3 179 8

BMW М ще се откаже от три- и четирицилиндровите двигатели

  • bmw-
  • m-
  • трицилиндров двигател-
  • четирицилиндров двигател-
  • v8-
  • редови шестак

М-моделите ще запазят впечатляващите си редови шестаци и V8 мотори

BMW М ще се откаже от три- и четирицилиндровите двигатели - 1

В днешно време много мощни автомобили са оборудвани с четирицилиндрови двигатели, но ръководителят на подразделението BMW M Франк ван Миел заяви, че такива двигатели не са подходящи за "наточените" модели на баварската марка.

Франк ван Миел разкри в интервю за CarBuzz , че BMW M вече не планира да произвежда модели с три- и четирицилиндрови двигатели. Други производители са склонни да оборудват своите компактни спортни автомобили с такива мотори.

Така например новият Mercedes-AMG C63 получи усилен 2.0-литров турбо четирицилиндров агрегат с мощност от 475 конски сили, докато Toyota GR Corolla и GR Yaris са оборудвани с още по-малки 1.6- литрови двигатели. , от които японците са "изцедили" 300 коня.

Ръководителят на BMW M обаче каза, че такива малки агрегати не са подходящи за моделите с индекс M. Единственият M автомобил, който някога е разполагал с четирицилиндров двигател, е оригиналното BMW M3 (E30), произведено в края на 80-те години. И още нещо важно: Въпреки тоталната мода за електрификация, М-моделите ще запазят впечатляващите си редови шестаци и V8 мотори.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 25 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хахахахаха това е грешка Бмв

    7 26 Отговор
    Скоро и индийска количка на ток ще е по бърза!

    Коментиран от #2

  • 2 Гонете Тесла и бегачката от

    7 8 Отговор

    До коментар #1 от "Хахахахаха това е грешка Бмв":

    Хърватия ! С тях се конкурирайте другото е грешка!
  • 3 Това е фирмата която

    21 2 Отговор
    премахна пръчката за масло.
    И след нам-колко-си блокирали двигатели я върна пак.

    Коментиран от #7

  • 4 ;;;

    13 1 Отговор
    Много напомпаните двигатели са с малък ресурс.
  • 5 Алфа Сектант🤠

    9 16 Отговор
    Най-добре е да се откажат да правят коли като цяло🦊

    Коментиран от #6

  • 6 Трифонов

    8 0 Отговор

    До коментар #5 от "Алфа Сектант🤠":

    Хах, като Алфа викаш да направят... Не, приятелю, това само Алфа го може - както и да ги гледаш трябва да ги няма, обаче въпреки това, тях все пак ги има. Така само Алфа може!
  • 7 Трифонов

    14 2 Отговор

    До коментар #3 от "Това е фирмата която":

    През 2014 си купих ново БМВ - няма пръчка за масло. Сега е на над 200 хил. км. и не ми е блокирал мотора. През 2015 купих на жена си друго ново БМВ - и то няма пръчка за масло и двигателят му е на 100 хил. км., пък още не е блокирал. И преди два месеца си купих пак ново БМВ - познай!? И то няма пръчка за масло, не знам дали неговия мотор ще блокира, но много силно се съмнявам да ти кажа честно, особено, като се има предвид, че за тъкмо този мотор навсякъде се пише, че е вероятно най-добрият двг на БМВ за всички времена и един от най-добрите изобщо... за всички времена. Та... я кажи, запознати приятелю, на кой модел му махнаха пръчката и му я върнаха после. Че няма модел на БМВ в момента с пръчка за масло.

    Коментиран от #8

  • 8 Притежател

    16 0 Отговор

    До коментар #7 от "Трифонов":

    Сама по себе си щеката за масло не прави нищо, ако не я проверяваш. В днешно време си има датчици за ниво и при нужда ти сигнализира. Проблемът с блокиралите мотори на БМВ се дължи от дългият интервал за смяна на масло (30 000+ км), който препоръчват, следват задрали и превъртели биелни или основни лагери. При редовна смяна масло (15к км) такъв проблем няма, но форумните разбирачи бързат да се изкажат. Все пак е добре че БМВ и Ауди запазват двигателите в топ сегмента, за разлика от Мерцедес.