Сега повече от всякога в историята двигателите с вътрешно горене, те са невероятно сложни. В същото време модерното инженерство се стреми да ги направи по-надеждни, но поради различни причини ве успява съвсем. Но кой производител на автомобили произвежда най-надеждните двигатели?
Първо, нека поговорим за доказателствата, защото въпреки всичките разговори, които ние, автомобилните ентусиасти, сме склонни да водим за това как някои двигатели могат са надеждни, а други не, това всъщност не означава, че говорим истината. Изглежда разумно да мислим, че това е производител от Япония, тъй като големите три производителя там, Honda, Toyota и Nissan имат завидна репутация по отношение на надеждност.
Според проучвания на две от най-големите аналитични компании JD Power и Consumer Reports , Toyota постоянно фигурира в първите места като най-надеждната марка в света на автомобилите. Разбира се, тези масиви от данни включват много повече от проста надеждност на двигателя, но това е по-скоро като точка за Toyota, отколкото като точка срещу нея.
Интересното е обаче, че нито Honda, нито Nissan се появяват на първите места в списъка на двете организации. Всъщност, според Consumer Reports, Honda е пета по отношение на надеждността, докато Nissan е съвсем надолу на 15-то място. Друга изненада за някои може да бъде, че BMW е трети според CR и се нарежда на четвърто място в доклада на JD Power.
Възможно ли е BMW , марка почти синоним на изключително скъпи сметки за ремонт, да е един от най-надеждните производители на двигатели? Баварската марка грабна първото място в най-новата класация на CR, но тук се вземат предвид и други фактори като безопасност, удовлетворение на собственика и резултати от пътни тестове.
Най-надеждните двигатели в крайна сметка може да са дело на друга марка, която изобщо не сме споменали до момента. Може би има автомобилен производител, който е по-добър от всепризнатите. И точно поради тази причина ви питаме: Коя марка произвежда най-надеждните двигатели? Споделете в коментарите, кои според вас са най-надеждните двигатели!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Патурко
Коментиран от #4, #61, #158
13:20 10.09.2023
2 Майкъл
13:21 10.09.2023
3 Автото
Коментиран от #151
13:21 10.09.2023
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Дженерал Моторс
Коментиран от #129
13:28 10.09.2023
6 Гост
Коментиран от #10
13:30 10.09.2023
7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Сякаш завод в Турция и Япония правят еднакво качество на Тойота🤔
Който е карал ML от две държави може да го потвърди 😉
13:32 10.09.2023
8 Умен по цялата глава
13:34 10.09.2023
9 Васил
13:38 10.09.2023
10 Ветеран от Протеста
До коментар #6 от "Гост":
Имам Тойота Корола 2000 кубика дизел d4d.20 годишна.350 хиляди километра.Безкоморомисно поддържана.Нула разход на масло.Нула корозия.Наливаш нафта и караш!!!Тойота е колата!!!
Коментиран от #22, #98
13:41 10.09.2023
11 Аноним
Коментиран от #12
13:41 10.09.2023
12 Софиянец
До коментар #11 от "Аноним":
Да и аз знам подобен факт13:45 10.09.2023
13 Японски
14:01 10.09.2023
14 Стар шофьор
Як мотор...500 000 км без шлайф на коляновият вал....
На 300 000 свалих мотора пред блока ,занесох вала на шлайфист,замери го и ми вика....няма нужда от шлайф...не е мръднал...нови ризи,бутала, сегменти и два изпускателни клапана,събрах го и мина още 250 000 без да ме остави на пътя.
А вала имаше допуск за още ТРИ ремонтни размера!
Коментиран от #17, #37, #99, #148
14:09 10.09.2023
15 бай Иван
Коментиран от #177
14:10 10.09.2023
16 КУРОДРЪВЧЕВ ГОГО
КУПЕН ОТ ДИНЕКСПРЕС ПЕЩЕРСКО ШОСЕ!!!???
КОМПРЕСИЯ КАТО НОВ ПОД 150 НЕПАДА НА ДЪЛЪГ ПЪТ!!!???
