25 90514

Тествахме новото BMW 8er (вижте и БГ цените му)

  • тест-
  • bmw-
  • 8er-
  • цени

Обновената осма серия на баварците вече се предлага и у нас

Тествахме новото BMW 8er (вижте и БГ цените му) - 1

BMW Серия 8 е един от новите модели, който баварската марката разкри през 2018 г., за да се бори с понастоящем "мъртвия" Mercedes-Benz S-Klasse Coupe & Cabriolet . И въпреки че Mercedes вече не произвежда конкурента, баварците не се отказаха и обновиха в средата на цикъла, този впечатляващ модел. При това говорим за цялата гама BMW Серия 8 за 2023 година - купе, кабриолет и GC версия с четири врати. Автомобилът вече се предлага и на родния пазар, а екипът ни имаше възможността да се запознае отблизо и с трите версии на обновената "осмица". Впечатленията ни са, че няма много забележими промени по външността на колата, но в нея вече са интегрирани още повече технологии. Ето и по-конкретно за какво иде реч.

Тествахме новото BMW 8er (вижте и БГ цените му)

Екстериор

Както вече споменахме промените се отнасят за цялата гама BMW Серия 8, включително купе, кабриолет, седан Gran Coupe, както и най-наточеното M8 Competition. Нашето мнение е, че, с оригиналния си дизайн, Серия 8 е може би най-добре изглеждащото BMW налично в момента. Големите "бъбреци" на повечето други модели на BMW наистина улесниха серията 8, но независимо от това кой каква решетка харесва, няма дискусия относно факта, че "осмицата" изглежда изключително добре.

Тествахме новото BMW 8er (вижте и БГ цените му)

С настоящото освежаване, за щастие, BMW не монтира масивна радиаторна решетка и върху предницата на 8er. Вместо това грилът вече свети, но ако тази екстра не ви хаверсва, тя може и да се изключи. Другите екстериорни промени се ограничават най-вече до няколко нови цвята за каросерията – Skyscraper Grey металик, San Remo Green металик, Portimao Blue металик, BMW Individual Frozen Tanzanite Blue металик и Frozen Pure Grey. Нови опции за джанти също са включени в пакета.

Тествахме новото BMW 8er (вижте и БГ цените му)

Задълбочаването ни в нивата на оборудване ни разкри още няколко незначителни актуализации на дизайна. Облицовката на модификацията M850i ​​xDrive, за всички стилове на каросерията, получава M огледала отвън, както и M лого на решетката. Преди това тези атрибути бяха запазени единствено за модела M8. За M850i ​​xDrive Coupe се предлага и нов допълнителен M Sport Package Professional, който добавя черни спирачни апарати, решетка, спойлер и тъмни вложки в предните фарове. В M8 Competition екстериорните актуализации са ограничени до тези с тъмни вложки (можете да разгледате M8 Competition във видеото, което направихме в края на материала).

Интериор

Тествахме новото BMW 8er (вижте и БГ цените му)

Най-голямата промяна в гамата на BMW Серия 8 се открива в салона на автомобила. Става дума за по-големия екран на информационно-развлекателната система. Старият 10.5-инчов дисплей сега е заменен от 12.3-инчов Live Cockpit Professional дисплей. В M8 Competition има и опционални седалки M Carbon, които се предлагат като допълнителна опция. Под капака няма същестрени промени след обновяването за 2023 г. за който и да е модел от серия 8. Там продължават да се монтират двигателите от предходната година.

Тествахме новото BMW 8er (вижте и БГ цените му)

Двигатели и ходови характеристики

Както вече спомехме, двигателите и основните възли и агрегати по колата не са нови и за нашето впечатление за тях вече сме ви разказвали. Версиите 840 и 850, които тествахме предлагат много динамика, като и двете имат само един съществен недостатък - прекалено голямата обща маса на колата, която е над два тона. И това въпреки карбоновите елементи от каросерията. Именно високото тегло прави колата една идея по-лоша за управление от BMW M5, например. Този факт обаче не означава, че ще усетите нестабилност.

