Last news in Fakti

9 Януари, 2023 10:00 196 039 115

Тази кола струва 22 000 лева, и харчи под 5 на сто, но няма да се продава у нас

  • gag-
  • gs3-
  • китайски автомобили

Компанията GAC представи стилен кросоувър за $11 860

Тази кола струва 22 000 лева, и харчи под 5 на сто, но няма да се продава у нас - 1

В Китай беше обявена цената на компактния кросоувър GAC GS3. Колата, която има смел дизайн с много интересна предница, беше оценена само на $11 860, което по текущия обменен курс се равнява приблизително на 22 000 лева.

Тази кола струва 22 000 лева, и харчи под 5 на сто, но няма да се продава у нас

За съжаление към момента няма да се продава в Европа и респективно в България, а казваме за съжаление, защото у нас най-евтината нова кола в абсолютно базово изпълнение струва толкова пари..

Тази кола струва 22 000 лева, и харчи под 5 на сто, но няма да се продава у нас

А въпросния GAC GS3 е кросоувър с доста богато оборудване още от началната си версия. Освен панорамния покрив базовият вариант получава набор от асистенти за активна безопасност - с автоматична спирачна система, разпознаване на знаци за ограничение на скоростта и др.

Тази кола струва 22 000 лева, и харчи под 5 на сто, но няма да се продава у нас

Има два екрана: единият е монтиран непосредствено зад волана и се използва за цифровия инструментален панел, а вторият е част от информационно-развлекателната система. Воланът е заимстван от кросоувъра GAC Emkoo, който е с една стъпка по-високо позициониран, превключвателят за режим на предаване (роботизирана 7DCT трансмисия) е къс джойстик.

Тази кола струва 22 000 лева, и харчи под 5 на сто, но няма да се продава у нас

Багажникът е малък, обемът му е 341 литра. Обявеният от производителя разход на гориво е 4,8 л на 100 км, но динамичните данни не са никак лоши. До 100 км/ч. колата ускорява за 7.5 секунди. Размерите на GAC GS3 са 4 410 x 1850 x 1 600 мм, междуосието е 2 650 мм.

Тази кола струва 22 000 лева, и харчи под 5 на сто, но няма да се продава у нас


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 245 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Госあ

    178 21 Отговор
    западните макаци почват с теслите за китайското автомобилостроене, което ще ти отвее.
  • 2 Пламен

    270 18 Отговор
    С такова оборудване и такава цена,ще разбият пазара в Европа...

    Коментиран от #30, #88

  • 3 Дядо ви Курти от село Пиперково

    236 8 Отговор
    Изглежда доста приятно, цената определено кърти.....
  • 4 Чочи

    199 13 Отговор
    Впечатлен съм....Много добър дизайн...
  • 5 Малко уточнение

    49 113 Отговор
    22 000 + транспортни разходи 5-10хил.лева + 15-тина мито и ДДС ...цената отива 50-тина хил.лева, колкото са и цените на единствената продавана китайска марка автомобили.

    Коментиран от #34

  • 6 Просто бизнес

    127 9 Отговор
    Населението на Азия е около 4 милиарда души. Добавяме още 1 милиард в Африка. Добър пазар за хора с по-нисък стандарт от Европа и Северна Америка. Неизбежно ще дойдат и тук тези автомобили, но това означава нови безработни в автомобилостроенето.

    Коментиран от #8, #9

  • 7 Някоя си

    111 4 Отговор
    Не е никък лош.....но малко повече данни за двигател .....кубатура . Гориво..... И кога ше можем от алиекспрес да си го поръчаме 😁🤣

    Коментиран от #17

  • 8 САЙГОН

    127 13 Отговор

    До коментар #6 от "Просто бизнес":

    аххахаха че те Южна Корея,Япония,Хонг Конг,Сингапур имат много по висок стандарт от Германия и Франция бе Орк.... да не говорим че Покупателната способност на Тигрите от Югоизтока и Китай е доста по голяма от тази тука та кой викаше бил беден?

    Коментиран от #62

  • 9 САЙГОН

    125 13 Отговор

    До коментар #6 от "Просто бизнес":

    само да ти напомня че ЦЕНТЪРА НА СВЕТА ВЕЧЕ СЕ НАМИРА в ИЗТОЧНА И ЮГОИЗТОЧНА АЗИЯ!!! от там идва всичко докато през това време Северна Америка и Европа е нафрашкана с Араби,Африканци и Латиноси(Индианоси)
  • 10 БАРС

    133 9 Отговор
    Браво красива кола и най вече ефтина.Та те затова няма да се продава в европа ще им подбият пазара особенно немските щайги.

