19 Март, 2023 10:04 19 712 69

Продават ръждясалия Mercedes на заместника на Хитлер

  • mercedes-benz-
  • 500k-
  • offener tourenwagen-
  • рудолф хес

Прогнозната цена е от 1.25 до 1.75 милиона долара

Продават ръждясалия Mercedes на заместника на Хитлер - 1

В САЩ аукционната къща Gooding&Company пусна за продажба кабриолет Mercedes-Benz 500 K от 1934 година. Любопитното в случая е, че колата е принадлежала на заместника на Адолф Хитлер в Националсоциалистическата партия Рудолф Хес.

Рудолф Хес решава да закупи Mercedes-Benz 500 K в края на 1934 година. Той поръчва кабриолет с рядка четириместна каросерия Offener Tourenwagen от ателието в Зинделфинген. От 342 произведени Mercedes 500 K има само пет такива коли.

Продават ръждясалия Mercedes на заместника на Хитлер

Високопоставеният нацист използва този спортен автомобил Mercedes до 1941 година. Както е известно, тогава той заминава за Великобритания уж за мирни преговори с британците, където обаче е арестуван.

През 1945 година колата на Рудолф Хес е конфискувана от американските военни и малко след това се озовава в САЩ. Там Mercedes-ът 500 K Offener Tourenwagen сменя собственика си няколко пъти, като един от собствениците го притежава в продължение на 50 години.

Продават ръждясалия Mercedes на заместника на Хитлер

Колата не е реставрирана, затова на места по купето се виждат драскотини и ръжда. Въпреки това тя печели много награди в различни ретро конкурси. А цената на ръждивия Mercedes 500 K е доста висока - за него се планира да се вземат от 1.25 до 1.75 милиона долара.

Колата на Рудолф Хес е оборудвана с 5.0-литров двигател с компресор, който разполага с мощност от 160 к.с. и с четиристепенна механична скоростна кутия. Кабриолетът Mercedes-Benz 500 K Offener Tourenwagen е в състояние да развие 160 км/ч.

Продават ръждясалия Mercedes на заместника на Хитлер


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 48 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Делю Хайдутин

    19 35 Отговор
    На кой бе?На Зеленски ли?

    Коментиран от #2, #5

  • 2 колибата

    8 6 Отговор

    До коментар #1 от "Делю Хайдутин":

    за шефа е мерца на шефа на заместника
  • 3 Майна

    83 41 Отговор
    Не знам какво разследват, но вчера бях изумен от изявлението на германския правосъден министър, че Путин веднага ще бъде арестуван,ако посети Германия...
    Чудя се, докъде може да достигне падението.., във всякакъв смисъл

    Коментиран от #6, #8, #14

  • 4 Иииии

    71 32 Отговор
    Сега сравнете тази кола, произведена през 1934та, с "Волгата" за която имаше статия вчера. Мерца произведен през 1934та 160 к.с., 5 литров компресор, Волгата, от 25 години по-късно 70.к.с., чупена бракма.

    Коментиран от #12

  • 5 Пукай Чутин

    41 26 Отговор

    До коментар #1 от "Делю Хайдутин":

    На Путя. И без това тази антика е по-добра от всичко руzко произведено до момента.
  • 6 Германец

    46 43 Отговор

    До коментар #3 от "Майна":

    Ами, Германия е правова държава. Международните престъпници обявени за издирване ги задържат.

    Коментиран от #23, #36

  • 7 Смех 😆🤡🤣

    9 76 Отговор
    Каква смешна мощност за такъв обем което показва как не са могли да развият по голяма работна температура на двигателя от там малко изгаряне на горивото и от там степента на сгъстяване в цилиндрите е била ниска.Жалка картинка

    Коментиран от #9, #49, #60

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Ами

    53 18 Отговор

    До коментар #7 от "Смех 😆🤡🤣":

    Дай пример за некоя велика картинка от тоя период, да се посмеем. Най-добре с нЕкоя рушка безаналогова техннология.

