78 523 54

Нова класация за леки коли, изминаващи без проблем над 300 000 км

  • леки коли-
  • надеждност-
  • класация
Нова класация за леки коли, изминаващи без проблем над 300 000 км - 1

Специалистите от iSeeCars съставиха нов рейтинг за най-надеждните седани и хечбеци през 2022 година. В новото проучване експертите на iSeeCars избират 10 модела седани и хечбеци, които имат най-голям брой автомобили с пробег от над 200 000 мили (около 322 000 км).

Tака Toyota Avalon се оказва най-надеждният и издръжлив седан на пазара според експертите на изследователската компания. Според доклада от проучването, при правилна поддръжка този модел може да измине поне 245 710 мили или 395 431 километра без проблеми.

Ето и Топ 10 на най-надеждните и издръжливи седани и хечбеци според iSeeCars:

1. Toyota Avalon
2. Chevrolet Impala
3. Honda Accord
4. Toyota Camry
5. Lexus GS 350
6. Honda Fit
7. Honda Civic
8. Lexus ES 350
9. Toyota Corolla
10. Mazda6


Поставете оценка:
Оценка 3 от 77 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бай Джап

    130 19 Отговор
    Тойота, хонда, тойота, хонда... и една мазда за разкош хаха! Къде са немските "премиуми"!?

    Коментиран от #6

  • 2 Гост

    69 36 Отговор
    Не знам да има мерцедес от Ц клас нагоре, който да не мине поне 500к без никакъв проблем. В България масово са по на 500к, разбирасе на обява веднага излизат на 200к. 👍

    Коментиран от #3, #50

  • 3 Кучето

    91 25 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Колега, в статията пише без проблем! Твоят магарцедес не е в класацията, защото през месец е в бокса!
  • 4 Японеца

    66 19 Отговор
    Ох, на татя да са ми живи и здрави всички
    шофьорчета на немски, френски, италиянски и други кари.На татя сервиза трябва да е дюкме пълен винаги да има пара за луканка и някоя друга красавица с дълги крачета и напръщял бюст.👅👅👅

  • 5 И ний са ко да напраим

    34 25 Отговор
    Който иска скучна и грозна кола - да заповяда.
  • 6 хаха

    26 17 Отговор

    До коментар #1 от "Бай Джап":

    Караме си ги и си свиркаме с дъртите милионници :)))
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 браво бе

    15 30 Отговор
    Тоя дето е направил класацията с тия хонди съм сигурен ,че никога не е карал акорд да речем явно са дилъри и вносители на тези,, чудесни коли да си закупи нова и да я покарат и 4-6 години и да не попада в сервизите им и да е карал и друга марка и тогава сравнения и класации
  • 9 🇧🇬🍩🇪🇺

    49 6 Отговор
    :) Хах, в първите десет коли, девет са Японски, “Лексус” е луксозната “дивизия” или на Тойота или на Нисан, и така девет Японски Джапанки, ена Мириканска и тфа е в първата Десетка Колите на 180 000 мили и “кусор”, две до три години каране по мириканските “друмища”.
    Нема БМВ, нема Мерцедес, бля :) ,
    затва Немчорята карат Японски Джапанки

    Коментиран от #27

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 4.4

    76 4 Отговор
    Нормално в класацията да са япончета. Все пак се говори за коли, на които да можеш да разчиташ. Сега разбира се ще ми скочат коментиращи колеги да ми обяснят какви косачки са японските, пък немските видиш ли луксозни, бързи .... и т.н. Колкото е по-премиум дадена бангия, толкова по-премиум са й проблемите.

  • 15 ивелин

    54 2 Отговор
    .Лично мое мнение---- класацията е много правилна.За да разбереш трябва да си карал поне 3-4 модела Немски и Японски няколко години. Ако си купил Немска кола преди 2005 те са много по-- надеждни защото електрониката там малко- горивният процес е естествен- при ЕURO-4 и след 2005 година целият горивен процес се контролира по електронен път а Немската електроника е много назад спрямо Японската - която безотказна и естествено , че са безпроблемни.
  • 16 анонимен

    63 7 Отговор
    Немските коли имат един основен недостатък. В тях се оказа, че всичко е консуматив - двигател, скоростна кутия, цялото окачване и спирачките. Дори и в купето отказва всичко, ел.стъкла, централно, шибедахът или спира да работи или ти протича на главата. Само чист мазохист или ненормалник би си го причинил това или хора с много свободно време, които имат само една кола и ровят по нея денонощно. Аз имам 3 японски коли и не се занимавам изобщо с тях, само карам.