    Коментиран от #11, #100

  • 11 САЙГОН

    51 7 Отговор

    До коментар #10 от "БАРС":

    че то Немски щайги правени в Пакистан кой ти купува бе човек?
  • 12 САЙГОН

    127 6 Отговор
    не е важно колко ти е заплатата а какво можеш да си купиш с нея........ например в България с 2 лева мога да си купя една Баничка и до там........ с същите пари в Виетнам,Китай,Тайланд,Камбоджа се наяждаш като бял човек
  • 13 САЙГОН

    85 11 Отговор
    Колицата е хубава но пак е скъпа за Българския стандарт.............. да не говорим че мнозинството от населението са и на минимална заплатка........
  • 14 Про-Дай Бг

    119 21 Отговор
    Няма по тъп галфон от българина. От една старана няма багаж да отгледа и един домат, а от друга такава кола няма да му се продава, защото по презумция е виновен и трябва да се мачка. А и как си представяте господарите да допуснат такава кола в ЕС при условие, че дори една Дачия е три пъти по скъпа от тази.И за успокоение на галфона българин, китайските коли са лоши, както и руските и няма да ги купуваме за да му е лошо на Путин.

    Коментиран от #19, #69, #111

  • 15 Гоуст

    37 15 Отговор
    Доколкото знам един от най-важните агрегати в автомобил е двигателят. ТА ЗА НЕГО СТАВА ВЪПРОС. Не ме интересува колко екрана има и какъв вид са, нито колко бутона и превключвателя има и какъв вид са. А с тези размери и това ускорение двигателят трябва да е доста мощен и с голям въртящ момент. И някак си не ми се връзва с разхода.
  • 16 Диамантената ръка

    58 8 Отговор
    Ако изкара 22000 км си е оферта за 22000 лв... Друг е въпросът, че има коли за 122000 и те след 22000 км тръгват към сервиза.

    Коментиран от #28

  • 17 Диамантената ръка

    23 9 Отговор

    До коментар #7 от "Някоя си":

    Скоро, ама в кашон и сам си го сглобяваш
  • 18 ТеслАта

    26 16 Отговор
    В момента единственият проблем на китайските автомобили е качеството на материалите и изработката. Но с течение на времето се подобряват, за съжаление и цените им се вдигат.

    Коментиран от #21

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 ела

    70 3 Отговор
    Кола която се произвежда в Европа е по скъпа около 40% от произведаната в Китай.. При сегашните високи енергийни ресурси как ще конкурират трудно е да се разбере . Ако не ограничат с разни данъци и мита то след 5-10 години Китайските коли ще преобладават по всяка вероятност .

    Коментиран от #22

  • 21 В голяма грешка си

    49 6 Отговор

    До коментар #18 от "ТеслАта":

    Материалите са си материали и от едни и същи материали правят и частите от които "произвеждат" европейските автомобили.

    А всъщност повечето от частите са произведени в китай и други части на света, а в Европа само се сглобяват. Откъде мислиш, че китайците имат технологиите? Ами в същите заводи правят и частите за европейските производители.

    Дори в България има достатъчно предприятия, които произвеждат части и консумативи за премиум автомобили. Със сигурност има и някой твой познат който работи в такава фабрика. Попитай го колко е себестойността и на каква цена ги продава автопроизводителя?

    Един мой познат, даваше пример за някакъв филтър, който произвеждат за mercedes и им го таксуват под десетина лева, не помня точната цифра, а във фирмения магазин бил над 50.

    Коментиран от #45

  • 22 Надали данъците ще помогнат

    50 4 Отговор

    До коментар #20 от "ела":

    Преди десетина години наложиха около 30-40% наказателни такси за произведените в Китай фотоволтаици, за да не подбиват цените на европейските производители, които тогава произвеждаха най-много фотоволтаици в света.

    Въпреки това малко от европейските производители на фотоволтаици оцеляха до днес.


    Шефът на Стелантис има от какво да се притеснява. Другите също се притесняват, но засега не си го признават публично.

    Не случайно се присмивам редовно на toyota и на нейния шеф, който все едно живее в паралелна вселена и не вижда как се е променил света, а си мисли, че вечно ще кара по старому и обяснява как китайците и електромобилите са нещо, което ще отмине и скоро ще бъде забравено. А имаха най-големия потенциал да не се дават на китайците и американците, но го пропиляха. В най-скоро време ще видим, дали съм бил прав.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Каква драма драги зрители

    30 3 Отговор
    В Китай собствениците на тесла отново протестират срещу марката. Виждаш ли много ги била ощетила защото свалила цените с 20%! А дано по-често протестират по тази причина и в това да се корени недоволството от Тесла.

    А виж в европа никой не протестира, че цените на автомобилите са се вдигнали с 50% за последните две години!

