Last news in Fakti

30 Май, 2022 15:19 67 490 51

"Силвър Стар" предлага у нас офроуд "чудовището" Ineos Grenadier

  • ineos-
  • grenadier-
  • силвър стар-
  • офроуд-
  • всъдеход

Всъдеходът продължава там, където е спрял старият Land Rover Defender, което го прави идеален за офроуд ентусиасти

"Силвър Стар" предлага у нас офроуд "чудовището" Ineos Grenadier - 1

Когато Land Rover реши да пенсионира оригиналния Defender след невероятните 67 години на производство, разочарованите по цял свят бяха хиляди. Това са фермери, търговците, офроуд ентусиасти и въобще всички фенове на здравия "аналогов" автомобил със задвижване на четирите колела.

След като стария Defender беше заменен от далеч по-висококласния изцяло нов модел, на пазара беше оставена голяма празнина - именно за автомобил, който да заеме мястото на стария Defender.

"Силвър Стар" предлага у нас офроуд "чудовището" Ineos Grenadier

Превозното средство, което има идея да запълни тази дупка е Ineos Grenadier. Това е всъдеход, който е далеч от познатите ни срамежливи луксозни SUV-та . Създаден да е здрав и надежден, Grenadier представлява своеобразен "сбирщайн", но това което е по-важно, от качествени възли и агрегати.

Създаден, за да издържи на най-суровите условия, Ineos Grenadier всъщност може лесно да се превърне в нова модна икона, тъй като неговият утилитарен външен вид го отличава от другите съвременни превозни средства с повишена проходимост. Смело ново начинание за току-що прохождащ автомобилен производител. Сега ви разказваме за десет неща, които разбрахме по време на премиерата на всъдехода у нас.

"Силвър Стар" предлага у нас офроуд "чудовището" Ineos Grenadier

10. Просто безкомпромисно здраво превозно средство

Ineos Grenadier е проектиран и конструиран да бъде един от най-добрите офроуд превозни средства. Създателите му твърдят, че всъдеходът ще бъде толкова твърд отвътре, колкото изглежда и отвън. Това е автомобил, способен да издържи на всичко. Създаден специално за използване извън пътя, Grenadier има цел. Това е здрав инструмент, на който може да се разчита, когато нещата станат трудни, а пътищата изчезнат. Идеята му е да е солиден и надежден.

9. Отношение за пътуване навсякъде

От огромните арки на колелата до облицовката на долната част на купето, Grenadier е оборудван за справяне с пресечена местност. Решението да се предлага стандартно със стоманени джанти просто доказва за какво е предназначен Grenadier - да стигне навсякъде, където пожелае. Традиционно шаси на рама, съчетано с масивни осови греди и три блокиращи диференциала, означава, че е малко вероятно Grenadier да закъса, независимо от терена.

"Силвър Стар" предлага у нас офроуд "чудовището" Ineos Grenadier

8. Глобално тестван за издръжливост

Тестван далеч отвъд това, което би било индустриален стандарт, Grenadier е изпратен в 15 страни, за да изпита множество терени и среди. В крайна сметка, според представителите на марката, всъдеходът не може да бъде най-добрият в това, което прави, без да е видял най-лошото, което се предлага.

7. Мечта, родила се в кръчма

Въображението на сър Джим Ратклиф, един от най-богатите англичани, ражда идеята за всъдехода, докато той седи в кръчмата Grenadier в Лондон. От там идва и името на модела. Ineos Grenadier е проектиран, за да запълни празнината, оставена от оригиналния Defender, и да го подобри .

"Силвър Стар" предлага у нас офроуд "чудовището" Ineos Grenadier

6. Надеждна мощност

Това е първото превозно средство на новосформираната марка Ineos, като неговите възли и агрегати са доста интересни. За избор на двигателна гама от марката се обръщат към BMW. От баварците взимат един бензинов и един дизелов двигател, като редовите шестаци са много подходящи за Grenadier. Бензиновият мотор е с мощност 283 к.с. , а дизеловият доставя респектиращите 250 к.с.