14:10 10.09.2023
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Ами
14:13 10.09.2023
19 По яки
14:13 10.09.2023
20 Факт
Коментиран от #26, #104, #157
14:19 10.09.2023
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Никога повече Тойота
До коментар #10 от "Ветеран от Протеста":
Имам същия двигател и като вдигна 2500 оборота светва ТРЦ ВРЦ лампи влиза в авариен режим спира подаването на газ и ако изпреварваш може да загинеш.Коментиран от #29, #94
14:21 10.09.2023
23 @@@
Smartstream G1.6 T-Gdi
14:23 10.09.2023
24 Електрика
Коментиран от #85
14:24 10.09.2023
25 ллл
Коментиран от #180, #198, #202
14:24 10.09.2023
26 Фен
До коментар #20 от "Факт":
Те затова всички камиони,автобуси,бусове, строителни и селскостопански машини,кораби и повечето автомобили са с дизелов двигател.Електричките са мъртва технология отпреди 100 години,която сега неуспешно се опитват да реанимират.Коментиран от #28
14:29 10.09.2023
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Мхм
До коментар #26 от "Фен":
Защо си мислиш че всички от теб машини не могт да работят с много други по евтини гориваКоментиран от #38
14:35 10.09.2023
29 Боко от дивана
До коментар #22 от "Никога повече Тойота":
Ми нормално. Излъгали са те, че е била на 130 К, а реално е била х2, ти не я поддържаш, защото си чул, че масло се сменя веднъж на 4 г. и резултата вече го знаеш.Коментиран от #117
14:51 10.09.2023
30 Ллл
14:51 10.09.2023
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 васИк атанасова
аз пъщ ще кажа АУДИ
Коментиран от #79
14:59 10.09.2023
33 Монтьор
Всяка марка си 2000-та имаше модели със здрави двигатели. Японските и немските са на едно ниво през тези години като надеждност, но немските са по капризни към поддръжка. Днес пак е същото, но ресурсът е вече сметнат до 150 000км. След това ремонти и скубене на костите.
Коментиран от #35, #39, #64
15:00 10.09.2023
34 Кликбейт статия
В Консюмър Рипортс може да среещнете и японски марки.
15:02 10.09.2023
35 Оффф
До коментар #33 от "Монтьор":
Пълни глупости от типа: "навремето какви мъже бяхме" и баналните клишета за счетоводителите и инженерите. Първо, ако не бяха счетоводителите, никога нямаше да можеш да си позволиш автомобил, второ, кажи една марка автомобили, на които двигателят се чупи на 150 000км.? Благодарение на счетоводителите, вече е толкова разпространедо да се правят надеждни двитатели на достъпни цени, че се налага да се мислят съвсен нови маркетингови трикове за да си смениш колата с по-нова. Иначе, като искаш инженерна кола, Бугати все още са на пазара.Коментиран от #190
15:09 10.09.2023
36 Гост
15:09 10.09.2023
37 Нико
До коментар #14 от "Стар шофьор":
И още си го караш нали15:20 10.09.2023
38 Гост
До коментар #28 от "Мхм":
Предполагам ще кажеш на ток.Няма да ти стигнат кабелите и тока.У вас крушките ще започнат да примигват.Коментиран от #72
15:22 10.09.2023
39 Гост
До коментар #33 от "Монтьор":
Досега кола направена от счетоводител не съм виждал.Да не е нещо като оригами.15:24 10.09.2023
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Леля Гошо
15:32 10.09.2023
42 Куко
Коментиран от #78, #126
15:33 10.09.2023
43 американските
Коментиран от #82
15:36 10.09.2023
44 Гост
15:38 10.09.2023
45 Вижте такситата и ще си отговорите
Коментиран от #52
15:38 10.09.2023
46 Най-добрата марка
15:42 10.09.2023
47 Бумера
Коментиран от #87
15:44 10.09.2023
48 хикс
15:44 10.09.2023
49 Даниел
15:45 10.09.2023
50 123456
