20 Юли, 2023 10:13 57 613 60

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

  • renault-
  • clio-
  • тест
Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас - 1

Брюксел, Белгия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

С течение на годините свикнахме най-продаваната кола на Renault, носеща моделно обозначение Clio, да преминава през доста сериозни промени в имиджа си. Сякаш досегашния модел излиза от мода и се появява нещо по-шикозно. Въпреки различията във визията на своите генерации, тази кола винаги се радва на сериозен интерес. Сега на ход е фейслифт на последната, пета генерация, която не изневерява на дизайнерския подход. Най-новата версия на малкия автомобил е сериозно обновена външно, като целта е да да съответства на екстериора на най-новите модели на френския производител.

Екстериор

Основните акценти, свързани с новата, по-модерна визия личат от новия светлинен подпис (визираме новите LED светлини), новата емблема и супер ефектните черни надписи на модела отзад. 17-цоловите джанти допълват модерното и спортно излъчване на Clio.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

В резултат на това, както можете да видите и от снимките, които направихме по време на първото тестово шофиране в Белгия, Clio има дизайн на предната част, подобен на електрическия автомобил Renault Megane E-Tech и семейното SUV Renault Austral. И подобно на Austral, новото Clio се предлага в нова гама от най-високо ниво на оборудване, наречена Esprit Alpine, вдъхновена от отбора Alpine F1 на Renault. Но Clio не привлича клиенти само с външен вид.

Гамата от двигатели е ясна: можете да имате версия с еднолитров бензинов мотор или с 1.6-литров хибриден силов тракт (както при другите нови хибридни и електрически автомобили на Renault , версията с 1.6-литров мотор е обозначена с E-Tech). Интерес за българския пазар ще представлява и вариантът с фабрична газова уредба.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

Разбира се, Clio не е единствената малка кола, която в наши дни можете да получите с хибридна технология - Honda Jazz и Toyota Yaris я използват от години. А в този силно оспорван клас има и много конкуренти с обикновени двигатели, от Opel Corsa и VW Polo до Audi A1 и Mini.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

И така, след като направихме първите изпитания на модела, се опитваме да си отговорим на въпроса: Renault Clio добра покупка ли е и ще продължи ли да е бестселър на марката? Ще ви разкажем и дали интериорът ни впечатли със своята практичност и дали производителността и управлението са на ниво спрямо конкурентите. Ще покрием и темата за цената на обновената версия, както и други полезни неща.

Двигатели и ходови характеристики

Започваме с базовият еднолитров трицилиндров бензинов агрегат на Renault Clio (TCe 90), който произвежда мощност от 90 к.с. и се предлага с шестстепенна механична скоростна кутия. Ефективността му не може да се нарече оптимална, шумничък е, а ускорението от 0 до 100 километра в час отнема доста - 12.2 секунди. Определено този мотор е слабичък за Clio, но пък ако се използва основно за градско шофиране ще свърши работа.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

Съвсем "друга бира" е версията, оборудвана с хибриден силов тракт или иначе казано с 1.6-литровия хибрид (E-Tech 145). Този силов тракт е със системна мощност от 145 к.с., което прави ускорението от 0 до 100 значително по-добро - 9.3 секунди. Подаването на мощността е плавно и може да се определи като линейно. За разлика от базовото TCe 90, хибридната версия използва автоматична скоростна кутия.

При ускоряване от място се усеща леко замисляне, за да се събуди бензиновият двигател, но пък скоростната кутия сменя предавките достатъчно плавно. Не е CVT (като при Yaris, например) и определено се усеща доста по-добре. Все пак тази трансмисия е разработка на екипа на марката, отговарящ за Ф1 болидите на Alpine. Ако искате по-динамично шофиране, тоест десният педал е натиснат по-сериозно тя държи скоростите доста по-дълги, за да извлече максимума от двигателя при ускорение, но при нормално шофиране, както вече споменахме, сменя предавките неусетно.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

Въпреки че по стандартите на малките автомобили не бихме описали Clio като неудобно, то не може да заобича несъвършените пътни настилки така добре, както автомобилите от по-висок клас. Но сравнено с преките конкуренти предлага оптимална возия, която може да се определи по-скоро, като мека. Това се отразява минимално на т.нар. крен в завоите - колата се накланя доста повече от Mini, например, но това е за сметка на комфорта. Един от малкото минуси на Clio е свързан с по-слабата обезшуменост на колата спрямо пътната настилка. С други думи чувате по-големите неравности.

