10 Септември, 2023 13:15 83 610 204

Питаме ви: Коя марка произвежда най-надеждните двигатели?

  • двигатели-
  • надеждност
Питаме ви: Коя марка произвежда най-надеждните двигатели? - 1

Сега повече от всякога в историята двигателите с вътрешно горене, те са невероятно сложни. В същото време модерното инженерство се стреми да ги направи по-надеждни, но поради различни причини ве успява съвсем. Но кой производител на автомобили произвежда най-надеждните двигатели?

Първо, нека поговорим за доказателствата, защото въпреки всичките разговори, които ние, автомобилните ентусиасти, сме склонни да водим за това как някои двигатели могат са надеждни, а други не, това всъщност не означава, че говорим истината. Изглежда разумно да мислим, че това е производител от Япония, тъй като големите три производителя там, Honda, Toyota и Nissan имат завидна репутация по отношение на надеждност.

Според проучвания на две от най-големите аналитични компании JD Power и Consumer Reports , Toyota постоянно фигурира в първите места като най-надеждната марка в света на автомобилите. Разбира се, тези масиви от данни включват много повече от проста надеждност на двигателя, но това е по-скоро като точка за Toyota, отколкото като точка срещу нея.

Интересното е обаче, че нито Honda, нито Nissan се появяват на първите места в списъка на двете организации. Всъщност, според Consumer Reports, Honda е пета по отношение на надеждността, докато Nissan е съвсем надолу на 15-то място. Друга изненада за някои може да бъде, че BMW е трети според CR и се нарежда на четвърто място в доклада на JD Power.

Възможно ли е BMW , марка почти синоним на изключително скъпи сметки за ремонт, да е един от най-надеждните производители на двигатели? Баварската марка грабна първото място в най-новата класация на CR, но тук се вземат предвид и други фактори като безопасност, удовлетворение на собственика и резултати от пътни тестове.

Най-надеждните двигатели в крайна сметка може да са дело на друга марка, която изобщо не сме споменали до момента. Може би има автомобилен производител, който е по-добър от всепризнатите. И точно поради тази причина ви питаме: Коя марка произвежда най-надеждните двигатели? Споделете в коментарите, кои според вас са най-надеждните двигатели!


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 127 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Патурко

    57 70 Отговор
    Всички клошари и стотинкаджий тъдява сега ще нацвъкат едни фермани ... ум да ти зайде!!!

    Коментиран от #4, #61, #158

  • 2 Майкъл

    22 59 Отговор
    Най-добрите парчета прави Майкъл Флеминг - Lexus. А най-добрите двигатели... сещате се.

  • 3 Автото

    46 52 Отговор
    Нисан 2.5 , 4 цилиндъра обикновенна инжекция слагана на всички модели в САЩ до 2020 г. При редовна смяна на масло на 10000 км има екземпляри с над 1 00 000 пробег.Става на газ.

    Коментиран от #151

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Дженерал Моторс

    25 70 Отговор
    Вероятно Мерцедес или Форд (спортните модели).

    Коментиран от #129

  • 6 Гост

    85 54 Отговор
    Тойота.

    Коментиран от #10

  • 7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    83 21 Отговор
    Какво общо имат марките с това ❓
    Сякаш завод в Турция и Япония правят еднакво качество на Тойота🤔
    Който е карал ML от две държави може да го потвърди 😉
  • 8 Умен по цялата глава

    131 22 Отговор
    И на Най- надеждния двигател,като му налееш евтино,неподходящо масло и вече не е най- надежден....Като не следиш антифриза и го прегрееш - също!!!Като е разреден и замръзне - още по- лошо...Кола, поддържана в български автосервиз си е за скрап!!!
  • 9 Васил

    112 23 Отговор
    Всички правят двигатели и скоростни кутии да изкарат максимум 200к и послу да се купува нова кола нямат сметка да изкарват по 500к или милион километра.
  • 10 Ветеран от Протеста

    117 69 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Имам Тойота Корола 2000 кубика дизел d4d.20 годишна.350 хиляди километра.Безкоморомисно поддържана.Нула разход на масло.Нула корозия.Наливаш нафта и караш!!!
    Тойота е колата!!!

    Коментиран от #22, #98

  • 11 Аноним

    59 44 Отговор
    Honda 1,5 turbo карат над 500 000 хиляди

    Коментиран от #12

  • 12 Софиянец

    18 17 Отговор

    До коментар #11 от "Аноним":

    Да и аз знам подобен факт
  • 13 Японски

    52 24 Отговор
    Карам Тойота и Сузуки и съм много доволен
  • 14 Стар шофьор

    115 53 Отговор
    Само ,,Москвич-412"...
    Як мотор...500 000 км без шлайф на коляновият вал....
    На 300 000 свалих мотора пред блока ,занесох вала на шлайфист,замери го и ми вика....няма нужда от шлайф...не е мръднал...нови ризи,бутала, сегменти и два изпускателни клапана,събрах го и мина още 250 000 без да ме остави на пътя.
    А вала имаше допуск за още ТРИ ремонтни размера!

    Коментиран от #17, #37, #99, #148

  • 15 бай Иван

    46 86 Отговор
    Който не се е качвал на ХЮНДАЙ(двигател бетон) да не ми хвали другите немски тди........................