Тествахме новото BMW 8er (вижте и БГ цените му)

Общият център на тежестта е много нисък и автомобилът и в трите си версии е стабилен в завои, като единствено заради по-тежкия агрегат, при висока скорост може да се усети леко недозавиване. Въпреки по-високото тегло, трябва да кажем, че спирачките са уникални и могат да приведат колата в покой за отрицателно време. Що се отнася до возията, то тя може да е, както твърда (в спортните режими), така и доста комфортна, въпреки големите 20-цолови джанти.

Цена

Тествахме новото BMW 8er (вижте и БГ цените му)

Трябва обаче да сте наясно, че всичката тази динамика и тегло обаче няма как да кореспондират с нисък разход на гориво. На практика, дори и със спокойно шофиране, е трудно разходът да бъде свален под 12 на 100. Що се отнася до цените, също не се надявайте да са ниски. Колите, независимо от сегмента поскъпнха драстично, а тук говорим за върхови технологии, висококачествени материали и добре познатото свръхпрецизно германско изпълнение.

Тествахме новото BMW 8er (вижте и БГ цените му)


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сарая

    28 3 Отговор
    Те без пари бе !
    Приемате ли лиги и сълзи като начален депозит ?
  • 2 Име

    27 2 Отговор
    Страхотен автомобил и обективно ревю - и на мен, без да съм го карал, ми изглежза малко тежък, както е описано в статията. Иначе откъм дизайн е добре, че и тук не са сложили огломните бърбеци. Цените обаче наитсита вече стават непосилни дори и за по-богатите.
  • 3 Амин

    31 4 Отговор
    Този бранд приключи в момента, в който започна да рекетира клиентите да си плащат допълнително, ако искат да ползват функции, които вече са си платили с покупката.

    Коментиран от #9

  • 4 То хубаво

    26 4 Отговор
    се предлага ама купува ли се не казват

  • 5 Иво

    13 6 Отговор
    Ако с този модел BMW бяха се опитали да пресъздадат Е31 пазарния успех щеше да е огромен но сега е просто един от многото и ако няма надпис на багажника само заклетите фенове на марката могат да го разпознаят като 8-ма серия.
  • 6 Бангеев

    5 2 Отговор
    Браво на Радо Славчев за теста. Това е най-красивото БМВ и то точно заради малките бърреци, а и не само.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Невероятно

    12 2 Отговор
    Един и същ интериор 12 години...
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Майтапчии

    8 10 Отговор
    Умирам от смях, като чета върхови технологии и свръх прецизно германско изпълнение за тоя зле сглобен толупомобил за шарани!
  • 11 Реалист

    4 0 Отговор
    Де ши турим компотите и яйцата бре?
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Живанши

    1 1 Отговор
    Предпочитам почти всичко друго за тия пари. Прекалено е агресивен дизайна, но не в правилния смисъл. Все пак е тежко купе.
  • 14 5 серия си е този автомобил...

    0 0 Отговор
    Каква конкуренция може да има между два различни класа. 8 серия е на платформата на BMW G30. S CLASS COUPE беше на: S CLASS W222, не на E CLASS. W213. И цената няма нищо общо на 8 серия с S CLASS COUPE, например. S650 COUPE CABRIOLET MAYBACH стигаше до 290000 евро.... с около 140000 евро разлика от най-скъпата M8. Жалкото е, че MB се отказа от този автомобил, който беше култ в продължение на повече от 40 години, започвайки с: C126. За мен най култовите са: C140, и C216. Последната беше абсолютен смях в някои отношения. Липсваше и този тежкарски статут като старите всякаш. И качеството също, в интериора особено не беше много на ниво. И др. неща, да не изпадам повече в подробности. Межди другото 8 серия е най-красивото BMW в момента за разлика от другите изцепки, меко казано в момента. Най-грозния дизайн е на BMW сега. За разлика от преди.