98 268 85

Има голяма вероятност Audi да фалира

  • audi-
  • криза-
  • фалит

Ръководството на марката не е сигурно за бъдещите перспективи на компанията

Има голяма вероятност Audi да фалира - 1

Миналата година членът на борда на директорите на Audi Хилдегард Вортман каза, че има 50 процента шанс германската марка да фалира в рамките на десетилетие. Сега топ мениджърът, който ръководи отдела за продажби на компанията, потвърди тези си думи и добави, че следващите години ще бъдат решаващи за автомобилния производител. За да избегнем най-лошия сценарий за Audi, е необходимо да започнем да трансформираме марката още днес.

През последните години цялата световна автомобилна индустрия преживява лоши времена. Причината за това е пандемията от коронавирус, недостигът на микроелектроника, поскъпването на енергоносителите и кризата, свързана с военното нахлуване на Русия на територията на Украйна. Според Вортман всички тези фактори са причинили сериозни щети на Audi. Броят на поръчките за автомобили от жители на Западна Европа е намалял с 15%. Според топ мениджъра марката трябва да започне трансформацията възможно най-бързо.

Едно от решенията, които могат да запазят Audi на повърхността, може да бъде пълен отказ от производство на автомобили с двигатели с вътрешно горене до 2033 година. В допълнение, компанията ще пусне цяла линия от нови електрически автомобили през следващите години. Производството на батерийни модификации на популярни модели също ще помогне за справяне с кризата. Компанията планира да започне продажбата на електрически Audi A3, A4, A5, както и на A6, A7, A8 и няколко нови кросоувъра след пет години.

Audi планира скоро да прекрати производството на легендарния модел TT. В началото на октомври стана известно, че германската марка ще отбележи 25-годишнината на емблематичния спортен автомобил със специална серия от сто коли, наречена Iconic Edition.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 76 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шолц

    87 8 Отговор
    Ще караме Москвич в Германия.

    Коментиран от #6

  • 2 ммм да

    160 53 Отговор
    немската кочина фалира като цяло - алчните и лижещи управници, ще ядат колеца в много скоро време. А жалките алчни/продажни душици ще кажат - за това е виновна Русия.

    Коментиран от #78

  • 3 Да фалират,

    147 40 Отговор
    няма да липсват на никого тия ненадеждни трошляци...

    Коментиран от #13, #49

  • 4 ТаУмВзе

    156 35 Отговор
    То Германия ще Фалира, пък за аУди ли. Честито зеленко от урсулка!

  • 5 Дебиле.бг

    101 9 Отговор
    Германците масово си продават дизеловите аудита и автоджамбазите ги мъкнат тук.
  • 6 Кондолиза Райс

    66 12 Отговор

    До коментар #1 от "Шолц":

    Ми то вече от САЩ са поръчали 150 000 броя от новите москвичи

    Коментиран от #11

  • 7 Техно

    101 4 Отговор
    От момента в който обявиха че ще стават електрическа компания вървят само надолу. Огромната им част от моделната гама са само рестайлинги а базовите им цени са по-високи от тези на МБ и БМВ.

    Коментиран от #10

  • 8 Аззз

    88 18 Отговор
    Никога не съм ги имал за премиум марка и не знам как се наредиха до мерцедес и бмв.
    Като деца (84 съм) никога не сме се заглеждали по ауди, имаха едно 80 и рядко едни 100-ици.
    Помня в същото време, как един приятел разказваше как ЕДИН НЕГОВ ПРИЯТЕЛ :D бил видял едно 635i и как палел гуми, дрифтове и т.н и ние слушахме с изплезени езици.. Било е 90те и се возехме масово по москвичи и лади. Мдааа

    Коментиран от #18, #52

  • 9 Загрижен

    51 9 Отговор
    А бие ием вие, кога? Родните дриплювци с 15, 20 годишните мега бегачки няма да го преживеят.

    Коментиран от #20

  • 10 Като те слушам

    10 38 Отговор

    До коментар #7 от "Техно":

    Не трябваше ли Тесла да е фалирала отдавна? Нали тя трябваше да фалира по причините които си описал и то отдавна. А сега чакат audi да фалира.