    Коментиран от #177

  • 16 КУРОДРЪВЧЕВ ГОГО

    36 47 Отговор
    ФИАТ 1997 ЧИСТАК БЪРСАК СМЯНА НА МАСЛО НА 7000 КМ. 490 000 КМ.???!!!
    КУПЕН ОТ ДИНЕКСПРЕС ПЕЩЕРСКО ШОСЕ!!!???
    КОМПРЕСИЯ КАТО НОВ ПОД 150 НЕПАДА НА ДЪЛЪГ ПЪТ!!!???
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Ами

    75 5 Отговор
    Сменил съм над 15 коли от най-различни марки и с нито една не съм имал какъвто и да е проблем по двигателя. Виж, окачване, ходова част и ел. система са ми скъсвали нервите.
  • 19 По яки

    37 48 Отговор
    двигатели от тези дето ги слагат в Лада до 1982 година няма...
  • 20 Факт

    42 103 Отговор
    Немците бензинови двг НЕ могат да правят а дизела е мъртвородена технология

    Коментиран от #26, #104, #157

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Никога повече Тойота

    48 30 Отговор

    До коментар #10 от "Ветеран от Протеста":

    Имам същия двигател и като вдигна 2500 оборота светва ТРЦ ВРЦ лампи влиза в авариен режим спира подаването на газ и ако изпреварваш може да загинеш.

    Коментиран от #29, #94

  • 23 @@@

    21 61 Отговор
    Най-надежден и перспективен двигател е na Hyundai
    Smartstream G1.6 T-Gdi
  • 24 Електрика

    78 29 Отговор
    Тесла е най издръжлива 1 милион километра,с 8 смени на електромотора и 3 смени на батериите.

    Коментиран от #85

  • 25 ллл

    57 31 Отговор
    Двигателят е най-здравото нещо по един автомобил и е последното, което ще се счупи. Тази мания да се коментира здравината му е наследство от средата на миналия век, когато е имала смисъл, ама днес... От десетилетия, повредите по двигателите са изключително редки и в 99,99% от случаите са от неправилна експлоатация и поддръжка. Електрическите пък, са още по-здрави и надеждни.

    Коментиран от #180, #198, #202

  • 26 Фен

    95 11 Отговор

    До коментар #20 от "Факт":

    Те затова всички камиони,автобуси,бусове, строителни и селскостопански машини,кораби и повечето автомобили са с дизелов двигател.Електричките са мъртва технология отпреди 100 години,която сега неуспешно се опитват да реанимират.

    Коментиран от #28

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Мхм

    5 17 Отговор

    До коментар #26 от "Фен":

    Защо си мислиш че всички от теб машини не могт да работят с много други по евтини горива

    Коментиран от #38

  • 29 Боко от дивана

    27 11 Отговор

    До коментар #22 от "Никога повече Тойота":

    Ми нормално. Излъгали са те, че е била на 130 К, а реално е била х2, ти не я поддържаш, защото си чул, че масло се сменя веднъж на 4 г. и резултата вече го знаеш.

    Коментиран от #117

  • 30 Ллл

    35 12 Отговор
    Като се замисля, от епохата на Москвич насам се сещам за един единствен случай на проблемен двигател, който се оказа фабричен дефект и производителят го отстрани на всички закупени автомобили. Някой от вас повреждал ли е двигател от нормална експлоатация на автомобил, произведен след 1989г.? Не говоря за катастрофи, пожари, наводнения и несменяне на консумативите. Не познавам никой, който да е достигнал ресурса на двигателя на автомобила си.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 васИк атанасова

    23 47 Отговор
    всеки си хвали неговото
    аз пъщ ще кажа АУДИ

    Коментиран от #79

  • 33 Монтьор

    52 11 Отговор
    От всичките, които съм оправял, най-добрите са до 2002-2005-а. След това счетоводителите започнаха да правят коли, а не инжинерите.
    Всяка марка си 2000-та имаше модели със здрави двигатели. Японските и немските са на едно ниво през тези години като надеждност, но немските са по капризни към поддръжка. Днес пак е същото, но ресурсът е вече сметнат до 150 000км. След това ремонти и скубене на костите.

    Коментиран от #35, #39, #64

  • 34 Кликбейт статия

    20 4 Отговор
    Отиваш на Джей Ди Пауър и намираш отговор на въпроса. Е, пълно е с американски марки, ама това е положението.

    В Консюмър Рипортс може да среещнете и японски марки.
  • 35 Оффф

    19 49 Отговор

    До коментар #33 от "Монтьор":

    Пълни глупости от типа: "навремето какви мъже бяхме" и баналните клишета за счетоводителите и инженерите. Първо, ако не бяха счетоводителите, никога нямаше да можеш да си позволиш автомобил, второ, кажи една марка автомобили, на които двигателят се чупи на 150 000км.? Благодарение на счетоводителите, вече е толкова разпространедо да се правят надеждни двитатели на достъпни цени, че се налага да се мислят съвсен нови маркетингови трикове за да си смениш колата с по-нова. Иначе, като искаш инженерна кола, Бугати все още са на пазара.

    Коментиран от #190

  • 36 Гост

    76 11 Отговор
    TDI, HDI, CDI, и всички подобни отрочета на Европейските марки! Проблемите им започват от 500 000 нагоре, когато Ганя, горд притежател на новия внос, започва на слага масло от 10 лева и да връзва свински опашки против уроки!
  • 37 Нико

    12 5 Отговор

    До коментар #14 от "Стар шофьор":

    И още си го караш нали
  • 38 Гост

    14 3 Отговор

    До коментар #28 от "Мхм":

    Предполагам ще кажеш на ток.Няма да ти стигнат кабелите и тока.У вас крушките ще започнат да примигват.