15:46 10.09.2023
51 Турбо
Хенри Форд
15:47 10.09.2023
52 Как
До коментар #45 от "Вижте такситата и ще си отговорите":
Таксиджиите (таксидиотите ) въобще не са критерии. Там колата се кара докато спре и тогава се ремонтира колкото да тръгне отново. Затова имат такъв пробег. Нормален човек никога няма да остави колата да спре . Ще ремонтира по рано .Коментиран от #54, #89
15:48 10.09.2023
53 Само Ситроен
15:48 10.09.2023
54 Чудесно
До коментар #52 от "Как":
Е значи всяка кола ще изкара повече от такситатаКоментиран от #90
15:49 10.09.2023
55 Здравко
Коментиран от #59
15:52 10.09.2023
56 БАРС
15:56 10.09.2023
57 ПОДАРЪК ЗА ЖЕНА МИ
Коментиран от #83
15:57 10.09.2023
58 Тони Събев
16:02 10.09.2023
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Виолета
16:03 10.09.2023
61 Явно
До коментар #1 от "Патурко":
Ти си от тези, дето гладуват, ама карат престижна кола, за да се фукат, нищо че през повечето време престоява в сервиза. Аз пък карам незабележима, но надеждна кола, на която винаги мога да разчитам, нищо че не мога да се изфукам с нея. В края на краищата тя също ме закарва от т. А до т. Б. ако твойта изобщо те закара.16:09 10.09.2023
62 Надежда 3 та част
Коментиран от #127
16:09 10.09.2023
63 Борислав
16:11 10.09.2023
64 Гост
До коментар #33 от "Монтьор":
Тази теза за счетоводителите се развива от един теслю многониковия,който хабер си няма от автомобили.16:15 10.09.2023
65 Матрьжш
Коментиран от #191
16:16 10.09.2023
66 Стефан
Коментиран от #81
16:18 10.09.2023
67 Дрифтаджията от жълтите павета
16:21 10.09.2023
68 Борислав
16:22 10.09.2023
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Мхм
До коментар #38 от "Гост":
Не само бензин газ етанол хибриди а газовите турбини на всичко16:25 10.09.2023
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Ироничен
Не че не могат да ги правят, правеха ги почти вечни, но нали трябва да плащаш членски внос. Преди много години имах Е 34. Смених само предница, когато се разтропа.
Коментиран от #77
16:26 10.09.2023
75 Надеждни коли са
16:27 10.09.2023
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 бмв вечно в сервиза
До коментар #74 от "Ироничен":
Цитат "правеха ги почти вечни" . Бмв никога не са били здрави или пък вечни. Погледни по улиците - няма едно останало старо бмв да се движи. За разлика от това е пълно със стари голфове, пасати16:31 10.09.2023
78 ЗАЩО ЛИ
До коментар #42 от "Куко":
ИМА АМЕРИКАНСКИ ДВИГАТЕЛИ ДВУТАКТОВИ ОТ НАЧАЛОТО НА 70 ГОДИНИ МЕРКУРИЙ, ДЖОНСЪН ТА И ВОЛВО ПЕНТА ДЕТО НЕ СИ ЗНАЯТ МОТО ЧАСОВЕТЕ И ПЪРВИТЕ ДВУТАКТОВИТЕ СА КАРАНИ САМО НАД 4000 ОБОРОТА И ТО В СОЛЕНА ВОДА НО САМО С АМЕРИКАНСКО МАСЛО И ТРАНСМИСИЯТА, МОГАТ ДА СЕ ВИДЯТ ВЪВ ВОДНАТА БАЗА НА Н.С.А ЕКЗЕМПЛЯРИ ВЧУДЕСНО СЪСТОЯНИЕ ВЪПРЕКИ ,ЧЕ В ЕВРОПА ДВУТАКТОВИТЕ СА СПРЕНИ ОТДАВНА СЪС ЗАКОН И ВСИЧКИ ИДВАТ ЗА ИЗТОЧНА ЕВРОПА ЗА БЕЗ ПАРИ ОСОБЕНО ПОЛЗВАНИТЕ ПРИ ВОЕННИТЕ ТУКА СЕ ПРЕПОДАВАТ ИЗВЪНБОРДОВИ И БОРДОВИ над 150 к.с. ЗА ЛОДКИ ЗА ЦИФРИ ПОВЕЧЕ ОТ БМВ та НА СЪЩИТЕ ГОДИНИ ТЕ ЗАТОВА БМВ НЕ ПРАВЯТ ДВИГАТЕЛИ ЗА ЛОДКИ И НЕ САМО ТЕКоментиран от #163
16:33 10.09.2023
79 Кандидат Милионер
До коментар #32 от "васИк атанасова":
Аз пък ще кажа кое е най- калпавото - 98 година 1.9TDI на Рено с ГНП на Лукас монтиран на Волво...Няма такава гнус..Още се изпотявам като се сетя..Камък хвърлих като потегли за скрап!!!Коментиран от #105
16:36 10.09.2023
80 Реален
Такива боклуци няма от зараждането на ерата на автомобили с ДВГ.
