Last news in Fakti

23 Септември, 2022 10:04 69 035 42

Вижте двигателя на една Lada, в който маслото не е сменяно 45 000 км

  • масло-
  • двигател-
  • смяна-
  • лада

Моторът е сменен с нов, тъй като в стария агрегат са се натрупали много маслени отлагания, които няма как да бъдат почистени

Вижте двигателя на една Lada, в който маслото не е сменяно 45 000 км - 1

Беларуското издание "Автобизнес" публикува история, разказана от служители на официалния сервизен център на Lada. Преди време при тях идва собственикът на седан Lada Vesta, който забравил да смени маслото на двигателя. През това време мъжът е изминал около 45 000 километра.

Оказва се, че след 45 000 километра без смяна на маслото двигателят все още работи. Експертите обаче решават да сменят двигателя с нов, тъй като в стария агрегат са се натрупали много маслени отлагания, които няма как да бъдат почистени. В същото време общият пробег на автомобила към момента на проверката е 200 000 километра.

Собственикът на Vesta-та казва, че е забравил за необходимостта от смяна на маслото, тъй като има няколко коли и не следил състоянието на Lada-та. В момента много собственици на автомобили руски автомобили имат проблеми с колите си поради недостига на компоненти и поскъпването на много консумативи.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 71 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Буратино

    69 7 Отговор
    Каква интересна история!!
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Пак

    84 9 Отговор
    Пак разбрахме, че руснаците "умират" за компоненти, а може би и за масла. :))
    По старите знаят що е М10 Д. Препоръчителната му смяна бе на 6 000 км. Една служебна Лада 1500s през 91 година блокира двигателя след 32000 км. без смяна на маслото. Беше с общ пробег до тогава над 220000 км без ремонт. Шофьора го уволниха дисциплинарно, Ладата я ремонтираха и пак се търкаля още много време.

    Коментиран от #25

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 От опит

    78 16 Отговор

    До коментар #3 от "Пълни глупости!":

    Лада 1600 на 200 000 без основен ремонт не докосва маслото. След което профилактично смяна на сегменти до 400 000 след което се продава без да пипа маслото. Нов Мерцедес гори масло като изоглавен , на 1 200 км литър , в сервиза на Мерцедес казват било нормално за този модел.
  • 9 АВТОДЖАМБАЗОВ

    23 20 Отговор
    ко да му гледам на двигатела! гледай го ти! навремето СССР купиха лиценза от ФИАТ .

    Коментиран от #20

  • 10 Кочо

    23 8 Отговор

    До коментар #6 от "Абе":

    Точно в такава Жигулка такси попаднах на времето и шофьора обяви, че е над 300 000 км! Когато умувахме, решихме, че за такси това е постижимо, защого винаги двигателя му е топъл!
  • 11 Кроки

    23 58 Отговор
    Тук се лъже повече отколко след риболов.Лада на 300000 айде по кротко че и Путин няма да повярва.

    Коментиран от #13, #38

  • 12 хохохо

    42 2 Отговор
    Бил имал няколко коли и не обръщал внимание на ладата?!?!?И както не и е обръщал внимание и навъртял 200 000 километра?!?!??!Ако и беше обръщал внимание сигурно щеше да и врътне 2 000 000 километра.
  • 13 еко

    38 5 Отговор

    До коментар #11 от "Кроки":

    Жигули 1973 г-направих му ремонт на 306000 км-излезе на втори ремонт9минах още 60000 и го продадох-новия собственик го кара още 6 год и го продаде без никакъв проблем!

    Коментиран от #16

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Батко

    32 1 Отговор
    От 1972 до 1974 г. в блоковете на ВАЗ 1201 е залята втулка от високо аустенитен чугун .40 мм.тези двигатели издържаха 180 -200 000 км до първи основен ремонт.76.2 мм.След като отпадна италианския надзор в завода , премахнаха втулките и на 120 .140 000 км.двигателате отиваха направо на втори ремонт. 76.4
  • 16 леночка

    21 1 Отговор

    До коментар #13 от "еко":

    и сега още върви жугулито, без ремонт
  • 17 дон диего

    15 24 Отговор
    Маслото не е сменяно защото е доливано по литър на 2х.км. така и 89х.може да изкара без смяна!!!
  • 18 абдула

    13 0 Отговор
    мотора на снимката не е на лада

    Коментиран от #24

  • 19 Съдията Дред

    25 3 Отговор

    До коментар #3 от "Пълни глупости!":

    За сегашните не знам. Навремето жигулито на баща ми изкара над 300 000 км без основен ремонт. С масло Диона супер. Сега съм минавал 300 000 с Пежо 308 дизел. Редовно обслужване, но не харчеше масло.
  • 20 дядо

    7 17 Отговор

    До коментар #9 от "АВТОДЖАМБАЗОВ":

    Ти двигател на Фиат 124 виждал ли си , няма нищо общо със Жигулския!

