4 Декември, 2023 09:00 23 560 33

Тест и актуални БГ цени на новите средноразмерни кросоувъри на Renault

  • renault-
  • austral-
  • arkana-
  • megane-
  • e-tech-
  • тест

И трите модела - Austral E-tech, Arkana E-tech и Megane E-tech са налични у нас

Тест и актуални БГ цени на новите средноразмерни кросоувъри на Renault - 1

Добре известен факт е, че френската марка Renault е сред най-успешните на българския пазар на автомобили и винаги е в челото по продажби на нови коли у нас. И докато допреди време марката се съсредоточаваше само върху бестселъра си Clio, то сега французите наблягат и на новата си гама от средноразмерни кросоувъри.

Това са моделите Austral E-tech, Arkana E-tech и Megane E-tech. И трите кросоувъра са от т.нар. C-сегмент, като и трите са електрифицирани. Интересното е, че французите предлагат три различни варианта на електрификация, включващи два хибрида и един изцяло електрически силов тракт. Екипът ни вече направи обстойни тестове и на трите нови кросоувъра от C сегмент, като впечатленията ни от тях са основно положителни, но и като всички автомобили и те имат недостатъци.

Austral E-tech

Тест и актуални БГ цени на новите средноразмерни кросоувъри на Renault


Това към момента и най-луксозното Renault. Казваме до този момент, защото Режията предстои да лансира и един кросоувър от D сегмента, който ще се превърне в новия флагман на компанията. Става дума за модела Rafale, за представянето на който, можете да прочетете в материала ни от мястото на статичното представяне. Връщайки се към Austral, това е типичен семеен кросоувър от висок клас.

Първоначалните резерви относно силовия агрегат на това семейно SUV бързо се разсейват,Като се прибави вградената автомобилна технология на Google и много добре обмислените интериорни елементи, SUV-то определено ще се хареса на семействата с активен начин на живот. Повече за Austral E-tech вижте ТУК, а ето и цените на модела в България.

Тест и актуални БГ цени на новите средноразмерни кросоувъри на Renault

Arkana E-tech

Тест и актуални БГ цени на новите средноразмерни кросоувъри на Renault


Купеобразният кросоувър Arkana е един от малкото в този клас, който следва интересната форма, започната от BMW с модела X6. Тук обаче говорим за компактен и същевременно спортно изглеждащ кросоувър, който съвсем скоро претърпя своето обновление. За по-незапознатите с Arkana ще кажем, че 2.5 години след световната премиера, която се състоя в Русия, Renault започна да продава крос купето Arkana и в Европа. Но всъщност европейската Arkana няма много общо с първоначално представената. Дизайнът е сходен, но платформата и задвижващите агрегати са съвсем различни. В Европа и у нас се продава съвсем различна Arkana, която е базирана на модерната платформа CMF-B. Всички впечатления от Arkana, вижте ТУК.

Сега, французите представиха фейслифт на популярния модел, а екипът ни имаше възможността да се запознае отблизо с новостите. Сред тях се открояват обновени светлини в предната част, заедно с нови решетки и черни акценти. Моделът получава и новите емблеми на Renault. Дизайнерите на компанията са разработили и специални 19-цолови джанти с двуцветен завършек, резервирани само за Esprit Alpine модификацията.

Що се касае до моторизацията, най-интересна е хибридна конфигурация E-Tech със 145 к.с., получени от четирицилиндров 1.6-литров бензинов двигател, работещ заедно с 36-киловатов електромотор и 15-киловатов стартер-генератор. Renault монтира батерия с капацитет 1.2 kWh. Хубавото е, че в градовете можете да се движите на ток до 80% от времето. В сравнение с конвенционалния бензинов двигател разходът на гориво се намалява с цели 40 процента. Ето и колко струва обновената Arkana у нас.

Тест и актуални БГ цени на новите средноразмерни кросоувъри на Renault

Megane E-tech

Тест и актуални БГ цени на новите средноразмерни кросоувъри на Renault


И накрая, но не на последно място обръщаме внимание на изцяло електрическото предложение на Режията в сегмента на средноразмерните кросоувъри. Още от пръв поглед, дори и лаик ще види, че това е автомобил, който почти не прилича на останалата продукция на марката.

Става дума за новото Renault Megane E-Tech - познато име на една напълно непозната кола. Първото ни запознанство (в движение) бе на организирания от Режията тест в Испания - тест на едно Renault, което е като никое друго. какво е мнението ни за тази кола, можете да видите ТУК, а ето и колко струва у нас.