    Сигурно и те се притесняват от протести ако вземат че пък свалят цените и надали ще последват примера на Тесла!
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 12345

    54 2 Отговор

    До коментар #16 от "Диамантената ръка":

    Има ревюта на колата в Ютюб от хора дето са я карали, имаше един от Филипините, една година яко каране, НИТО един проблем.

    Човекът каза, че колата е много добра и е доволен, а същия имаше и Тойота и Форд, беше някакво богаташче.

    Склонен съм да му вярвам от това което гледах.

    Колата си има всичко.

    Тука една Дачия почва от 30к, а съм абсолютно сигурен, че с НИЩО не е по-добра.

    Без да коментираме, че китайката има топ-клас оборудване за тия пари, а Дачията е гола.

    Коментиран от #49, #50

  • 29 Китайски

    6 41 Отговор
    ... бокл-ци :))))

    Коментиран от #42

  • 30 Мнение

    69 6 Отговор

    До коментар #2 от "Пламен":

    Грета Тунмберг и Урсулата натоварват веднага тази цена 22 000 лв двойно ако не и тройно ако ще продават в Европата, за да може да се храни Вавилон/Брюксел......и стотиците хиляди търтеи бюрократи....

    Коментиран от #31

  • 31 Аксиома

    22 47 Отговор

    До коментар #30 от "Мнение":

    Ако русофилтакът не може да плюе по някаква причина срещу България, то той непременно ще плюе срещу Европа.
  • 32 еееемиии

    6 26 Отговор
    и сигурно лато го чукнеш всичко става тотал щета че е със здравината на яйце 😅
  • 33 Рони

    8 37 Отговор
    Е, дано да издържи поне 5000 километра пробег :) А дизайна никак дори не е заимстван от Хюндай Тусон.

    Коментиран от #109

  • 34 гост

    49 8 Отговор

    До коментар #5 от "Малко уточнение":

    Транспорта не е 10 хил.лв.,митото зависи от националните държави,ДДС то може да се намали, също така с цел стимулиране на подмяна на стар автопарк и по -чист въздух, закупуването може да се субсидира с някоя и друга хилядарка.И да струва максимум между 35 и 40 хл.лв Но тогава няма как да се продават немските трошляци с цени от 35-40 хил.евра за масови модели .За френски и италиански няма да ги споменаваме А и Дачийте ще паднат директно в Канале Гранде....

    Коментиран от #61

  • 35 Дадо

    20 16 Отговор
    Луканка на цена на кучешка радост, те такова нещо нема...

    Коментиран от #41

  • 36 истина ти казвам

    7 32 Отговор
    Ако не е праено със 3D принтер със материал от кравешки торти тва нема как да струва толкова! Или е праено от затворници! При 1милиард и 500 милиона население,колко ли затворници има????
  • 37 Васил

    6 24 Отговор
    Китайците пускат на ишлеме няма никакви тестове завишени характеристики части йок за обслужване продавачи на опаковки

    Коментиран от #53

  • 38 Браво

    45 2 Отговор
    А ние заради богата Европа ще купуваме германски таралясници за много пари и ще се чудим как да им спрем течовете!
  • 39 Мое мнение

    56 4 Отговор
    Ами като няма да се продава у нас и за 5 лева да я дават няма да можем да си я купим. Запада все повече запада! Китайците ще ги смажат без война. Ще пуснат евтини стоки и всички западни фирми ще фалират една по една. И ще се почне от автомобилните фирми защото цените им са страшно надути. Не може една кола да струва 50 - 100 хил. евро, освен ако не е позлатена.
  • 40 Ивелин Михайлов

    12 0 Отговор
    Внасям ги от чужбина
  • 41 Има и такива луканки ...

    8 9 Отговор

    До коментар #35 от "Дадо":

    Само дето и кучетата не искат да ги ядат ...
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Българин

    6 9 Отговор
    Продавам същия модел за 29 000лв. Пишете ми!
  • 44 Наблюдател

    31 10 Отговор
    Немска кола само немци и мазохисти биха купили. Форд - никога.повече. Фиат - недоразумение. Френска кола - за арабелите. Също и Дачията за ромалейците. Само признавам Японските и Южно Корейските каручки. Китайците продават техните напълно оборудвани доста ефтинджос. Ще видим как се представят.

    Коментиран от #55, #81

  • 45 ТеслАта

    14 19 Отговор

    До коментар #21 от "В голяма грешка си":

    Явно си доста ама доста млад, да не кажа друга дума. От коли и качество на сглобяване използвани материали нищо не разбираш. Съмнявам се да имаш собствена кола. Ако нещата бяха както казваш ти, до сега Китайските автомобили да са 70% от пазара в Света ( без Китай). Аотносно материалите давам най-прост пример за да може дори ти да го разбереш. Защо си купуваш гуми за колата от "реномирани" марки, а не от Китайски нечувани марки. Всичко е каучук и синтетични влакна.(някъде стоманени). Същата работа е с прости инструменти като гаечни ключове, клещи, отвертки, "битове " и др.(това може и да не го разбереш защото съм сигурен, че ти никога не си хващал инструмент."