    Коментиран от #72

  • 39 Гост

    21 18 Отговор

    До коментар #33 от "Монтьор":

    Досега кола направена от счетоводител не съм виждал.Да не е нещо като оригами.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Леля Гошо

    19 16 Отговор
    Исузу дизел
  • 42 Куко

    66 18 Отговор
    Защо BMW не правят двигатели за лодки защото няма кой да ги бута. Представи си какви таралясници са

    Коментиран от #78, #126

  • 43 американските

    22 3 Отговор
    Разгледах оригиналната статия в JD Power и Consumer Reports и там гледам преобладават американски модели и модели които се пройзведат само за америка

    Коментиран от #82

  • 44 Гост

    34 0 Отговор
    Всяка марка си има най-добри и най-лоши екземпляри двигатели. Феновете ги знаят.
  • 45 Вижте такситата и ще си отговорите

    47 5 Отговор
    Всяко такси в софия е на около 600 000 - 1 000 000 км

    Коментиран от #52

  • 46 Най-добрата марка

    30 24 Отговор
    Дачия . Двигател на рено. До момента над 700к км никакви проблеми
  • 47 Бумера

    68 9 Отговор
    Имам бмв е60 . Косата ми побеля от ремонти

    Коментиран от #87

  • 48 хикс

    48 5 Отговор
    Атмосферен бензинов , поне 2 литра
  • 49 Даниел

    10 11 Отговор
    М57 на БМВ до 2004 - 5 година
  • 50 123456

    22 10 Отговор
    Може би бензиновите на Тойота
  • 51 Турбо

    42 3 Отговор
    "Най хубавата кола е новата".
    Хенри Форд
  • 52 Как

    14 34 Отговор

    До коментар #45 от "Вижте такситата и ще си отговорите":

    Таксиджиите (таксидиотите ) въобще не са критерии. Там колата се кара докато спре и тогава се ремонтира колкото да тръгне отново. Затова имат такъв пробег. Нормален човек никога няма да остави колата да спре . Ще ремонтира по рано .

    Коментиран от #54, #89

  • 53 Само Ситроен

    26 24 Отговор
    10 Ситроена имаме във фирмата. Дизели. Не се спират от каране, никакви серизни проблеми
  • 54 Чудесно

    12 3 Отговор

    До коментар #52 от "Как":

    Е значи всяка кола ще изкара повече от такситата

    Коментиран от #90

  • 55 Здравко

    18 20 Отговор
    Имам Опел Зафира повече от 10 години никъде не ме е оставила. Железен автомобил

    Коментиран от #59

  • 56 БАРС

    22 14 Отговор
    Товаса за мен френските дизели както и френските бензинови 1.6 мотори.А други като добавление това е дизел Опел.Тия които съм написал според мен са добри и не скъпи двигатели за ремонт и подържане .
  • 57 ПОДАРЪК ЗА ЖЕНА МИ

    21 23 Отговор
    Взех на жена ми Фиат Мултипла. Много хубав автомобил. До сега само филтри и масла. Доволни сме

    Коментиран от #83

  • 58 Тони Събев

    23 9 Отговор
    Въпреки написаното, според мен японските двигатели на Нисан са еати чуковете. Отделно една от колите вкъщи е Нисан купихме го на 6 год в момента е на 24, кара се всеки ден и абсолютно нищо не е правено по него (само консумативи разбира се)
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Виолета

    28 10 Отговор
    Приятелят ми има Форд Фокус. Всеки ден го кара по улиците и до сега нищо не му е изпаднало от колата. Мисля че са здрави
  • 61 Явно

    24 7 Отговор

    До коментар #1 от "Патурко":

    Ти си от тези, дето гладуват, ама карат престижна кола, за да се фукат, нищо че през повечето време престоява в сервиза. Аз пък карам незабележима, но надеждна кола, на която винаги мога да разчитам, нищо че не мога да се изфукам с нея. В края на краищата тя също ме закарва от т. А до т. Б. ако твойта изобщо те закара.
  • 62 Надежда 3 та част

    21 19 Отговор
    Собственик съм на Грейт Уол и имам телефон Хуавей. И двете са много надеждни

    Коментиран от #127

  • 63 Борислав

    31 16 Отговор
    Хонда!
  • 64 Гост

    9 15 Отговор

    До коментар #33 от "Монтьор":

    Тази теза за счетоводителите се развива от един теслю многониковия,който хабер си няма от автомобили.
  • 65 Матрьжш

    28 12 Отговор
    Миналата седмица направих първата поръчка в българия на Москвич 3 защото изглежда надежден автомобил. Все пак е руски. Сега съм си сипал водка и го чакам да дойде.

    Коментиран от #191

  • 66 Стефан

    1 21 Отговор
    Ягуар!

    Коментиран от #81

  • 67 Дрифтаджията от жълтите павета

    9 16 Отговор
    Порше 911 карера 4 червена със бели ленти. Това е най-добрата кола
  • 68 Борислав

    16 19 Отговор
    Алфа Ромео!
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Мхм

    1 4 Отговор

    До коментар #38 от "Гост":

    Не само бензин газ етанол хибриди а газовите турбини на всичко
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Ироничен

    29 5 Отговор
    Карам поредното издание на трилитровия дизелов шестак на БМВ Ф11. Издържливостта му е умишлено занижена, обслужването - отвратително. На 226 000 смених по съвет на патилите всички вериги, ремъци, обтегачи, маслена помпа и лагери. Обслужването излезе по-скъпо от Инсигнията, която продадох. Иначе - върви.
    Не че не могат да ги правят, правеха ги почти вечни, но нали трябва да плащаш членски внос. Преди много години имах Е 34. Смених само предница, когато се разтропа.

