Last news in Fakti

15 Декември, 2022 10:58 89 470 21

Колите с най-надеждни двигатели и тези - с най-евтини ремонти

  • двигатели-
  • надеждност-
  • евтин ремонт
Колите с най-надеждни двигатели и тези - с най-евтини ремонти - 1

Американската аналитична компания CarMD състави рейтинг на марките и моделите автомобили с най-малко проблемни двигатели. Интересното в случая е, че лидерите в списъка са представители на предимно японски и немски марки.

Специалистите анализират сервизни данни за 15.5 милиона автомобила, произведени през периода от 1996 до 2020 г. Mitsubishi, Mercedes-Benz, Volkswagen, както и Buick и Ford са марките, при които лампичката Check Engine мига най-рядко.

Що се отнася до отделните модели, лидерството се държи от пикапа Toyota Takoma (2016-2018), кросоувъра Honda CR-V (2014 и 2015), седаните Toyota Camry (2018) и Honda Accord (2017), кросоувърите Hyundai Santa Fe и Nissan X-Trail (и двата 2018 г.), както и SUV-то Ford Explorer (2017 г.).

Освен това CarMD посочи марките, чиито ремонти на силовия агрегат струват най-евтино. Списъкът с марки беше оглавен от южнокорейската Kia - средно собственикът на автомобил от тази марка ще трябва да плати $322 за отстраняване на неизправности в двигателя. Chrysler ($333), Mazda ($339), Hyundai ($352) и Dodge ($355) са следващите в списъка.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 64 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 отшелника

    68 16 Отговор
    фольксваген гольф 2 дизел НА 1 000 000 КИЛОМЕТРА без ремонт още кара дърва на село и дърпа ремаркето
  • 2 Дедо ви

    46 8 Отговор
    Колкото е по голяма кубатурата,и к.с. толкова повече кара! И разхода е по малък, или равен на два пъти по ниско мощен, и марката имаШЕ значение но по важна е поддръжката.....
  • 3 Бензино Наполони

    70 1 Отговор
    Нема кола която да връща разходите.

    Коментиран от #6

  • 4 фътгъу

    18 52 Отговор
    голф 4 последната истинска кола
  • 5 Търпин

    31 6 Отговор
    Всичко зависи от поддръжката на 1 място и след това марка,модел и т.н.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Вуйчо Ваньо

    48 16 Отговор
    Комшията ми Пешо си кара жигулата вече над 40 години и няма никакви проблеми.
    А поддръжката на колата му е елементарно проста и за никакви пари.
    Защо не включвате жигулата в този престижен списък...

    Коментиран от #9, #14, #16

  • 8 Въпросче

    37 3 Отговор
    Данните са американска аналитична компания което значи, че се отнася за амириканския пазар. Всеки знае, че там се карат основно пикапи, джипове, сув, голям клас автомобили с големи и мощни мотори. Къде е нашия пазар и какво общо има с тях?

    Коментиран от #21

  • 9 Отговорът

    33 19 Отговор

    До коментар #7 от "Вуйчо Ваньо":

    Имах жигули. Мъка. Сандък със ключове, шарнири, полуоски, тел и маркучи в багажника. Ремонт на пътя. Ремонт пред в къщи. Ремонт постоянно. Карам, правя ремонт. Стои, не правя. Те това е

    Коментиран от #20

  • 10 не е вярно

    36 1 Отговор
    Най надежна е Жигулата на дядо ми, никога не и е светел чек енджина.

    Коментиран от #13

  • 11 глупости

    1 19 Отговор
    тесла и всички електрооооооооо
  • 12 Мдаааааа

    22 1 Отговор
    Сравняват ми коли произведени 2017, 2018 година. Значи двигателите им са на по 4-5 години. Ами нека поработят 15-20 години и тогава ще ги видим дали имат ремонти или не. Иначе по принцип електромоторите на ел. колите би трябвало да са фаворити в това отношение. В нашето предприятие има един електродвигател произведен 1943 година и досега си работи перфектно. Малко грес на лагерите от време на време, това му е поддръжката.
  • 13 Същата работа

    16 4 Отговор

    До коментар #10 от "не е вярно":

    беше с москвича и зазката. Няма чек енджин, няма проблеми. 10 години карах трабант - и на него нито веднъж не му светна лампичката. Той май и енджин нямаше твърде, ама карай.
  • 14 Първобитния

    7 11 Отговор

    До коментар #7 от "Вуйчо Ваньо":

    Купи си жигули , и отиди да живееш в пещера , няма да имаш почти никакви разходи.
  • 15 Аустрия

    8 2 Отговор
    Витар-ката...
  • 16 Да го погребат прав

    4 4 Отговор

    До коментар #7 от "Вуйчо Ваньо":

    Един ден човека, да си почине, заслужил го е че и той като шофьорите на москвич е прикарал живота си легнал под колата

    Коментиран от #17

  • 17 Прекарал

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Да го погребат прав":

    Извинете за грешката
  • 18 7373

    2 1 Отговор
    Дасиа нерде?
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Бай той Толстой

    8 0 Отговор

    До коментар #9 от "Отговорът":

    Нещо не си много в час,ма то вие от новото поколение сте така-като ви правихме,не внимавахме.
  • 21 Отговорче

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Въпросче":

    Ами аз например имам Тойота Такома и мога да потвърдя че е доста здрав и не толкова скъп за подръжка автомобил. Имал съм и Додж и Форд с по големи кубатури двигатели но те не се оказаха толкова евтини и безпроблемни за експлоатация возила.