Volkswagen планира да увеличи печалбите си, като прекрати производството на някои модели. Освен това много коли ще се предлагат с много по-малко опции. Това съобщи сайтът Carscoops .
Новата стратегия на Volkswagen включва намаляване на производството на автомобили, които не носят достатъчно печалба. Марката иска да даде приоритет на растежа на приходите, за да подкрепи своите инвестиции в бъдещи технологии.
Моделът Volkswagen Arteon ще бъде спрян от производство, тъй като този автомобил е в тесен сегмент. Същата съдба очаква и Volkswagen Passat, който ще бъде заменен от електрическия автомобил ID.7.
Volkswagen планира да постигне възвръщаемост на продажбите от 6.5% и да увеличи печалбите до 10 милиарда евро до 2026 година. Като част от тези планове е под въпрос и производството на много други модели с двигатели с вътрешно горене.
Също така, за да запазят разходите ниски, новите автомобили на Volkswagen ще имат много по-малко опции. Например електрическият автомобил ID.7 ще има много по-малко опции от модела Golf.
Тази стратегия ще влезе в сила още през октомври 2023 година, а купувачите ще усетят промените още в началото на 2024 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Владо Черноземски
10:33 19.06.2023
2 Последния Софиянец
Коментиран от #6
10:33 19.06.2023
3 Си Дзинпин
10:34 19.06.2023
4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
В същото време много от стандартите в миналото вече липсват - манивела, пепелник, дори резервно колело .....
10:38 19.06.2023
5 Онзи
10:40 19.06.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Гоуф 3
10:47 19.06.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Красимир
Коментиран от #11
11:12 19.06.2023
10 ххххх
Само че те ще оставят същата цена, а за нея ще получаваш по-малко. Ако VW не се върнат към корените си да правят "народни коли", са обречени.
17:32 19.06.2023
11 сдфгхуй
До коментар #9 от "Красимир":
Браво, до тук само ти си схванал какво е написано... А сега да обясним на ревящите клоуни:Допълнителните екстри оскъпяват производството на колите с около 10% като цяло. Независимо дали ще поръчаш масаж и вентилация на седалките разработката и внедряването им е един разход който се поделя между ВСИЧКИ произведени коли от модела. Не искаш да платиш още €300 за да имаш адаптивен круиз-контрол вместо обикновен- няма проблеми, ти пак плащаш за разработката на тази система...
Отделно- в новите коли с купища сензори огромна част от "екстрите" вече ги има заложени като хардуер и е нужна само активацията им.
Жокер- при минимум 2 марки коли ВСИЧКИ седалки идват с вграден подгрев и изградена инсталация. Дори буксите физически са свързани. Уловката- подгрева се пуска от дисплея на мултимедията и НЯМА физически бутон който да натиснеш... Плащаш- активират ти функцията в менюто... Изчислено е, че е по-лесно и евтино всички седалки да са с монтирани нагреватели отколкото да се правят различни ел. инсталации, разни видове седалки и да се усложнява логистика и сглобяване на колата.
14:02 20.06.2023