19 454 35

Най-безопасните кросоувъри за пътниците са само два

  • iihs-
  • краш тестове-
  • кросоувъри-
  • потници отзад
Най-безопасните кросоувъри за пътниците са само два - 1

Американският институт за пътна безопасност (IIHS) проведе краш тестове на 15 кросоувъра, за да определи колко добре защитават пътниците при инцидент. Само два кросоувъра получават оценка „добър“.

По-специално добра оценка получават Ford Escape и Volvo XC40 според всички нови критерии на института IIHS. При останалите 13 кросоувъра защитата на пътниците не е перфектна и в една или друга степен не отговаря на стандартите по един или повече критерии.

Най-безопасните кросоувъри за пътниците са само два

Toyota RAV4 се ​​провали съвсем малко в тези краш тестове. Той показа добри резултати по повечето критерии за защита на пътниците . Точки обаче ѝ бяха отнети, тъй като предпазният колан на пътника на втория ред се измества от идеалната си позиция към стомаха му. Заради този проблем главата на манекена се не попада върху предпазната завеса. Следователно пътниците могат да бъдат изложени на допълнителен риск в случай на злополука.

Кросоувърите Audi Q3, Nissan X-Trail и Subaru Forester получават лош резултат в теста за риск от нараняване на гърдите на пътниците отзад. Девет автомобила са оценени като "лоши". Това са Buick Encore, Chevrolet Equinox, Honda CR-V, Honda HR-V, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Jeep Renegade, Mazda CX-5 и Mitsubishi Eclipse Cross.

Трябва да се отбележи, че иначе всички тези кросоувъри получиха добри оценки при теста за челен удар. Единственият кросоувър, който получава максимални оценки по всички показатели обаче е Volvo XC40. Освен Volvo-то, максимална получава и Ford Escape, а 9 от 15-те кросоувъра се провалят на тези нови тестове.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 14 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    14 5 Отговор
    Тесла Y липсва.
  • 2 Смех

    27 6 Отговор
    Нещо в Сащ немските каптори не са тачени

    Коментиран от #3

  • 3 Гост

    16 10 Отговор

    До коментар #2 от "Смех":

    Скъпи са, та за това! Не за друго!

    Коментиран от #4, #5, #8

  • 4 Смех

    15 5 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Или може би са просто прехвалени брички

    Коментиран от #6


  • 5 Дфен

    16 3 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Скъпи са че постоянно са в сервиза

    Коментиран от #7

  • 6 Гост

    3 9 Отговор

    До коментар #4 от "Смех":

    Е, че то това важи и за японските, ама никой нищо не казва…

    Коментиран от #14

  • 7 Гост

    3 4 Отговор

    До коментар #5 от "Дфен":

    Може, видоките технологии трябва редовно да се поддържат. Затова не са за всеки!

    Коментиран от #9

  • 8 авто фен

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Те щото американците са бедни! А и всички класации за надеждност са оглавени от японски коли,а не от германски. А и още нещо- Фолксваген продава по-евтино от японските марки в САЩ.

    Коментиран от #12

  • 9 авто фен

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Високи технологии са хибридите, водородните хибриди, ел.автомобилите. Немците произвеждат само ел.автомобили, при това батериите ги купуват я от японци,я от корейци, никога от германци, защото са много технологични.

    Коментиран от #13

  • 10 Липсва и от списъка

    0 3 Отговор
    Да виждаш въобще да фигурира в списъка за миналата година? Тестовете са направени още миналата година и можеш да прочетеш за резултатите в официалната страница :

    2021-22 Tesla Model Y earns highest IIHS accolade



    The 2021-22 Tesla Model Y, a midsize luxury SUV, qualifies for a TOP SAFETY PICK+ award from the Insurance Institute for Highway Safety.


    Както виждаш получени са най-високите възможни оценки и е подбедител в категорията за миналата година.

    Коментиран от #11, #15

  • 11 Гост

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "Липсва и от списъка":

    Липсва в списъка,защото Тесла се самозапалва при катастрофа.Кой лUд ще рискува да прави краш тест на този барутник

    Коментиран от #33

  • 12 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "авто фен":

    Разбира се, бедни са. Малко от тях могат да си позволят европейски автомобил, което в случая означава, че малко от тях могат да си купят немски автомобил, или пък британски, щото друго няма. Остава Волво, ама и то не се пипа! Почти всички японски марки имат заводи и верига за доставки в Северна Америка, което сваля цената на нивото на американските, но качеството е в пъти по добро, което е факт. Та така ...

    Коментиран от #25

  • 13 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "авто фен":

    Така е, ама колко хибрида продават японците на фона на другите си каруци? И на каква цена? Апропо, ти кога последно си се качвал на немски автомобил произведен след 2018, 2019? А в японски?

    Коментиран от #27

  • 14 Дали?

    8 0 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    На конкурентни пазари като Сащ Канада Мексико и тн японските са топ а немските фи няма.В Европа е лесно когато Германистанското правителство ги пробутва

    Коментиран от #16


  • 15 Виждаш ли какъв си трол

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Липсва и от списъка":

    Очевидно пишеш само за да се заяждаш с хората и чакаш някой да клъвне на лъжите ти. Не му отговаряйте на този!
  • 16 Гост

    4 7 Отговор

    До коментар #14 от "Дали?":

    Няма ги, защото са скъпи, факт! Притежанието на Бенц в Америка е признак на престиж и лукс. Богатия американец, ако може да си го позволи, ще го купи, без да му мисли много, или да гледа Генезис или Лексус, например! Младия банкер ако може, би подкарал М-ка, наместо измислен Мустанг, или друго летящо корито, без да се замисли. И други подобни! Колкото и да се пънете, черното не може да стане бяло!

