Германският автомобилен производител Volkswagen може да продаде заводите си в Руската федерация, включително завода за сглобяване на двигатели. Предвиденият купувач е австрийският концерн Steyr Automotive.
Днес Steyr Automotive е собственост на Зигфрид Волф, бивш изпълнителен директор на Magna. Според NewEurope така Volkswagen AG планира отново да произвежда автомобили в Русия, но под друга марка.
С помощта на подобен ход автомобилният производител иска да избегне негативните последици от санкционния натиск и да има по-добра възможност да се възобновят доставките на авточасти и компоненти за Руската федерация.
Пускането на автомобили под новата марка, построени на платформите на Skoda и Volkswagen, може да бъде възобновено под контрола на групата GAZ, собственост на Олег Дерипаска.
От 2010 до 2019 г. самият Зигфрид Волф беше председател на борда на директорите на групата ГАЗ и притежаваше акции в руска компания. Все още няма официална информация за евентуално партньорство между Volkswagen и Steyr Automotive.
За Volkswagen обаче подобна сделка би била доста печеливша. Тя ще позволи на автомобилния производител да печели от руските си активи. Припомняме, че не толкова отдавна имаше слухове, че Volkswagen иска да продаде руските си заводи на Asia Auto от Казахстан, но плановете сага явно са се променили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Койчо
09:51 14.09.2022
2 Там в Русия
Коментиран от #6, #11
09:53 14.09.2022
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 123321
09:59 14.09.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Манол
13:53 14.09.2022
9 ОБЕКТИВНИЯ
РУШНЯЦИЯ ДА СИ НОСИ
ОТГОВОРНОСТТА ЗА
ДЕЙСТВИЯТА!
А И АВТОРИТЕТА НА
ФОЛКСВАГЕН ЩЕ ПОСТРАДА ОТ
ТАЗИ ПОСТЪПКА!
НЕ БИВА!!! 🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪
21:31 14.09.2022
10 Недоверчив
22:43 14.09.2022
11 Мммда
До коментар #2 от "Там в Русия":
Еврото и алчността финишира запада, затова и Мерседес си изместиха и продължават да разширяват завода в Унгария. За да са по- близо до руския пазар, защото бъдещите ЕС клошари нямат вече възможност да си ги копуват.То и за това спряха да се предлагат от доларите.
В Хамбург Ауди спря да приема поръчки още преди 3-4 месеца, защото банките са начартали вече плана и свиват кредитирането. Ако искат да намалят инфлацията лихвата трябва да е над 10%. Докато не стигне това ниво всички, ще са шах
15:40 15.09.2022
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 ...
Коментиран от #14
07:17 16.09.2022
14 иуъгф
До коментар #13 от "...":
Нямам спомени кога последно Steyr са произвеждали 100% собствен модел- от десетилетия тази фирма е просто един завод работещ грубо казано "на ишлеме"... Тоест КАКТО И ДОСЕГА фолксваген ще доставя в контейнери всички чаркове и в завода ще се сглобяват, единствената разлика ще е емблемата... По същата схема в Русия се произвеждаха и БМВ, и Шкода, и Мерцедес и куп други марки- фактически само се сглобяваха... И разбира се имаше локализация за производството на някои чаркове- не случайно имаше в Русия завод за автомобилни гуми на известни марки... Той завода още си е там, но вече е руска собственост...07:47 16.09.2022