Макар да споменахме, че колата се накланя в завои, то при по-остри такива се усеща, че каросерията е под контрол, воланът е информативен и няма никакво чувство за забавление. Кормилното управление е доста точно и при по-високи скорости на магистрала, като единствено при маневриране трябва да въртите волана малко повече, отколкото бихте очаквали. А избирането на режим Sport добавя тежест във волана за допълнителна увереност.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

Едно нещо е сигурно - тази кола се усеща леко и сигурно, а когато надцените уменията си контролът на стабилността се задейства адекватно, за да я овладее. С други думи Clio се усеща безопасно и предлага предвидими нива на сцепление.

В хибрида E-Tech първоначално се чува почти неуловимо "скимтене" от електрическия мотор, когато колата се движи само на ток. Когато двигателят с вътрешно горене се задейства, той го прави сравнително гладко (както при Jazz) и доста по-плавено от Yaris. Двигателят E-Tech е тих, когато ускорява, и звучи грубо, единствено когато го натискате сериозно.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

Една от особеностите на този хибриден тракт е, че ако батерията е изтощена, двигателят ще се включи, за да я допълни. В трафика това може да ви изненада, защото двигателят е доста рязък, когато прави тази "операция". Спирачките са чувствителни, но бързо се свиква с тях. Можете също така да поставите скоростния лост в "B-режим", за да увеличите максимално регенеративното спиране за зареждане на батерията. Тогава можете почти изцяло да карате колата с един педал.

Що се отнася до разхода на гориво, то хибридната версия ни изненада доста приятно. По време на нашето тестово шофиране (което се състоеше от градско, извънградско и шофиране по магистрала), хибридът постигна впечатляваща комбинирана стойност от 4.2 литра на 100 километра пробег.

Интериор

Шофьорската седалка в Renault Clio има прилична степен на регулиране и повечето хора трябва да могат да се настанят удобно зад волана. Тя обаче няма лумбална настройка, така че ако искате такава, ще трябва да се ориентирате към далеч по-скъпия премиум сегмент, където се позиционира Audi A1, например. Седалките на високото ниво Esprit Alpine обаче се предлагат с по-спортни странични поддръжки и като цяло са оптимално ергономични - спортно изглеждащи, но същевременно комфортни.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

Воланът е регулируем, а дизайнът на въздушна възглавница, интегрирана в него ви дава ясен изглед към десетинчовия инструментален панел или към седеминчовия цифров TFT екран, който се предлага още от базовите нива. Що се отнася до видимостта при маневриране, Clio предлага доста добра такава. Проблем е единствено по-вдигнатото задно стъкло, което намалява зрителното ви поле, когато гледате назад. Но пък за сметка на това получавате задни сензори за паркиране като стандарт за всички модификации, а с изключение на началното ниво Evolution, останалите разполагат и с предни сензори и камера за обратно виждане.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

Стигаме до качеството на материалите и това на самата сглобка. По тези показатели смело можем да твърдим, че новото Clio е сред отличниците в класа си. Това, естествено не важи за базовата версия, която се характеризира с изобилие от твърди пластмаси, но всички следващи нива на екипировка изглеждат много по-елегантни, с меки на допир повърхности и тапицерии.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

По отношение на пространството в колата, то е стандартно за субкомпактен автомобил. Отпред двама възрастни се чувстват достатъчно комфортно, дори и на дълъг път, като компромиси има на втория ред седалки. Пространството отзад в Clio е достатъчно за такава малка кола , но няма съмнение, че по-ръстов възрастен човек ще усети главата си много близо до тавана.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