    Коментиран от #55

  • 10 Браво

    55 16 Отговор
    Браво на Германия . Висша арийска раса . Този Мерцедес за времето си е нямал аналог . 160 коня през 1936 г !!!!! Уникално

    Коментиран от #21

  • 11 Путин

    15 10 Отговор
    Вземам го.
  • 12 Читател

    53 5 Отговор

    До коментар #4 от "Иииии":

    Провери и по колко бройки са произведени. Такива Волги ги търкаляха и през 80-те години. А този Мерцедес е само в колекции. Сравнението ти е неадекватно. Но да - Германия винаги е превъзхожда Русия и Европа в технологично отношение.

    Коментиран от #18

  • 13 Майна

    42 16 Отговор
    Правова държава била значи Германия, ха ха ха..
    На хора, без права, изтрити с Пландемията..
    В Германската преса- Меркел дала над 1 милиард и двеста за реклама на ,,вакси,, на 200 Дойче журналисти..
    Сега здравния ,,пудел,, се извинява и поднася съболезнования на тежко увредените от тях....
    А ,че се отнемат украински деца , евакуирани с родителите си и давани ,,някъде,, си...???

    Коментиран от #17, #26

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 така е

    27 6 Отговор

    До коментар #14 от "Селянин":

    мен най ме забавлява джуджето с глава роля във сериала слуга на народа дано не го провесят на площада преди клетката
  • 16 Майна

    16 20 Отговор
    Ръждясалият нацизъм е свършен..
    Колкото и да го репарират..
    Свършен е...
    Както и да го продават, ха ха ха...
  • 17 Германец

    11 34 Отговор

    До коментар #13 от "Майна":

    Германците масово се смеят на антиваксърите. И в Германия има такива, и то немалко, но са най-продънената част от обществото. Както навсякъде. Останалото виждам, че е с-бирано колкото за пълнежа.
  • 18 Ииии

    14 10 Отговор

    До коментар #12 от "Читател":

    "Провери и по колко бройки са произведени." Тук говорим за постижение на мисълта, но явно там си издал фронта вече. Не знам дали трябва да е някаква гордост, че коли, произведени през 60те години, са се търкаляли и през 80те. Това някакво голямо постижение ли трябва да бъде?
  • 19 Име

    12 16 Отговор
    Гитлер е имал наистина вкус за автомобили. Но нека си признаем - нацизмът не е бил печеливша социална система - нито капитализма един вид - обаче - САЩ са наистина богати, не знам.

    Германците по това време не са имали пари, едва при демократичните години се появяват наченки на благополучие, това трябва да се отбележи.

    Докато в САЩ всеки кара Форд - в Германия - на велосипеди. През войната са ползвали основно - конска тяга - коне.

    Коментиран от #20, #45

  • 20 Написал си абсолютни глупости

    55 1 Отговор

    До коментар #19 от "Име":

    Мизерията и глада в Германия преди да дойде Хитлер на власт са били бетер сомалийските. Единствената грешка на Хитлер е, че е тръгнал да завладява света, подведен от в последствие бившите си англосаксонки съюзници.
  • 21 Без аналог по онова време

    15 9 Отговор

    До коментар #10 от "Браво":

    "Браво на Германия . Висша арийска раса . Този Мерцедес за времето си е нямал аналог . 160 коня през 1936 г !!!!! Уникално"


    И от коментар 9:

    "Дай пример за некоя велика картинка от тоя период, да се посмеем. Най-добре с нЕкоя рушка безаналогова техннология."

    Ето ви една безаналогова технология - парният двигател, която се е движила доста по-рано по пътищата още през 1925 година, като това е бил единственият автомобил който може да вдигне 213 км в час. Бил е много по-тих, ефективен и икономичен, почти без вредни емисии по онова време заради супер ефективното изгаряне на горивото почти напълно.

    Но най-голямото му предимство по онова време е било, че се качваш врътваш ключа и тръгваш, за разлика от повечето автомобили с ДВГ, на които е трябвало да въртиш манивелата за да запалят. Има доста мнения, че ако ford е качил този автомобил на поточната линия, за да му свали производствената цена и да го наложи на пазара, сега щяхме да караме парни автомобили.

    Коментиран от #24, #27

  • 22 Няма начин !

