12 Ноември, 2023 13:15 28 583 49

"Тя харчи твърде много": Но защо всъщност Кристиано Роналдо продава своето Bugatti Centodieci

  • кристиано роналдо-
  • bugatti-
  • centodieci
"Тя харчи твърде много": Но защо всъщност Кристиано Роналдо продава своето Bugatti Centodieci - 1

Световната футболна звезда Кристиано Роналдо реши да се раздели с един от най-красивите модели в гаража си: неговото Bugatti Centodieci. И причината не е маловажна. Според думите на Роналдо: "тя консумира твърде много...". Изненадващо, нали?

Информацията първо обиколи футболния свят, преди да стигне до автомобилния. И за малко да го пропуснем (но имаме фенове на футбола в редакцията!), защото вече е на няколко дни.

Коклкото и да звучи невероятно свръхбогатата международна футболна звезда, с 610 милиона последователи в Instagram, иска да се раздели с една от колите си. Нищо много изненадващо или изключително, може да кажете. Защото това се случва всеки ден в света на футболните звезди. Така че защо да говорим за това? Има две причини.

Първата се крие в модела, който Роналдо иска да продаде. Това не е нищо повече и нищо по-малко от най-редката и ексклузивна кола в неговата колекция. Да, сред тридесетте автомобила, всички повече или по-малко луксозни или тип суперавтомобили (Bugatti Veyron Gran Sport Vitesse, Bugatti Chiron , McLaren Senna , Rolls Royce Phantom , Class G V12 Brabus, Ferrari F12 TDF, Bentley Continental GTC и др.) , който португалският нападател притежава, именно неговото Bugatti Centodieci ще бъде пуснато за продажба.

"Тя харчи твърде много": Но защо всъщност Кристиано Роналдо продава своето Bugatti Centodieci

Да, правилно прочетохте, това е Bugatti Centodieci . Рядкост изработена в 10 броя. Тази кола беше на цена от 8 милиона евро без данъци. CR7 все пак побърза да се сдобие с една такава... Но обектът на разочарованието на Кристиано Роналдо се оказа именно ексклузивното Bugatti Centodieci.

Роналдо плаща 9.84 милиона евро през 2020 г. (8 милиона без данък + 23% ДДС в Португалия, където е регистрирана колата). Автомобилът е доставен през 2022 г. и носи номер 7 от 10 (очевидно!). Но както се вижда тази хиперкола вече му създава проблеми .

Но не е проблем мощността или производителността. Ще припомним, че тази ракета, предназначена да почете марката за нейната 110-годишнина, е оборудвана с W16 мотор с четири турбокомпресора с мощност 1600 к.с. и катапултира пилота си от 0 до 100 за 2.4 секунди, преди да достигне максимална скорост от 380 км/ч.

Няма проблем и с външния вид. Той всъщност е различен от Chiron, който служи като основа, и в много аспекти и дори предлага няколко намигвания към легендарния EB110 от 1991 г., включително малката подкова на решетката и входовете на въздухозаборниците в задната част на вратите.

За Роналдо едва ли са проблем и парите, които плаща за гориво. Тази кола харчи около 22 литра на 100 километра по заводски данни, но всъщност реалният ѝ разход е около 40 литра на 100 км. Според автомобилни експерти и лизки до играча, причината е, че Роналдо иска да е в тренд с екологичните тенденции и с продажбата на автомобила си, да направи въглеродния си отпечатък по-малък.


Поставете оценка:
Оценка 2.1 от 50 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 поне

    32 6 Отговор
    да бяхте написали и разхода бре

    Коментиран от #40

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Ксаниба

    33 9 Отговор
    Едва ли харчи повече от ГАЗ-53

    Коментиран от #29

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Дзверо

    52 4 Отговор
    От тази статия така и не стана ясно какъв е проблемът.

    Коментиран от #32

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Европя е трагедия

    33 14 Отговор
    В Китай всеки срлянин се вози на влак с 500км/ч тука някакъв тсиганин се вози на каруца теоретично развиваща 380км/ч ама иначе с по 30 в града
  • 11 Класика

    11 17 Отговор
    Няма значение колко е качествено и технологично!
    Адски грозно е!
    Също като Вейрон!
    Или като новите Поршета и БМВ - та!
    Щом е грозно,няма радост!
    Виж Сцирон е хубав!
    Това е!
    Дали е хубав е важно!
    Грозните ги купува стадото и лаиците и жените!

    Коментиран от #34

  • 12 карчи

    33 3 Отговор

    До коментар #3 от "АБВ":

    Застраховките, които й плаща са астрономически за нещо, което няма, къде да се кара, така че на тази гаражна грозна кола разхода й е най-малкия проблем😅
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Катапулт?

