4 Август, 2023 11:28 2 881 6

Subaru Levorg става кросоувър

  • subaru-
  • levorg-
  • layback

Новостта ще получи префикса Layback към името и, според публикуваните изображения, увеличение на просвета

Subaru Levorg става кросоувър - 1

Комбито Subaru Levorg от второ поколение беше представено през 2020 г., но противно на очакванията японците не се заиграха с негова офроуд версия - въпреки наличието на задвижване на всички колела.

Преди три години този автомобил дебютира като класически шосеен автомобил с просвет 145 мм без „кросоувър декорации" като защитни кори от небоядисана пластмаса около периметъра на каросерията и бодикит, който подобрява геометричната проходимост.

Subaru Levorg става кросоувър

Но сега спортният Levorg (на някои пазари, между другото, известен като Subaru WRX Sportwagon и Subaru WRX GT) стана жертва на модата. Subaru обяви премиерата на Levorg Layback, повдигната версия на комбито, проектирана с поглед към Subaru Outback .

В съществуващата гама на Subaru, той формално ще се присъедини към гамата кросоувъри, но в действителност вероятно чакаме Levorg с увеличен просвет, прословутата пластмасова облицовка на арките на колелата и леко модифицирана вътрешна декорация.

Subaru Levorg става кросоувър

Не се очаква сериозна намеса в дизайна: Levorg Layback със сигурност ще запази 1.8-литровия двигател с индекс CB18 с мощност 177 к.с. и вариаторната си трансмисия Lineartronic. Но е възможно Levorg Layback да се предлага с 2.4-литров опозитен турбо двигател с мощност 275 конски сили.

Японците подчертават, че новостта е предназначена първоначално за вътрешния пазар - поръчките за комбита Subaru Levorg Layback в Япония ще започнат на 7 септември. Компанията не назовава датата на дебюта на модела, но нещо ни подсказва, че официалната премиера трябва да се състои точно на този ден, ако не и по-рано.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тъй шъй

    2 6 Отговор
    А нали знаете какво е линеартроник. Това е CVT ама казано по атрактивно. Крайно време е Субару да изхвърли тези трансмисии и калпави боксери и да прави Тойоти. То не че сега не се използва много техника от Тойота, но да претендираш за нещо със СВТ трансмисии не става.На Тойота даже СВТ-то в ниския клас е със зъбна първа предавка и е по-добре от вариатора на Субару.
  • 2 По-леко

    5 1 Отговор
    с калпавите боксери.Карам вече 7 години H6 и не го сменям за нищо на света.Иначе за CVT съм съгласен.

    Коментиран от #4

  • 3 Джуган

    3 0 Отговор
    Преди няколко години взех кола за една седмица под наем в САЩ, падна се Субару със CVT. Колата е добра, но тази ск. кутия е много зле, а в някои случаи дори опасна. Дано новите версии са подобрени, защото това беше единственият кусур (всъщност има още един, харчи повече от Хонда или Тойота от същия клас)
  • 4 Тоз

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "По-леко":

    7 години и TSI издържат. По-интересно е след 2 по 7 или 3 по 7г. Махнаха боксера в Тойота gr86. Постепенно това трудно за обслужване и небезпроблемно съоръжение ще изчезне. Те и Мазда упорстваха с Ванкела ама нищо не става. Нямат важни предимства боксерните мотори. Това за центъра на тежестта е почти само то.

    Коментиран от #5

  • 5 Mоже

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Тоз":

    Виж от кога се произвеждат тия "калпави боксери " и си помисли дали са толкова трудни за обслужване.Това че кварталните чападжии не знаят какво да правят е друг въпрос.А пък ставнението с TSI въобще няма да го говоря.Да сравниш кон с кокошка.А за Мазда Ванкела пак имат проект да го въздродят,не вярвам да не са го обмислили.

    Коментиран от #6

  • 6 Тоз

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Mоже":

    Те, Мазда и Х-мотора-бензиновия-дизел го бяха обмислили, ама нищо не стана. Автофирмите, а и не само те, имат невероятна способност да пускат в производство неща, които са обречени на провал. Примерите са много. Егото и ината често водят до глупави решения. Но това е част от магията на капитализма и е доказало вече столетия, че въпреки това се раждат гениални неща единствено и само там.