    5 7 Отговор
    За тия пари ще си купя самолет !
  • 23 Хъхъ

    9 4 Отговор

    До коментар #6 от "Германец":

    С такова право може да задържаш който си наумиш. То се вижда колко акъл имаш да задържаш някой с 6000 нюка с документ дето и за тоалетна хартия не му върши работа. Да не говорим че до преди 30г прескачаха стените големите прависти

    Коментиран от #25

  • 24 Смех 😆🤡🤣

    5 13 Отговор

    До коментар #21 от "Без аналог по онова време":

    Каква раса бе по това време има в12 двг за самолети с компресор и 1000кс+ мощност.

    Коментиран от #29, #32

  • 25 Германец

    13 14 Отговор

    До коментар #23 от "Хъхъ":

    Не ме изненадва, че единственото, което успя да измислиш е смес между не грамотност и заплахи. То в Русия друго няма и такива си намира да й "отстояват интересите".
  • 26 Хм Хм

    7 17 Отговор

    До коментар #13 от "Майна":

    "Сега здравния ,,пудел,, се извинява и поднася съболезнования на тежко увредените от тях"

    Веднага си личи, че си от Възраждане. Един съвет от мене: Ако по някаква случайност попаднеш сред интелигентни хора не им казвай горния цитат, и не им казвай за кого гласуваш.
  • 27 Ами

    26 4 Отговор

    До коментар #21 от "Без аналог по онова време":

    "Но най-голямото му предимство по онова време е било, че се качваш врътваш ключа и тръгваш" Парен двигател, на който се качваш, врътваш ключа и тръгваш? Да се смее ли човек, да плаче ли. А принципно кога палиш кюмюра за да се "качиш, врътнеш ключа и тръгваш"? Предния ден ли или повече време трябва?
  • 28 тъпо соросоидче

    14 3 Отговор
    Не си купувайте този таралясник, защото баба ви Фънди няма да ви пусне на жлътите плочки у кенефа.
  • 29 Без аналог по онова време

    11 4 Отговор

    До коментар #24 от "Смех 😆🤡🤣":

    Какви кораби какви самолети какви ракети и подводници? Посочи ми един автомобил с ДВГ, който по-онова време да е можел да вдигне 200 км в час?

    Някой двигател който да е имал по-добра ефективност от парния двигател по онова време?

    Някой двигател който да е имал по-голям въртящ момент? Въртящият на парния двигател, който през 1925 година е позволил развиване на 230 км в час е бил по-висок от въртящият момент на двигателя на bugatti veyron и по тази причина въобще не е имал скоростна кутия, съединител и предавки, подобно на съвременните електромобили.

    Коментиран от #30, #33

  • 30 Смех 😆🤡🤣

    6 6 Отговор

    До коментар #29 от "Без аналог по онова време":

    А ми тогава самолетните двг са били бутални ако не знаеш.
  • 31 ТаУмВзе

    12 4 Отговор
    2рият след Хитлер е Гьоринг бреее грамотници!

    Коментиран от #42

  • 32 точно това се чудех и аз

    3 12 Отговор

    До коментар #24 от "Смех 😆🤡🤣":

    предвид мощностите на бутални самолетни двигатели от същото време това нещо при тая кубатура и с компресор е просто жалка смешка

    Коментиран от #34, #51

  • 33 Ами

    12 3 Отговор

    До коментар #29 от "Без аналог по онова време":

    Напомняш ми за оня белорусин, който си беше накачулил едно кюмбе в багажника на безналоговата Волга. Честно, вие изобщо схващате ли концепцията зад думата "цивилизация" или тва просто е някаква фикция, зад която можете да демонстрирате колко сте "уникални"?
  • 34 Ами

    11 3 Отговор

    До коментар #32 от "точно това се чудех и аз":

    Дай един пример за една кола от онова време, която не е "жалка смешка". Още чакам. Приятеля ти започна да мотолеви нещо за парни двигатели, но ме изгуби при това, че при тях се "качваш, въртиш ключа, и тръгваш". Дано ти имаш повече успех, любопитен съм дали можеш да дадеш примери.

    Коментиран от #35, #41

  • 35 Не мога да дам примнер с каруца

    6 6 Отговор

    До коментар #34 от "Ами":

    но е факт, че буталните самолетни двигатели са били няколко пъти по-мощни при съпоставима кубатура, а да дрънкаш глупости като "няма аналог"... бива да си ментално увреден.