Багажното пространство е още една от отличителните черти на Clio пред конкуренцията. С 391 литра обем в (нехибридните) модификации, багажникът е не само по-голям от тези на своите съперници, но също така е по-голям от този на VW Golf, който е позициониран един клас по-горе. Това означава, че ще имате достатъчно място за пазаруване или дори за дълго пътуване през уикенда. Капацитетът на багажника на хибрида E-Tech е по-малък - 301 литра, но все още е по-голям от багажника на Toyota Yaris, но не и този на значително по-скъпата Honda Jazz.

Цена и крайна оценка

Това, което трябва да знаете е, че независимо от нивото на оборудване, Clio разполага с богата екипировка - LED фарове, автоматични чистачки на предното стъкло, безключов старт и достъп, автоматичен климатроник, сензорен екран за информация и задни сензори за паркиране са все екстри, които са включени в нивата на оборудване и за тях не се доплаща. А това не е без значение, особено ако избирате Clio за личен автомобил. Дизайнът е модерен, а качеството на интериора е на доста високо ниво.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас

С други думи можем да определим цената като адекватна (предвид новото нормално при новите автомобили). У нас тя започва от 31 990 лв. с ДДС и достига до 54 990 лв. с ДДС за върховото ниво Esprit Alpine и хибриден силов тракт E-Tech. За радост на много от потенциалните клиенти на модела у нас, новото Clio ще се предлага и с фабрична АГУ на пропан бутан, което е "екстра", предлагаща се от много малко конкуренти - основно от Dacia. Така, че в новото Clio почти всеки може да открие своя версия или с други думи ако търсите градска кола, която обаче да става и за по-дълги пътувания, то непременно обърнете внимание на Clio.

Тествахме новото Renault Clio. Вижте и колко струва у нас


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 46 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мартин

    61 8 Отговор
    Поредното добро и обективно ревю на мобиле и факти. Поздравления. Що се отнася до колата, да харесва ми, но не и цената ѝ. Но то вече дачиите са по 30 бона

    Коментиран от #18

  • 2 Пилот на Ферари

    72 7 Отговор
    Франсетата правят много по добър дизайн от немците и конкретно Фолксваген . От Фолксваген да си наемат пак някое италианско дизайнерско студио да им пооправи дизайна .

    Коментиран от #7, #39

  • 3 Калата

    43 7 Отговор
    Колата е много по-практична и готина от прекия конкурент Пежо 208. С нетърпения чакам да я видя на живо в шоурума. Обмислям точно такава покупка. Чудя се обаче модерния хибрид или доказаната АГУ.

    Коментиран от #19

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 До долния

    41 18 Отговор
    Е кво да си купиме бе Шкода ли чегите са инженери колкото баба ми е дървосекач.Нищо не става от немските и австроунгарските технологии

    Коментиран от #40

  • 6 свирчо

    18 6 Отговор

    До коментар #4 от "Ситрошен":

    То щото ти разбираш , сигурно си на Мерцедес 190D все още .

    Коментиран от #16

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Буха ха

    48 16 Отговор
    55 хилки за Клио? Такава сума може да се излъже да плати само оня дето плати 500 лева за три стека на плажа във Варна

    Коментиран от #9

  • 9 Мхм

    33 10 Отговор

    До коментар #8 от "Буха ха":

    Верно е голема излагация в Сащ за тия пари хората си взимат Ф150 или Силверадо.А при сблъсък с нещо такова по добре да не си на предните седалки на Режията

    Коментиран от #11

  • 10 Пилот на Ферари

    33 3 Отговор

    До коментар #7 от "Мачки,п-чки и елхички":

    За кое грозно Клио говориш ? За модела от 2 000 година ли ? То тогава и Поло беше цветя и рози .

