Беларуското издание "Автобизнес" публикува история, разказана от служители на официалния сервизен център на Lada. Преди време при тях идва собственикът на седан Lada Vesta, който забравил да смени маслото на двигателя. През това време мъжът е изминал около 45 000 километра.
Оказва се, че след 45 000 километра без смяна на маслото двигателят все още работи. Експертите обаче решават да сменят двигателя с нов, тъй като в стария агрегат са се натрупали много маслени отлагания, които няма как да бъдат почистени. В същото време общият пробег на автомобила към момента на проверката е 200 000 километра.
Собственикът на Vesta-та казва, че е забравил за необходимостта от смяна на маслото, тъй като има няколко коли и не следил състоянието на Lada-та. В момента много собственици на автомобили руски автомобили имат проблеми с колите си поради недостига на компоненти и поскъпването на много консумативи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Буратино
10:18 23.09.2022
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Пак
По старите знаят що е М10 Д. Препоръчителната му смяна бе на 6 000 км. Една служебна Лада 1500s през 91 година блокира двигателя след 32000 км. без смяна на маслото. Беше с общ пробег до тогава над 220000 км без ремонт. Шофьора го уволниха дисциплинарно, Ладата я ремонтираха и пак се търкаля още много време.
Коментиран от #25
11:18 23.09.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 От опит
До коментар #3 от "Пълни глупости!":
Лада 1600 на 200 000 без основен ремонт не докосва маслото. След което профилактично смяна на сегменти до 400 000 след което се продава без да пипа маслото. Нов Мерцедес гори масло като изоглавен , на 1 200 км литър , в сервиза на Мерцедес казват било нормално за този модел.16:23 23.09.2022
9 АВТОДЖАМБАЗОВ
Коментиран от #20
16:38 23.09.2022
10 Кочо
До коментар #6 от "Абе":
Точно в такава Жигулка такси попаднах на времето и шофьора обяви, че е над 300 000 км! Когато умувахме, решихме, че за такси това е постижимо, защого винаги двигателя му е топъл!17:19 23.09.2022
11 Кроки
Коментиран от #13, #38
17:27 23.09.2022
12 хохохо
18:22 23.09.2022
13 еко
До коментар #11 от "Кроки":
Жигули 1973 г-направих му ремонт на 306000 км-излезе на втори ремонт9минах още 60000 и го продадох-новия собственик го кара още 6 год и го продаде без никакъв проблем!Коментиран от #16
18:43 23.09.2022
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Батко
19:15 23.09.2022
16 леночка
До коментар #13 от "еко":
и сега още върви жугулито, без ремонт20:09 23.09.2022
17 дон диего
20:29 23.09.2022
18 абдула
Коментиран от #24
21:01 23.09.2022
19 Съдията Дред
До коментар #3 от "Пълни глупости!":
За сегашните не знам. Навремето жигулито на баща ми изкара над 300 000 км без основен ремонт. С масло Диона супер. Сега съм минавал 300 000 с Пежо 308 дизел. Редовно обслужване, но не харчеше масло.21:11 23.09.2022
20 дядо
До коментар #9 от "АВТОДЖАМБАЗОВ":
Ти двигател на Фиат 124 виждал ли си , няма нищо общо със Жигулския!Коментиран от #23
21:47 23.09.2022
21 Немо
22:34 23.09.2022
22 Когато
23:47 23.09.2022
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Зайко Байко многознайко
До коментар #5 от "Пак":
Колега в грешка си М10Д се сменяше на пробег от 10 000 км. Имах "Zastava" GT55. От 1985 Октомври до 1989 Юни и направих 110 000 км. Никакви проблеми със смяната на всеки 10 000 км.Коментиран от #31
03:52 24.09.2022
26 Браво Радославчо
07:14 24.09.2022
27 Факти,
Коментиран от #29
07:42 24.09.2022
28 Тарикат
До коментар #3 от "Пълни глупости!":
Карай си японската таратайка и не забравяй да отваряш всеки ден капака за да я ухажваш като девственица.Коментиран от #35
08:02 24.09.2022
29 Тарикат
До коментар #27 от "Факти,":
Направете анкета колко човека притежаващи Хюндай и Киа са правили "трансплантация" или най-малкото ремонт много преди 200 Хил.08:07 24.09.2022
30 Да беее
08:43 24.09.2022
31 Не съм грешка
До коментар #25 от "Зайко Байко многознайко":
М 10 Д препоръката бе 6000 км. А Диона Супер което се водеше всесизонно се препоръчваше на 10000 км. М10 Д зимата ставаше почти на "асфалт" и двигателите палеха по трудно. Обаче всички бяха по доволни от него, а не от Диона.09:15 24.09.2022
32 Ako имаше
09:33 24.09.2022
33 не се хабете
09:42 24.09.2022
34 мани мани
гледам стоиностите вискозитет масло, вземам си евтиното масълце от кауфланд , наливам на око ... щеката си показва ... но за жалост поскъпна масълцето в кауфланд, а там си е най-евтинко :)
Коментиран от #37
11:36 24.09.2022
35 мани мани
До коментар #28 от "Тарикат":
бензиновите двигатели на мазда са едни от най-добрите в света!а дизеловите двигатели на ситроен са най-най-най-добрите в света!
всички останали са след тия две марки! незнаещите ще ми наперат минусче, но то си е за тях :)
Коментиран от #43
11:40 24.09.2022
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Съдията Дред
До коментар #34 от "мани мани":
Приятелю, от Кауфланд за колата вземам само течност за чистачки. За мене си вземам само фабрично пакетирани сноки които са еднакви навсякъде - питиета, битова химия , шоколади. Толкова.17:01 24.09.2022
38 Тихия
До коментар #11 от "Кроки":
А Москвич 408и на 460 000 км без ремонтКоментиран от #39, #40
11:03 25.09.2022
39 Търся
До коментар #38 от "Тихия":
Москвич или Лада на 10хил.километра без ремонт,ще кажете че не е възможно.Възможно е,въображението няма граници.,
11:05 27.09.2022
40 Извинявай
До коментар #38 от "Тихия":
10 милиона11:06 27.09.2022
41 Сашо
05:51 14.01.2024
42 Сашо
05:58 14.01.2024
43 Имах " Мазда" 626 комби,
До коментар #35 от "мани мани":
чисто нова ,1986 година ,"кола на годината," 450 000 км, смених само радиатор , дискове, и гуми!РАЗБИРА СЕ, ЧЕ СЕ СМЕНЯШЕ МАСЛО И ФИЛТРИ ПО ГРАФИК!
Ако не бяха я ударили едни "карачи" , можеше още много да изкара !
10:54 02.09.2024
44 Хой
15:23 02.09.2024