    А електромобилите не са никакъв проблем, защото онази същата Тесла която чакаха да фалира преди години защото от електромобили не се печели, сега е една от най-печелившите в бранша и на продаден автомобил печели 8 пъти повече от toyota.

    Ама същата тази toyota обяснява как от електромобили не се печели и няма търсене за тях, а ти като гледам припяваш в хора с тях.

    Е времето ще покаже кой прав и кой крив.

    Коментиран от #14, #60, #64

  • 11 🤷🏻‍♂️

    21 15 Отговор

    До коментар #6 от "Кондолиза Райс":

    Кви москвичи бе,тва е китайски SUV с турена руска емблема което няма да го има никога!
  • 12 случаен

    24 3 Отговор
    направете ги за милион и ще се оправите
  • 13 Реалист

    25 48 Отговор

    До коментар #3 от "Да фалират,":

    Всички които не могат да си позволят такава кола говорят така.
  • 14 Техно

    125 7 Отговор

    До коментар #10 от "Като те слушам":

    Ако свалят еко изискванията към новите коли наполовина (дори не и изцяло), до една година няма да има изобщо електрически коли. Прави разлика м/у продукт който се ползва с мощни държавни и мейнстрийм протекции и такъв който страда от непрекъснати рестрикции. Дори и при тези условия съотношението е 10 към 1 в полза на конвенционалните автомобили. Възхода на Тесла (и подобни) се дължи основно на пропагандата на зелените клошари и законодателството което успяват да пробутат в големите икономики. А финалната цел на това не е да се качиш на ел автомобил а изобщо да бъдеш лишен от личен траснпорт. Много им бърка в здравето на либералните елити личният транспорт. Той е неизменна част от независимостта на отделният индивид.

    Коментиран от #17, #21, #80


  • 15 Клиент

    62 14 Отговор
    Най накрая добра новина. Писна ми от трошките им. Писна ми и от мушенници майстори да ме скубят заради недоразуменията които тия са създали. Най добре да ги няма и да се приключат мъките, то се видя, че коли не могат да правят.

    Коментиран от #54

  • 16 Тротинетка Джеткова

    9 7 Отговор
    Само троти му й цаката!
  • 17 СМОГ

    18 52 Отговор

    До коментар #14 от "Техно":

    Дрън-дрън ярина. Само в София се изгаря 3 млн. литра гориво на ден т.е. изгаря кислорода от 30 000 000 куб. м. въздух. Това е пласт от 14.4 квадратни километра с височина 2 метра БЕЗ КИСЛОРОД, всеки Божи ден.
    Животът в газова камера не е живот. Всичко, което има ауспух, си заминава, без право на обжалване. Викай му еволюция, естествен подбор - както искаш.

    Коментиран от #19, #28, #76

  • 18 4ххх

    54 3 Отговор

    До коментар #8 от "Аззз":

    Аз съм една идея по-млад( 88 съм). В момента всички марки стават "премиум" (каквото и да значи това) по някакъв начин. Обикновеният потребител се захласва по "премиум" екстрички - камери, масажори и т.н. Колко от шофьорите използват повече екстри от радио, климатик и евентуално парктроник? Не гледат колата като на средство за придвижване ами какви екстри има, плъзгачи на не знам си коя конзола, изглежда ли успял, като слезе от нея и т.н.

    Коментиран от #48

  • 19 Техно

    56 10 Отговор

    До коментар #17 от "СМОГ":

    Никой не те държи насила в София. Хващай пътя към село и дишай дълбоко чист въздух.
  • 20 4.4

    68 3 Отговор

    До коментар #9 от "Загрижен":

    Недей за БМВ, че ако те фалират, след тях ще повлече вълна от фалити на фирми за анцузи, диагоналки, слънчеви очила. :D Просто няма да са пълен комплект, я чантичка няма да имаш я бмв с 15-годишни гуми. 😅 😂 🤣
  • 21 Всичко това щеше да е вярно

    8 25 Отговор

    До коментар #14 от "Техно":

    Ако тези стимули се даваха само на Тесла, но това не е така. Дори на американския пазар стимулите се дават на toyota, но от две години не се дават на Тесла.