    Коментиран от #77

  • 75 Надеждни коли са

    18 12 Отговор
    Комшиятя ми има Kia Carnival. Вече 10 години го шофира и е много доволен. Сега и аз обмислям да си купя КИА.
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 бмв вечно в сервиза

    33 14 Отговор

    До коментар #74 от "Ироничен":

    Цитат "правеха ги почти вечни" . Бмв никога не са били здрави или пък вечни. Погледни по улиците - няма едно останало старо бмв да се движи. За разлика от това е пълно със стари голфове, пасати
  • 78 ЗАЩО ЛИ

    8 7 Отговор

    До коментар #42 от "Куко":

    ИМА АМЕРИКАНСКИ ДВИГАТЕЛИ ДВУТАКТОВИ ОТ НАЧАЛОТО НА 70 ГОДИНИ МЕРКУРИЙ, ДЖОНСЪН ТА И ВОЛВО ПЕНТА ДЕТО НЕ СИ ЗНАЯТ МОТО ЧАСОВЕТЕ И ПЪРВИТЕ ДВУТАКТОВИТЕ СА КАРАНИ САМО НАД 4000 ОБОРОТА И ТО В СОЛЕНА ВОДА НО САМО С АМЕРИКАНСКО МАСЛО И ТРАНСМИСИЯТА, МОГАТ ДА СЕ ВИДЯТ ВЪВ ВОДНАТА БАЗА НА Н.С.А ЕКЗЕМПЛЯРИ ВЧУДЕСНО СЪСТОЯНИЕ ВЪПРЕКИ ,ЧЕ В ЕВРОПА ДВУТАКТОВИТЕ СА СПРЕНИ ОТДАВНА СЪС ЗАКОН И ВСИЧКИ ИДВАТ ЗА ИЗТОЧНА ЕВРОПА ЗА БЕЗ ПАРИ ОСОБЕНО ПОЛЗВАНИТЕ ПРИ ВОЕННИТЕ ТУКА СЕ ПРЕПОДАВАТ ИЗВЪНБОРДОВИ И БОРДОВИ над 150 к.с. ЗА ЛОДКИ ЗА ЦИФРИ ПОВЕЧЕ ОТ БМВ та НА СЪЩИТЕ ГОДИНИ ТЕ ЗАТОВА БМВ НЕ ПРАВЯТ ДВИГАТЕЛИ ЗА ЛОДКИ И НЕ САМО ТЕ

    Коментиран от #163

  • 79 Кандидат Милионер

    24 1 Отговор

    До коментар #32 от "васИк атанасова":

    Аз пък ще кажа кое е най- калпавото - 98 година 1.9TDI на Рено с ГНП на Лукас монтиран на Волво...Няма такава гнус..Още се изпотявам като се сетя..Камък хвърлих като потегли за скрап!!!

    Коментиран от #105

  • 80 Реален

    29 33 Отговор
    Най-големите строшляци са RANGE ROVER, BMW, MINI, RENAULT, FORD и OPEL.
    Такива боклуци няма от зараждането на ерата на автомобили с ДВГ.
    Всички останали са добри със своите негативи и позитиви
  • 81 ЯГУАР?

    4 4 Отговор

    До коментар #66 от "Стефан":

    В ТОЯ АВТОМОБИЛ СЛЕД 1998Г СЕ ОБОРУДВАТ С КАКВИ ЛИ НЕ АГРЕГАТИ КОЙ ГИ ГУШНЕ И ТЕ ТАКА СЕГА МОЖЕ И ДА СА С ИНДИЙСКИ ТАТА ОБОРУДВАНИ???
  • 82 В АЛАБАМА

    5 3 Отговор

    До коментар #43 от "американските":

    СЕ ПРАВЯТ И ТОЬОТИ ПОЧТИ ЦЯЛАТА ГАМА МЕРЦЕДЕС- МЛ И ДРУГИ САМО ЗА USA И КАНАДА
  • 83 Гьдьо

    13 10 Отговор

    До коментар #57 от "ПОДАРЪК ЗА ЖЕНА МИ":

    Голям си шегаджия Фиат ?
  • 84 абе

    24 4 Отговор
    карам служебен пикап по убава от служебната няма ако ще да е българска!!!
  • 85 Данчо

    6 1 Отговор

    До коментар #24 от "Електрика":

    Това не ли е синонин да си смениш мотора на колата 😆 тук става въпрос със един мотор колко може да издържи
  • 86 На сакото яката

    19 9 Отговор
    Със сигурност е японката……. И по точно LEXUS….
  • 87 Няма значение

    4 9 Отговор

    До коментар #47 от "Бумера":

    И аз също!
    Явно ти е побиляла от старост както и на мен, но не е заради Е60то повярвай
  • 88 Аз гаднярът

    19 2 Отговор
    Тойота, Волво, Мерцедес (За Волво и Мерцедес говоря старите модели със истински двигатели)
  • 89 Таксист

    8 3 Отговор

    До коментар #52 от "Как":

    Ти пък откъде знаеш кое как се кара?
    Пример- имам 10 коли които са чупейки и ги карат двама шофьори и 3 коли които са скъпи и ги кара един шофьор.
    Чупейките са си изкарали парите и ги вкарваш в сервиза само в краен случай, скъпите им сменяш всичко по календар и километри за да ти е валидно каското. Ако светне лампичак- в сервиза, преди да се е окотила.
    Има и много барутници, но с такава кола не можеш да работиш на професионално ниво. Ще се счупи в някое село и вместо да вземеш 30 кинта ще дадеш 150 за платформа , да те прибере.
    Сега вече си малко по-наясно с такситата!
  • 90 Знайко

