Комбито Subaru Levorg от второ поколение беше представено през 2020 г., но противно на очакванията японците не се заиграха с негова офроуд версия - въпреки наличието на задвижване на всички колела.
Преди три години този автомобил дебютира като класически шосеен автомобил с просвет 145 мм без „кросоувър декорации" като защитни кори от небоядисана пластмаса около периметъра на каросерията и бодикит, който подобрява геометричната проходимост.

Но сега спортният Levorg (на някои пазари, между другото, известен като Subaru WRX Sportwagon и Subaru WRX GT) стана жертва на модата. Subaru обяви премиерата на Levorg Layback, повдигната версия на комбито, проектирана с поглед към Subaru Outback .
В съществуващата гама на Subaru, той формално ще се присъедини към гамата кросоувъри, но в действителност вероятно чакаме Levorg с увеличен просвет, прословутата пластмасова облицовка на арките на колелата и леко модифицирана вътрешна декорация.

Не се очаква сериозна намеса в дизайна: Levorg Layback със сигурност ще запази 1.8-литровия двигател с индекс CB18 с мощност 177 к.с. и вариаторната си трансмисия Lineartronic. Но е възможно Levorg Layback да се предлага с 2.4-литров опозитен турбо двигател с мощност 275 конски сили.
Японците подчертават, че новостта е предназначена първоначално за вътрешния пазар - поръчките за комбита Subaru Levorg Layback в Япония ще започнат на 7 септември. Компанията не назовава датата на дебюта на модела, но нещо ни подсказва, че официалната премиера трябва да се състои точно на този ден, ако не и по-рано.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 тъй шъй
11:45 04.08.2023
2 По-леко
Коментиран от #4
11:51 04.08.2023
3 Джуган
11:52 04.08.2023
4 Тоз
До коментар #2 от "По-леко":
7 години и TSI издържат. По-интересно е след 2 по 7 или 3 по 7г. Махнаха боксера в Тойота gr86. Постепенно това трудно за обслужване и небезпроблемно съоръжение ще изчезне. Те и Мазда упорстваха с Ванкела ама нищо не става. Нямат важни предимства боксерните мотори. Това за центъра на тежестта е почти само то.Коментиран от #5
13:40 04.08.2023
5 Mоже
До коментар #4 от "Тоз":
Виж от кога се произвеждат тия "калпави боксери " и си помисли дали са толкова трудни за обслужване.Това че кварталните чападжии не знаят какво да правят е друг въпрос.А пък ставнението с TSI въобще няма да го говоря.Да сравниш кон с кокошка.А за Мазда Ванкела пак имат проект да го въздродят,не вярвам да не са го обмислили.Коментиран от #6
14:09 04.08.2023
6 Тоз
До коментар #5 от "Mоже":
Те, Мазда и Х-мотора-бензиновия-дизел го бяха обмислили, ама нищо не стана. Автофирмите, а и не само те, имат невероятна способност да пускат в производство неща, които са обречени на провал. Примерите са много. Егото и ината често водят до глупави решения. Но това е част от магията на капитализма и е доказало вече столетия, че въпреки това се раждат гениални неща единствено и само там.16:09 04.08.2023