    Коментиран от #13

  • 11 Пилот на Ферари

    38 8 Отговор

    До коментар #9 от "Мхм":

    Понеже американците много разбират от автомобили , за това Детройт фалира . А General Motors от най големия автомобилен производител - отидоха в девета глуха . Да не говорим че съсипаха една камара марки , като „Буик“, „Кадилак“, „Шевролет“ „Деу“, „Опел“, „Сааб“.......

    Коментиран от #14, #27

  • 12 бай Кольо

    16 17 Отговор
    Нямам идея как са като качество рендетата,но таблата им с уредите пред шофьора са ми отврат!

    Коментиран от #54

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Мхм

    9 13 Отговор

    До коментар #11 от "Пилот на Ферари":

    Причината е една и тя е арабската петроона криза от 70-те.А иначе и сега ГМ си е номер едно в Щатите върна си първата позиция.А Сааб и Опел фалираха защото немците саботираха всяко друго производство различно от немското и свързаните с тях компании в Европа.Французите оцеляха само благодарение на държавни дотации затова и задлъжня Франция толкова а Италия врче дължи повече отколкото и е Бвп-то и са буквално превзети от Китайците.

    Коментиран от #20

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Никси

    12 9 Отговор

    До коментар #6 от "свирчо":

    и кво му е
    на мерцедес 190 ,а ? !!!.

    Коментиран от #21

  • 17 Алексей

    18 2 Отговор
    Това Клио не е ново, а е фейс на сегашното
  • 18 Така е

    17 19 Отговор

    До коментар #1 от "Мартин":

    Поредно фаворизиране на Рено. Пишещият така и не разбара, че в Ярис хибрид няма CVT. Да се сравнява Рено хибрид с Тойота, а даже Хонда хибрид е нелепо. При Ярис хибрид задвижването с 1.5 мотора е перфектно, плавно, икономично,пъргаво и тихо. Плод е на четвърт век усъвършенстване. Рено вчера се сетиха за хибрид и пометоха конкуренцията-смешно. Ф1 техника- скоростна кутия с кучешки зъби- интересен подход, но далеч от планетарния механизъм при Тойота.

    Коментиран от #55

  • 19 ТОЗ

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "Калата":

    Кала, кала трудно е за обяснение при така зададен въпрос.
  • 20 Пилот на Ферари

    12 4 Отговор

    До коментар #14 от "Мхм":

    Коя позиция си върна General Motors ? Миналата година затвориха два завода в щатите и съкратиха 50 хил човека . Сега са нещо като подизпълнител на Тесла , за дребни поръчки .

    Коментиран от #22

  • 21 свирчо

    27 13 Отговор

    До коментар #16 от "Никси":

    Аааа.... стигнахме до въпроса - Стар Мерцедес 190D , ама виж бил по добър от новото Клио. Българина дай му само стари таралясници . На това ни научиха за 34 години демокрация .

    Коментиран от #36, #53

  • 22 Мхм

    4 1 Отговор

    До коментар #20 от "Пилот на Ферари":

    Номер едно по продажби в Щатите за 2022 беше номер 2 след Тайота 2021

    Коментиран от #24

  • 23 Алф

    13 15 Отговор
    Къде ше мериш клио с тия кенефи японски
  • 24 Пилот на Ферари

    10 2 Отговор

    До коментар #22 от "Мхм":

    Това са само прогнози , но щом стигнахме до там да мерим продажбите само в една държава , а не като световен производител - то няма нужда да коментираме повече . От световен лидер - регионален лидер и то след Тойота .
    А какво да кажем за останалите американски производители тогава ?

    Коментиран от #26

  • 25 Севделин

    4 9 Отговор
    Личи си липсата на пари във Франция глей кви изтърбушени сгради като наще села у Ломско
  • 26 Мхм

    7 8 Отговор

    До коментар #24 от "Пилот на Ферари":

    А ми американският пазар е вторият в Света и е много по значим от Словения Словакия Чехия и други мизерници.

