2 Май, 2023 13:37 5 711 23

Американците масово се отказват от Toyota за сметка на употребявани електромобили

  • употребявани автомобили-
  • toyota
Американците масово се отказват от Toyota за сметка на употребявани електромобили - 1

Съвременните електрически автомобили се продават вече достатъчно дълго време, за да повлияят пазара на употребявани автомобили. Както при новите автомобили, и при употребяваните те стават все по-популярни сред купувачите.

Дилърската мрежа CarMax публикува резултатите от своя доклад за потребителите на електрически превозни средства през пролетта на 2023 г. Оказа се, че от март 2022 година броят на заявките за електрически автомобили рязко се е увеличил.

Между февруари 2022 г. и февруари 2023 г. броят на заявките, съдържащи думата „електрически“, се е удвоил. Сега те представляват 5,6% от всички търсения. Употребяваните електрически автомобили, които хората купуват най-много са Tesla.

Двете най-популярни електрически коли са Model 3 и Model Y. По-големият Model X изпада от челната петица и сега е седмият най-популярен електрически автомобил, пред Model S, който е на осмо място.

Най-популярният неамерикански електрически автомобил е Nissan Leaf. Също така, в допълнение към моделите на Tesla, рейтингът включва Ford Mustang Mach-E, Chevrolet Bolt и BMW i3, всички от които са на пазара от няколко години.

Може би по-интересно от проучването е, от какъв автомобил се отказват американците за сметка на електромобил. CarMax съобщава, че повечето хора се отказват от Toyota, за да купят употребяван електромобил.

Не е изненадващо и, че Prius оглавява списъка от моделите на Toyota, заменяни по схемата бартер с доплащане за електромобили. Повечето от собствениците на Toyota, преминават към Nissan Leaf, показват данните от доклада.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тия са прости

    45 10 Отговор
    Като за цял континент

    Коментиран от #2

  • 2 канадец

    51 7 Отговор

    До коментар #1 от "Тия са прости":

    вярно е! и в щатите малоумието не ходи по горите
  • 3 Некой си

    26 6 Отговор
    Неква печка си зарежда електрокара.
    Колко представително за 350 милиона жители на САЩ.
  • 4 Гост

    19 1 Отговор
    Който плаща,той поръчва музиката.
  • 5 Гост

    27 5 Отговор
    Прочетете предната статия за деградацията на батерията на Тесла и се замислете дали някой ще си купи Тесла втора употреба.
  • 6 Наблюдател

    50 11 Отговор
    Гладна кокошка просо сънува. Втора ръка електричка е да си хвърлиш парите на вятъра. Като първа ръка електричка. Дори малък удар в бордюр може да компрометира батериите. Удряни елвктрички са непоправяеми и никой не ги иска. Застраховането им струва тройно. Когато почине батерията, нова струва поне 50% от цената на нова електричка. Трябва да си много бърз и подвижен да се отървеш, ако се запали колата. Старите Паркинги на няколко етажа ще се срутват под тежестта на ел.колите. ще ти поникне брада да я чакаш да се зареди евтино, а бързото зареждане е супер скъпо и скъсява живота на батерията. Все позитиви да бягаш от електричка като дявoл от тамян.
  • 7 ГУМЕН КРАДЕВ

    23 9 Отговор
    Грета ще ви плати в натура за поръчковата статия , ама в рубли !
  • 8 Наблюдател

    26 4 Отговор
    Снимката към статията показва, че се позиционират към по- емоционални и без логическо мислене хора, изкарали парите си от пимп- бизнес, нарко, лотария и тем подобни. Който е работил здраво за парите си, няма да ги люсне наведнъж за батерия с ламарини, обезценяваща се до 0 за 5-6 години, а като сложат и екологична такса за рециклиране на батерията, ще са на минус няколко хилки да се отърват от прехваления електро мобил

    Коментиран от #16

  • 9 Жеков

    27 4 Отговор
    В ютюб е пълно с клипове на хора, купили Тесла, които се оплакват от ниското й качество на материалите, лоши светлини, ниска проходимост, нуждата непрекъснато да търсиш зареждачка.
  • 10 Име

    9 4 Отговор
    Новият Рам променя правилата на играта
  • 11 Ами да

    19 5 Отговор
    Някой да каже, че американците са умни!?
  • 12 петко

    17 22 Отговор
    Нашенеца си зане старата нафтаджийка на 20 години. Джобовете скъсани ,какво друго да лае?
  • 13 ха ха

    4 1 Отговор
    Бартер... Ако не са парите на данъкоплатците...
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 ДрайвингПлежър

    19 2 Отговор
    За това Тойота продаде близо 11 милиона автомобили ПАК
  • 16 Напротив,

    17 1 Отговор

    До коментар #8 от "Наблюдател":

    за мен американците, които са купували Тойоти, са били точно хора с прагматично мислене и пари, изкарани с работа - добро съотношение качество/цена, сравнително здрави, без претенции за лъскав вид. Т.е. не са търсели някой от европейските премиум модели, нито американските коли, харчещи по 20 на сто. А защо се ориентират към това - идея нямам, времето ще покаже прави или не са били.

    Коментиран от #23

  • 17 Така е

    12 5 Отговор
    Поредна безсмислена новина. А да си купиш стар електромобил, трябва да си много по-зле от тези купуващи си нов елкар.
  • 18 РЕАЛИСТА

    7 4 Отговор
    С купуването на ел.кола втора употреба да си приготвят и 20000 долара за нова батерия.
  • 19 Мамул

    3 0 Отговор
    Колата на БАТЕРИИ не е алтернатива на автомобил с ДВГ. Ако не се налагаше по политически причини, си остава екзотика за сноби. Докато не се създаде автономен източник на електричество, няма да има реално ел. кола.
  • 20 От Франция

    1 3 Отговор
    И кой от тук споделящите се е качвал на Тесла? Чакай да позная - никой. Моят зет във Фр. купи Тесла втора употреба за фирмата си и за две години служителите му и той самият я " спукаха" от каране. Без нито ден ремонт. Миналият месец я продаде! И отново купи чисто нова.
    Карах я няколко дни и удоволствието е пълно! Ама Ганьо без да е пробвал дори знае всичко. Требе да земе отношение!

    Коментиран от #22

  • 21 Тъпа

    1 0 Отговор
    Статия
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Напротив,":

    Предполагам че както при нас в Канада ,чака се с години за Тойота и Лексус хибрид особено за plug in SUV ! Който не вярва да погледне канадските сайтове за коли втора употреба и ще види че цените на втора употреба Тойота са по високи от новите но трябва да чакаш както беше при нас по времето на комунизма!