    Коментиран от #38

  • 36 Намери си нормална работа

    9 5 Отговор

    До коментар #6 от "Германец":

    Изтъркани опорки платени с "грантове"
  • 37 Деб

    7 11 Отговор
    5,000 кубика 160 коня. Тия майтапят ли се или е печатна грешка? По онова време такива двигатели за самолети са имали по 1,000 коня

    Коментиран от #39

  • 38 Ами

    3 3 Отговор

    До коментар #35 от "Не мога да дам примнер с каруца":

    Не можеш? Ами, очаквано.
  • 39 Ами

    14 2 Отговор

    До коментар #37 от "Деб":

    "кола" "самолет" Някои хора още имат проблеми с това да различат кола от самолет, но са много "компетентни" в техниката.
  • 40 А боц боц

    7 6 Отговор
    На зеленясалият смрадлив потник е тази таратайка
  • 41 Без аналог по онова време

    7 2 Отговор

    До коментар #34 от "Ами":

    "Дай един пример за една кола от онова време, която не е "жалка смешка". Още чакам. Приятеля ти започна да мотолеви нещо за парни двигатели, но ме изгуби при това, че при тях се "качваш, въртиш ключа, и тръгваш". Дано ти имаш повече успех, любопитен съм дали можеш да дадеш примери."


    Аз пример веднага ще ти дам, но ми е любопитно какво точно си представяш под парен автомобил през 1925 година? С какво гориво се движи? Как се пали? За колко време достига работно състояние в което можеш да потеглиш след запалването? Отговори на тези въпроси и веднага ще ти дам конкретен пример с отговорите на същите тези въпроси за конкретен парен автомобил който през 1925 година е вдигнал 213 км в час, ще можеш да го сравниш дори на външен вид с този mercedes произведен 10 години по-късно да видиш кое от двете изглежда "жалка смешка"

    Коментиран от #47

  • 42 ТаУмВзе

    8 1 Отговор

    До коментар #31 от "ТаУмВзе":

    Химлер е 3ти, Гьобелс 4ти. Щом тва не се знае, тури му пепел пичове и Дами.
  • 43 Мемфис

    17 5 Отговор
    Всичко стойностно в техниката, химията и медицината е измислено от ГЕРМАНЦИТЕ!
  • 44 Така така Зеленски

    3 5 Отговор
    Веднага ми го пратете, за да надъхам войската
  • 45 Така така

    8 8 Отговор

    До коментар #19 от "Име":

    Богати друг път не стига че крадат от цял свят ресурси и кинти, че продават смотано оръжие по задължение ма робите от нато и въпреки всичко, ако не е печатницата ибезотговорното печатане на зелени артишки са свършени. То и така Азия ще ги довърши тия кравари жалки

    Коментиран от #46

  • 46 Ъъъ

    6 8 Отговор

    До коментар #45 от "Така така":

    Абе най ми се иска следващите санкции срещу ушанките да са в областта на фармацевтиката.Както не произвеждат никакви лекарства ще се молят за тях.Ама на запад хората са хуманни.Не като ушанките.
  • 47 Ами

    4 2 Отговор

    До коментар #41 от "Без аналог по онова време":

    "Аз пример веднага ще ти дам" ... дай го де, какво чакаш, колко пъти да те подканвам?

    Коментиран от #48

  • 48 Без аналог по онова време

    3 1 Отговор

    До коментар #47 от "Ами":

    Казал съм условията при които веднага го давам. Отговори на въпросите и веднага получаваш видео за да видиш нагледно как се справя парния автомобил от 1925 година по съвременните магистрали и в градски условия по светофарите по наши дни. Ще получиш ли технически данни и отговори на въпросите на които вече си отговорил за да видим колко си близо до истината. Всички останали също са свободни да отговорят на въпросите, за да си проверят знанията. Сигурен съм, че истината ще ви зашлеви такъв шамар на предразсъдъците, че ще си промените мнението на 180 градуса.