    Коментиран от #38

  • 17 РУСОФИЛ

    35 17 Отговор
    Как може да няма нито една руска кола?

    Коментиран от #46

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Любопитен

    48 7 Отговор
    Имам лагуна 25г. на 421000 ,10г. Инсигния на305000 и мицубиши л200 на 350000 с нито едно нека разделям. Има два вида автомобилни собственици мърлячи и останалите. Няма лоша кола
    а занимарена

    Коментиран от #37

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Джака

    44 2 Отговор
    предпочитем и карам японски коли (хонда и тойота), но в случая класацията е правена за такива, които са на американският пазар, а не на европейският, има разлика.

    Коментиран от #29

  • 22 Чиче

    31 3 Отговор
    Карам си стария Акорд и само гуми и масло съм му сменил. На W211-ката, дизела, съм я платил 2 пъти по ремонти... Да, Мерцедеса е прекрасен, но Чичо Ханс е дал за него 80к евра в Германия, колко да са му ремонтите?

    Коментиран от #35

  • 23 На некой

    16 9 Отговор
    вносител са му залежали тези държели и сега си прави самореклама за да ги шитне...
  • 24 МАХМУД

    15 6 Отговор
    Форд ескорт 1.9 д на жената 96 г. Е на 650000 сменям само накладки и ремъци а мойта е х90 Сузуки 550000 96 Г. Маншоните ми са още оригинални... Буташ и ПАЛИ ВИНАГИ ВИНАГИ....

  • 25 безпартиен

    9 4 Отговор
    Аз може би съм улучил със Ситроен С4 вече на 420 000 само в България и без проблеми!Естествено ходова част е с ремонти: биелетки на 100 хил.,спирачни дискове на 250 хил.накладки,шарнири 2 пъти,накрайници 2 пъти,амортисьори 1 път!Но това е България!Редовно обслужване на мотора и качествено гориво е гаранция за без проблемни километри!
  • 26 Ироничен

    27 4 Отговор
    Дотам ли я докарахте, да се радвате на 300 000? Старите шестаци на БМВ и Мерцедес, както и петаците на Волво подминаваха милиона.
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Ти май наистина

    18 1 Отговор

    До коментар #27 от "Тралала":

    си тралала.
    Японките имали малък пазар...алооу, Тойота и Хонда са номер 1 по продажби с Северна Америка. Ако на половин милиард население му викаш малък пазар, не зная кое ще е голям. Да оставим настрана Азиа и Африка.

    Коментиран от #30

  • 29 АбсИлютно

    14 0 Отговор

    До коментар #21 от "Джака":

    точно.
    Въпреки това, тези които се правят за Азиа и Африка също са добри и издръжливи модели.
  • 30 Тралала

    6 12 Отговор

    До коментар #28 от "Ти май наистина":

    Алооо. Америка е 360 милиона и над половината карат собствени марки и 1/4 са европейските. Да пълен смех си...

    Коментиран от #33

  • 31 Анонимен

    11 1 Отговор
    М да аз карам хонда фит, джаз в Европа, 350хил км.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Тралала

    7 4 Отговор

    До коментар #33 от "Колко":

    Не ме вълнуваш, както и Теслата е най-продаваната там. Объркан съм коя е най-продаваната в северна Америка?!? В Мексико само Хонди ли купуват-мозък..
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Дедо Пене

    5 2 Отговор
    Това е USA, т. е. най-популярни са японските марки. Аз карам Пасат, произведен в ГФР 2001г и съм на 301хил.км.и досега съм сменял само консумативи... вкл. амортисьори и носачи/шарнирите са пресован в дуралуминия.
  • 37 Дедо Пене

    16 0 Отговор

    До коментар #19 от "Любопитен":

    За Опел Инсиния лъжеш, защото Опел не е правил по-голям боклук, вкл. модел 2021г. В Стара Загора има върнати 22бр.нови Опел Инсиния за ТОТАЛ дефекти!!! Имам приятел германец, който казва, че Опел не е немски 35г.
  • 38 Експерт