    И въпреки това toyota постоянно реве че стимулите били малки, само 7500 долара на автомобил, при положение че от автомобил с двг печелят по 1200, а на всичко отгоре нямало да произвеждат електромобили защото нямало търсене.

    Ще ми обясниш ли защо тогава тесла държи 80% от пазара на електромобили в САЩ?

    Ще обясниш ли защо толкова рязко китайците решиха да преминават на електромобили веднага след като им спряха стимулите и вече колите които се зареждат в контакта имат 35% пазарен дял за последните месеци?

    Отговорът е много прост. Електромобилите там вече станаха по-евтини от бензиновите и стана точно обратното на това което пророкуваш - хората доброволно преминават към електромобили защото им е по-изгодно, а не защото някой ги кара.

    И за най-голямо съжаление, и ти ще го научиш както и всички европейски производители по гадния начин - китайците ще завладеят и европейския автомобилен пазар. Автомобилен, а не електромобилен.

    Европейците ще си купуват евтини китайски автомобили точно защото не могат да си позволят скъпите бензинови с още по-скъпа поддръжка.

    Коментиран от #22, #25, #81

  • 22 ТИРбушон

    18 5 Отговор

    До коментар #21 от "Всичко това щеше да е вярно":

    Много пъти съм ти казвал, че дори статията да е за лунни калинки да е ще я претопиш до миксера тесла. И какво общо има между ауди и тесла?! Ако тръгнат да фалират най-вероятно ще продадат Ламборгини и Дукати. Музея на Ауди в Инголщадт е най-хубавия в Германия.

    Коментиран от #29

  • 23 българина

    42 15 Отговор
    казвал съм го 100 пъти, каквото се случи с немските електронни гиганти, преди 30 г същото чака и цялата им автоиндустрия, всичко на Изток! бъдещето е там, не в колективния нагъл лицемерен гейски ислямизираш сезапад с печатница на пари без покритие

    Коментиран от #65

  • 24 българина

    28 7 Отговор
    да печатат още пари, както последните 20 г и фед от 70 г..докато не разберат какво е колективен прогнил ислямизиран гейски запад ..

  • 25 Техно

    37 3 Отговор

    До коментар #21 от "Всичко това щеше да е вярно":

    Ти бате, глупав ли си? Една от причините да поскъват ковенционалните автомобили в Европа е налаганите глоби за продажби на автомобили с емисии над 100 CO2. Ще ти го преведа - практически всеки стоков ДВГ автомобил минава тази граница и в цената му се включва и въпросната глоба която го оскъпява още на базова цена без ДДС и то 5 до 50 % в зависимост от това колко прекрачва нормата. Я си представи тази граница да стане 200 и цените на автомобили с двигатели м/у 100 и 200 кс да паднат с 20/30 % дори при инфлацията която има в момента?
    Тая тактика направи бума на Тесла в Норвегия. Направи Ситроен с С3 с базов бензинов двигател 50 К Евро с глоби, и после вервай в електрическата революция.

    Коментиран от #26, #30

  • 26 Гост

    30 0 Отговор

    До коментар #25 от "Техно":

    Просто при електромобилите индустрията ще се окрупни още повече и няма нужда от много различни марки. Като разработиш един електрически драйвтрейн, разликите са основно в таблета и софтуера. Различни марки коли имаше преди 40-50 години, когато капитализма не беше в такава глобална фаза и всяка голяма държава имаше собствени марки с компоненти собствено производство.

    Коментиран от #27

  • 27 Техно

    26 3 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Вярно е. Но това ще лиши индустрията от конкуренция. А това е път към ниско качество, липса на креативност и неоправдано високи цени. Ще видим ефекта който наблюдаваме при смартфоните. Две операционни системи се съревновават - едната евтина, другата скъпа. А техниката като я погледнеш е напълно еднаква и лишена от всякаква идентичност. Изключвам сгъваемите смартфони които се появиха но и те реално не са кой знае какъв иновативен продукт. И преди 20 г имаше сгъваеми телефони.