Всички останали са добри със своите негативи и позитиви
16:39 10.09.2023
81 ЯГУАР?
До коментар #66 от "Стефан":
В ТОЯ АВТОМОБИЛ СЛЕД 1998Г СЕ ОБОРУДВАТ С КАКВИ ЛИ НЕ АГРЕГАТИ КОЙ ГИ ГУШНЕ И ТЕ ТАКА СЕГА МОЖЕ И ДА СА С ИНДИЙСКИ ТАТА ОБОРУДВАНИ???16:42 10.09.2023
82 В АЛАБАМА
До коментар #43 от "американските":
СЕ ПРАВЯТ И ТОЬОТИ ПОЧТИ ЦЯЛАТА ГАМА МЕРЦЕДЕС- МЛ И ДРУГИ САМО ЗА USA И КАНАДА16:46 10.09.2023
83 Гьдьо
До коментар #57 от "ПОДАРЪК ЗА ЖЕНА МИ":
Голям си шегаджия Фиат ?16:47 10.09.2023
84 абе
16:50 10.09.2023
85 Данчо
До коментар #24 от "Електрика":
Това не ли е синонин да си смениш мотора на колата 😆 тук става въпрос със един мотор колко може да издържи17:00 10.09.2023
86 На сакото яката
17:10 10.09.2023
87 Няма значение
До коментар #47 от "Бумера":
И аз също!Явно ти е побиляла от старост както и на мен, но не е заради Е60то повярвай
17:12 10.09.2023
88 Аз гаднярът
17:16 10.09.2023
89 Таксист
До коментар #52 от "Как":
Ти пък откъде знаеш кое как се кара?Пример- имам 10 коли които са чупейки и ги карат двама шофьори и 3 коли които са скъпи и ги кара един шофьор.
Чупейките са си изкарали парите и ги вкарваш в сервиза само в краен случай, скъпите им сменяш всичко по календар и километри за да ти е валидно каското. Ако светне лампичак- в сервиза, преди да се е окотила.
Има и много барутници, но с такава кола не можеш да работиш на професионално ниво. Ще се счупи в някое село и вместо да вземеш 30 кинта ще дадеш 150 за платформа , да те прибере.
Сега вече си малко по-наясно с такситата!
17:18 10.09.2023
90 Знайко
До коментар #54 от "Чудесно":
Точно обратното-такситата си джъткат с 60-90 км/ч и рядко правят цяла южна магистрала със 150 , а обикновените хора го правят постоянно!17:25 10.09.2023
91 Рено
17:29 10.09.2023
92 Саната
17:33 10.09.2023
93 Албанец
17:45 10.09.2023
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 оня с коня
Коментиран от #134
17:57 10.09.2023
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Ха,
18:03 10.09.2023
98 Здрави са тойотите
До коментар #10 от "Ветеран от Протеста":
но много дървени на дизайн!18:07 10.09.2023
99 Шлайфаш ли вал
До коментар #14 от "Стар шофьор":
край с него! Макс 50 000 после!Коментиран от #131
18:09 10.09.2023
100 Иван
18:19 10.09.2023
101 Стар Бакшии
18:24 10.09.2023
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Аха я
До коментар #20 от "Факт":
Абс.вярно е Мерцедес нямат бенз.двг,който да работи добре на газ,незавсимо от настройките и цената на ГИ18:38 10.09.2023
105 Васик Атанасова
До коментар #79 от "Кандидат Милионер":
Браво и това е умноДа се сподели и хората да го знаят да се пазят
По точно е полезно !!