    Коментиран от #46, #73

  • 46 Мдаааааа

    19 16 Отговор

    До коментар #45 от "ТеслАта":

    Абсолютно си прав. Имах две бургии за метал. На външен вид абсолютно еднакви. Едната от китайски магазин за 1 лев, другата за 4 лева на западна марка. Един ден ми се наложи да пробия дупка в стоманена шина. Китайската започна да свири, да пуши и се подостри като дървен молив без да пробие и милиметър. С другата пробих шината за секунди.
  • 47 1944

    8 18 Отговор
    аре с тея глупости при другарите от китайската компартия. те се радват кат рООсиянин на москвич.
  • 48 1944

    8 17 Отговор
    не покриват никакви критерии за безопасност. качество никакво на изработка. дъвка за бедни пролетарии.

    Коментиран от #52

  • 49 Диамантената ръка

    9 2 Отговор

    До коментар #28 от "12345":

    Дотук добре, един доволен, като се намерят още 70-80 да кажат същото от общо 100 ще му повярвам на тоя с клипчето.
  • 50 12345

    27 5 Отговор

    До коментар #28 от "12345":

    Да добавим, че тази китайка е с Айсин Японска скоростна кутия, дето тука се слагат на премиум модели и ни ги продават по 60 хилки и нагоре.

    Само да добавим, че Дачиите идват с Джатко СВТ скоростни кутии дето са 200-300к км ресурс и след това смяна, а Айсините могат спокойно да откарат и 500к+ км при нормално каране.

    Митът, че китайските коли били с евтини части УМРЯ.

    Оказва се, че тука ни продават същите части като ПРЕМИУМ на цени х2.
  • 51 Реалистът

    18 2 Отговор
    Доказано е че производството на Мерцедес от среден клас не струва повече от 15к евра.Напълно е реалистична тази цена за китайски автомобил, особено ако искат да се наложат.Дачия вече го направи.

    Коментиран от #84

  • 52 Курци

    17 3 Отговор

    До коментар #48 от "1944":

    Немските като покриват нивата за безопасност защо ги гледаме намачкани с убити по пътищата
  • 53 Що пишеш

    11 0 Отговор

    До коментар #37 от "Васил":

    глупости,от продажба на части се печели повече.

    Коментиран от #90

  • 54 Автомобилист

    9 24 Отговор
    Мен ако питате, тази "кола" нищо не струва! И слава Богу, че няма да цапа Европа!
  • 55 Японец

    7 10 Отговор

    До коментар #44 от "Наблюдател":

    Изключвай веднага корейските варели и китайските имитации, за останалото си напълно прав!
  • 56 Нико

    22 5 Отговор
    Към "японеца"55
    Аз съм ходи 3пъти в Китай.
    Около 50% карат китайски автомобили не чувани марки за нас. Водих се няколко пъти в такси китайска марка на 330.000км
    Такси драйвера говорише с много добър английски и каза. Сменя масло и гуми.
    Попитах за колите ИМ и други китайци. Отговорите им за колите бяха същите като на такси шофьора. Относно немските брандове,отговорите им бяха почти едни и същи: чували сме,че са правили здрави и хубави коли,но сега са само прехфалени марки. Изглежда,че са прави.
  • 57 Дамян

    15 4 Отговор
    Нали сме богата държава,колите няма да се внасят в България. За Европа е ясно защо. При техните заплати,защо да продават евтини коли?
    Предпочитам нова кола,отколкото магерени коли над 300к км и да давам луди пари за ремонти.
    Западняците затова ги продават,ние да си трошим главите.

    Коментиран от #64

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Ъъъ

    2 5 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Нещо не си познал 35-40 бона за кола която струва наполовина.То ,ако беше по качествена и в Китай щеше да струва като в Европа.
  • 62 Продавач на боклуци

    5 15 Отговор

    До коментар #8 от "САЙГОН":

    Когато видиш тоя таралясник в Япония,Южна Корея или Сингапур пак пиши драги Орк.

