10 Октомври, 2023 13:14 3 543 12

Подробности за най-бързата и екстремна Toyota Prius

  • toyota-
  • prius-
  • gr

Системната мощност на хибридния силов тракт ще е повече от 300 конски сили

Подробности за най-бързата и екстремна Toyota Prius - 1

В семейството на петото поколение на Toyota Prius се очаква да се появи наточена версия от подразделението Gazoo Racing. Новостта трябва да влезе на пазара под индекса GRMN. Автомобилът ще получи модифицирана plug-in хибридна настройка, базирана на 2.0-литров двигател.

Системната мощност на хибридния силов тракт ще е повече от 300 конски сили. Моделът ще бъде предложен и с пренастроено окачване, за да осигури по-добро управление, както и с нова спирачна система. Японците допълнително ще увеличат и твърдостта на платформата TNGA.

Подробности за най-бързата и екстремна Toyota Prius

Според BestCarWeb , новият високопроизводителен Prius може да получи функцията за ръчна симулация на Geabrox, която е разработена от компанията за електрически автомобили.

От гледна точка на стила, такъв хечбек ще бъде по-агресивен от стандартния. Той ще бъде снабден със специален ауродинамичен бодикит, като клиренсът му също ще бъде занижен. Все още няма информация за датата на дебюта на най-бързата и екстремна производствена версия на Toyota Prius.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тъй шъй

    23 1 Отговор
    ТойотаЛексъс никога не са били в такова цветущо здраве, както последните години. Високо, качество, правилни дизайнерски решения и близки до съвършенството задвижвания. А и огромно палитра модели-от спортни до луксозни. Та "скучната" ,"неиновативна" марка води пред всички с много. Колко ще продължи това благоденствие, не се знае, но се очертава, че няма елкарите да го помрачат, както се надяват хейтърите.
  • 2 Нипон!!!

    21 2 Отговор
    Японците са много пред другите производители като здравина, дълговечност, качество на задвижването и т.н. Сега Тойота явно откриват и нов клас - пърформанс хибридите. При това с участието изключително на атмосферни двигатели - здрави, икономични, мощни. Европейците да си взимат бележки.

    Коментиран от #5

  • 3 странно

    1 9 Отговор
    Колко да е ""екстремна и бърза "" една кола,поначало замислена да е точно обратното....... хм.......

    Коментиран от #4

  • 4 Тоз

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "странно":

    Как не можете да разберете, че първоначалния замисъл е преди четвърт век и 25 години по-късно след много генерални промени, тази кола има само общо име с първоначалната. Беше редно, поради многото първосигнални индивиди, да се смени името и да се забрави за Приус от миналото.
  • 5 Тралала

    4 10 Отговор

    До коментар #2 от "Нипон!!!":

    И Японците са пълен мармалад, като западните. Нисани и Мазди са Рена, Митсубиши-Фиат, а най-бързата Тойота е БМВ. Возих се прословутия Ленд Круйзър V8 преди около месец. С какви очи, тук, се търси 200 000 за тоя неустойчив, не върящ, евтино сглобен ковчег, просто не разбирам. Единствено валидно е може би само за Хонда, това което си написал.

    Коментиран от #6, #12

  • 6 един там

    11 3 Отговор

    До коментар #5 от "Тралала":

    Откога Мазда са на Рено, ако смея да попитам и откога Митсубиши са на Фиат? А нещо за Тойота, Субару и Дайхатцу да кажеш? Те на кого са? Кога я кара таз кола, за да установиш, че е „неустойчив, не върящ, евтино сглобен ковчег“? Кога? Аман от хейтъри! А колкото до Хонда то те са велика марка и компания. Последните години обаче тръгнаха в грешна посока с тези новите двигатели с принудително пълнене, които имат много проблеми, горят масло и не са дълговечни, като старите. Дано скоро ги спрат и започнат да произвеждат качествени, както го правеха преди.

    Коментиран от #8

  • 7 Анализатор

    3 4 Отговор
    Това са пластмасови коли не се лъжете
  • 8 Тралала

    3 8 Отговор

    До коментар #6 от "един там":

    Не става въпрос на кого са собственост, а какви части и възли използват, приятел.Написал съм ти точно кога съм се возил в тази каруца. Супрата е Z4. Митсубиши ползват италиански дизели, Нисан на Рено. Та не искам да ми се филосовства как били много напред. Субару са каруци, имах едно Легаси 2,5-мерси, че ми го напомни. Ти Дайхатсу, ти болен ли си. Това как може да са коли.

    Коментиран от #9

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Нипон

    7 0 Отговор

    До коментар #5 от "Тралала":

    Мазда не са собственост на никого, доколкото знам. Много качествени и иновативни в някои отношения коли.
    Мицубиши в последните години са зле, вярно е, отдалечиха се от корените си, сега са заедно с Рено, Мерцедес, Нисан, което няма да ги доведе до нищо добро.
    Субару са на Fuji Heavy Industries и както винаги, са малко или много нишов производител, но са култови.
    Хонда и Тойота са може би най-мощните японски автомобилни марки, Тойота бидейки истинския мастодонт тук. Както беше писал първия коментиращ, Тойота процъфтява, и не виждам това скоро да се промени. Дайхацу са на Тойота, така че те си остават стабилен производител на малки, евтини, но и много здрави коли.
    Японците винаги са имали специфичен светоглед в автоиндустрията, като аз лично много го харесвам. Повечето им коли (изключая Лексус, Акура, Инфинити), не са особено луксозни, но почти винаги са добре измислени, здрави, функционални, и дълговечни. Направени да служат, без да ти късат нервите. Естествено, има и изключения, но като че ли това е правилото.

    И дори да гледат в бъдещето и в иновацията, го правят умерено и премислено, без излишни фойерверки и търсене на промяна просто заради самата промяна. А това дава сигурност на клиентите им.