    Коментиран от #53

  • 49 пишете глупости

    9 0 Отговор

    До коментар #7 от "Смех 😆🤡🤣":

    Мощноста не е никак смешна защото през 30-те години на миналия век,бензина е бил с много ниско октаново число.
  • 50 Буха ха

    15 1 Отговор
    Развеселиха ме някои от коментарите. Прадядовците им не са имали пари за кон и са се придвижвали с магарешки каручки, но обясняват как 160 коня са малко.
  • 51 пишете глупости

    16 0 Отговор

    До коментар #32 от "точно това се чудех и аз":

    Самолетните двигатели по онова време монтирани на Месершмид са дело на Мерцедес (DB 601 )
    Мощноста е над 1000кс, но кубатурата е ,... 34000 cm³
  • 52 Деб

    3 13 Отговор
    На това ръждясалото една туба бензин и една кибритена клечка щее достатъчна да се заличи от лицето на света. Фашистки истории.

    Коментиран от #57

  • 53 Ами

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Без аналог по онова време":

    ... значи пример така и няма да получим. Ясно.

    Коментиран от #54

  • 54 Без аналог по онова време

    4 3 Отговор

    До коментар #53 от "Ами":

    Да не би да провери и да те е срам какво писа по-напред:

    "Парен двигател, на който се качваш, врътваш ключа и тръгваш? Да се смее ли човек, да плаче ли. А принципно кога палиш кюмюра за да се "качиш, врътнеш ключа и тръгваш"? Предния ден ли или повече време трябва?"


    Ето ти примера, ама без отговор на въпросите, ще получиш само толкова. Останалото след като отговориш. Сега ще те помоля да отговориш поне, дали точно така си представяше, че изглежда, звучи, ускорява и се управлява парен автомобил?

    Как изглежда този автомобил произведен 10 години преди mercedes-а от статията? Кой автомобил изглежда по-добре на външен вид, пък и като технически характеристики с над 1000 Nm въртящ момент ?

    Коментиран от #62

  • 55 Миии

    3 8 Отговор

    До коментар #9 от "Ами":

    Т-34, Модел 1940. който смачка гооолУемия хилядолетен райх 😆🤡🤣
  • 56 Йоско

    5 2 Отговор
    Само се чудя,защо тези люде не са карали:рено,пежо,ситроен,дачия,фиат,алфа ромео,сеат,шкода...?!?!
  • 57 Хайл

    5 3 Отговор

    До коментар #52 от "Деб":

    Ако я беше карал българомразеца чърчил щеше да и оближеш гумите от аспухолизане не можеш да гледаш...не правиш разлика от кола с история и кола без
  • 58 Оле ле

    1 3 Отговор
    Поне едни транзитни да му извадят у кат,така без номера не може
  • 59 мали мали

    4 2 Отговор
    и какъв беше смисъла да се “определя” като ръждясал мерцедес на 100години който струва повече от 1.5 мимиона долара …? това само някой не особенно умен може да го сътвори…
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Българин

    7 0 Отговор
    Конфискувана от Сащ, прибралия и после са я продали и на това ако не му се вика кражба .
  • 62 Ами

    5 3 Отговор

    До коментар #54 от "Без аналог по онова време":

    Значи това е "примера". Чакай да видим. Произведените коли ДО ЕДНА са били ненадеждни ( няма как да е иначе при такава технология). За това свидетелстват историческите бележки на техните собственици, включително Джей Лено говори специално за тях във епизода посветен на колата. Буквално думите му са "трябва ти специален човек, който да проверява колата ВСЕКИ ДЕН." Стартирането на колата: отново Джей Лено със гримаса на лицето "Стартиране на колата: има САМО 13 стъпки за стартиране на колата." НИТО ЕДНА не е достигала скоростите, които твърдиш. За сметка на това "концепцията" е била "многообещаваща": кола тежаща 2.6 тона без да е заредена, дълга с един метър повече от Мерцедеса, и с бойлер с вряла вода под високо налягане пред возещите се. Аз мислех, че говориш за нещо, което може да се използва, а не машина за самоубийства и ремонти. Дизайна е субективно нещо, но Мерцедеса всъщност прилича на спортна елегантна кола. Дабъла прилича. на нещо, което е приютило машинария и просто са му сложили колела, и ... то си е точно това.