    Коментиран от #78

  • 63 Европеец

    23 2 Отговор
    Най-хубавата кола е новата. Цената може да е ниска, ако процесът на производство е достатъчно автоматизиран. Щом Тесла го могат, китайците ли няма да се справят? Ето го и резултата. С което западните автоконцерти губят азиатския пазар. А ние тук ще караме дъртите таралясници, защото новите коли са на петорна цена и просто е грехота да потрошиш толкова пари и да не получиш съответното качество.
    Естествено предстои да се види какво е качеството и каква е цената на обслужването и сервиза. Но това е шамар към потъващият Запад. Азия изпревари Европа и Америка. Това е реалността. Не ми харесва като европеец, но така си го направихме.
  • 64 Баце,

    16 5 Отговор

    До коментар #57 от "Дамян":

    Купих си преди 6 години "магерена" кола за 7 000 лв. Японска. На 7 години и 150 000 км (на колкото са всички в БГ). При цена на новите отпадъци тогава (Шкодилаци, Дачии, корейски варели, китайски игрушки и т.н...) 40 000+. Оттогава, заклевам се, съм сменял само масло, филтри и 3 крушки! Със същите гуми съм (всесезонни), чисто нови тогава!
    Като купиш нова "кола" те задължават да сменяш маслото в "оторизиран" сервиз, на 10 ПЪТИ по-висока цена и други "екстри", иначе ти отпада "гаранцията" (францията!).
    Както вече споменах, карам я 6 години. Коя нова кочина ще караш 6 пъти по 6 години за тази и по-висока цена? А?

    Коментиран от #80, #94

  • 65 Момчил

    4 1 Отговор
    Това е цена в Китай. Тук сигурно ще по 2.
  • 66 Партизан от куку ригу

    10 1 Отговор
    Как да не са високи цените на колите.Вижте само колко работят в фирмените сервизи и каква раздута администрация имат.От заводите излизат на 1/3 от пазарната цена.От тук се започва с разход за транспорт който обикаля 3-4 държави за да се вземат такси и ДДС след което пристигат до дилара,слага и той надбавки и данъците и ето една кола от15000-20000 лева става 35000 -40000 .Това системата за да се хранят всички търтей,а ние да се чудим как да си купим нова кола.Стотици коли има по складовете на фирмите но се крие всичко това. В България и в Европа съм вижда много такива ( скрити) складове.Това е и който не вярва може да попита шофьори каращи нови коли с ремаркета за коли от Европа.ТОВА Е ТРАНСПОРТНАТА И ДИЛАРСКАТА организация с която никой не желае да се бори,
  • 67 3232323232

    9 2 Отговор
    Има доста интересни модели от Китай но никога няма да достигнат до Европа. Ще стане катастрофа за Европейските производители. Всеки един норбално работещ примерно в Германия купува за 10-12000 евро колата и след 3-4 години я хвърля из Българските автокъщи. Та това са 2 заплати там.

    Коментиран от #71

  • 68 Ушанков

    5 12 Отговор
    Сега тъпите Ушанковци,ще сложат
    Една Емблема Москвич .
    И готово
    Цена 700 милиона рубли .
    Путлер ще се бие в гърдите и ще вика
    спасихме Руския Ауто Пром.
    Хахаха

    Коментиран от #99

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 7.62

    4 2 Отговор
    Визуално изглежда доста добре, като екстри също звучи добре, но не са писали издържала ли е колата европейските краш-тестове. А и в Европа има достатъчно доказали се марки. От към смартфони имат попадения, но автомобилите са нещо по различно.
  • 71 567456

    5 0 Отговор

    До коментар #67 от "3232323232":

    Нещо си изостанал в края на 80- години. Миналата година мой колега купи в Германия ,,КИА" средна хубост (клас) за 56000€. Ще плаща разсрочено 7 години, ако е жив и е здрав, и все още работи там.
  • 72 А защо вярваш дядо Коледа?

    6 3 Отговор
    "Имах две бургии за метал. На външен вид абсолютно еднакви. Едната от китайски магазин за 1 лев, другата за 4 лева на западна марка. Един ден ми се наложи да пробия дупка в стоманена шина. Китайската започна да свири, да пуши и се подостри като дървен молив без да пробие и милиметър. С другата пробих шината за секунди."


    Другия път си купи едно китайско и едно марково от западна марка свредла, но и двете за по 4 лв и кажи кое е по-добро?

    И самия факт, че си си купил инструмент от "всичко по левче" говори достатъчно. Купи двете свредла от един и същ магазин за инструменти. Или поне си поръчай свредлото от aliexpress.

    ПП ако думичката свредло ти е непозната, така всъщност образованите хора, които използваме инструменти, наричаме бургията.

    Обаче пък ми е много интересно как наричаш инструмента в чиито патронник захващаш бургията?

    Дрелка?
  • 73 Маде ин чайна

    8 1 Отговор

    До коментар #45 от "ТеслАта":

    "Ако нещата бяха както казваш ти, до сега Китайските автомобили да са 70% от пазара в Света ( без Китай)."