18:42 10.09.2023
106 БМВ фен
18:43 10.09.2023
107 Ккк
Коментиран от #152
18:58 10.09.2023
108 Пламен
450000 километра без никакъв проблем.
Все още се кара и си върви перфектно.
Аиде да видим новите скъпи прехвалени марки колко ще изкарат. Всичко ново вече е боклук.
19:01 10.09.2023
109 Пламен
450000 километра без никакъв проблем.
Все още се кара и си върви перфектно.
Аиде да видим новите скъпи прехвалени марки колко ще изкарат. Всичко ново вече е боклук.
19:04 10.09.2023
110 Йови Йовчев
Има мноого примери статистически за дълъг преход без ремонт на двигателя !!!
19:06 10.09.2023
111 Йови Йовев
Има мноого примери статистически за дълъг преход без ремонт на двигателя !!!
19:07 10.09.2023
112 Циник
19:27 10.09.2023
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Циник
19:34 10.09.2023
116 Японец
Следвана от Хонда. Защото с тази марка се возя аз (нямам пари за Тойота). Из нета има клипове с тестове на коли с източено масло - Хонда издържа най-дълго. За 7 години нямам нито една повреда по двигателя, да чукам на дърво! А я купих на старо, 7-годишна.
По-натам в класацията следват останалите японски марки.
Да се говори за надеждност на немските кочини, корейските варели, френските самотрошачки и т.н. е смешно през 21 век! Бяха, но миналия век...
А китайските тепърва предстои да влязат в челото на класациите. Досега "специалистите" се правеха, че китайски автомобили не съществуват.
Коментиран от #138
19:53 10.09.2023
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 Симо
20:31 10.09.2023
121 ДБбб
Коментиран от #123
20:33 10.09.2023
122 Майкъл Флеминг Лексус
До коментар #117 от "Никога повече японски боклуци":
Коя от вашите коли лепи 270 така? Без вариатор. Това е секвенциален 2-степенен планетарен автоматик. Коя питам?Коментиран от #128
20:39 10.09.2023
123 Немски параход
До коментар #121 от "ДБбб":
Много моля, Дизел не е кола, а марка дрехи и американски актьор. Разкарайте ги тези дизели, докога ще бълвате сажди?20:41 10.09.2023
124 97542
Коментиран от #130
20:44 10.09.2023
125 Риба
21:22 10.09.2023
126 Пурко
До коментар #42 от "Куко":
Янмар е № 121:23 10.09.2023
127 Абе пич!
До коментар #62 от "Надежда 3 та част":
Ти да нес и на порцион в някой китайски ресторант?21:29 10.09.2023
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Японец
До коментар #5 от "Дженерал Моторс":
Студено!21:43 10.09.2023
130 Дойчен Кочен
До коментар #124 от "97542":
Само второто!21:44 10.09.2023
131 Благо Джизъса
До коментар #99 от "Шлайфаш ли вал":
Айде бе.ти колко вала такива си карал21:58 10.09.2023
132 соломон
Коментиран от #135
22:01 10.09.2023
133 Иванчо
22:46 10.09.2023
134 Коментатор
До коментар #95 от "оня с коня":
Само дето 90% от "бързаците" имената си не могат да напишат без правописна грешка!Така, че в България мотото не е "кой за каквото е учил", а "кой каквото е краднал"!
22:54 10.09.2023
135 Паси Соломоне!
До коментар #132 от "соломон":
Добрютро! Всичко по немските кочини се прави в третия и четвъртия свят, включително и в БГ, от полуграмотни и напълно неграмотни "работници"! Нали да е по-евтинко... Ама крайната цена вече е в Космоса... И все още това са основните бракми по улиците на БГ! Какво да очакваш от това племе на избори?23:11 10.09.2023
136 Този коментар е премахнат от модератор.