    Коментиран от #63, #65

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Без аналог по онова време

    2 2 Отговор

    До коментар #62 от "Ами":

    Пак слагаш под общ знаменател всички парни автомобили, като в онова мнение че се движат на въглища, а не говориш за конкретния модел от клипа, който дори няма бойлер, който да гръмне. Без да гледам клипа отново, се сещам за три основни стъпки за палене на двигателя. Дърпаш ръчната, за да се изтече конденза от буталата, пускаш горивната помпа, палиш, изчакваш 30 секунди да загрее серпентината и да вдигне налягане и потегляш, като при потеглянето разполагаш с над 1000 нютон метра въртящ момент през 1925 година, което е повече отколкото на серийните автомобили през 2025 година, които се нуждаят от скоростна кутия за да успеят въобще да потеглят и повечето трудно вдигат 200 км в час, въпреки много по- аеродинамичната си форма и ниското тегло, както и скоростна кутия.

    Представяш ли си ако тази технология беше развивана 100 години и всички тези процеси се управляваха от компютър?

    Коментиран от #67

  • 66 Перо

    1 2 Отговор
    Обикновено собственици на такива ретро автомобили или други реликви са ционисти от САЩ! Изкупуват безогледно всичко свързано с нацизма в Германия, това е комплекс!
  • 67 Ами

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Без аналог по онова време":

    "който дори няма бойлер, който да гръмне" Явно не знаеш достатъчно за колата, за която говориш. Не само, че има бойлер, ами и той издържа изключителни налягания. Там е и патентованата система за саморегулиране на подгряването. Поначало коментара ти показва, че изобщо не знаеш, че щом става дума за парен автомобил, ВИНАГИ има бойлер, къде според теб се формира ПАРАТА? Впрочем, както ти казах, явно нямаш представа как се стартира тоя автомобил. Даже Джей Лено прави коментари, че е ужас. Преди да "завъртиш ключа" имаш да провериш една купчина неща, иначе може и да ти гръмне в лицето или въобще да не тръгне. И никаква технология не може да преодолее законите на физиката.Колата е била технологична странност, и толкова. Има причина, че не се е наложила, и тя не е конспирация - колата чисто и просто не е била надеждна и е била МЕГА скъпа. Още тогава колите са били удобство, не самоцел. Затова , когато се изказваш така мнително за тоя Мерц, остави на хората, които цял живот се занимават с такива неща да знаят малко по-добре от теб.

    Коментиран от #69

  • 68 Без аналог по онова време

    1 0 Отговор
    Не всеки парогенератор е бойлер. При класическите парни автомобили, се загрява цялото количество вода. Затова е невъзможно да се получат огромни налягания, а се получава пара с ниско налягане, като мощността се осигурява от големия дебит. Заради огромното количество вода, процеса е много инертен и загряването може да отнеме и часове. При конкретния парен автомобил се загрява минимално количество вода в серпентина от тръби, като изпарението започва на 30-та секунда, а наляганията са огромни. Ако все пак се получи пробив на тръбата, водните пари моментално угасяват пламъка и не се стига до взрив, както би се случило с казана с врящата вода на бойлера дори при много по-ниски налягания. Всеки инженер знае, че тръба с дебелина на стената 0,5 мм може да издържи 200 бара, но голям бойлер с дебелина на стената 5 мм няма да издържи и 10 бара и ще се взриви само заради разликата в диаметрите. Откакто прочете за автомобила, упорито избягваш да отговориш на въпроса колко време отнема от задействане на ключа за паленето до потеглянето? По онова време паленето на автомобилите с двг е било свързано с до минути въртене на манивелата, докато запалят. Ще ми се да пуснеш клипа който си гледал, а аз явно не съм и да кажеш в коя минута джей лено казва, че е ужас да запалиш този автомобил?
  • 69 Без аналог по онова време

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Ами":

    Намерих отново клипа. Изгледай го и се образовай, за да не обясняваш как трябва да запалиш въглищата от предишното денонощие, за да може на другия ден да потеглиш с парния автомобил.

    А защо смяташ че не трябва да направиш 13 неща и с автомобила с ДВГ преди да тръгнеш за да не се разбиеш в стената при палене или да не излезеш от гаража преди да си отворил вратите?

    Това че при парния автомобил нещата не са абсолютно същите си е въпрос на навик, а не на ужас както ги описваш.