    Коментиран от #23

  • 21 Немо

    22 2 Отговор
    Две корекомски лади съм имал 1200 и 2107,само вносни , качествени масла съм слагал и двете ги продадох на около 200 х.км без никакви ремонти при мен,Здрави мотори ,но естествено не бяха комфортни.
  • 22 Когато

    25 3 Отговор
    се появи статия за Лада, един куп "специалисти" изпълзяват от дупките и започват да плюват,без да си дават сметка,че много от тях най вероятно са създавани в Лада.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Зайко Байко многознайко

    12 0 Отговор

    До коментар #5 от "Пак":

    Колега в грешка си М10Д се сменяше на пробег от 10 000 км. Имах "Zastava" GT55. От 1985 Октомври до 1989 Юни и направих 110 000 км. Никакви проблеми със смяната на всеки 10 000 км.

    Коментиран от #31

  • 26 Браво Радославчо

    11 10 Отговор
    И ти си от 4 хилядниците които така добре рекламират всичко руско , като най доброто в света. Повечето са имали руски автомобили и слагаш не слагаш хубаво масло навреме, на 60-80000 километра почва да го гори. Да не говорим за тенекии, електроника, надеждност, поведение на пътя, управление. Огледай се , прочети какво пишат хората и пиши по съвест , не за пари.
  • 27 Факти,

    9 2 Отговор
    Големи глупости публикувате. Направете анкета, колко човека желаят да си закупят Лада.

    Коментиран от #29

  • 28 Тарикат

    5 10 Отговор

    До коментар #3 от "Пълни глупости!":

    Карай си японската таратайка и не забравяй да отваряш всеки ден капака за да я ухажваш като девственица.

    Коментиран от #35

  • 29 Тарикат

    3 3 Отговор

    До коментар #27 от "Факти,":

    Направете анкета колко човека притежаващи Хюндай и Киа са правили "трансплантация" или най-малкото ремонт много преди 200 Хил.
  • 30 Да беее

    4 5 Отговор
    Смех. Това не е кола. Предпочитам си моята германка на 20 години.
  • 31 Не съм грешка

    4 3 Отговор

    До коментар #25 от "Зайко Байко многознайко":

    М 10 Д препоръката бе 6000 км. А Диона Супер което се водеше всесизонно се препоръчваше на 10000 км. М10 Д зимата ставаше почти на "асфалт" и двигателите палеха по трудно. Обаче всички бяха по доволни от него, а не от Диона.
  • 32 Ako имаше

    7 0 Отговор
    Днешните качествени синтетични масла и горива ЛАДА и до 500 000км може да откара без основен ремонт. Мой познат таксиджия със сменник навъртя 98 000 за една година.
  • 33 не се хабете

    5 3 Отговор
    толкова да хвалите руското,няма смисъл,тези лади са с двигател HR16DE на Нисан.
  • 34 мани мани

    3 6 Отговор
    аз слагам маслото отгоре, но отдолу тапушката не я пипам :) двигателят знае колко да си вземе от картера и колко да махне/изгори през тръбътъ :) дърт спортен форд! каква смяна на масло?
    гледам стоиностите вискозитет масло, вземам си евтиното масълце от кауфланд , наливам на око ... щеката си показва ... но за жалост поскъпна масълцето в кауфланд, а там си е най-евтинко :)

    Коментиран от #37

  • 35 мани мани

    3 7 Отговор

    До коментар #28 от "Тарикат":

    бензиновите двигатели на мазда са едни от най-добрите в света!
    а дизеловите двигатели на ситроен са най-най-най-добрите в света!
    всички останали са след тия две марки! незнаещите ще ми наперат минусче, но то си е за тях :)
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Съдията Дред

    2 0 Отговор

    До коментар #34 от "мани мани":

    Приятелю, от Кауфланд за колата вземам само течност за чистачки. За мене си вземам само фабрично пакетирани сноки които са еднакви навсякъде - питиета, битова химия , шоколади. Толкова.
  • 38 Тихия

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "Кроки":

    А Москвич 408и на 460 000 км без ремонт

    Коментиран от #39, #40

  • 39 Търся

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Тихия":

    Москвич или Лада на 10хил.километра без ремонт,ще кажете че не е възможно.Възможно е,въображението няма граници.
    ,
  • 40 Извинявай

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Тихия":

    10 милиона
  • 41 Сашо

    0 0 Отговор
    Двигателя на фиата е преработен за жигулито! Преместен е разпред елителния вал! Желателно е да се смени на 120 000 поради износва не на 4 цилиндър, а също и гумичк ите на клапаните! Мой съсед си ку пи от първите с надпис фиат на дж антите! Направи ремонт на 300 000 без да шлайфа цилиндри! Друг със ед постави ризи от запорожец! Пас наха идеално! На ЛАДАТА и трябва ДИЗЕЛ, а братята нямат! Дизела е по ПРОХОДИМ ОФРОУД!
  • 42 Сашо

    0 0 Отговор
    Още нещо: НИКОГА НЕ ФОРСИРАЙ ТЕ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ, СКЪСЯВАТЕ МУ ЖИВОТА! И ЗА ЛАДИТЕ: ПО МА ЛКО НА СМУКАЧ, СЪЩО ВРЕДИ! А СЪМ КАРАЛ 2140 С М-16 Д! Все пак работех в Бимас навремето!