    Коментиран от #31

  • 28 Някойнси

    31 2 Отговор

    До коментар #17 от "СМОГ":

    Само ще ти подам една подсказва - без този толкова пречвщ ти въглероден диоксид нито ще има гори, нито друга зеления, а без нея ти какво точно ще дишаш ....
    И не че аз го казвам, имаше един клип на един човечец анализирал като цяло развитието на планетата и изкуственото повишаване на температурата, замаскирано от управляващи елит зад "прекомерните" нива на СО2......
  • 29 Щом питаш ще отговоря

    5 7 Отговор

    До коментар #22 от "ТИРбушон":

    Защо намесих тесла ли? Ами отговарям на техно, според който:

    "От момента в който обявиха че ще стават електрическа компания вървят само надолу."


    А както виждаш, твърдя че китайците ще вземат пазарният дял на audi, а не тесла. На свой ред, аз ще кажа че вие подскачате при всяко споменаване на Тесла, дори да я псувам. А в разговор за бъдещето на електромобилите няма как да не дам поне един пример с Тесла. Ти ако имаш по-добър пример дай го?

    И ако имаш по-добър отрицателен пример от toyota дай го.

    Коментиран от #51

  • 30 Всичко това щеше да е вярно

    11 6 Отговор

    До коментар #25 от "Техно":

    Ако при над 10-те вдигания на цените на тесла за последните две години, които са горе-долу толкова 20-30 процента по-висока цена в сравнение с преди две години, продажбите на тесла бяха паднали щеше да си абсолютно прав.

    Само че тесла вдигна цените с 20-30%, а акциите се сринаха при обявяване на резултатите за последното, тримесечие, защото видиш ли брутния марш на печалбата бил паднал от 35 на 28%!

    Вместо това, се очаква тесла модел У с базова цена около 60 000 долара, да стане най-продавания автомобил в света догодина, а за септември месец беше най-продавания автомобил в Европа.

    Сигурен ли си че няма какво по-евтино да се вземе в Европа и продажбите се дължат само на по-ниските цени на електромобилите в сравнение с ДВГ

    Ти сериозен ли си, да твърдиш подобни глупости?

    Коментиран от #32

  • 31 Много добър пример си дал

    9 6 Отговор

    До коментар #27 от "Техно":

    Едно време имаше всякакви форми размери и цветове телефони с всякакви по размери и всякакви по форма размери шарени копчета с монохромен дисплей, чиито характеристики бяха колко реда и колко символа имат.

    Сега обаче няма конкуренция на този фронт и всички продават само едни екрани и нищо друго.

    Смяташ ли че сегашните технологии са по-скъпи, и ти предлагат по-лошо качество на услугата, защото няма конкуренция?

    Ако един и същ електрически двигател може да бъде монтиран на абсолютно всички модели от една марка, включително и на 40 т камиони, има ли нужда да се правят различни двигатели, ако този ти осигурява както тегленето на камиона така и ускорение под три секунди на автомобилите и струва под 1 000 долара за производство? Какво повече може да искаш за да е различен?

    Коментиран от #35

  • 32 Техно

    13 4 Отговор

    До коментар #30 от "Всичко това щеше да е вярно":

    Продажбите на Тесла растът защото влиза на нови пазари а не защото взима пазарен дял. Ако растеше пазарният дял нямаше да се правят фабрики в Китай и Европа а да се разширява производствот за Северна Америка. Бай Джобс като пусна първият айфон докато не достави и на последният желаещ в Северна Америка не помисли за друг пазар. Щом производстото вече е насочено навън значи 2 % пазарен дял на Тесла в САЩ са таванът. Пък ти си жонглирай с цифрите и мечтай че кола с базова цена от 60 хил долара при настоящите ценови нива, ще стане масовка.