    9 3 Отговор

    До коментар #16 от "анонимен":

    Вероятно си купувал немски коли от моргата или нови произведени в Турция или Унгария!!! Японските до Тойота Корола се произвеждат в Турция и продават в Източна Европа. Двигатели до 1000см3 се сменят с нови-не подлежат на ремонт.
  • 39 Боже

    5 26 Отговор
    За какви Хонди и тоуоти ми говорите? Луди ли сте? Какви 300х км? Не си купувайте нищо друго освен немско. Имсм ц класа на 900 х не знам какво означава основен ремонт и тнт. Само консумативи. Имам туран 2008 год на 700 х км. Като нов е. Не го давам нито за 10 х лв. Карал съм форд ескорт н авремето,голф двойка...опел астра 1.7дти на милион и 200 х. Продадох го за 4000 х лв. Какви хонди? Това коли ли са?
  • 40 Йо Несбьо

    8 1 Отговор
    Редовно класации за по-по-най... Японското знаем, че изкарва, а немското пристига на по 500 хил и се чудим, че не държи... Автомобилът си изисква редовна поддръжка, но все пак има и неубиваеми коли - не сменяте масло, не отваряте капака, нарочно мъчите мотора и все си върви...
  • 41 Не че нещо ама

    10 3 Отговор
    На Пежо и Ситроен HDI двигателите изкарват по 500 000 нез проблем.
  • 42 Петър

    9 3 Отговор
    Абе я у лево бе шошори. Фият Панда 1987 год. 900 кубика кърпена и боядисвана. На 800 000 отворих двигатела за проверка и да сменя ангренажната верига. Пал се е разтракала след 2-3години може пак да я отворя. А веднъж счупих ресьор, ама искам да видя някоя от тея щайги натоварена с фаянсови плочки на черен планиски път. Гаранция за половината че и празни не могат да минат от там. Аиде със здраве и успех и щастие е през новата.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Поредната

    9 0 Отговор
    безсмислена статия за таргет и коментари,като са толкова хубави тия коли в класацията купувайте си ги и ги карайте при условията у нас,ама най-напред ги намерете на нашия пазар.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 ема

    13 0 Отговор
    Талибаните ги считаме, че са цял век назад останали във всяко отношение----Но когатo фактите когато говорят и боговете мълчat---Те карат само Тоyота защо --- при техните условия останалите марки биха се се развалили много бързо а ние като много умни предпочитаме най- вече Немските при които само името останало но не и качеството.Интересно и арабските страни предпочитат повечето Японските.
  • 49 Другари

    3 0 Отговор
    Спорите тъй, сякаш сте собственици на фирмите, произвеждащи колите, за които твърдите, че са най-добри.
  • 50 Мерцедес С180

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Карам С180, 98г. и по километраж е на 430к., пък колко е в действителност само той си знае.😂
  • 51 Никой

    0 2 Отговор
    Тоз който е направил класацията, май нищо не разбира от коли. Има Волво 940,2,3 турбо, бензин. От 1994. Колата ми е на реални 689000 километра и на газ. А предното ми Волво 240 от 1991 година 2,3 бензин , и на газ го продадох на 1003899 километра. Още е в движение .
  • 52 Немското си е немско

    0 6 Отговор
    Хонда и здрава кола,тая класация който я е правил явно не е подържал такива коли и не знае за какво става въпрос
  • 53 Г.Д.

    2 1 Отговор
    Предишната ми кола беше пасат 5 131 к.с. ,разделих се с нея наскоро . За 19 г и 327 000 безпроблемно каране,да ремонти съм имал ,но нармалните накладки, рейка , помпа и тн. Нищо което да ми бръкне в джоба повечко. Сега съм с Корола,дай боже и тя да ме докара до там безпроблемно. Моето мнение е че почти всяка кола е ок,ако шофьора е шофьор. Баща ми се раздели с 25 годишен голф 2 ,само защото вече гниеше цялостно. До последно никакви ремонти по скоростна кутия или двигател.
  • 54 Дедо Пене

    0 0 Отговор
    Това е сайт за рекламиране на японски щайги! Имам Пасат купен нов в Германия и каран в България 2001г.27,4 хил.евра на 301000км.Сменям само консумативи!
    Подчертавам не е произведен в Испания, както всички нови предлагани в България