29 775 26

Това са най-надеждните петгодишни седани в света

  • седани-
  • употребявани автомобили-
  • петгодишна кола-
  • consumer reports

Всички модели, включени в рейтинга, се предлагат у нас

Това са най-надеждните петгодишни седани в света - 1

Журналисти от американското списание Consumer Reports класираха най-надеждните и икономични петгодишни седани на световния пазар. Списъкът включва само японски и един немски модел, които се предлагат и у нас, чрез най-големия сайт за автомобили mobile.bg. Експертите оценяват нивото на комфорт, наличието на обслужване и ликвидността на употребяваните автомобили за последваща препродажба. Трябва да се отбележи, че цената на почти всички автомобили в класацията не надвишава 30 000 евро.

Toyota Corolla

Това са най-надеждните петгодишни седани в света

Първото място в класацията заема 11-тото поколение на модела Toyota Corolla. Експертите отбелязват просторния интериор на седана, ниския разход на гориво, надеждните двигатели и високата ликвидност при препродажба. Освен това собствениците на автомобили отдават значение на неговата непретенциозност.

Mazda6

Това са най-надеждните петгодишни седани в света

Mazda6 е следващата в списъка. Седанът се препоръчва с бензинови двигатели с обем 2.0- и 2.5-литра с мощност 150 и 192 конски сили, които са оборудвани с автоматична скоростна кутия. Сред характеристиките на модела експертите отбелязват висококачествено интериорно оборудване и увеличен просвет.

Toyota Camry

Това са най-надеждните петгодишни седани в света

Челната тройка затваря Toyota Camry. Седанът от 2017 г. се препоръчва с няколко двигателя, най-мощният от които произвежда 249 конски сили. Собствениците на този петгодишен автомобил с четири врати отбелязват мощни и надеждни двигатели, удобен интериор, както и ликвидност на вторичния пазар.

Honda Accord

Това са най-надеждните петгодишни седани в света

Експертите също така поставят Honda Accord в списъка на най-надеждните седани. Въпреки факта, че тази кола вече не се предлага като нова у нас, на вторичния пазар тя се радва на голям интерес. Има и хибридни модели с мощност от 143 или 212 конски сили, както и модификация с 250 конски сили с автоматик. От положителните качества собствениците на седана отличават динамичните характеристики, външния вид, както и удобната работа при зимни условия.

Volkswagen Passat

Това са най-надеждните петгодишни седани в света

Единственият не-японски седан в класацията е Volkswagen Passat B8. Сред положителните характеристики на модела са надеждни и икономични дизелови двигатели, цифрово табло, както и просторен заден диван, и голям багажник. Собствениците отбелязват и икономичността на 1.8-литровия турбо бензинов двигател.

Subaru Legacy

Това са най-надеждните петгодишни седани в света

Subaru Legacy е още един надежден японски седан, Сред предимствата на седана експертите отбелязват наличието на задвижване на всички колела, както и бързата реакция на автомобила при натискане на газта.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 39 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ФЕН

    41 3 Отговор
    От три год е карам Королата, и още крушка не съм сменял

    Коментиран от #10, #23

  • 2 Име

    47 7 Отговор
    Japan power батка, и един германец за цвят
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Макарон

    23 10 Отговор
    С удоволствие бих карал всичките без Subaru-то, че тоя разход от 12-15 извънградско за 200 коня го няма НИКЪДЕ.
    Иначе Королата се е доказала като много надежден автомобил, Камри-то Хамериканците много го харесват, Акордеонът от първа ръка мога да кажа, че е топ автомобил, бе като цяло D сегмент при японците има много добри представители.
    Може би там най-слаби са французите - Пежо 508, Ситроен Ц5, Рено Латитюд-Талисман.

    Коментиран от #13


  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 5737:7

    15 13 Отговор
    Бирената развалина не е за там. Тея пият бира повръщат пикаят и спат върху оповръщаното на улицата. Кола проектирана от тях няма да си купя никога повече.
  • 7 BG (БАЙ ГАНЬО)-ТАРИКАТ!

    23 26 Отговор
    ТОВА СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ,НАЙ-НАДЕЖДНИ СА : МЕРЦЕДЕС И БМВ НА ГАЗ, ГОЛФ, ШКОДА И ДАЧИЯ !

    БАЙ ВИ ГАНЯ ГИ РАЗБИРА Т€ЗИ РАБОТИ!
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Радославе ти си ги карай ти

    21 40 Отговор
    Авторе тия японски гнилочи дето си ги показал НЕ БЛАГОДАРЯ.

    Предпочитам да е ненадеждна и да ремонтирам механика отколкото да гние като картоф.

    От ръждата спасение няма, а механиката може да си я оправиш
  • 10 Ще сменяш скоро няма страшно

    10 23 Отговор

    До коментар #1 от "ФЕН":

    Споко скоро ще отваряш двигател за сегменти и ще търсиш скоростна кутия
  • 11 Синдикат на Ало Измамниците

    28 9 Отговор
    Немския пилчарник за цвят ли там!?
  • 12 Загрижен

    18 11 Отговор
    Защо в цялата класация има само един хитлеристки кощник? :D
  • 13 Вярно си макарон

    14 13 Отговор

    До коментар #4 от "Макарон":

    Не коментирай марка, която не познаваш. Карай си турската корола.

    Коментиран от #18

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Олтавия

    9 6 Отговор
    Шкпдичката му вече на 5 години стана, близо 80 000км, а в сервизната книжка само масло, филтри и ремък са сменени.
  • 17 Маслара

    10 2 Отговор
    Странно.. Американска класация, пък е сложен европейският Пасат б8. Версията за Америка няма нищо общо. Пък и 1.8 TSI го спряха отдавна. Там също не са с DSG кутии. Далеч са като цяло двата модела един от друг.
  • 18 Макарон

    8 3 Отговор

    До коментар #13 от "Вярно си макарон":

    Като много ги знаеш, карай си 1.6 беньина или THP-то и не излизай от сервиза, особено ако прибавиш и счупените автоматици по това време.
    Ама все се намира някой дето да бъде на контра, то за това C5 няма наследник, Талисман го спрях от производство.
    Ама остави да не разбирам.
  • 19 Гост

    4 16 Отговор
    Смех Баце, и статията, и коментарите! Като оня дет сменил крушка само! Баце…., товарзапсолко години и километри? Да не говорим че в тови клас я няма ‘немската света троица’! Сигурно щото гроздето е кисело…

    Коментиран от #22

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Факт

    9 10 Отговор
    Какво прави това немско недоразумение при японското качество?
  • 22 Жгмъц

    13 5 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Коя свата троица? Тая дат хвърля скоростни кутии на 30 к и двигатели на 50 к? Че кво място имат тия дръгели тък? И смехурковците со!😂
  • 23 Коментар

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "ФЕН":

    А от колко години ползваш "е" при думи от женски род?!

    Научете се най-после, че омаскаряването на нашия език, води до претенции за нови държави!!!

    Коментиран от #24

  • 24 Коко Джъмбо

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Коментар":

    Това е на Пловдивски - само там викат на "Я" - "Е". Слагам пари, че Коментатор 1 е от Майна Таун!

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Коко

    2 0 Отговор
    Камри-то на снимката е 2007 - страшно здрав автомобил, ако не рискувал да го прецакаш с газ. Колата е здрава, бърза и безаварийна при спазване на сервизните интервали. Взех една на 30К мили на година от САЩ, все още я ползва за резервен автомобил. Версията която взех последно е 2021г. и за разлика от ЕU хибрида е много красиви седан.