    9 17 Отговор
    "катапултира пилота си от 0 до 100 за 2.4 секунди, преди да достигне максимална скорост от 380 км/ч. "

    Вярно е катапулт сравняван с куршум. Лусид ускорява за под 1,9 секунди със съвсем малък компромис с максималната скорост която е 330 км в час и харчи 100 пъти по-малко на 100 км. Може да се зарежда директно от контакта в гаража и има по-голям пробег с едно зареждане от това Бугати .

    С махнат ограничител на скоростта, максималната скорост е същата като на Бугати, но за разлика от него може и да завива и понася над 1,3 g странично ускорение при 330 км в час

    Коментиран от #15, #17, #38

  • 15 Мхм

    13 3 Отговор

    До коментар #14 от "Катапулт?":

    Да може от контакт в гаража за 12 часа

    Коментиран от #19

  • 16 Правилно индоктриниран при Мутрофанова

    11 4 Отговор
    Реално Бугати харчи 40 на сто но го пишат средно 22 литра на сто гориво.Всеки може да провери в сайта на Бугати...
  • 17 Гого

    17 7 Отговор

    До коментар #14 от "Катапулт?":

    Тая докато вдигне 300 и ще и свърши тока. Дълъг удължител трябва

    Коментиран от #18

  • 18 Гумите на богати издържат 12 минути

    26 0 Отговор

    До коментар #17 от "Гого":

    Гумите на бугати издържат 10 минути на максимална скорост, но имат безотказен предпазен механизъм - 100-литровия резервоар свършва само за 6 минути.
  • 19 Няма да успееш!

    5 12 Отговор

    До коментар #15 от "Мхм":

    Не можеш да заредиш батерията за 12 часа, защото с вграденото 19,2 киловата зарядно, за 12 часа ще можеш да заредиш 230kWh с които този автомобил може да измине 1300 км, но за съжаление батерията е два пъти по-малка и изминава само 650 км.

    Ако някой се прибира за цели 6 часа на нощ, за да зареждам резервните 600 км за 20 лв на нощ, ще може да минава само по скромните 220 000 км на година заредени от контакта, ама то ако си купуваш автомобил да караш толкова малко километри на година за какво въобще си го купил.

    Средностатистическия шофьор според общоприетото тук мнение сутрин зарежда резервоара за 5 минути, А след 1500 км само за 5 минути зарежда за следващите 1500 км преди да дойде време да се прибере за вечеря след спокоен работен ден.

    Коментиран от #21, #27

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Мхм

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "Няма да успееш!":

    А ми 10 часа на вечер е за Тесла модел ес за Люсид е пак там

    Коментиран от #23

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Така е

    2 4 Отговор

    До коментар #21 от "Мхм":

    10 часа с 11 киловата бордово зарядно на Тесла зареждат 100 киловатчаса

    Зарядното на Lucid е 19,2 kW. За 6 часа зарежда същото количество енергия.

    На бързо зарядно Тесла зарежда с 250 kW, а Lucid с 350 kW.

    Те са отдавна вече не са най-добрите в сегмента. Те просто предлагат добри характеристики на добра цена, а не най-добрите характеристики.

    Коментиран от #33

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Да й сложи газова

    7 3 Отговор
    И ще бъде почти като нашите турбо гъзари ...Но явно кризата се усеща навсякъде ....честото на идиотите от ПП ДБ ГЕРБ
  • 26 ТОЙ И РОНАЛДО Е ДОСТА ПРОСТ

    9 5 Отговор
    И ТЪП !

    Коментиран от #31

  • 27 Порно

    15 4 Отговор

    До коментар #19 от "Няма да успееш!":

    Я помисли какво ще се случи с предпазителя на таблото в гаража, ако тръгнеш да зареждаш 19,2 киловата. Освен ако не го вържеш това зарядно директно за рекордомана. А и идва времето да ни хвърлят на вълците, демек на свободния пазар на тока. Преди години един разбра , че заредил теслата за 9000 долара. Поради проблеми, в тоя момент бил дефицитен тока. И ми е необясним тоя комсомолски плам
  • 28 незнайко

    8 0 Отговор
    Явно му трябват пари !!! Който си купи такава кола трябва да знае колко харчи независимо от техническите данни !!! За съжаление РОНАЛДО може само да РИТА ТОПКА !!!
  • 29 незнайко

    10 1 Отговор

    До коментар #4 от "Ксаниба":

    За сведение ГАЗ 53 е 120 коня, но носи 4500 килограма докато бугатито носи 300 кг пасажери с мокри дрехи !!! Като му драснеш клечката не остава нищо от карбона и кевлала !!! Няма място за ГАЗОВА УРЕДБА, ЗАЩОТО НЯМА ТАКАВА КОЯТО ДА ГО ХРАНИ !!!

