29 Октомври, 2023 09:58 6 695 9

Новият премиум кросоувър Crown Sport заема нишата между Toyota и Lexus

  • toyota-
  • crown-
  • sport
Новият премиум кросоувър Crown Sport заема нишата между Toyota и Lexus - 1

В света на автомобилната индустрия се случва истинска революция и новата Toyota Crown Sport 2024 е ярък свидетел на този еволюционен скок, който мнозина не очакваха от Toyota (говорим за смел дизайн). С новата Toyota Crown Sport за япоската компания се отваря нова глава в историята на Toyota Crown. Това семейство автомобили въплъщава комбинация от елегантност и лукс, заемайки нишата между линиите Toyota и Lexus.

Новият премиум кросоувър Crown Sport заема нишата между Toyota и Lexus

Тази кросоувър се отличава с висока линия на прозорците и елегантно наклонен покрив. Предната част се характеризира с новия корпоративен стил на марката, с изразителен "нос" и тънки LED фарове. Автомобилът е изграден на платформата TNGA-K, която се споделя от моделите Toyota Crown и Camry. Въпреки че е малко по-голям от Toyota RAV4, новият модел все още поддържа компактност, подобна на Highlander. Дължината на Toyota Crown Sport е 4 720 мм, а просветът е 160 мм.

Новият премиум кросоувър Crown Sport заема нишата между Toyota и Lexus

Интериорът на Crown Sport е не по-малко впечатляващ от екстериора. Воланът, скоростният лост, предният панел и 12.3-инчовите мултимедийни дисплеи, както и самото арматурно табло са заимствани от седана Crown, което придава на салона елегантност и функционалност. Обемът на багажника също е задоволителен, възлизащ на 397 литра.

Новият премиум кросоувър Crown Sport заема нишата между Toyota и Lexus

Toyota Crown Sport се предлага в една многофункционална конфигурация, която включва кожа, елегантни 21-цолови джанти, усъвършенстван климатроник, електрически пакет и широка гама от системи за безопасност. Първоначалната версия на новата Toyota Crown Sport е оборудвана с хибридна система с мощност 234 конски сили, която комбинира 2.5-литров бензинов двигател и електрически мотор.

Новият премиум кросоувър Crown Sport заема нишата между Toyota и Lexus

Тази система позволява на автомобила да работи в невероятно ефективен режим, със среден разход на гориво от 4.7 литра на 100 километра. Цената в Япония е почти 40 000 долара. А кога ще бъде възможно да се купи нов кросоувър Crown в Европа, все още не се знае...

Новият премиум кросоувър Crown Sport заема нишата между Toyota и Lexus


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 27 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мммммм

    3 14 Отговор
    Дизайна отпред е краден от MG Marvel.
  • 2 Тия все не могат да направят хубав модел. Правят само франкенщайн с крадене от други коли

    5 17 Отговор
    Отпред прилича на много други. Отзад е много грозна

    Коментиран от #3

  • 3 Нека го пуснат

    8 2 Отговор

    До коментар #2 от "Тия все не могат да направят хубав модел. Правят само франкенщайн с крадене от други коли":

    модела горе с тези параметри за 40К долара плюс 33% мито и данък и гледай дали ще се купува не само у нас, а и в ЕС. Пък нека за теб е Франкенщайн. Че като гледам какви сапунерки на премиум оборудването минават 70-80 хиляди лева с двигател турбомегабууст 0,9999, който може да се смени два пъти, докато стигнеш 100 хиляди, тази Тойота изглежда супер оферта.

    Коментиран от #6, #7

  • 4 Циник

    11 1 Отговор
    Краун беше Лексус преди да го имаше Лексус. Тойота няма как да направи лош автомобил с тая марка.
  • 5 Кресида

    5 0 Отговор
    Краун, беше s-класата на Тойота, когато още нямаше MB S classe.
  • 6 сектант

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Нека го пуснат":

    виждал съм 0.999 мотор на милион и 200 хиляди километра, без да се обиждаш
  • 7 Хаха

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Нека го пуснат":

    Няма как това за 100-120 хиляди лева да изглежда супер оферта, а като сложиш и родната надценка.. Отиваш на среден клас от немските с по 300-400 коня.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.