    7 5 Отговор

    До коментар #54 от "Чудесно":

    Точно обратното-такситата си джъткат с 60-90 км/ч и рядко правят цяла южна магистрала със 150 , а обикновените хора го правят постоянно!
  • 91 Рено

    12 11 Отговор
    Най добрият е бензина на Рено 1600 к. Бензин не може да го счупиш ..и 1500 дизел кара по 500000 без проблем
  • 92 Саната

    6 10 Отговор
    Хюндай
  • 93 Албанец

    8 6 Отговор
    Multijet 1.9 кара 0.5к без проблем при добра експлоатация. Евтин за подръжка сменяш дюзите и караш още толкова.
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 оня с коня

    7 15 Отговор
    Всяка кола си иска поддръжка.Ще чуя аз че нещо в двигатела издава нехарактерен шум,ама понеже на таблото нищо не светва,ще карам с утехата че съм купил "Надеждна кола",пък тя внезапно ще ме остави на пътя?Има 2 Вида коли- едните са "да аргатуват",другите са за Кеф.Първите ги купуват Лумпените да мъкнат Компоти и Продове от село като непрекъснато Чумосват как някои ги изпреварвали "с 200",,вторите ги палзват "по-богатичките" които пък негодуват че Селтаците им се мотаят из краката.Затова и е казано- "Кой заквото е учил".

    Коментиран от #134

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Ха,

    4 1 Отговор
    има въведена автоматична цензора, не допуска определени публикации...
  • 98 Здрави са тойотите

    11 4 Отговор

    До коментар #10 от "Ветеран от Протеста":

    но много дървени на дизайн!
  • 99 Шлайфаш ли вал

    5 9 Отговор

    До коментар #14 от "Стар шофьор":

    край с него! Макс 50 000 после!

    Коментиран от #131

  • 100 Иван

    26 5 Отговор
    Струва ми се, че забравихте дизелите на мерцедес 190 и 124- вечни са. Даже и ваг моторите от 90-те години също са много здрави.
  • 101 Стар Бакшии

    6 8 Отговор
    ВОЛГАТА Е С НАЙ-НАДЕЖНИЯТ ДВИГАТЕЛ!
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Аха я

    12 4 Отговор

    До коментар #20 от "Факт":

    Абс.вярно е Мерцедес нямат бенз.двг,който да работи добре на газ,незавсимо от настройките и цената на ГИ
  • 105 Васик Атанасова

    4 2 Отговор

    До коментар #79 от "Кандидат Милионер":

    Браво и това е умно
    Да се сподели и хората да го знаят да се пазят
    По точно е полезно !!
  • 106 БМВ фен

    36 5 Отговор
    Разбирасе че БМВ са номер едно по издръжливост на агрегатите, С едни накладки Само 3 двигателя🤣
  • 107 Ккк

    4 3 Отговор
    ТРАБАНТ

    Коментиран от #152

  • 108 Пламен

    22 10 Отговор
    Имам Опел Астра 94 година 1.4 бензин
    450000 километра без никакъв проблем.
    Все още се кара и си върви перфектно.
    Аиде да видим новите скъпи прехвалени марки колко ще изкарат. Всичко ново вече е боклук.
  • 109 Пламен

    10 7 Отговор
    Имам Опел Астра 94 година 1.4 бензин
    450000 километра без никакъв проблем.
    Все още се кара и си върви перфектно.
    Аиде да видим новите скъпи прехвалени марки колко ще изкарат. Всичко ново вече е боклук.
  • 110 Йови Йовчев

    14 11 Отговор
    Амии безспорно това е Хонда .
    Има мноого примери статистически за дълъг преход без ремонт на двигателя !!!
  • 111 Йови Йовев

    16 11 Отговор
    Амии безспорно това е Хонда .
    Има мноого примери статистически за дълъг преход без ремонт на двигателя !!!
  • 112 Циник

    28 9 Отговор
    БМВ определено водят в класацията за най-доволно собственици на автосервизи
  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Циник

    34 5 Отговор
    Тойота наскоро пусна новият модел Ленд Крузер. Колата изглежда почти като старата. Тойота официално заяви, че този модел се предполага да се кара 25 години и не могат да си позволят експериментални технологии. Сами си правете изводите. От новите модели на БМВ се очаква след 25 години колата да се е разградила на 100%, а собственикът-мъж да кара третата си бременност.
  • 116 Японец

    17 11 Отговор
    Определено Тойота! Защото с тази марка се возят президентът и боко, когато беше премиер. Не че знаят защо, но някой разбирач им ги е избрал! Пък и нали не плащат те...
    Следвана от Хонда. Защото с тази марка се возя аз (нямам пари за Тойота). Из нета има клипове с тестове на коли с източено масло - Хонда издържа най-дълго. За 7 години нямам нито една повреда по двигателя, да чукам на дърво! А я купих на старо, 7-годишна.
    По-натам в класацията следват останалите японски марки.
    Да се говори за надеждност на немските кочини, корейските варели, френските самотрошачки и т.н. е смешно през 21 век! Бяха, но миналия век...
    А китайските тепърва предстои да влязат в челото на класациите. Досега "специалистите" се правеха, че китайски автомобили не съществуват.

