Last news in Fakti

1 Септември, 2001 00:00 1 949 1

Горещият танц

  • seat-
  • tango

От десет години насам европейското автомобилно семейство се сдоби с още един горд представител - концерна Seat. С малко немска помощ темпераментните испанци загърбиха скучното минало от осемдесетте години и броя на продаваните от тях возила показа, че пътят към клиентите вече е намерен. Явно обаче това не е достатъчно за амбициозните иберийци и от компанията все по-очевидно дават заявка за присъединяване към клуба на най-големите.

Последната шикозна разработка носи очарователното наименование Tango и безспорно е най-горещата покана за танц, която може да бъде получена. Очаква се латино-покорителят да вземе първите си “жертви” на престижното моторшоу във Франкфурт през тази година.

Още от пръв поглед външността на автомобила подсказва намесата на италианеца Валтер да Силва, име което не се нуждае от представяне. Хората, запознати с автомобилните новини вече го познават достатъчно добре от създаването на успешния дизайн на Audi и Alfa Romeo.

И при двуместния расов роудстър клиентите няма да останат недоволни. Специфичните линии придават на возилото мощност и елегантност, в степен необходима за постигането на безспорен фурор. Задната част на автомобила представлява интересно решение, като непосредствено зад предпазните скоби над седалките са разположени две отделения за багаж. Всъщност там и в едно малко отделение между задните светлини са единствените пространства, в които може да се събират различни дребни предмети. Но пък и едва ли някой очаква да превозва перални с подобен автомобил. В основни линии носещата конструкция е изцяло заимствана от VW и вече позната от Skoda Fabia. Доста нестандартно е решението и при местата за сядане. Седлата на седалките са директно фиксирани в пода на возилото на същия принцип при който се закрепват ските например. Това обаче не позволява преместването на седалките както е при конвенционалните автомобили. За сметка на това пък педалите се регулират електрически, така че нито прекалено порасналите, нито пък тези с размерите на Айнщайн ще срещнат неудобство при управлението на спортиста. Запалването на мотора става с помощта на специално копче разположено над скоростния лост. В конзолата точно пред водача са разположени основните информационни дисплеи в кръгла форма. По подобие на Porsche в средата е разположен оборотомера. Цялостният облик на скоростното торпедо се допълва от осемнайсетцоловите джанти.

Дългото 3.86 возило с тегло 1150 кг е оборудвано засега с четирицилиндров агрегат с работен обем 1.8 литра. Осигуряваната от него мощност е 180 конски сили. Двигателят върви в комплект с шестстепенна механична скоростна кутия. Засега направените тестове дават отлични резултати. Скоростите отделят плавно и спомагат за комфортното пътуване с испанеца.

За развлечението на пътуващите се грижи и перфектно стерео. От компанията засега обявяват намерението си цената на новия симпатяга да бъде достъпна за по-широк кръг клиенти.

Станислав Гавазов
[email protected]


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Mao

    0 0 Отговор
    Dosta interesno . Prednicata si e klasicheska na Seat , zadnicata lichno dosta mi xaresva .