14 Септември, 2022 09:47 10 348 14

Volkswagen възобновява производството на автомобили в Русия, но под нова марка

  • volkswagen-
  • русия-
  • завод-
  • steyr
Volkswagen възобновява производството на автомобили в Русия, но под нова марка - 1

Германският автомобилен производител Volkswagen може да продаде заводите си в Руската федерация, включително завода за сглобяване на двигатели. Предвиденият купувач е австрийският концерн Steyr Automotive.

Днес Steyr Automotive е собственост на Зигфрид Волф, бивш изпълнителен директор на Magna. Според NewEurope така Volkswagen AG планира отново да произвежда автомобили в Русия, но под друга марка.

С помощта на подобен ход автомобилният производител иска да избегне негативните последици от санкционния натиск и да има по-добра възможност да се възобновят доставките на авточасти и компоненти за Руската федерация.

Volkswagen възобновява производството на автомобили в Русия, но под нова марка

Пускането на автомобили под новата марка, построени на платформите на Skoda и Volkswagen, може да бъде възобновено под контрола на групата GAZ, собственост на Олег Дерипаска.

От 2010 до 2019 г. самият Зигфрид Волф беше председател на борда на директорите на групата ГАЗ и притежаваше акции в руска компания. Все още няма официална информация за евентуално партньорство между Volkswagen и Steyr Automotive.

За Volkswagen обаче подобна сделка би била доста печеливша. Тя ще позволи на автомобилния производител да печели от руските си активи. Припомняме, че не толкова отдавна имаше слухове, че Volkswagen иска да продаде руските си заводи на Asia Auto от Казахстан, но плановете сага явно са се променили.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 39 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Койчо

    32 0 Отговор
    ко става
  • 2 Там в Русия

    61 7 Отговор
    Няма да има измислени ,,дизелгейт,, и рязни подобни простотии. Пазара е необятен и ще продават повече отколкото в Европа, която всъщност, пада стремглаво надолу към Средновековието. Еко коли пък отварят въглищноте централи. Тотално обурлана история диктувана, разбирасе, от задокенаскоте ни ,,приятели,, Те мислят само ,,доброто и благоденствието,, на стария континент.

    Коментиран от #6, #11

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 123321

    36 5 Отговор
    Парите над всичко.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Манол

    28 4 Отговор
    За нас има електрически дачийки, :надеждни" 20 годишни тойотки и хонда джаз и "нови" ф16 от кадастрон ::)))
  • 9 ОБЕКТИВНИЯ

    4 37 Отговор
    ТОВА НЕ БИВА ДА СЕ ДОПУСКА!
    РУШНЯЦИЯ ДА СИ НОСИ
    ОТГОВОРНОСТТА ЗА
    ДЕЙСТВИЯТА!
    А И АВТОРИТЕТА НА
    ФОЛКСВАГЕН ЩЕ ПОСТРАДА ОТ
    ТАЗИ ПОСТЪПКА!
    НЕ БИВА!!! 🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪
  • 10 Недоверчив

    27 1 Отговор
    Това е Европа,лицемерие в пълния си блясък.
  • 11 Мммда

    7 1 Отговор

    До коментар #2 от "Там в Русия":

    Еврото и алчността финишира запада, затова и Мерседес си изместиха и продължават да разширяват завода в Унгария. За да са по- близо до руския пазар, защото бъдещите ЕС клошари нямат вече възможност да си ги копуват.
    То и за това спряха да се предлагат от доларите.
    В Хамбург Ауди спря да приема поръчки още преди 3-4 месеца, защото банките са начартали вече плана и свиват кредитирането. Ако искат да намалят инфлацията лихвата трябва да е над 10%. Докато не стигне това ниво всички, ще са шах
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 ...

    0 2 Отговор
    Статията казва, че Фолксваген ще подновява производството, но Стейр няма нищо общо с Фолксваген груп.

    Коментиран от #14

  • 14 иуъгф

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "...":

    Нямам спомени кога последно Steyr са произвеждали 100% собствен модел- от десетилетия тази фирма е просто един завод работещ грубо казано "на ишлеме"... Тоест КАКТО И ДОСЕГА фолксваген ще доставя в контейнери всички чаркове и в завода ще се сглобяват, единствената разлика ще е емблемата... По същата схема в Русия се произвеждаха и БМВ, и Шкода, и Мерцедес и куп други марки- фактически само се сглобяваха... И разбира се имаше локализация за производството на някои чаркове- не случайно имаше в Русия завод за автомобилни гуми на известни марки... Той завода още си е там, но вече е руска собственост...