11 Септември, 2023 17:51 7 032 25

Новото Subaru Outback беше показано в Япония

  • subaru-
  • outback-
  • фейслифт

Обновеният вариант е фейслифт на шестото поколение на модела

Новото Subaru Outback беше показано в Япония - 1

Компанията Subaru официално представи обновения кросоувър Subaru Outback в Япония . Той ще бъде пуснат в продажба до края на 2023 г. Ще припомним, че Subaru Outback се произвежда от 1995 г. Това е компактен кросоувър, въпреки че понякога се позиционира като превозно средство тип комби за всички терени. Сега на купувачите се предлага шестото поколение на този модел (това поколение се появи в края на 2019 г.).

Новото Subaru Outback беше показано в Япония

Дължината на Outback е 4 870 мм, широчината - 1 875 мм, височината - 1 675 мм, а междуосието - 2 745 мм. Пътният просвет е доста голям - 213 мм. Какъв е обемът на багажника в актуализираната версия - не се съобщава. Смятаме, че в сравнение с модела от предходната година обемът на багажника не се е променил.

Новото Subaru Outback беше показано в Япония

Обновеният Outback обаче разполага с нова решетка, нови брони, нови фарове и задни светлини. Ще има и нови опции за джантите. Трябва да се каже, че японският Subaru Outback изглежда различно от версията, продавана извън Страната на изгряващото слънце. Като цяло японският Outback изглежда по-агресивен.

Новото Subaru Outback беше показано в Япония

Какви промени са настъпили в интериора на този кросоувър, не се уточнява. Смятаме, че тъй като е японска версия, трябва да има доста напреднали технологии. Но нищо не се е променило в линията на двигателите. Те обаче са модернизирани, с цел за да се увеличи тяхната ефективност.Този нов продукт ще бъде пуснат в продажба в края на 2023 година, но колко ще струва все още не е известно.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гацо

    8 36 Отговор
    Те това е каруца за село...
  • 2 БайБоцимир

    14 38 Отговор
    Това нещо нито върви, нито е технологично. Мудна кола с технологии от преди поне 5 години, а за капак и много скъпа. Не е подходяща и за тежък офроуд, макар да има възможности, но има твърде голямо междуосие. Идеална кола за пенсионер с къща с ограничен достъп.

    Коментиран от #3

  • 3 другарю

    39 4 Отговор

    До коментар #2 от "БайБоцимир":

    Кисело е гроздето.!
  • 4 Така е

    11 15 Отговор
    Вероятно ще е и с хибрид на Тойота, както предишни модели. Това е отлично, но тези боксери е време да ги забравят. Никой, който е упорствал с псевдоавангардни технологии не е останал. Инатът им да правят боксери стигна върха с дизеловия боксер и мащабно чупещите се колянови валове. А и тез CVT дето използват в чистия бензин е жалко. Те съвсем скоро бяха във фалит и вероятно са собственост на Тойота, които ще ги вкарат постепенно в пътя.

    Коментиран от #5, #12

  • 5 асяде

    23 6 Отговор

    До коментар #4 от "Така е":

    И кво каза ся, нищо не каза! Защо да забраняват най-подходящите за СЪВ двигатели с вътрешно горене? Само от ниския център на тежестта на боксера, печелиш толкова стабилност в завоите, която никоя електронна система не може да ти даде. За другите предимства няма да отварям дума. Това сигурно ще са последните ДВГ, които ще останата преди тоталната електрификация.

    Коментиран от #6, #18

  • 6 Жоро

    6 22 Отговор

    До коментар #5 от "асяде":

    Май живееш в миналия век. ДВГ отива в историята. Ниския център на тежестта се постига по друг начин. Това което казва човека в предния пост си е самата истина.

