. При 80 литра резервоар, за годината ще трябва да го заредиш 78 пъти, а батерията 74 пъти.

    За годината 7 488квтч х 0,21лв=1573лв

    Или 6240л. х 3лв. = 18 720лв.

    За 10 години 170 хиляди лв разлика - почти още една чисто нова S класа.

    Мислиш ли, че ще е нужно дълго убеждение на хората да преминат към електромобили при тези цени на горивата?

    Защото Това са реални разходи на гориво не само на S класата, а на повечето по-големи автомобили. Почти всеки SUV гори 12 на 100 градско или повече.

    И това без да смятаме остатъчната стойност, която ще е близо до отрицателна за автомобилите с ДВГ след десетина години.

    Коментиран от #57, #62

  • 56 Сухия

    6 1 Отговор
    От страни ми прилича на Ситроен, от зад прилича на някаква семейна кола за младо семейство (нещо между кросоувър и ван). Тва не прилича на Мерцедес.
  • 57 Димитър

    14 0 Отговор

    До коментар #55 от "Да сметнем и за градско?":

    Мерцедесът си е супер, само дето е 200000 лева, а коли над 50 000 не са за нормални хора с нормални заплати. Повечето от нас нямат гараж, държат си колите на улиците и те често стават жертва на вандализъм, кражби. Първо правило при взимането на кола е дали можеш да си го позволиш, тоест да си купиш нова кола, да я треснеш на улицата и да не ти пука за нея, да не ти пречи на семейният бюджет и да си плащаш обслужване, застраховки с лекота. Колко от Българите могат да кажат това ако си купят Мерцедес EQS 300? За тези които могат, браво! Тези от нас които не могат си купуват бюджетни коли - Дачия сандеро степуей, Кио Рио, Тоуота Ярис и подобни, също така си ги караме с кеф.
  • 58 волен сидеров

    6 2 Отговор
    МНОГО ГРОЗНА БЕ
  • 59 Трябва да разберете

    5 3 Отговор
    Че мерцедеса приключи,Радославчо педесе лева. До там ли го докарахме, еската да сравняваме с тесла 3? Иначе е иновативно,да, серийна кола 5.20м, ама германския Ролс Ройс ще ги бие ако извади на ток
  • 60 българина

    3 1 Отговор
    да си ги карат.... 300000!
  • 61 Бай Ставри

    5 2 Отговор
    Прав е колегата, автомобили за комплексари!
    Мерцедес беше едно време автомобил, когато автомобилопроизводителите се брояха на пръсти!
  • 62 ДЕ ГО ВИЖДАШ ТИЯ ТОК ПО 21

    4 0 Отговор

    До коментар #55 от "Да сметнем и за градско?":

    Стотинки..... От мазето ли ша опъваш кабел или ша ХОДИШ НА БЪРЗА ЗАРЯДНА СТАНЦИЯ ЗА ПО ЛЕВ ДВА КВ. Ч. КАКТО СЕ ОЧЕРТАВА..... ИНАЧИ ПИСАЛ ПИСАЛ ПИСАЛ.....

    Коментиран от #64

  • 63 Тва е кола за балъци

    2 1 Отговор
    Колкото и пари да имам няма да я взема...дори да струва наравно с новия хюндай йоник бих взел хюндая

    Коментиран от #65

  • 64 Тока идва от контакта

    2 2 Отговор

    До коментар #62 от "ДЕ ГО ВИЖДАШ ТИЯ ТОК ПО 21":

    В гаража. Хайде ако нямаш гараж спри да мечтаеш за Mercedes S класа, пък бил той и бензинов или дизелов.

    А цената на тока през нощта наистина не е 21 стотинки, а е 14 стотинки все още. А през деня ми е още по-евтин през по-голямата част от годината, заради фотоволтаиците на покрива. Ако карах по 1000 километра на седмица, отдавна щях да съм си купил електромобил, защото сметките излизат. Само че аз ги минавам за два месеца и няма никакъв смисъл.

    Точно както няма никакъв смисъл за човек който минава 1000 километра за месец или повече, да държи непременно електромобилът да минава 1000 км с едно зареждане, за да си го купи, защото щял да изгуби един час през месеца за зареждане и това ще е най-големият проблем в живота му.

    Също като проблемът, че няма къде да зарежда автомобилът за 300 хиляди и затова няма да си го купи, при положение че панелката в която живее под наем или е теглил кредит за да си я купи, струва стотина хиляди лева, а сегашната му кола е купена за 5000 лв, колкото струват само джантите на този автомобил от статията.
  • 65 Ти първо изкарай парите

    5 0 Отговор

    До коментар #63 от "Тва е кола за балъци":

    А чак после обявявай, какво ще си купиш ако ги имаш парите. Когато вече си ги изкарал и са ти в джоба, когато си търсиш каква да ти е четвъртата кола за 300 000 лв, е възможно пък да решиш да си купиш и такъв автомобил. Дотогава недей разсъждава с ако, ако, ако ... то нямаше да направя еди-какво си.

    И аз нямам толкова излишни пари за автомобил, но в никакъв случай не бих обявил за глупак, някой който е решил да си го купи. Както са казали хората, кеф цена няма.

    Коментиран от #67

  • 66 Тодор Мотокаров

    2 0 Отговор
    А на моя мотокар задните колела завиват на 85 градуса, кво ми съ фукат тия...!?!
  • 67 MIB Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "Ти първо изкарай парите":

    Получаваш +

    Коментиран от #68

  • 68 Е най-после

    1 0 Отговор

    До коментар #67 от "MIB Plameni":

    И един плюс от тебе. Досега само минуси.