Тест и актуални БГ цени на новите средноразмерни кросоувъри на Renault

Тест и актуални БГ цени на новите средноразмерни кросоувъри на Renault


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хайде пак таблети

    33 12 Отговор
    За по 50-100 боня и още толкова за ремонти.Но да се знае, че си ЕКО европеец.Тези ги продавайте на американците.
  • 2 шашардисан

    31 35 Отговор
    100 бона за РЕНО електричка ???!!! Тези са луди ! 100 бона за кола , която в мига в който напусне склада на търговеца струва вече 50 бона . Говорим за най евтината европейска марка РЕНО-Дачия . Говорим за коли , които от години са № 1 в списъка на най ненадеждните МПС . Мечтатели .
  • 3 хикс

    26 25 Отговор
    За тези пари, директно отивам в Тойота. кеф ти Корола крос ,Ярис крос , РАВ 4
  • 4 089954

    34 4 Отговор
    Вместо реното , човек спокойно може да си вземе един Дъстър
  • 5 Реномразец

    27 23 Отговор
    Колко ли трябва да си ЕКО (демек,чавка да ти е изпила мозъка),та да дадеш 97 000 лева за кьопаво Рено електрокар? Рено,дето на трети ден ще се скапе,а след като му изтече гаранцията,ще се разпадне? Я вижте по колко "вървят" Рената секън хенд,па мислете (ако можете).
  • 6 съвет

    27 13 Отговор
    Ако някой има излишни сто бона за харчене ,много по разумно ще е да купи с тях панелна гарсониера в Обеля или Модерно предградие ,която със сигурност ще му носи 5-600 лв. наем на месец ,вместо да ги "инвестира" в Рено-електичка ,което ще му носи "радост" макс. пет дни ,преди да се раздрънка.
  • 7 статистик

    15 14 Отговор
    РЕНО имаха пазар , докато бяха /относително/ много по евтини от аналозите си /европейско производство/ , но сега - при посочените /по горе/ цени , не знам на какво разчитат ! Хората , които биха платили 97 хил. лв. за кола и които могат да си позволят това - по никакъв начин не биха избрали РЕНО ,тъй като за такива пари , на пазара има далеч по реномирани марки , по висок клас автомобили и дори да не са чисто нови , вторичната им стойност се запазва висока , а не девалвира както френските модели .

    Коментиран от #12

  • 8 факуса

    23 16 Отговор
    всеки закупил нова кола си е за затвора,няма хормален човек да хвърли толкоз пари за купчина демократична ламарина ако ги изкарва с честен труд,всичко над 20 000 е пладнешки обир
  • 9 КирчоКокория

    9 23 Отговор
    Так където има лъв на две крачета в емблемата (Рено и България) - бягай надалеч !
  • 10 синоптик

    13 13 Отговор
    Като хвълиш такива суми за Рено и после след 5-6 години се опиташ да го продадеш, колко ще му вземеш ? Сто пъти по логично е човек да вземе един непретинциозен Дъстър , да си му върши работа
  • 11 Момчил

    15 3 Отговор
    Това са цени ,които не са реалните поради простата причина, че са цени на колите "от" дадена цена. Като сложите най-необходимите "екстри" , цената скача винаги поне с 20-30%.
  • 12 Момчил

    28 4 Отговор

    До коментар #7 от "статистик":

    Отчасти си прав ,но това е що се касае до возия и удобство.Иначе в момента най-зле откъм двигатели са немските коли. Изкарват 100 хиляди и са за мотор по е 5 от 10 коли. Имат основателно право да се срамуват от производството си немците ( особено бензинките им са трагедия)и рено и Пежо значително ги превъзхождат. Впрочем Мерцедес от години слага на товарните си баничарки двигатели на рено ,защото просто моторът 1.5 dci няма чупене.
  • 13 кккккккккк

    12 13 Отговор
    Kaрал съм Рено , карал съм Дъстър , Карал съм и Рав 4 .Най не ми пукаше за Дъстъра , обаче корава душа носи 1.6 бензинов .Равката е супер и една от най добрите коли които изобщо съм карал , но много съм я пазил .деигател 2.0 л ,бензин .Реното е пълен майтап , чесно . Значи , веднъж дръжката да вратата ми остана в ръката , окачването е трошливо , парното е супер слабо , непркъснато някакви пластмаси скърцаха или нещо се откачаше и разпадаше , изтърпях я една година и я родадох на голяма загуба , но щастлив !
  • 14 тарантула

    12 10 Отговор
    Както и да ги гледаме и умуваме , моята лична класиция започва с Тойота , после Хонда , това са колите които според мен си заслужават парите , но бензиновите двигатели .Карал съм и немски , но качеството им е просто вече отвратително .Не може да си вземеш Ауди и на всеки дълъг път , да ти светва някоя лапичка за датчик или нещо друго .Мерцедеса е много по добре , това е ясно , но и подръжката му е доста .БМВ изобщо не гледам , зашото имам приятел с БМВ и виждам какво става

    Коментиран от #19

  • 15 ренесанс

    12 5 Отговор
    Донг фенг навлизат здраво на пазара , с много екстри и 7 години гаранция и то на много приемливи цени
  • 16 енергото

    18 3 Отговор
    Забележете , че Рено имаха пазар когато бяха евтини , така беше и с Голфа , Корсата .Шкодата , Сега е Дачия .Вдигат цените , уж вкарват някакви ЕКО материали или някакви екстри , но губят пазарен дял
  • 17 Име

    24 13 Отговор
    За всички коментиращи, за които "гроздето е кисело" ще кажа, че рено прави едни от най-смислените коли за Европа, а и за България. Хем е в тренда с електрификацията, хем човек има избор и от коли с ДВГ. А кросоувърите от статията ще съвсем скоро ще станат бестселър и у нас. Да, цените им не са ниски, но както пише и авторът в един от тестовете, то вече няма ниски. Цените са конкурентни, а качеството на рено е идеално.

