Един от най-важните фактори при избора на автомобил е неговата надеждност. В крайна сметка от това зависи колко често ще посещавате сервизните центрове. За да помогнат на шофьорите да направят избор в полза на един или друг модел, различни аналитични агенции редовно публикуват рейтинги за надеждността на автомобилите.
Този път британската компания Warrantywise сподели една свежа класация за надеждност на употребявани коли. Тя проучи пазара на употребявани автомобили до 10 години и посочи онези модели, които създават най-малко проблеми на собствениците си.
Като част от това изследване експертите са проучили около 131 000 досието от сервизи за 2021-2022 година. Те третират автомобили на възраст до десет години, които пък са една голяма част от родния автомобилен парк. Оказва се, че, компактните градски автомобили се развалят най-малко и са най-евтини за поддръжка.
Експертите стигат до това заключение след преглед на заявленията за ремонт и анализ на цената на работата. Според тях това се дължи на липсата на голям брой електроника и други сложни системи в гореспоменатите субкомпактни и компактни модели. Показваме ви първите десет, като прави впечатление, че повечето позиции са заети от модели на японски марки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Очевидно това е някаква
10:37 17.01.2023
2 АБВ
10:40 17.01.2023
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 хахахах
Коментиран от #16
10:42 17.01.2023
5 немска мъка
А богатите американци си взимат Lexus или Acura.
Коментиран от #12, #14, #17
10:45 17.01.2023
6 12343211
10:54 17.01.2023
7 Гост
11:02 17.01.2023
8 републикански Москвич
11:24 17.01.2023
9 републикански Москвич
Толкова са успешни в автомобилостроенето, че си продадоха Рейндж Роувър и Джагуар на Индия, а GM на Китай. 🤭
11:28 17.01.2023
10 гост
11:41 17.01.2023
11 Поредната стъкмистика
Много по-важно е не колко пъти си отишъл в сервиз, а за какво си отишъл и колко пари си дал. Броенето на това колко пъти си прекрачил вратата на сервиза не е никаква статистика и не дава никаква полезна информация.
11:45 17.01.2023
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Немец
15:50 17.01.2023
14 Гост
До коментар #5 от "немска мъка":
Баш! Кът немат кинти за немски премиум, ще ги купуват, кво да правят хората, трябва да се кара нещо!17:52 17.01.2023
15 Гост
Tata Motors, $86,154
Rivian, $73,396
Tesla Motors, $69,831
BMW, $68,389
Daimler, $66,158
Geely Auto Group, $58,648
Stellantis, $54,880
Volkswagen Group, $54,858
Ford Motor Company, $54,227
General Motors, $52,175
Това са средни цени на продаваните от марките модели! Както се вижда, няма ни 1, ЕДИН, японски производител. После ми говорете, че японските коли там са скъпи! Да бе, то затова и в БГ се наводни с Американски екземпляри. Толкоз!
18:02 17.01.2023
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 12345
До коментар #5 от "немска мъка":
Немската кола е хубава, но когато е чисто нова и във върхово изпълнение. В момента съм с такива от сегмента хотхеч 300+, и почти няма японска кола за която да я сменя, какво остава за американски варел😅08:50 21.01.2023