5. Връзката с Belstaff

За да отбележи старта на иновативния офроудър, Ineos си партнира с Belstaff. Предлагат се два модела по поръчка, кръстени на известни продукти на Belstaff, които улавят същността на Grenadier и неговия издръжлив стил. Trailmaster се предлага с повдигнат въздухозаборник (шнорхел), както и с всички съпътстващи офроуд атрибути, като целта е да се насърчат приключенията извън пътя. Докато Fieldmaster има прозорци Safari, кожени седалки и по-луксозно усещане.

"Силвър Стар" предлага у нас офроуд "чудовището" Ineos Grenadier

4. Възли и агрегати от доказани производители

Освен двигателите на BMW, новата марка използва окачване от Magna Steyr, скоростни кутии ZF, спирачна система Brembo, седалки Recarro и много други все доказани производители, а за самото производство купува модернизираният завод на Mercedes-Benz въ Франция, където преди това се прави Smart. Така се ражда Ineos - всъдеход, който е контрапункт на всички спортни всъдеходи, с които пазарите са наводнени. С други думи Ineos пристига като глътка свеж въздух за хората, обичащи старите и свръхнадеждни аналогови 4х4 всъдеходи. Това е всъдеход в ретро стил, който е подсилен с най-доброто от съвременното оборудване.

3. Замислен във Великобритания, проектиран в Германия, произвеждан във Франция

След като е измислен в лондонска кръчма, Grenadier гордо запазва своите британски корени, но тази британска идея, оживена чрез дизайнерско студио в Щутгарт и ще се произвежда серийно във Франция. С други думи Grenadier е чудесно сътрудничество от идеи. Излизащ от бившия завод за производство на Mercedes-Benz в Хамбах, Ineos Grenadier е истински европейски продукт. Проектът Grenadier запазва и 1 300 работни места.

"Силвър Стар" предлага у нас офроуд "чудовището" Ineos Grenadier

2. Запушване на празнина

По-добре построен и по-рафиниран от стария Defender, това е фантастично офроуд превозно средство, което ще е без аналог на пазара и в Европа, и у нас. Grenadier също така поставя отметки в квадратчето за купувачи, които искат превозно средство, което е създадено да пресича континенти, Това е автомобил, както за дълги пътувания, така и за пълноценен хардкор терен.

1. Цена

Официален вносител на новата марка у нас е Силвър Стар, който, както е добре известно, продава в България и Mercedes-Benz. От компанията ще обявят цените за България до няколко дни, производството ще стартира в началото на лятото, а първите клиенти у нас ще получат автомобилите си през есента на тази година. По неофициални данни, базовата цена на Grenadier в България ще е 120 000 лв, а най-наточените изпълнения ще се предлагат за суми от порядъка на 150 000 лв.

"Силвър Стар" предлага у нас офроуд "чудовището" Ineos Grenadier


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 46 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    72 5 Отговор
    доживях силвър стара да продава английски джип с двигател на бмв

    Коментиран от #4

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 СЕЛЯНИН

    34 55 Отговор
    С този просвет и на Витоша трудно ще се качи. За на паркета го бива ,на 1/4 от цената му. Повечето корейчета ( без доработки) ще го сложат в джоба това чудо.

    Коментиран от #8, #34

  • 6 геландеваген

    93 12 Отговор
    А аз дали ще доживея, българин да не намира кусури, ами да си гледа в неговото канче ?
  • 7 1111

    52 12 Отговор
    Само като се види колко са напомпани BMW двигателите и става ясно, че няма да изкара и 5 години без ремонт.. още повече пък ако се кара и в пресечен терен на бавна скорост... камо ли да кара 20-30 години по чукарите като старите Toyota-и.

    Коментиран от #11

  • 8 геландеваген

    75 12 Отговор

    До коментар #5 от "СЕЛЯНИН":

    Просвета му е като на Дефендъра. И той ли не може да качи Витоша ? Аман бе, все всичко знаем, и все нacpaни ходим
  • 9 Марио

    40 13 Отговор
    Е това вече е друго нещо - истински автомобил за истински мъже.
    p.s. Интересно представяне, за което поздравления за автора.
  • 10 Тиквата е нищожество

    42 4 Отговор
    Само пояснете за средно статистическия българин как можем да си го закупим.