    Коментиран от #36

  • 33 Турбодизел

    34 1 Отговор
    Те като спрат TDI-тата за чий са притрябвали на някой с ония трошливи TFSI и e-tron, дето с едно зареждане не мой да стигнат доникъде? Да фалирват, и без това единствените им читави коли са ония, дето делят една платформа с Голфа. Останалото с надлъжните мотори, дето висят пред предния мост, солетното алуминиево окачване, дето се сменя всяка есен и за всяко 10-сантиметрово водно съединенийце трябва да разбуташ половината предница- мерси. Да си я чуват тая технологична порнография.
  • 34 Опа

    31 2 Отговор
    На Ауди още ли трябва да разглобиш цялата предна маска, за да почнеш един елементарен ремонт?
  • 35 Техно

    11 1 Отговор

    До коментар #31 от "Много добър пример си дал":

    Като се замислиш услугата не е мръднала от 20 години. И днес, и тогава използваш телефона преди всичко за комуникация - нищо кой знае какво повече. От друга страна най-скъпият телефон тогава беше една Нокиа на цена грубо около 900 лв. Днес най-скъпият телефон е на цена 4 000 лв. Стандартен телефон тогава струваше към 100, сега е към 400. Излиза че "инфлацията" при липса на конкуренция за тази техника е 400 %. При автомобилите където имаше конкуренция базова петица на БМВ тогава струваше към 50 хил нова, днес струва 100. Значи е поскъпнала два пъти докато телефоните са поскъпнали 4 пъти.

    Коментиран от #37

  • 36 Май започна да си отговаряш сам

    4 3 Отговор

    До коментар #32 от "Техно":

    Точно по твоите критерии, тесла построи най-големия си завод точно в северна америка в тексас.

    А пазарният дял от продажбите на електромобили в сащ на Тесла пада от година на година, защото вече имат конкуренция, но в същото време пазарния дял при продажбата на автомобили в САЩ на Тесла расте.

    На това ли му казваш липса на търсене и задоволяване на пазара? Единствения пазар който към момента е задоволен е китайския, защото производственият капацитет на тамошната фабрика вече задмина 1 милион бройки годишно и производството най-накрая след много години застигна търсенето, затова има слухове че ще изнасят от там и за САЩ, за да смогнат с търсенето.

    А тесла от доста време не е разширявала пазарите защото не може да смогне със задоволяването на настоящите. Когато започне да смогва ще намали цените или ще пуска нови модели, .

    Коментиран от #38

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Техно

    5 0 Отговор

    До коментар #36 от "Май започна да си отговаряш сам":

    Нищо не схванах. Хем падал пазарният дял, пък от друга страна се вдигал...

    Коментиран от #39

  • 39 Ами ето казват си го в прав текст

    2 4 Отговор

    До коментар #38 от "Техно":

    И не можеш да се усетиш дори след като го повториш.
    Моля те цитирай точно какво съм казал и ако още не си го схванал ще ти го обясня!

    Ама като си свикнал да четеш с предразсъдъци и да вярваш на внушения, трудно можеш да схванеш какво точно се опитва да ти каже статията или аз! И накрая уж четем едно и също а аз съм разбрал едно, а ти коренно противоположното.
  • 40 Българин

    11 11 Отговор
    Разбира се, че телефоните да доста по-калпави отколкото преди. Смартфон произвден в Китай работи адекватно не повече от 2 месеца. След това започват постоянни бъгове, забивания и т.н. Искаш да просто да се обадиш на някого - не става! Първо трябва да махнеш 100 глупави уведомления. Като затваряш пак същото. Китайската стока винаги се е характеризирала с доста примамливи цени, много функции, прекрасни показатели на книга, но много скоро след като си я купиш половината от нещата или спират да работят, или не работят както трябва. Китайски автомобили - не, мерси!
  • 41 Техно

    4 1 Отговор

    До коментар #37 от "Сравняваш портокали с ябълки":

    Ми беше с титаниево покритие, и с размер колкото на половин кутия цигари. Има ли такъв днес?

    Коментиран от #43

  • 42 Нормален

    20 0 Отговор
    Дано, дано!То само с лампички, решетчици и измами не става.Трябва и качество.
  • 43 Технически параметри

    5 6 Отговор

    До коментар #41 от "Техно":

    Бе пич, кажи му техническите параметри, а не цвета и размерите! Защото спокойно можеше да ми кажеш за vertu.