137 Наско
23:39 10.09.2023
138 пробвал
До коментар #116 от "Японец":
Колега Хонда е по-скъпа от Тойота , не знам защо твърдиш обратното. Иначе за двигатели Хонда нямат равни , не случайно са нй-големия производител на ДВГ в света.23:44 10.09.2023
139 Варна
00:22 11.09.2023
140 Кольо
01:18 11.09.2023
141 Газовик
Коментиран от #142
02:54 11.09.2023
142 Газовик
До коментар #141 от "Газовик":
Забравих да спомена, че два пъти съм сменявал свещи. Гуми и спирачни дискове, не коментирам.02:58 11.09.2023
143 мммм
05:41 11.09.2023
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 Гонзо
07:45 11.09.2023
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 Дошо
08:17 11.09.2023
148 Българин
До коментар #14 от "Стар шофьор":
И като се събуди москалите в Украйна станали на кайма, а Мохера на 75000км станал за кофата.08:21 11.09.2023
149 който може се е доказал
08:22 11.09.2023
150 Тихо
Затваряй бара вече е сутрин!
Коментиран от #153
08:42 11.09.2023
151 Хе,хе...!
До коментар #3 от "Автото":
Над 100 000...?!Че то навремето ,,Жигулата" ми изкара над 200 000 без проблем...!
Коментиран от #197
08:43 11.09.2023
152 Този коментар е премахнат от модератор.
153 Ко речи...,Ко...?!
До коментар #150 от "Тихо":
Японските коли са ,,масларки"...!Горят масло,като за световно и все наливаш,ли наливаш...!
Предимство-не сменяш масло след 10 000 км...
08:52 11.09.2023
154 Спиро
Сменяш масла и филтри по график и караш!
08:54 11.09.2023
155 BMW са най-яките!
Коментиран от #167
08:56 11.09.2023
156 Трън
08:59 11.09.2023
157 Този коментар е премахнат от модератор.
158 🇰🇵 ✰ Б О Л Ш Е В И К ✰ С С С Р ☭★НРБ
До коментар #1 от "Патурко":
По добро от Лада и Москвич НЕМА !10:13 11.09.2023
159 089954
10:47 11.09.2023
160 Гост 123
11:18 11.09.2023
161 оня с коня
Коментиран от #175
11:46 11.09.2023
162 Този коментар е премахнат от модератор.
163 Коко Н
До коментар #78 от "ЗАЩО ЛИ":
Какви лодки?Над 60% от корабните двигатели са произведени от МАN.
Вижте в Тубата как се сътворява 11 метров цилиндров блок за корабен двигател.
Това не се копира,защото трябват традиции.
Коментиран от #166
12:14 11.09.2023
164 Дани
12:23 11.09.2023
165 Този коментар е премахнат от модератор.
166 Мдам
До коментар #163 от "Коко Н":
Ахам просто се стругува много сложно.Всеки го прави най големите производители на корабни двг са Япония и Корея12:37 11.09.2023
167 Мхм
До коментар #155 от "BMW са най-яките!":
Всяка кола със задно дрифти.Бмв е боклук течове нонстоп говорещи за лоши уплътнения най малко12:38 11.09.2023
168 Този коментар е премахнат от модератор.
169 Този коментар е премахнат от модератор.
170 Този коментар е премахнат от модератор.
171 Този коментар е премахнат от модератор.
172 Голямото мислене
16:05 11.09.2023
173 Некой си
Корола 86-та, карана тук от чисто нова - продадена в движение 2006 на 850 000. 1.6 бензин. Разход на масло - 500 мл/10 000 км. Разход на антифриз - няма. Течове - гарнитура на капак на клапаните.
Ленд Крузер 80 - два броя с 4.5 бензин, единият на 370 000 (половината само офроуд), другият на 420 000. Разход на масло - 800 мл/10 000км. Разход на антифирз - 200 мл/10 000 км. Течове - единият от капачката на резервоара на хидравликата. Другият - от семеринг на раздатка. Двигателите са сухи.