    Коментиран от #28

  • 27 Форд

    4 10 Отговор

    До коментар #11 от "Пилот на Ферари":

    Не ги разбираш тези работи. Явно си гледал много руски коли.
    Ти подледните модели на Кадилак и Шевролет виждал ли си или си говориш само ей така?
    Хелкат и Мустанг Шелби Кобра нещо говорят ли ти?

    Коментиран от #29, #31

  • 28 Пилот на Ферари

    7 4 Отговор

    До коментар #26 от "Мхм":

    Втория след кого ?
    А и говорим за световни производители , а General Motors в момента е регионален .....

    Коментиран от #30

  • 29 Пилот на Ферари

    12 3 Отговор

    До коментар #27 от "Форд":

    Шевролет - ширпотреба , Под бранда (марката) Шевролет се продават главно южнокорейски модели на Daewoo. Копират и дублират Опел , но с по ниско качество .

    Коментиран от #46

  • 30 Мхм

    3 7 Отговор

    До коментар #28 от "Пилот на Ферари":

    Ми не ГМ си е Световен има производствени мощности в Латинска Америка Китай Казахстан и тн.Китай е първи но е напомпан скоро индия ще го мине

    Коментиран от #32, #33, #34

  • 31 Пилот на Ферари

    9 4 Отговор

    До коментар #27 от "Форд":

    Пропуснах да добавя че и Опел и Шевролет ги фалираха .
  • 32 Пилот на Ферари

    7 2 Отговор

    До коментар #30 от "Мхм":

    Да , ама не . За това ли вече един път обявиха фалит ? Спасиха дотациите на държавата !!!

    Американският автомобилен концерн Дженеръл Мотърс внесе документи за защита от фалит пред съда по фалитите в Ню Йорк, предоха световните агенции на 1 юни 2009. Това е същият съд, пред който третият по големина автомобилен концерн в САЩ Крайслер премина през същата процедура, след като обяви фалит на 30 април. Американското правителство съобщи вчера, че Дженеръл Мотърс ще обяви фалит, за да продължи престрктурирането си с финансовата подкрепа на държавата. Американският президент Барак Обама трябва да направи изявление днес във връзка с преструктурирането на автомобилната индустрия.

    Коментиран от #37

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Мхм

    11 3 Отговор

    До коментар #32 от "Пилот на Ферари":

    Че ако не е държавният протекционизъм мислшил ли че фирми като ФВ БМВ Тойота и тн няма да са фалирали отдавна.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Казвай

    1 11 Отговор

    До коментар #2 от "Пилот на Ферари":

    кога и къде да дойдем да гледаме дизайна на твойта Алфа, "алфисте"...???
    И да видш наживо посредственото качество на немците!!!

    Коментиран от #42

  • 40 Малко

    3 11 Отговор

    До коментар #5 от "До долния":

    повече са инженери от моделиерите и любителите на френските удоволствия...
    Я кажи да се посмеем малко - какво франце търкаляш???
  • 41 Пламен

    7 2 Отговор
    Хубава е, успех с продажбите!
  • 42 Пилот на Ферари

    12 2 Отговор

    До коментар #39 от "Казвай":

    И какво ще ми докараш бе готин ? Голф II на 89 хил реални километра ? От бабичка на 92 години дето ходила за пенсията ....

    Коментиран от #45, #59

  • 43 Име

    7 3 Отговор
    Страхотно е клиото, ревюто също е доста обективно с преки сравнения - бравос.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Да, точно така

    3 1 Отговор

    До коментар #42 от "Пилот на Ферари":

    стиска ли ти или за пореден път ще си затраеш???
    От такива "алфисти" и разбирачи започвам да намразвам марката... а съм започнал от 75-ца и 2 155-ци....
  • 46 Форд

    3 4 Отговор

    До коментар #29 от "Пилот на Ферари":