    Коментиран от #28

  • 18 Не и не

    12 19 Отговор
    Рено!? Айде нема нужда!
  • 19 Миусука Мъдото

    7 8 Отговор

    До коментар #14 от "тарантула":

    Мисля по същият начин, но при мен Хонда е пред Тойота...то и по цената си личи кое е по-доброто!

    Коментиран от #20

  • 20 тарантула

    7 3 Отговор

    До коментар #19 от "Миусука Мъдото":

    Аз не поставям никоя от двете Тойота или Хонда на първото място , просто защото и двете са много добри и са удачен избор .Бях тръгнал за СРВ обикалях мнохо , разглеждах , и накрая залепнах за една Рав 4 , просто така се случки .Може пък следващата ми да е Хонда
  • 21 С тия космически цени

    13 2 Отговор
    Ганьо скоро нов автомобил няма да кара! Не са му по джоба, за другото можем много да спорим, но това е ОСНОВНОТО. Няма толкова бързо обезценяваща се стока като такъв един автомобил!
  • 22 Кольо,

    9 6 Отговор
    РЕНО и кросоувъри,вие майтапите ли се..?!!
  • 23 Хмммммм

    9 4 Отговор
    Тук са писали много разбирачи, аз пък да споделя скромен опит - карам чисто ново рено от 2г., ами... никакви проблеми нямам, на 74к е вече, сменям масло, филтри и гуми. Колата е всеки ден на път, тъй като работя в друг град. Но съм дал 39к за колата, а не 100к.... ако трябваше да се бръкна с 100 хилки щях да взема Тесла Модел Y...., но нямам толкова.
  • 24 Хмммммм

    2 3 Отговор
    Тук са писали много разбирачи, аз пък да споделя скромен опит - карам чисто ново рено от 2г., ами... никакви проблеми нямам, на 74к е вече, сменям масло, филтри и гуми. Колата е всеки ден на път, тъй като работя в друг град. Но съм дал 39к за колата, а не 100к.... ако трябваше да се бръкна с 100 хилки щях да взема Тесла Модел Y...., но нямам толкова.
  • 25 Хмммммм

    2 5 Отговор
    Тук са писали много разбирачи, аз пък да споделя скромен опит - карам чисто ново рено от 2г., ами... никакви проблеми нямам, на 74к е вече, сменям масло, филтри и гуми. Колата е всеки ден на път, тъй като работя в друг град. Но съм дал 39к за колата, а не 100к.... ако трябваше да се бръкна с 100 хилки щях да взема Тесла Модел Y...., но нямам толкова.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Хм...

    8 3 Отговор

    До коментар #17 от "Име":

    Не знам къде се вписват трицилиндрови мотори в твърдението "смислена кола". Колкото до електеифицираните им модели, да изчакаме да видим появата на евтини модели на Киа, а вероятно и на някои китайски марки, тогава ще видим къде ще се позиционират Рено. Защото заявките са за цени до 50 хил. лв, а Рени май са далеч от тези нива.
  • 29 педала

    5 8 Отговор
    Че кой си купува Рено освен самозадоволяващите се мъже и жени. Това е пошла марка.
  • 30 Майк Байк

    7 3 Отговор
    Ако бяха по 25 000 лева , да!

    Коментиран от #31

  • 31 Дфен

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "Майк Байк":

    Защо не направиш ти за 25 да си купим от теб разбирачо
  • 32 Хахохи

    3 3 Отговор
    Рено... да видим 50к си взимам Киа Спортидж 4цил. 150к.с., после 60к-70к хибрид от Япония, 70-80к само Тесла. Даже бих поръчал и новия Дъстър на газ... нищо, че е 3цил. и 100к.с., поне знам какво съм купил и за колко пари.

    Коментиран от #33

  • 33 Мразя СУВ

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "Хахохи":

    Обаче цената на Спортидж/Тюсън е много добра - средно голям СУВ с що-годе нормален двигател, в момента нямат конкуренция. За 50к има и Фиат Типо Крос комби с 1.6 130 кс дизел - с 320 НМ ще тегли много добре. Вероятно тези цени на Рено все пак подлежат на корекция надолу ако отидеш с парите...