    Това как си го представяш, при положение че този процес започна преди две-три години? А започва сега, защото засега се затрудняваха да задоволят дори вътрешния си пазар. Пък и вече 35% от пазарния дял се пада на автомобили, които се зареждат от контакта и този дял продължава да расте, а те са инвестирали стотици милиарди в поточни линии за производство на автомобили с ДВГ и ще търсят къде да ги пласират по света.


    А относно инструментите почти всичките ми инструменти са произведени в Китай, въпреки че на тях пише makita, bosch и милуоки. Само на Kress пише, че е произведен в Швейцария.

    Коментиран от #74, #83, #85

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 1122

    6 0 Отговор
    Той симсона ми харчеше 4/100.
  • 76 САЙГОН

    10 0 Отговор
    Европката е превзета от Араби и Африканци кво развитие чакате от тея Макаци много интересно?
  • 77 САЙГОН

    5 0 Отговор
    Белите хора са Китайци,Японци,Корейци мнозинството Тайландци,Виетнамци,Кхмери!!!!!!!
  • 78 САЙГОН

    9 3 Отговор

    До коментар #62 от "Продавач на боклуци":

    в Корея специално 99% от колите са си местни КИА и ХЮНДАЙ така че ги няма и НемскоТалибанските недорузумения от ЗАВОДЧЕТО В ПАКИСТАН там МЕРЦЕДЕС ЛИ КАК ИМ ВИКАХА НА ТАЯ Ц.ИГАНСКА РАДОСТ хахаххахахахахха или БЕЕМВЕ ХАХХАХАХАХАХХАХАХ РОМЕЙСКАТА ГОРДОСТ хаххахаххахахахха
  • 79 Ввв

    5 0 Отговор
    Тръгнал Ганьо да коментира…много “хубави” били и тинтити минтири,абе щеше да е смешно,ако не беше жалко…
  • 80 Цъфи

    6 2 Отговор

    До коментар #64 от "Баце,":

    Не е баш така, аз карам нова шкода, 2 пъти сменям масло в сервиза им (заради гаранцията), една смяна е 300лв - това включва и смяната на 2 въздушни филтъра - двигател и купе. Един път си го смених сам - масло, филтър и на майстора 20 кинта, общо 150лв. Така, че не е 10 пъти по -скъпо. Второ, имаше проблеми с едни електрически джаджи, смениха ги без пари, иначе трябваше да дам поне хилядарка. По принцип, нова кола е по-добре, НО не и тук в в тая кочина. Така че си прав, купуваш си нещо старо и да не ти дреме.
  • 81 Цъфи

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "Наблюдател":

    Абсолютно вярно!
  • 82 ганю

    1 4 Отговор
    дизайна е доста одялано
    остър ръб -тъп шлосер
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 ТеслАта

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "Реалистът":

    Не говори глупости. Къде и кой е доказал. В ЕС и САЩ производителите ПУБЛИКУВАТ печалбата си от един автомобил. За масово произвеждани автомобили за средна печалба на производител над 20 000 евра не съм чел. ( Тази печалба е на Порше). Ти си сметни колко е средната цена на Порше. За нисък и среден клас атомобили печалбата е до 4000 Евра.
  • 85 ТеслАта

    0 1 Отговор

    До коментар #73 от "Маде ин чайна":

    Леле още един заблуден , който само е чул една баба на пазара която казала нещо. Не знам кой процес е започнал преди 2 години. В Китай усилено коли се произвеждат от 10 пъти по 2 г. в момента в Китай автомобили произвеждат НЯКОЛКО СТОТИН компании. ВСИЧКИ приемливо качествени коли са "съвместно лицензно създадени" с Европейски, Японски, Корейски или Американски производители. Като горепосочените имат модели САМО за Китай.За електричките също си в Огромна заблуда. А ако инструментите ти са от описаните от теб "марки" ГАРАНЦИЯ не са произведени в Китай.

    Коментиран от #86

  • 86 Кое от написаното не е вярно

    4 1 Отговор

    До коментар #85 от "ТеслАта":

    От 2 години пазара на автомобили в Китай се пренасища.

    Стотици фирми отвориха заводи за електромобили, като само за 2 години пазарния дял на електромобилите и плъгин хибридите от под 10% стана около 35% и те станаха по-евтини от ДВГ и скоро и този пазар ще почне да се пренасища

    Изграждат и десетки фабрики за производство на батерии и скоро и този пазар ще се пренасити и цените ще паднат.

    Всичко това ще намери пазар извън Китай с първа цел Европа.