    Коментиран от #12, #15, #30

  • 11 Не ги грижи тези

    48 18 Отговор

    До коментар #7 от "1111":

    от БМВ редовият шестак дизел изкарва, и до милион без ремонт! Бензиновият също ,А колкото до това дали ще го караш с 200 или с 10 км в час едни там немци инженери им викат са го сметнали........И НЕ са учили в Харвард, да знаеш.....
  • 12 Дедо ти

    36 3 Отговор

    До коментар #10 от "Тиквата е нищожество":

    Много трудно! Тикве!! Ще си караме дъртите джипове ,и ще преглъщаме като мине някое нищожно мамино синче със такъв покрай нас......
  • 13 Нрграмотника

    38 1 Отговор
    ..."модернизираният завот"...

    Авторът е учил 5 години за това изречение.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 тизе

    18 2 Отговор

    До коментар #10 от "Тиквата е нищожество":

    Ще си го купи аредният българин , както си копува и Дефендър...
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 РАДИО САНЯ

    10 15 Отговор
    Всичко звучи добре, освен най-важното нещо- сърцето му.Взели са новите калпави дизел и бензин на БМВ.
    Щеше да е още по-добър и предпочитан ако бяха взели на БМВ дизела - М57D30 218hp.E тогава щеше да е ТОП джип с мотор и всичко както трябва.
  • 18 РАДИО САНЯ

    7 17 Отговор
    Само M57D30 на БМВ, всичко друго е дроб, ако му бяха сложили тоя мотор, щеше да е най-бруталния всъдеход наистина.

    Коментиран от #33

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Антон

    24 3 Отговор
    От офроуд не разбирам, при базова цена 120 , спокойно ше стане 150 хил.лв. Та сега въпроса е кое е по-добро:Тази машина или доказана марка джипка за около 50хил.лв, което ще е втора употреба и допълнителен офроуд тунинг за ощв 100 хил.лв.

    Коментиран от #25

  • 21 Йкйгу

    12 4 Отговор
    Къде е тоз завот?
  • 22 Ловец

    12 2 Отговор
    Добре, ама с тези пластмаси не става за гората.
  • 23 раТко хиперкара § суперфоня

    8 0 Отговор
    Начи сеа с тая хипержипка моиш си ходиш на село ве!
  • 24 Петар Маринов

    35 6 Отговор
    само този който е имал Land Rover / Range Rover само той наистина е наясно що за ужасни боклуци са тия английски недоразумения. казвам го от личен опит. и пак от личен опит ви казвам колкото и банално да звучи стане ли дума за БЕЗ ПРОБЛЕМНА НАДЕЖДНА ПРОХОДИМА офруд машина ПО ДОБРО ОТ ТОЙОТА НЯМА. ФАКТ, сега започвайте с остроумията в коментарите но това е положението просто вижте какво се кара там където пътищата са лоши или изобщо ги няма или в райони с неприятни климатични условия

    Коментиран от #50

  • 25 Абе

    14 7 Отговор

    До коментар #20 от "Антон":

    Новото си е ново. Правено в завод, с техника за стотици милиони. Срещу гаражчето, където бай Иван с гедорето и телоподаващото ше те обръсне 100000лева, учейки се на джипката ти.

    Коментиран от #26

  • 26 Антон

    17 4 Отговор

    До коментар #25 от "Абе":

    Офроуд тунинг части за 50 000 евро, бай Иван никога не е виждал и не знае за съществуванвто им. Ставаше дума за специализирани и доказали се фирми в направата на корави офроуд машини, а не на кварталния капцитет. Както и да е

    Коментиран от #35

  • 27 Шаран БГ

    14 7 Отговор
    Колко бройки има засилени в Русия и Афганистан. В последната очевидци казват, че около 80% от колите там са "Тойота".А Русия с нейните климатични условия и " автомагистрали" е доста добро място за тестване на прехвалени машини. И след около 3-4 години дайте резултат. Сигурно за страни в средния пояс и сравнително равнинни терени ще е отличен .Сега ала-бала - измислен в кръчма, нарисуван в Германия, произведен у Франция .....англо-немски с френска глава !?
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Фен на Сектанта

    14 2 Отговор
    Съмнявам се в качествата на този автомобил. Прехвалено ми се вижда.
  • 30 Реститут

    19 2 Отговор

    До коментар #10 от "Тиквата е нищожество":

    Като си средностатистически българин тази кола няма да ти потребна.Ти нямаш нито свободно време,нито достатъчно кинти,нито с който да отидеш някъде да я караш.Затова не ти трябва.Тя е за една класа над тебе ..