    Коментиран от #138

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 Симо

    7 8 Отговор
    ми дядо ми остави наследство лада нива с Пежо 1.9 дизел двигател. Нямам представа на колко км е трябва да погледна. Аз я карах сега и сина ми я кара по двигателя няма забележка.
  • 121 ДБбб

    5 9 Отговор
    имам два автомобила Ауди 3.0 дизел ръчка от нови са при мен 2009 2010 година. Да чукна на дърво през всичките години бяха мои верни приятели и нямам забележка. Редовно сменям всичко и винаги се старая да държа ниво на обслужване.

    Коментиран от #123

  • 122 Майкъл Флеминг Лексус

    8 10 Отговор

    До коментар #117 от "Никога повече японски боклуци":

    Коя от вашите коли лепи 270 така? Без вариатор. Това е секвенциален 2-степенен планетарен автоматик. Коя питам?

    Коментиран от #128

  • 123 Немски параход

    21 17 Отговор

    До коментар #121 от "ДБбб":

    Много моля, Дизел не е кола, а марка дрехи и американски актьор. Разкарайте ги тези дизели, докога ще бълвате сажди?
  • 124 97542

    5 16 Отговор
    BMW и Тойота

    Коментиран от #130

  • 125 Риба

    1 8 Отговор
    Волво P1800, както и 2,4 163hp
  • 126 Пурко

    0 6 Отговор

    До коментар #42 от "Куко":

    Янмар е № 1
  • 127 Абе пич!

    1 5 Отговор

    До коментар #62 от "Надежда 3 та част":

    Ти да нес и на порцион в някой китайски ресторант?
  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 129 Японец

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дженерал Моторс":

    Студено!
  • 130 Дойчен Кочен

    4 1 Отговор

    До коментар #124 от "97542":

    Само второто!
  • 131 Благо Джизъса

    2 1 Отговор

    До коментар #99 от "Шлайфаш ли вал":

    Айде бе.ти колко вала такива си карал
  • 132 соломон

    30 3 Отговор
    За другите коли не знам но Немските коли произведени след 2005 EURO-4 са пълен боклук. Вечно светещи лампи слаба и проблемна електроника губене на време , пари и нерви по сервизите ( само за да открият повредата на стоп машинката ми излезе по вече от 1000 лева ). Скъпо поддържане , слаба ненадежность и качество . Така ,че наивно и глупаво вярвах на Немската техника като смених три коли на 5-6 години бяха. Сега ли никога Немска кола.( това е лично мое мнение).

    Коментиран от #135

  • 133 Иванчо

    10 6 Отговор
    Мерцедес 2.7 пет цилиндров, имам два такива единия е на близо милион другия на 320000км! Здрав надежден двигател също и много други на марката
  • 134 Коментатор

    13 1 Отговор

    До коментар #95 от "оня с коня":

    Само дето 90% от "бързаците" имената си не могат да напишат без правописна грешка!
    Така, че в България мотото не е "кой за каквото е учил", а "кой каквото е краднал"!
  • 135 Паси Соломоне!

    15 3 Отговор

    До коментар #132 от "соломон":

    Добрютро! Всичко по немските кочини се прави в третия и четвъртия свят, включително и в БГ, от полуграмотни и напълно неграмотни "работници"! Нали да е по-евтинко... Ама крайната цена вече е в Космоса... И все още това са основните бракми по улиците на БГ! Какво да очакваш от това племе на избори?
  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Наско

    18 3 Отговор
    най надеждни са двигателите на Хонда и Тойота .От европейските Мерцедес и Волво . БМВ е някъде по средата с французите. Най зле са Ауди Фолксваген и особено Ровър.
  • 138 пробвал

    17 5 Отговор

    До коментар #116 от "Японец":

    Колега Хонда е по-скъпа от Тойота , не знам защо твърдиш обратното. Иначе за двигатели Хонда нямат равни , не случайно са нй-големия производител на ДВГ в света.
  • 139 Варна

    11 6 Отговор
    Стигнахме да извода ,че са рпонските коли .Първо място Тойота , после Хонда
  • 140 Кольо

    6 10 Отговор
    Фолксваген боксер с въздушно охлаждане, бензин, 1300 куб. см., 44 к.с. при 2000 об/мин. Изключително здрав и прост за обслужване. До първи ремонт достига спокойно след 300 000 км.. Не случайно са произведени над 27 млн. броя
  • 141 Газовик

    17 2 Отговор
    Имах кола Сузуки Суифт 1.0 /1999 г. Карах я от нова. Минах над милион километра. Тази година я бракувах. Преди пет години един късоглед ми влезе в багажника. Майсторите я разтеглиха и я стегнаха, но започна да гние отдолу. В един момент започнах да виждам асфалта. По време на дъжд, беше ад. За 50 години съм сменил 19 марки автомобили, но по здрав от този не бях карал. По двигателя съм сменял ремък и филтри. Късал съм ремък три пъти. Слагат ми нов и тръгвам. Маслото съм сменявал от дъжд на вятър. Ако купето не ме беше предало, още щях да го карам. Ако намеря такъв Суифт, веднага си го купувам. Уникален!!! Много здрав и евтин за поддържане!

    Коментиран от #142

  • 142 Газовик

    6 3 Отговор

    До коментар #141 от "Газовик":

    Забравих да спомена, че два пъти съм сменявал свещи. Гуми и спирачни дискове, не коментирам.
  • 143 мммм

    5 26 Отговор
    VW дизел и това е ! Всичко друго е компромис !
  • 144 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 145 Гонзо

    13 5 Отговор
    От лада по-добро няма!
  • 146 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 147 Дошо

    9 8 Отговор
    Естествено това е HONDA !
  • 148 Българин

    2 7 Отговор

    До коментар #14 от "Стар шофьор":

    И като се събуди москалите в Украйна станали на кайма, а Мохера на 75000км станал за кофата.
  • 149 който може се е доказал

    3 1 Отговор
    е то е доказано с годините безсмислено е да питате ! о да сетих се нали трябва диваците да се дракат коя тенекия е по хубава аборигенска работа …
  • 150 Тихо

    11 8 Отговор
    Тойота и Хонда!
    Затваряй бара вече е сутрин!