    За инструментите недей се обзалага, че ще изгубиш. Особено пък като "гарантираш". Последните 10 години дори не се интересувам кое къде е произведено, защото ако не е в Китай, вероятно е менте.
  • 87 ТеслАта

    3 3 Отговор
    Казах ти много си заблуден. Първо: Как се пренасища пазар с население 1 500 000 000 човека( Европа, САЩ, Япония, Ю.Корея) взети заедно са по-малобройни. Второ:Явно не си запознат , че в статистиката за ел.коли в Китай влизат смешни,грубо казани коли( триколки, коли с размери 1700х700х1400мм. и други подобни, коли с мощност от порядъка на 10кВт и други подобни недоразумения).Трето: За пренасищане с батериите е същото като с колите.Четвърто: За инструментите ЯВНО не ползваш инструменти.

    Коментиран от #92, #93

  • 88 Реналдо Реналдини

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Пламен":

    Ще напълнят автосервизите
  • 89 Да ама не

    1 1 Отговор
    Какво да разбираме под"оценен на11000 долара?"Предполагам себестойнос.От там нататък товарете с транспорт,данъци и мита,печалба...Ако се спре на 70 бона,викайте ура.Иначе и аз бих си купил това за 20 бона, а и кой не би.
  • 90 Защото

    0 1 Отговор

    До коментар #53 от "Що пишеш":

    е мнооогггоооо умничъък
  • 91 Селянин

    0 0 Отговор
    За да вдигне 100км за 7.5 сек.трябва да е поне 200к.с и 2000 кубика.
  • 92 Ти ползваш ли

    3 1 Отговор

    До коментар #87 от "ТеслАта":

    Какво значение има колко често ги ползвам, след като вероятно имам повече маркови инструменти и от тебе, който УЖ ги ползваш? Мога спокойно да си призная, че от поне пет години не съм ползвал нито електрическата нито бензиновата резачка.

    Едната е макита а другата husqvarna. Без да броя щилката на дядото, която също ми е в гаража.

    Другите инструменти рядко, но ги ползвам, почти няма ден в който да не пипна поне един винтоверт. Така че не ми обяснявай къде са ми произведени инструментите.

    Понеже се съмнявам да имаш инструменти след като говориш такива глупости, можеш спокойно да погледнеш къде ти е произведена домакинската техника, въпреки марките които са им сложили. Повечето също са произведени в Китай. Не знам в какъв свят живееш за да трябва да ти се обяснява това.

    Пък и можеш да влезеш в първия магазин за маркови инструменти и да прочетеш какво пише по табелките на инструментите.

    Коментиран от #104

  • 93 Какво значение има размера?

    2 1 Отговор

    До коментар #87 от "ТеслАта":

    Защо говориш само за размерите на електромобилите в Китай? Това са и размерите на бензиновите автомобили, които също влизат в статистиката. А сравнението на цените е за един и същ клас автомобил.

    Обикновено когато се говори за сравнение на цени, никой не сравнява като вас цената на чисто нова тесла модел s плайд с цената на dacia duster втора употреба на десетина години с газова уредба.

    Освен това сравняват за точно определен бюджет независимо дали е малък или голям, какъв автомобил можеш да си купиш. Който има бюджет за тесла плайд и въобще се е загледал в подобен автомобил, няма да кара dacia duster дори да му я подаряваш.

    Коментиран от #105

  • 94 батко

    4 1 Отговор

    До коментар #64 от "Баце,":

    9години и 100хил.км.на газ карам японец 2.4бензин който вече е на 19г! За това време разходите ми за части са по-малки от едногодишно каско за нова кола! Е как да дам пари за нова?!?!? Мога да си го позволя, но лев няма да им дам.

    Коментиран от #95

  • 95 Правиш ли разликата

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "батко":

    Между:


    - мога да си го позволя

    И

    -имам пари за първоначалната покупка

    И аз съм като тебе, но не мога да си го позволя не по финансови, а по други причини. Мисленето ми не го позволява, при положение, че имам друг избор. Като например да взема кола от лизинг, на която някой е платил горницата и всички първоначални разходи, които са половината от цената на автомобила, но е използвал по-малко от 10% от ресурса му.
  • 96 Анонимен

    0 1 Отговор
    Така е Дамяне. На запад си купуват българите нови коли и три години са длъжни при дефект да ви я ремонтират, а купувайки нс старо кола на запад е безсмислено, за 3 години давайки я за ремонт, ви излиза много солено и скъпо. Не е нужно да си умен а и малкото да ти иде навреме. За 25 хиляди им са колите и за срок от три години гаранция в Лондон.