Корола 2010, 1.6 бензин - 300 000км. Разход на масло - няма. Разход на антифриз - няма. Течове - капак на клапаните.
Та, те така.
Коментиран от #174
16:29 11.09.2023
174 Течеш като лейка
До коментар #173 от "Некой си":
Леле твойте кошници как са се разтекли като лейки. На моята киа 880 000 км нямам никакви течове17:00 11.09.2023
175 Хаха 200 х
До коментар #161 от "оня с коня":
Хаха ти как даваш за пример 200 000 км. И харчи масло. След още малко километри ще трябва да хвърляш двигател. ХахахахаТука хората говорят за коли на по 700-900 000 километра пробег без проблеми
17:05 11.09.2023
176 Този коментар е премахнат от модератор.
177 Този коментар е премахнат от модератор.
178 Русинов
Коментиран от #179
17:12 11.09.2023
179 Само дето...
До коментар #178 от "Русинов":
...са слабички откъм мощност...!Здрави двигатели,но удушени по рождение...!
17:34 11.09.2023
180 Май си нямаш представа
До коментар #25 от "ллл":
от новите автомобили!Двигателя не може да изкара и 100 000 километра!Коментиран от #181
17:41 11.09.2023
181 Този коментар е премахнат от модератор.
182 Този коментар е премахнат от модератор.
183 Този коментар е премахнат от модератор.
184 Този коментар е премахнат от модератор.
185 Този коментар е премахнат от модератор.
186 Попа
19:44 11.09.2023
187 Този коментар е премахнат от модератор.
188 Този коментар е премахнат от модератор.
189 Вени
Вече е на 636 000 км.,без ремонт на двигателя.В една винарска изба видях същият товарен бус спрян от движение на 1 300 000 км,без основен ремонт на двигателя.Преди седмица се качих с него до високопланински манастир в Румъния на 1700 м.надморска височина по каменен път.Главният игумен на манастира още не беше виждал кемпер стигнал до манастира му.Обикновенно само джипове и военни машини стигат до манастира.
21:19 11.09.2023
190 До оффф
До коментар #35 от "Оффф":
Ще ти кажа двигател, който не издържа и 100 000км без ремонт. Вземи например 1л еко буст на Форд от първите разработки, или от първите тси маслояди на ВФ.И вземи да си отвориш книгите по икономика и ще си отговориш сам на какво пишеш. Ако колите се правят здрави като през 80-90те, никой няма да си смени колата на всеки 3-5 години, а на всеки 10. Сещаш ли се колко пропуснати продажби са това за производителите?
23:36 11.09.2023
191 Наздраве
До коментар #65 от "Матрьжш":
Дано да са махнали китайските надписи от всичките части. Виж дали и под емблемата не стои оригиналната китайска23:38 11.09.2023
192 Иво
04:57 12.09.2023
193 Гюнай
06:28 12.09.2023
194 Гост 234
С редовна смяна на консумативи на 8-9 хил. км. Мотора е без абсолютно никакви проблеми и ремонти вече на почти 400 хиляди км.
Ревизирани единствено турбина на 300 и в някакъв момент гарнитура на капака. Масло НЕ харчи!
07:07 12.09.2023
195 Дълги години
15:28 12.09.2023
196 Този коментар е премахнат от модератор.
197 Някой си
До коментар #151 от "Хе,хе...!":
Хахахаха..днес вицове ли ще си разправяме..да не сме карали Жиголо, да не знаем..14:11 13.09.2023
198 Този коментар е премахнат от модератор.
199 Този коментар е премахнат от модератор.
200 ДяДо Ви КуРтИ От СеЛо ПиПерКоВо
23:07 15.09.2023
201 Хонда
20:06 16.09.2023
202 Лошо Тошо
До коментар #25 от "ллл":
При ДВГ може би трябва по-скоро да се говори за придружаващите ги възли, като филтри и дюзи, които водят до проблеми с работата им. А за електрическите не бъди толкова сигурен.14:26 22.09.2023
203 ДЪРТ
12:39 29.09.2023
204 Дантон
09:56 04.10.2023