    Много картинки гледаш. Отвори си изложението в Детройд. Има го.
  • 47 гост

    6 13 Отговор
    Ами застанете до едно клио и го вижте колко е голямо, след това сложете една пачка 50бона до него и си преценете дали едното е равно на другото. Електрическите коли вече са по 60х.лв, с 300кс и големи салони, а тези французите се опитват да пробутат това малко ренце за над 50 бона?!? Кое им е поскъпнало толкова, нали пак е със бензинов двигател, ск. кутия и всички останали части, не е нищо ново? Много ме дразни като продават нещо старо на много високи цени, без каквото и да е основание. Ето, Тесла гради заводи и налива милиарди там, а цените на колите им са като на останалите, които вече си имат всичко, които не инвестират в новости, един фейслифт не е новост, една нова пластмаса не е новост, но една термопомпа с 50% по-малко части е новост.

    Коментиран от #51, #56

  • 48 Приятел,

    4 10 Отговор
    това не е Рено, а Клио. Рено почва от Талисман нагоре.

    Коментиран от #49

  • 49 Я па тоя

    9 13 Отговор

    До коментар #48 от "Приятел,":

    Рено от нищо не започва,пълна трагедия е!!!

    Коментиран от #50

  • 50 Приятел,

    3 2 Отговор

    До коментар #49 от "Я па тоя":

    каквото караш за такова мислиш и това изразяваш. Демек разбрахме по изразяването какво караш, защото сам си определи какво караш и го представи пред всички под формата на дадена марка. Формула 1 не харесвам, но пък там се изпитват дадени технологии и се внедряват ама не в Клио или Меган с изкл. Хубаво е да се мисли компонентно, че едно твърдение като горното директно опетнява АТЕ, Айсин Варнер, Ятко, Гарет, Брембо, и хиляди други доставчици, умник!
  • 51 Така е

    13 1 Отговор

    До коментар #47 от "гост":

    Интересно ми е да дадете примери на електромобил 60х лв. Дачия спринт ли спринг ли е 47х лв. Зое-70х лв. Тесла не се продават и подържат в БГ. и нямат такива цени. Кой нормален елкар е по-малко от 80х.Не че има нормален елкар.
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Гост

    4 5 Отговор

    До коментар #21 от "свирчо":

    На вас съветските чугуни все демокрацията ви е виновна
  • 54 Милен

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "бай Кольо":

    Най на края един с моето мнение. Наистина и мен не ме кефят таблата им. Както каза, отврат са. Лошото че ни налагат и в дачия и в нисан.
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 2020 година

    4 2 Отговор

    До коментар #47 от "гост":

    близък си купи със сериозна отстъпка Клио най-висок клас на оборудване и почти всички екстри по спомен. От шоу-рума нещо го бяха подвели и като извинение му свалиха няколко хиляда. По спомен плати малко под 30хил. И при тогавашните цени ми изглеждаше твърде много - Октавиите можеха да се купят за около 40К, а Реното честно никога с нищо не ме впечатли. Сегашното не мисля, че е много по-напред спрямо конкуренцията, а да платя за него за най-високото оборудване 55К, просто ми изглежда безумие. Но въпрос на вкус, разбиране и прочие.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 мю_бозон

    1 1 Отговор
    странно изглеждат 17ци джанти на "Клио"; за "Талисман" да подготвят 21ци тогава! ? !
  • 59 Не пак

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Пилот на Ферари":

    а отново включи задна в движение…. форумен “лаяч”….
  • 60 Българин

    0 0 Отговор
    Имам Рено Клио Грандтур 1.5 DCI,модел 2019г. Като кола е средностатистическа малка кола, която става обаче и за дълго растояние.Изминавали сме над 600км. за един ден и колата става, няма умора.Донякъде обаче това го отдавам и на дизеловия двигател който само с 75кс. движи отлично колата и не се налага непрекъснато да сменяш скоростите.Аз лично не бих си купил Клио с трицилиндров двг.Другата версия с 1.6 ми си струва обаче доста скъпа.