    Коментиран от #37

  • 30 От Перник

    4 1 Отговор
    Че що и не сложи газово, да завърти насам да го светнем на далаверка бе.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Евро-НАТО-вски демократичен свинарник

    16 4 Отговор

    До коментар #8 от "Дзверо":

    Няма никакъв проблем, още по-малко го е грижа за въглеродния отпечатък - просто ще й вземе едни 25 милиона почти веднага. Рядък модел (10 бройки), притежание на "звезда"..
  • 33 дада

    4 2 Отговор

    До коментар #23 от "Така е":

    откога ва гаража имаш подстанция

    Коментиран от #45

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Драйвър

    16 5 Отговор

    До коментар #14 от "Катапулт?":

    А защо най-бързата кола на права отсечка е един сравнително евтин Додж с вътрешно горене?
    А защо като правя средно по 20 000км. на месец из Европа в работните месеци, не съм видял нито една електрическа кола да се движи с над 130 по магистралите, като съм виждал безброй бензинови и дизелови с по над 250, дори и над 320?
    А защо рекордите на най-известната писта на света се държат от автомобили с вътрешно горене?
    А защо като навън е твърде студено или твърде топло и караш на включен климатик, пробега при всяка електричка ти става наполовина?
    А защо като направиш 5-10 ускорения, електричките се побъркват и ти ограничават мощността?
    А защо не можеш да си заредиш ток на за 500 километра за 5 минути на всяка бензиностанция?
    А защо по цяла Европа има затворени зарядни станции, а на отворените има опашки на които много често се чака ред над 1 час?
    А защо по Европа се самозапалват всякакви електрокари и електроавтобуси?
    А защо повечето от собствениците на електрокари ги продават и си купуват бензинови коли?

    Коментиран от #43, #48, #49

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 селтак

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "поне":

    Тази кола харчи около 22 литра на 100 километра по заводски данни, но всъщност реалният ѝ разход е около 40 литра на 100 км. кьорав ли си
  • 41 Предпазител

    0 4 Отговор
    "Я помисли какво ще се случи с предпазителя на таблото в гаража, ако тръгнеш да зареждаш 19,2 киловата. Освен ако не го вържеш това зарядно директно за рекордомана"


    Какви рекордомани в 21-ви век? Отдавна се ползва СВТ. Какъв проблем виждаш с кабелите и предпазителите! При максимално натоварване протича 16 ампера ток, за който спокойно може да се ползва 2,5мм² кабел и 20 ампера предпазител. От електромерното табло до главното табло върви поне 6мм² СВТ.

    Какви са тези драми? Все пак партида 50 киловата струва 1800 лв и на нея могат да се зареждат едновременно два такива автомобила за по 220 000 км годишно, ако се прибират само по 6 часа на денонощие. Това е цената на 600 литра нафта с която един автомобил с хиляда коня мощност ще може да мине само 3 000 км.

    А на свободния пазар освен скъпа има и евтина че дори и безплатна енергия. С 19 kW можеш да се възползваш много по-добре от евтината енергия.
  • 42 Пловдивчанин

    3 0 Отговор
    "Това не е нищо повече и нищо по-малко от най-редката и ексклузивна кола в неговата колекция." Най-рЕдката ли ве софЕанежа? Меме меме е одеме да видЕмЕ шопЕтоме... с. СофЕа
  • 43 На лъжата краката са къси

    7 2 Отговор

    До коментар #38 от "Драйвър":

    "А защо като правя средно по 20 000км. на месец из Европа в работните месеци, не съм видял нито една електрическа кола да се движи с над 130 по магистралите, като съм виждал безброй бензинови и дизелови с по над 250, дори и над 320?"


    Само като прочетох тези лъжи и нататък нямаше нужда да чета.

    20 000 км на месец при 20 работни дни означават 1 000 км на ден всеки ден и то средно което означава че караш и по повече от 1000 км. 240 000 км на година. Средно Ти сигурен ли си? Тировете изминават средно по 130 000 км на година. Ти по колко часа шофираш на ден и кога работиш?

    И как засече че някой кара с 250 или 320? Караше с тира след тях докато намериш удобна възможност да ги изпревариш? Вероятно на playstation-а ти още не са качили електромобили, та затова не ги срещаш!
  • 44 Митьо Пищова

    2 0 Отговор
    Купувам! Ще почерпя после момчето с кебапчета и бира. Аз поне давам.
  • 45 1313

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "дада":

    Трифазно захранване, 40-амперов предпазител - ето ти ги 19,2 киловата спокойно.
  • 46 ценко

    3 0 Отговор
    иска да го продаде на по-добра цена от тази, за която го е купил разбира се . що за въпрос. иначе позиционирането на регистрационния номер загрозява адски много колата и заприличва на нещо ужасно така. може и това да е причината да иска да се продава
  • 47 Хайл 14/88

    0 0 Отговор
    Много му големи зъбите и не може да върти волана,вече го поохапал на места
  • 48 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Драйвър":

    аз ще ти обясня защо. 3 лв на 100 км, а ако карам 90-120 дори 2,50лв на 100, иначе казано дръж си рекордите за себе си :)
  • 49 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Драйвър":

    много лъжеш драйвъре, дори не четох до края свободните ти съчинения