    Коментиран от #17, #18, #28

  • 17 Твоето черно винаги е бяло

    4 3 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Защото тогава вместо mercedes и bmw, си купуват Тесла и то на по-висока цена? Като за последните месеци Тесла на продаваше повече от bmw и mercedes.

    Коментиран от #19, #22

  • 18 Дали?

    4 2 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Може дори във високият клас Дженезис Акюръ и Лексус конкурират доста успешно немските производители а в ниският е ясно освен в Европа никъде другаде ФВ са продаваеми.

    Коментиран от #23

  • 19 Гост

    7 4 Отговор

    До коментар #17 от "Твоето черно винаги е бяло":

    Тесла се купува от епилираните многополови модерни шилета,който мислят колко ще спестят от ток.Богатите карат само престижни марки,а не електрически катафалки.

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Дали?

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    .....?
  • 21 Я пак с излагацията

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Ще повториш ли че бедните си купуват ПОВЕЧЕ И ПО-СКЪПИ от mercedes и bmw и audi некачествени Тесли, за да пестят от ток?

    Очевидно не купуват немските марки, защото дори когато са на по-ниска цена от Тесла пак са надценени.

    За какъв престиж да си купиш по-евтин автомобил въобще може да става въпрос?

    Как въобще можа да сложиш богатство и престиж в едно изречение с по-евтини автомобили?
  • 22 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Твоето черно винаги е бяло":

    Защото така искат! Въпрос на вкус, парите да техни! И, определено е модерно! Нооооо, това не прови другште автомобили лоши! Така, кактж колегите тук описват немските! Вакрая, това че нещо те продава, не означава че е супер стока!
  • 23 Гост

    2 5 Отговор

    До коментар #18 от "Дали?":

    И? Какво искаш да кажеш, и от къде са ти комплексите от ФВ?

    Коментиран от #24, #26

  • 24 Дали?

    4 2 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Просто са надценени биклюци!Просто е за вхващане не разбирам защо не можете да го схванете

  • 25 авто фен

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Да ти повторя - Фолксваген продава по-евтино в САЩ от японските марки. Разсъждавай. А по въпроса за бедните американци. Ти да си видял американци емигранти в Европа, докато в САЩ е пълно с висококвалифицирани германци и други европейци. Добре,че ти богатият каза,че американците са бедни! Дето раздават зелени карти за работа, защото желаещите са много.
  • 26 авто фен

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Хаха,ама ти си и вярваш!
  • 27 авто фен

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Той още живее в посткомунизма, клишетата от90-те не са го напускали. Затова и не осмисля 21 век. Още си мисли,че немските са се продават скъпо и затова не се купуват.Но виж къде - в Щатите,където се пордават марки като Линкълн, Кадилак, а в миналото Буик, Олдсмобил, докато в Европа са карали фолксваген Костенурка и Опел Кадет, той тръгнал да учи американците на коли и ,че били бедни. Я погледни средно какви коли се продават в Европа и какви в САЩ и пак ела да пишеш. В Европа Рено Клио, Фолксваген Голф и Поло и Тойота Ярис. В САЩ започват от Ford F150, Toyota Camry,Chevrolet Malibu,Cadillac Escalade. Ти живееш в паралелен свят на посткомунистическите клишета на разни чичковци ,живяли в комунизма.
  • 28 Смешно

    1 2 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Кое е скъпо бе приятелю. Говорим за масови автомобили, повечето от които са тествани в статията, та даже всичките са масови. Факт е,че японските марки са по-скъпи и въпреки това са много купувани в Щатите от по-евтините Фолксвагени. Престижно е да караш технологичен автомобил - такъв е Тесла или хибриден Лексус. Включвам в този списък и електрическите германски недоразумения като Мерцедес,БМВ и Ауди, но те поне вече направиха технологични автомобили, нищо,че са толкова грозни сапунерки мерцедесите и бмветата, защото допреди 10 години правеха само дизели и бензини, нищо технологично. Богатият американец купува почти по равно Мерцедес,БМВ и Лексус.

    Коментиран от #29, #30

  • 29 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "Смешно":

    Откога електромобилите станаха технологични?

    Коментиран от #32

  • 30 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "Смешно":

    Престижните марки автомобили са с двг.Богатите не обичат да си губят времето по безплатните зарядни станции.

    Коментиран от #31

  • 31 Неправилно си се изразил

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Богатите не обичат да си губят времето за зареждане, а не по безплатни зарядни станции.

    Затова си инсталират зарядни станции в гаража и въобще не ходят на обществени в над 90% от случаите, освен на дълъг път. Но пък тогава имат избор да изкарат някои от останалите си автомобили от гаража или да се движат със самолет, като в някой случаи собствения си самолет.

    Не обичат да си губят времето и по сервизи за обслужване.
  • 32 Абсолютно прав си

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    Това че е електромобил не означава че е технологичен. Типичен пример за твърдението ти с немските електромобили, чието цяло поколение беше отложено заради софтуерни проблеми с новата платформа.
  • 33 без имена

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    ....и после не могат да го загасят.

    Коментиран от #34

  • 34 ₿₿₿

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "без имена":

    8383;8383;8383;
  • 35 А бе стига вече

    0 0 Отговор
    с тези америщкански тъпи класации.Живееем все пак в Европа и тая класация за нас не се отнася въобще.