    Коментиран от #7, #13

  • 7 Асяде

    11 5 Отговор

    До коментар #6 от "Жоро":

    Па нали и аз това казвам! ДВГ отива в историята! Последните екземпляри от него обаче ще са "боксер", защото най-много се доближават до качествата на следващото поколение автомобили - електрическите. Последният тип ДВГ който трябва да се забрани е бензиновият боксер.
  • 8 Тоалетна хартия

    8 7 Отговор
    много хубава кола, но само автомати и то CVT...заради това не бих си купил кола с такава комбинация!!!
  • 9 нео

    1 3 Отговор
    Харесва ми , но аз си карам Тойота
  • 10 Иван от Троян

    6 11 Отговор
    ОООООО Любиата кола на ганьо ,като сложи една гъзчица и се кефи на макс , и до там стига мисловната дейност.Цял живот си седи в помията и така.Също и S-класа на газ или порше унилно
  • 11 Не благодаря

    6 20 Отговор
    Цитат: японска версия, трябва да има доста напреднали технологии

    Да! Един китайски таблет повече.

    А характерните проблеми за тази марка , като прегряване на светофарите , трошаши се като солети скорости и ръжда в изобилие ??

    Коментиран от #14, #16

  • 12 Драйвър

    15 1 Отговор

    До коментар #4 от "Така е":

    Значи казваш, че е време и Порше да зарежат тия боксери, че нещо май 911 не са много успешни?
  • 13 Драйвър

    10 1 Отговор

    До коментар #6 от "Жоро":

    ДВГ отива в историята?
    От два века насам се опитват да направят читав електромобил и още няма.
    Иначе и електрокарите имат нисък център на тежестта, но май не са много стабилни...
  • 14 Драйвър

    26 7 Отговор

    До коментар #11 от "Не благодаря":

    Имах Legacy комби 2006г. 3.0 6-цилиндров боксер с 245к.с. : Прекрасен звук, уникално поведение на пътя и беше по-бързо от прехвалените немски еквиваленти.
    Тия "характерни" проблеми не съм ги изпитал, нито аз, нито хората, които познавам с такива автомобили.

    Коментиран от #25

  • 15 Антон

    6 20 Отговор
    Поредната азиатска издънка!
  • 16 Онзи

    14 4 Отговор

    До коментар #11 от "Не благодаря":

    Карал линси Субару смешняга?
  • 17 Факт

    2 21 Отговор
    Боксира е баклюк двг много вибрации

    Коментиран от #20

  • 18 Така е

    5 6 Отговор

    До коментар #5 от "асяде":

    Да забраняват боксер, не съм и помислил, Субару да забравят боксера съм писал. За уж намаления център на тежестта, получаваш една дузина малки или по-големи недостатъци. Има подробна информация за недостатъците на Субару боксер. Първосигналната аналогия с Порше е твърде първосигнална.
  • 19 Мъка

    3 7 Отговор
    Тези още коли ли правят бре?

    Коментиран от #21

  • 20 Нарухито

    11 1 Отговор

    До коментар #17 от "Факт":

    Точно боксерите са известни с това, че работят по-гладко от другите двигатели, защото са перфектно балансирани.

    Коментиран от #23

  • 21 ХА ХА ХА

    9 2 Отговор

    До коментар #19 от "Мъка":

    Имам няколко Subaru-та, 1993г е със всички екстри, дори с пръскалки на фаровете! Всичките се карат на автомат и ръчка, както искаш!!! Сменил съм дискове, кабели, маркучета, през годините, изкърпени задни калници, ледове! Това за най-старото! Да покараме на "Дракон"? По планините, лова и рибарлъка е Forester-а, новата Impreza, за къси а Autbec-а за дълги преходи (навсякъде) път, без път! Е !?
  • 22 ХА ХА ХА

    1 0 Отговор
    Бре, с квадратна глава е трудно! Карал (имал) съм от "ЗАЗ 965" ДО "G" класа!
  • 23 Тоз

    1 9 Отговор

    До коментар #20 от "Нарухито":

    Въобще не са перфектно балансирани. Тъкмо напротив. Има много и различни обяснения в нета. Това е един от кусурите им. Не винаги очевидното е вярно.

    Коментиран от #24

  • 24 ХА ХА ХА

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "Тоз":

    "В нета пишело" !?!?!? Ехааа !!!!!! "Една жена във трамвая каза". ХА ХА ХА. На "Дракон", аз с 93 г. Който бие взема колата на другия ?!
  • 25 Дфен

    0 2 Отговор

    До коментар #14 от "Драйвър":

    Очаквайте скоро и у Вас