Компанията Subaru официално представи обновения кросоувър Subaru Outback в Япония . Той ще бъде пуснат в продажба до края на 2023 г. Ще припомним, че Subaru Outback се произвежда от 1995 г. Това е компактен кросоувър, въпреки че понякога се позиционира като превозно средство тип комби за всички терени. Сега на купувачите се предлага шестото поколение на този модел (това поколение се появи в края на 2019 г.).
Дължината на Outback е 4 870 мм, широчината - 1 875 мм, височината - 1 675 мм, а междуосието - 2 745 мм. Пътният просвет е доста голям - 213 мм. Какъв е обемът на багажника в актуализираната версия - не се съобщава. Смятаме, че в сравнение с модела от предходната година обемът на багажника не се е променил.
Обновеният Outback обаче разполага с нова решетка, нови брони, нови фарове и задни светлини. Ще има и нови опции за джантите. Трябва да се каже, че японският Subaru Outback изглежда различно от версията, продавана извън Страната на изгряващото слънце. Като цяло японският Outback изглежда по-агресивен.
Какви промени са настъпили в интериора на този кросоувър, не се уточнява. Смятаме, че тъй като е японска версия, трябва да има доста напреднали технологии. Но нищо не се е променило в линията на двигателите. Те обаче са модернизирани, с цел за да се увеличи тяхната ефективност.Този нов продукт ще бъде пуснат в продажба в края на 2023 година, но колко ще струва все още не е известно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гацо
17:55 11.09.2023
2 БайБоцимир
Коментиран от #3
18:10 11.09.2023
3 другарю
До коментар #2 от "БайБоцимир":
Кисело е гроздето.!18:42 11.09.2023
4 Така е
Коментиран от #5, #12
18:58 11.09.2023
5 асяде
До коментар #4 от "Така е":
И кво каза ся, нищо не каза! Защо да забраняват най-подходящите за СЪВ двигатели с вътрешно горене? Само от ниския център на тежестта на боксера, печелиш толкова стабилност в завоите, която никоя електронна система не може да ти даде. За другите предимства няма да отварям дума. Това сигурно ще са последните ДВГ, които ще останата преди тоталната електрификация.Коментиран от #6, #18
19:06 11.09.2023
6 Жоро
До коментар #5 от "асяде":
Май живееш в миналия век. ДВГ отива в историята. Ниския център на тежестта се постига по друг начин. Това което казва човека в предния пост си е самата истина.Коментиран от #7, #13
19:34 11.09.2023
7 Асяде
До коментар #6 от "Жоро":
Па нали и аз това казвам! ДВГ отива в историята! Последните екземпляри от него обаче ще са "боксер", защото най-много се доближават до качествата на следващото поколение автомобили - електрическите. Последният тип ДВГ който трябва да се забрани е бензиновият боксер.19:58 11.09.2023
8 Тоалетна хартия
20:34 11.09.2023
9 нео
20:37 11.09.2023
10 Иван от Троян
20:45 11.09.2023
11 Не благодаря
Да! Един китайски таблет повече.
А характерните проблеми за тази марка , като прегряване на светофарите , трошаши се като солети скорости и ръжда в изобилие ??
Коментиран от #14, #16
20:46 11.09.2023
12 Драйвър
До коментар #4 от "Така е":
Значи казваш, че е време и Порше да зарежат тия боксери, че нещо май 911 не са много успешни?21:35 11.09.2023
13 Драйвър
До коментар #6 от "Жоро":
ДВГ отива в историята?От два века насам се опитват да направят читав електромобил и още няма.
Иначе и електрокарите имат нисък център на тежестта, но май не са много стабилни...
21:38 11.09.2023
14 Драйвър
До коментар #11 от "Не благодаря":
Имах Legacy комби 2006г. 3.0 6-цилиндров боксер с 245к.с. : Прекрасен звук, уникално поведение на пътя и беше по-бързо от прехвалените немски еквиваленти.Тия "характерни" проблеми не съм ги изпитал, нито аз, нито хората, които познавам с такива автомобили.
Коментиран от #25
21:40 11.09.2023
15 Антон
23:30 11.09.2023
16 Онзи
До коментар #11 от "Не благодаря":
Карал линси Субару смешняга?00:04 12.09.2023
17 Факт
Коментиран от #20
00:57 12.09.2023
18 Така е
До коментар #5 от "асяде":
Да забраняват боксер, не съм и помислил, Субару да забравят боксера съм писал. За уж намаления център на тежестта, получаваш една дузина малки или по-големи недостатъци. Има подробна информация за недостатъците на Субару боксер. Първосигналната аналогия с Порше е твърде първосигнална.10:06 12.09.2023
19 Мъка
Коментиран от #21
10:44 12.09.2023
20 Нарухито
До коментар #17 от "Факт":
Точно боксерите са известни с това, че работят по-гладко от другите двигатели, защото са перфектно балансирани.Коментиран от #23
12:21 12.09.2023
21 ХА ХА ХА
До коментар #19 от "Мъка":
Имам няколко Subaru-та, 1993г е със всички екстри, дори с пръскалки на фаровете! Всичките се карат на автомат и ръчка, както искаш!!! Сменил съм дискове, кабели, маркучета, през годините, изкърпени задни калници, ледове! Това за най-старото! Да покараме на "Дракон"? По планините, лова и рибарлъка е Forester-а, новата Impreza, за къси а Autbec-а за дълги преходи (навсякъде) път, без път! Е !?12:53 12.09.2023
22 ХА ХА ХА
13:02 12.09.2023
23 Тоз
До коментар #20 от "Нарухито":
Въобще не са перфектно балансирани. Тъкмо напротив. Има много и различни обяснения в нета. Това е един от кусурите им. Не винаги очевидното е вярно.Коментиран от #24
13:24 12.09.2023
24 ХА ХА ХА
До коментар #23 от "Тоз":
"В нета пишело" !?!?!? Ехааа !!!!!! "Една жена във трамвая каза". ХА ХА ХА. На "Дракон", аз с 93 г. Който бие взема колата на другия ?!14:28 12.09.2023
25 Дфен
До коментар #14 от "Драйвър":
Очаквайте скоро и у Вас14:41 12.09.2023