    Коментиран от #97

  • 97 А правиш ли разлика

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "Анонимен":

    Между цена за ремонт в Лондон и цена за същия ремонт в България, особено в провинцията, а не в официалния сервиз?
  • 98 Име

    2 2 Отговор
    Хубав джип, но след седмата година ръждата го превзема и не става дори да гледате кокошки в него защото ще избягат през някоя дупка в купето. Отделно няма добра шумоизолация и вози като каруца.
  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 111222

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "БАРС":

    ЕВТИНА
  • 101 Путлер

    0 2 Отговор
    Това ще е новата ни ииии , ще я кръстим ,,ЖИГУЛИ "😝
  • 102 Бастри

    1 0 Отговор
    До64 - самия факт че си карал 6 години с едни гуми , обезсмисля поста ти.Нормален пробег за автомобил годишно е 15-20 000 км × 6 = 90 - 120 000 км. , абсурд , тоталната лъжа.
  • 103 Бастри

    2 0 Отговор
    До64 , взел си колата с тези гуми.Съмнавам се накой да ти ги е продал нови , никой не е толкова прост.Да са били наполовина , оставощ пробег 20 000 км , за 6 години са по 3300 км на година.При тези параметри или нямаш нужда от кола или лъжеш.
  • 104 ТеслАта

    0 0 Отговор

    До коментар #92 от "Ти ползваш ли":

    Писах ти много си заблуден. Всеки ден използвам много инструменти. ПРОФЕСИОНАЛНИ. С това си изкарвам основната част на доходите. Минал съм през МНОГО ПРОФЕСИОНАЛНИ да ги наречем "сервизи". В НИТО ЕДИН не се ползват китайски инструменти. Ти ми кажи защо е така. Аз знам от ЛИЧЕН опит. А и "битовите" ми инструменти и машини не са произведени в Китай.
  • 105 ТеслАта

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Какво значение има размера?":

    Къде видя да сравнявам цени. Размерите на "детските играчки" съм ди ги дал във връзка с БРОЯТ на електромобилите( %) , който си дал. Влез в Алибаба и виж колко стотин различни електрически "колички" се произвеждат и продават от Китай. Такъв размер и такива"играчки" с ДВГ няма. Или може би говориш за средна цена на електромобили сравнена със средна цена на ДВГ. Отговорът съм ти го дал по-нагоре. 99% от Китайските електрички нямат нищо общо с нормална,приемлива кола. Най-евтината масова кола с ДВГ е ТАТА Нано. Произведена за Индийския пазар. Влез в Тубата има филми виж за какво става дума. В Другият свят няма как да се сертифицира такава кола защото не отговаря на почти НИТО ЕДНО изискване на регулаторните органи. За да стане това трябва да и се добавят много неща, с които цената и се утроява.

    Коментиран от #106

  • 106 Хайде разбери се със себе си

    2 0 Отговор

    До коментар #105 от "ТеслАта":

    За регистрирани или не регистрирани автомобили говорим? От али баба не можеш да си купиш автомобил който има нужда от регистрационна табела и ако няма регистрационна табела не влиза в статистиката, за която ти говоря.

    А при продажбите на второ и трето място в статистиката са тесла модел y и тесла модел 3. Малки ли ти се виждат или евтини?

    Само че там Тесла модел три струва 33 000 долара, а аналогичен по размер и мощност автомобил с ДВГ струва много повече. Ето аз ти давам конкретен пример. Опитай се да ми дадеш и ти? Например да отидем в другата крайност - кой е аналогът на най-продавания електромобил, който струва 4 000 долара и може да се регистрира дори в Европа, защото притежава всички системи за сигурност включително abs и airbag, а за тази цена в базовата версия ти е включен дори климатроник с термопомпа?

    Както виждаш статистиката включва всякакви автомобили.
  • 107 КОПЕЙКИН

    0 2 Отговор
    Япония е най големия производител на коли и то качествени....

    Коментиран от #108

  • 108 Йенски

    1 1 Отговор

    До коментар #107 от "КОПЕЙКИН":

    Това е на път да се промени, както виждаш от статията. А това е само началото. Всъщност даже не знам дали китайците не произвеждат повече автомобили от японците, въпреки че продават по-голямата част от тях на вътрешния си пазар, който е най-големият в света и се разширява.
  • 109 Мони

    1 1 Отговор

    До коментар #33 от "Рони":

    За дизайна да се каже че бил като на Еди коя си друга марка е смешно. На всички дизайна включва 4 гуми, отделение за двигателя, за пътниците и багажно отделение. Законите за аеродинамиката също са еднакви за всички производители, та относно дизайна - неизбежно е всички таратайки да си приличат.
  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Баба Яга

    1 2 Отговор
    Ако ги пуснат в България всички други коли умират. Ще затворят всички търгаши ,на нови коли на тройни цени . Ако случайно ги пуснат ще взема две, едната за резерва.
  • 114 Тарзан

    0 1 Отговор
    Колко от най-добрите марки автомобили в света се ,произвеждат по цял свят? Повече от 60%
  • 115 Йордан

    0 1 Отговор
    Ако ги пуснат в България ще се обновяви автопарка и никой няма да купува гробищия парк на Европа. А какво става и с руските Лади за по 7000 лв.