    Дай технически параметри на флагманите и цени преди 20 години и кажи колко струва подобен телефон днес, ако въобще намериш и телефон за 20 лв с толкова лоши параметри.

    Обясних ти, че времето за бързо зареждане и мощността на най-доброто порше тайкан ще са смешни след 20 години точно както са ти смешни параметрите на тогавашните телефони и модата на кой му е по-малък телефона.

    Моят първи смартфон беше nokia 5800 express music и струваше 600 лв. Днешните смартфони за 60 лв no name, го превъзхождат поне 10 пъти по параметри на всичко което се сетиш.

    Коментиран от #70

  • 44 Е КАК ДА НЕ ФАЛИРАТ

    16 0 Отговор
    По едно време търсех комби тип Аудито оуроуд. Въпросното или някое друго А6 започавах от 90 хил. евро. А Волво В90 крос кънтри - от 50 хил. евро. За коли на едни и същи години. Вярно, Волвото май бяха само с дизелов двигател, нямаше избор там, ама чак пък Аудито да е 2 пъти по-добро и качествено, не ми се вярва. Продават се, ама нещо много са си повярвали.
  • 45 специалист по маркетинг

    26 1 Отговор
    тъп4ат колите с изгъзици и ги оскъпяват десетократно после ривът 4е клиентите им намаляват.
  • 46 фалират

    29 1 Отговор
    Ауди-то е Фолксваген с цена на поддръжка като на Mercedes.

    За какво ми е?
  • 47 хаха

    19 3 Отговор
    Само след няколко години ще има срив в енергийнините мрежи на ЕС и Сащ, защото потреблението на ток от електричките ще достигне нивата на това, което потребява населението, и ще започне събирането за скраб на същите тези електрички, гниещи безстопанствено по улиците, а има индикации, че ще станат като бездомните кучета – че бъдат изоставяни по населените места от собствениците си, преди да си теглят куршума, или увиснат на въженто, заради оглупяването, постигнало ги в сатаниското съвревие.
  • 48 бай Даньо

    11 1 Отговор

    До коментар #18 от "4ххх":

    Отваряш една голяма тема която не е само до колите. На английски има термин premiumisation . Всички искат лукс ,никой не иска Тойота искат Лексъс , не искат телефон а айфон ... . Не знам кой е виновен може и никой да не е, просто част от общото забогатяването на света, не само на запада , в третия свят искат да живеят по добре а в първия все пак да се различават от тях , апропо най бързо забогатява източна Европа ( включително България) и Африка също .... Източна Европа в момента е в епицентъра на консуматорска вакханалия и премиумизацията идва ...
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Буха ха

    16 4 Отговор
    Това което ще спаси Ауди е че Мерцедес и БМВ вече произвеждат БОКЛУЦИ, които едва избутват гаранционния срок

    Коментиран от #83

  • 51 ТИРбушон

    6 2 Отговор

    До коментар #29 от "Щом питаш ще отговоря":

    Каква тЕсла каква тойота те гони бе?АУДИ е темата.

    Коментиран от #53

  • 52 Дришльо тъпигьозов

    6 4 Отговор

    До коментар #8 от "Аззз":

    Сега , това че Вие в Соц България не сте чували Ауди не означава че Ауди не са били марка и то утвърдена още преди всички, всъщност всичко опира до Мерцедес и Ауди исторически , никога БМВ не е било фактор даже с техните перки , моля информирайте се преди да пишете глупости

    Коментиран от #77

  • 53 Научи се да четеш

    2 2 Отговор

    До коментар #51 от "ТИРбушон":

    Ти май като видиш в цялото мнение един път споменаване на Тесла и не прочиташ нищо друго, а направо почваш да псуваш този, който е написал мнението.
    Ето ти цитат от мнението в което казваш, че не говоря за audi.

    "А както виждаш, твърдя че китайците ще вземат пазарният дял на AUDI, а не тесла."


    Не е като да не пиша за audi, нали?