    Коментиран от #153

  • 151 Хе,хе...!

    11 2 Отговор

    До коментар #3 от "Автото":

    Над 100 000...?!
    Че то навремето ,,Жигулата" ми изкара над 200 000 без проблем...!

    Коментиран от #197

  • 152 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 153 Ко речи...,Ко...?!

    12 9 Отговор

    До коментар #150 от "Тихо":

    Японските коли са ,,масларки"...!
    Горят масло,като за световно и все наливаш,ли наливаш...!
    Предимство-не сменяш масло след 10 000 км...
  • 154 Спиро

    9 9 Отговор
    За мен са Фолксваген. Не мога да дам генерална оценка за всичките им двигатели, но специално 1.9TDI - 90-131к.с. е нещо наистина впечатлващо. Лично съм изминал над милион километра с голф 5 и Шкода Октавия с такива двигатели без никакви проблеми.
    Сменяш масла и филтри по график и караш!
  • 155 BMW са най-яките!

    8 9 Отговор
    Такова зверско превъртане на гуми,жестоки дрифтове и екстремно шофиране от келешите и пак издържат...!

    Коментиран от #167

  • 156 Трън

    6 7 Отговор
    Honda прави най добрия бензинов, а Пежо най добрия дизел. Останалите са компромис.
  • 157 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 158 🇰🇵 ✰ Б О Л Ш Е В И К ✰ С С С Р ☭★НРБ

    6 6 Отговор

    До коментар #1 от "Патурко":

    По добро от Лада и Москвич НЕМА !
  • 159 089954

    6 4 Отговор
    Не знам кой двигател е добър , но всички който някога са карали бензинова Тойота , после пак си купуват Тойота и остават верни на марката , защо ли ?
  • 160 Гост 123

    1 1 Отговор
    Тойота и Форд (основно ДВГ на американските модели SUV и пикапи), както и Volvo. Тук съм сигурен, че относно Volvo ще има несъгласни с мен, но мое лично мнение и впечатление, както за бензинови двигатели - конкретно Т5 петцилиндровия мотор, така и за дизелови - конкретно D5 петцилиндвовия мотор.
  • 161 оня с коня

    2 10 Отговор
    За всеки случай Отговорът на Въпроса кой е най-добрия Двигател е нарисуван на Снимката за да не сгрешат по- простичките!Статистически е признато в много предходни Анкети че Дизеловият "Шестак" на БМВ е Перлата в короната на Немските Автоконструктори и от Личен опит мога да кажа че след 200 000км на колкото е БМВ-то ми НЕ Е МРЪДНАЛ - гори около 1л масло на 10хил км и нама нито 1 "Избягал " Кон от общо 204-те.

    Коментиран от #175

  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 Коко Н

    2 2 Отговор

    До коментар #78 от "ЗАЩО ЛИ":

    Какви лодки?
    Над 60% от корабните двигатели са произведени от МАN.
    Вижте в Тубата как се сътворява 11 метров цилиндров блок за корабен двигател.
    Това не се копира,защото трябват традиции.

    Коментиран от #166

  • 164 Дани

    8 5 Отговор
    Може би ще ви изненадам с отговора, но това е HONDA.
  • 165 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 166 Мдам

    1 1 Отговор

    До коментар #163 от "Коко Н":

    Ахам просто се стругува много сложно.Всеки го прави най големите производители на корабни двг са Япония и Корея
  • 167 Мхм

    6 6 Отговор

    До коментар #155 от "BMW са най-яките!":

    Всяка кола със задно дрифти.Бмв е боклук течове нонстоп говорещи за лоши уплътнения най малко
  • 168 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 169 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 170 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 171 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 172 Голямото мислене

    0 2 Отговор
    Е то пък много сложно - някой дизел на Къминс и не ти мърдат милион километра.
  • 173 Некой си

    3 1 Отговор
    Лиен опит:
    Корола 86-та, карана тук от чисто нова - продадена в движение 2006 на 850 000. 1.6 бензин. Разход на масло - 500 мл/10 000 км. Разход на антифриз - няма. Течове - гарнитура на капак на клапаните.
    Ленд Крузер 80 - два броя с 4.5 бензин, единият на 370 000 (половината само офроуд), другият на 420 000. Разход на масло - 800 мл/10 000км. Разход на антифирз - 200 мл/10 000 км. Течове - единият от капачката на резервоара на хидравликата. Другият - от семеринг на раздатка. Двигателите са сухи.
    Корола 2010, 1.6 бензин - 300 000км. Разход на масло - няма. Разход на антифриз - няма. Течове - капак на клапаните.
    Та, те така.

    Коментиран от #174

  • 174 Течеш като лейка

    1 2 Отговор

    До коментар #173 от "Некой си":

    Леле твойте кошници как са се разтекли като лейки. На моята киа 880 000 км нямам никакви течове
  • 175 Хаха 200 х

    3 0 Отговор

    До коментар #161 от "оня с коня":

    Хаха ти как даваш за пример 200 000 км. И харчи масло. След още малко километри ще трябва да хвърляш двигател. Хахахаха

    Тука хората говорят за коли на по 700-900 000 километра пробег без проблеми
  • 176 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 177 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 178 Русинов

    6 4 Отговор
    Това са всички бензинови мотори на Рено и това е всепризнат факт - F7r, F4r и техните разновидности ( 1,4, 1,6, 1,8 и 2,0 ) както и турбинираният вариант F4rT. Няма по добри и надеждни от тях дори и при екстремни натоварвания.