    Коментиран от #45

  • 31 7777

    21 2 Отговор
    Разход 20л/100км. Благодаря! Три тона празен. Отдавна отмина времето на такива таралясници. Само Тойота надежден, икономичен, практичен.
  • 32 джими

    14 0 Отговор
    това ми заприлича на стария виц за мечтата на всеки шофьор - автомобил с италиански дизайн, произведен в Германия с японски части,,,само дето тук комбинацията е ужасна
  • 33 Такси

    2 5 Отговор

    До коментар #18 от "РАДИО САНЯ":

    Ти защо не ходиш да работиш в bmw?
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Име

    4 3 Отговор

    До коментар #26 от "Антон":

    В "специализирани и доказали се фирми" бай Иван не стъпва. Там творят чираците му, които той е изгонил. И творбите им по качество не се доближават дори до транспортните опаковки в завода, където този съвременен Дефендър се сглобява. Ама който иска нека открива топлата вода.

    Коментиран от #43

  • 36 Джуган

    16 0 Отговор
    Много по-добър избор би бил двигател и ходова част от стария Ленд Крузер 80 дизел, но с ръбеста външност подобна на предложената тук.

    Освен това научих и нов термин, “масивни осови греди“, за което благодаря. Предполагам че Гугъл Транслейт превежда така solid axle beams, вероятно защото не е чувал за цели мостове.

    Коментиран от #47

  • 37 Цецо

    3 0 Отговор
    Той джипа е измислен ве ПатроЛ с двигател на БМВ
  • 38 огромен

    8 3 Отговор
    три тонен таралясник, не съм наясно какво ще се случи с него като го закарат в блатата на Сибирската тайга, или в Магаданската тундра на -50 градуса, пълен с електроника и екстри, обикновените аналогови УАЗ-ки, и Лада Нива ще го изядат на закуска, виж за Европейските магистрали може и да стане, но кривне ли от пътя в повече кал и сняг е дотам, така че прехваления сбирщайн не ми го хвалете, една торба с пари за нищо, и като знам качеството на британските SUV като RANGE ROVER например, направо да се подминава смело.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 смех

    4 3 Отговор
    двг на бмв са пословипни боклуци чупещи се и недомислени а френската сглобка я знаем всички
  • 41 Амаа

    4 0 Отговор
    Г клас, капака, въобще отпред
  • 42 Джипко Бибитков

    8 0 Отговор
    Този джип категорично не се намира в категария "аналогови". Въобще не е наследник на "оригиналния" Defender. Голям патос в статията, голямо нещо! Би било етично авторът на статията да добави "продуктово позициониране" в заглавието.
  • 43 Антон

    7 2 Отговор

    До коментар #35 от "Име":

    Освен съжаление, нищо друго не будиш в мен с този коментар. Да сравняваш това от статията с тунингована машина за тежък офроуд, трябва да си много наивен.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Хурка

    2 2 Отговор
    Щом, прочетох БМВ и спрях.
  • 47 Не само

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Джуган":

    Wrangler Rubicon го изяжда и него и оригинала за закуска. Огромен ход на окачването с функцията за откачане на стабилизиращата щанга.
  • 48 НОМЕР 1

    0 1 Отговор
    Но Bronco Raptor яде и това, и Рубикона, и всичките Тойоти не за закуска, ами като предястие

  • 49 Бай Ставри

    0 1 Отговор
    Защо ли си мисля, че ако бяха сложили двигателя M57D30 на БМВ, и наистина щеше да е супер машина.
  • 50 Млък

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Петар Маринов":

    От където минава УАЗ-469 и ТОЙОТА минава трудно без подготовка.ФАКТ
  • 51 Някой

    1 0 Отговор
    Всички драскачи сте до никъде без лебетките си отпред.