    Е ако audi не бяха започнали сега, а преди десетина години, сега можеше да продават освен 1,5 милиона автомобили с ДВГ още 1,5 милиона електромобили с брутен марж на печалбата 35% и вместо да говорят за фалит да имат повече от половин трилион пазарна капитализация и да строят нови заводи както за електромобили така и за батерии. А не е като да не са имали както финансова така и технологична възможност да го направят.
  • 54 Хааа

    12 0 Отговор

    До коментар #15 от "Клиент":

    Че те нямат за цел да правят коли
    Те имат за цел да печелят пари
  • 55 ОБЕКТИВНИЯ

    5 8 Отговор
    Поредните ГЛУПОСТИ!
    ДОБРЕ Е, ЧЕ СКОРО ЩЕ ПУСНАТ
    В ПРОИЗВОДСТВО "НОВИЯ МОСКВИЧ"!
    ТОЙ ЩЕ ЗАМЕСТИ "УСПЕШНО"
    АУДИТО! 🇩🇪🇩🇪🇩🇪
  • 56 ОБЕКТИВНИЯ

    3 9 Отговор
    Извън ТЕМАТА!
    ЯВНО ГРАМОТНОСТТА В БЪЛГАРИЯ СПАДА МНОГО БЪРЗО!
    МНОГО ХОРА ДАЖЕ НЕ МОГАТ И ДА ПИШАТ!
    А АВТОМОБИЛИТЕ НА
    "АУТО ЮНИОН" СА ПРЕМИУМ!

    Коментиран от #68

  • 57 Няма лошо в това

    9 0 Отговор
    По малко скрап
  • 58 ИЯО

    8 0 Отговор
    Откога ги чакам. Чак се чудя какво се замотаха,а не затварят направо ?
  • 59 Чупят се

    8 1 Отговор
    МВ и АUDI не спряха да се бъзикат и изнудват с регулярни ремонти високия клас клиенти. Като регулират и скоростите по немските аутобани са аут от играта.
  • 60 Цеко

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Като те слушам":

    Намери с кого да сравняваш теслата.
  • 61 Никога повече

    11 1 Отговор
    няма да карам Ауди..... няма такаеа трошлива кола, ама каквото се сетите се развали(говоря за "премиум" кола от 2018 година), цените на частите са абсурдни все едно ги правят на луната.... супер зле марка, за трети път този клас купувам и се разорявам. Стига толкова. Премиум били хахаха премиум са им само цените на части, датчици тин минтири, пфффф супер зле, зле, зле
  • 62 Луд

    10 2 Отговор
    Ауди...ще последва съдбата на Нокия ...Ериксон....и т.н.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Честно казано

    6 4 Отговор

    До коментар #10 от "Като те слушам":

    Toyota - та си е гигант

    Коментиран от #66

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Така е!

    9 2 Отговор

    До коментар #64 от "Честно казано":

    Колос с глинени крака.
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 ТИРбушон

    1 3 Отговор

    До коментар #56 от "ОБЕКТИВНИЯ":

    Някои даже не различават главни от малки букви. Същият не знае какво точно е Ауто юнион и Хорх и разликата между двете. Защото първото е ширпотреба а второто лукс.
  • 69 Цензура

    5 3 Отговор
    Айде и на тия Русия им е виновна...
  • 70 Техно

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "Технически параметри":

    Ако си държал телефон в ръка преди 20 години щеше да знаеш че съм ти дал точно двете характеристики които правеха този телефон скъп. Няма да споря че съвременият телефон е несравнимо по-сложен от онази машинка. Безспорно е обаче че само софтуера прави днешният телефон скъп или евтин. Останалото са подробности които имат значение за около 1 % от потребителите. Няма и да забелжим разликата в качеството на снимката, бързината на процесора и скоростта на нета която мърда с части от секудната.

    Коментиран от #71

  • 71 Няма смисъл да спорим

    3 1 Отговор

    До коментар #70 от "Техно":

    Щом смяташ че телефон за 50 лв имат един и същ хардуер и разликата им е само в софтуера. Щом смяташ че снимката от телефон за 50 лв е абсолютно същата с снимката на iphone 14 и няма как да се направи разлика. Точно както че един телефон за 50 лв може да снима видео в 8k резолюция ако му инсталираш от скъпия софтуер.