    Коментиран от #179

  • 179 Само дето...

    1 1 Отговор

    До коментар #178 от "Русинов":

    ...са слабички откъм мощност...!
    Здрави двигатели,но удушени по рождение...!
  • 180 Май си нямаш представа

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "ллл":

    от новите автомобили!Двигателя не може да изкара и 100 000 километра!

    Коментиран от #181

  • 181 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 182 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 183 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 184 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 185 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 186 Попа

    3 3 Отговор
    Само тойота.
  • 187 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 188 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 189 Вени

    5 3 Отговор
    Мерцедес D 204 кемпер 1979 г.Петцилиндров атмосферен дизел 73 к.с.
    Вече е на 636 000 км.,без ремонт на двигателя.В една винарска изба видях същият товарен бус спрян от движение на 1 300 000 км,без основен ремонт на двигателя.Преди седмица се качих с него до високопланински манастир в Румъния на 1700 м.надморска височина по каменен път.Главният игумен на манастира още не беше виждал кемпер стигнал до манастира му.Обикновенно само джипове и военни машини стигат до манастира.
  • 190 До оффф

    5 0 Отговор

    До коментар #35 от "Оффф":

    Ще ти кажа двигател, който не издържа и 100 000км без ремонт. Вземи например 1л еко буст на Форд от първите разработки, или от първите тси маслояди на ВФ.
    И вземи да си отвориш книгите по икономика и ще си отговориш сам на какво пишеш. Ако колите се правят здрави като през 80-90те, никой няма да си смени колата на всеки 3-5 години, а на всеки 10. Сещаш ли се колко пропуснати продажби са това за производителите?
  • 191 Наздраве

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Матрьжш":

    Дано да са махнали китайските надписи от всичките части. Виж дали и под емблемата не стои оригиналната китайска
  • 192 Иво

    1 3 Отговор
    КАТЕГОРИЧЕН СЪМ. ЗАЗ -968М.Никой до този момент не у успял да надмине това инженерно постижение от Запорожие. По същество това е танк Т-34 без оръдието
  • 193 Гюнай

    0 4 Отговор
    Абе хора вие добрелисте. Ами пасат 1.9 тди .АФН
  • 194 Гост 234

    0 1 Отговор
    Audi 1.8 t BFB 163 к.с.
    С редовна смяна на консумативи на 8-9 хил. км. Мотора е без абсолютно никакви проблеми и ремонти вече на почти 400 хиляди км.
    Ревизирани единствено турбина на 300 и в някакъв момент гарнитура на капака. Масло НЕ харчи!
  • 195 Дълги години

    3 0 Отговор
    Никакви проблеми с Ауди 100 бензин, 2.0i, 6.3л. разход. Чудесен! Такива коли вече няма.
  • 196 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 197 Някой си

    0 0 Отговор

    До коментар #151 от "Хе,хе...!":

    Хахахаха..днес вицове ли ще си разправяме..да не сме карали Жиголо, да не знаем..
  • 198 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 199 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 200 ДяДо Ви КуРтИ От СеЛо ПиПерКоВо

    1 4 Отговор
    Без съмнение е Фолксваген дизел естествено...
  • 201 Хонда

    1 0 Отговор
    Хонда.
  • 202 Лошо Тошо

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "ллл":

    При ДВГ може би трябва по-скоро да се говори за придружаващите ги възли, като филтри и дюзи, които водят до проблеми с работата им. А за електрическите не бъди толкова сигурен.
  • 203 ДЪРТ

    0 0 Отговор
    ИМАХМЕ тоьоти с Дизеловият акрегат 3000 тоьота ландкруизер мод. 2004година проблемен 4 цилиндър два пъти след третата година закупен в БГ! Нисан ПАТРОЛ У61 два броя 2002 и 2004г 3000 тди проблеми повтарящи се с някакви АРГ клапани непрекъснато влизаха в авариен режим писна ни да ги правим и да ходим на компютърни диагностики! толко за японските дизели ...сина ми кара VW TOUREG V10 dizel model 2008 г. закупен в САЩ за сега без прблеми тук обслужването му е страхотия в ПОРШЕ! аз минах на същия модел VW toureg 3.6 mod. 2010 купих го в САЩ и него 12 години за сега двигател и ходова част/НА ПРУЖИНИ И АМОРТИСЬОРИ/без проблеми скорости двоен съединител уникална кутия! само обслужване и каране ...толкоз за японци и дойчовци това са различни по предназначеное коли немските са с пъти по добри от лично наблудение смятам че е обективно на 70 години съм. в сащ и канада съм карал и пикапи Хонда Prelude , фордове -F250 И КАДИЛАК бензинoви втора ръка по добрият е 4,7 форд отвсякъде! зета продължава да го кара сега в Канада ВСЕКИ МОЖЕ ДА СИ ПИШЕ КВОТО СИ ИСКА НО ТРЯБВА И ДА Е КАРАЛ ЗА ДА НАПРАВИ СРАВНЕНИЕ И АНАЛИЗ
  • 204 Дантон

    0 0 Отговор
    Имах Ситроен Ц Кросър на 500 000+ и си вървеше и гореше като нов.Мотора бе 2.2 хди