    Очевидно си абсолютен лаик на тема техника и е безсмислено да се води какъвто и да е разговор с тебе, а да не говорим за спор. Лек ден ти желая. И поздрави на мармотите и дядо коледа, като се видите, че ще е безпредметно да водим спор дали съществуват или не. И внимавай да не паднеш като стигнеш до края на плоската земя.

    Коментиран от #72

  • 72 Техно

    3 1 Отговор

    До коментар #71 от "Няма смисъл да спорим":

    Това къв лаик съм е отделна тема. Принципно се твърди че многото четене е полезно, но в твоя случай се е получило обратното. Толкова си затънал в четене на технически спецификации че не можеш изобщо разделиш рекламната брошура от реалният капацитет, който средностатистическият юзър използва ежедневно. Нищо де, опита се да минеш за начетен - не стана... Следващият път.

    Коментиран от #74

  • 73 Чичак

    5 0 Отговор
    нема да фалира, защото много комплексари наливат в марката
  • 74 Средностатистически юзер

    2 2 Отговор

    До коментар #72 от "Техно":

    Пак питам смяташ ли че пълен лаик или дори дете в детската градина ще може да направи разлика между снимка направена от iphone 14 и бюджетен телефон за 50 лв ?

    Даже не ти говоря за най-добрата камера на флагмани за по 1 000 лв от преди 20 години, които се справяха по-зле от телефона за 50 лв днес.

    Да не говорим за видеото с голяма разделителна способност от 240 на 320 пиксела. Детето в детската градина въобще няма да ги знае тези числа но ще види разликата, а ти дори не схващаш за какво ти говоря и се опитваш да ме убеждаваш в съществуването на дядо коледа и плоската земя.

    Коментиран от #75

  • 75 Техно

    5 0 Отговор

    До коментар #74 от "Средностатистически юзер":

    Дай бате, "залей" ме с още мегапиксели и разделитна способност. Покажи ми че си изял рекламната брошура с корицата.
    М/у другото идея немаш от това какво дете ще види на снимка, и качеството е последното дето ще му направи впечатление. Милениалче си нали? С високо самочувствие и функционално неграмотен ес южуъл...
  • 76 Анти-смог

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "СМОГ":

    Ти за въздушни течения чувал ли си
  • 77 Аззз

    3 1 Отговор

    До коментар #52 от "Дришльо тъпигьозов":

    До историка-фактор от запада-ти ко се взе на сериозно, аз си споделям мнението и хората явно мислят по същия начин. Всичкото премиум в момента са кошове, ама от ауди най- ми се гади. Бмв и те много порнография пуснаха.
    Ти какво караш?
  • 78 Ха така

    0 6 Отговор

    До коментар #2 от "ммм да":

    А не казваш какво ще се случи с русия бе хитрец.Най вероятно е да се разпадне или да остане в средновековието
  • 79 Мнение

    4 0 Отговор
    Ами ток от где???
    Хубу ше ги правите електрички, но трябва и ток да има за тях!!!
    Глобалистите ви затвориха пазара в Русия, спряха ви евтините енергийни ресурси, а сега изчисленията сочат фалит???!!!!
    Ами такава е, васалитетът води точно до това!
  • 80 12"12

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Техно":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Бачо Киро

    2 0 Отговор
    Не знам що реве тоя, след като цените на автомобилите се дигнаха, чак шефът на БМВ предложи в интервю, след кризата да продължавали със същата тактика - по-скъпи автомобили, намалено производство, хората си чакали... Естествено хората го понапсуваха, но реално е прав - ако се договорят производителите, клиентът ще свикне.
  • 83 Хахаах

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "Буха ха":

    Не може да фалира компанията, печелеща най-много от продажбата на резервни.
  • 84 Мерцедес

    5 0 Отговор
    Лошо няма. А и без това предния им мост е в багажника, с което имат геометрията на купчина овнешка тор и поведение заради двг пред предния мост на пияна крува пт Гълъбово.
  • 85 Реалност

    4 0 Отговор
    За мене винаги са били фалирали, никога не съм ги отразявал.Фолксваген в лъскава опаковка.