Световната футболна звезда Кристиано Роналдо реши да се раздели с един от най-красивите модели в гаража си: неговото Bugatti Centodieci. И причината не е маловажна. Според думите на Роналдо: "тя консумира твърде много...". Изненадващо, нали?
Информацията първо обиколи футболния свят, преди да стигне до автомобилния. И за малко да го пропуснем (но имаме фенове на футбола в редакцията!), защото вече е на няколко дни.
Коклкото и да звучи невероятно свръхбогатата международна футболна звезда, с 610 милиона последователи в Instagram, иска да се раздели с една от колите си. Нищо много изненадващо или изключително, може да кажете. Защото това се случва всеки ден в света на футболните звезди. Така че защо да говорим за това? Има две причини.
Първата се крие в модела, който Роналдо иска да продаде. Това не е нищо повече и нищо по-малко от най-редката и ексклузивна кола в неговата колекция. Да, сред тридесетте автомобила, всички повече или по-малко луксозни или тип суперавтомобили (Bugatti Veyron Gran Sport Vitesse, Bugatti Chiron , McLaren Senna , Rolls Royce Phantom , Class G V12 Brabus, Ferrari F12 TDF, Bentley Continental GTC и др.) , който португалският нападател притежава, именно неговото Bugatti Centodieci ще бъде пуснато за продажба.
Да, правилно прочетохте, това е Bugatti Centodieci . Рядкост изработена в 10 броя. Тази кола беше на цена от 8 милиона евро без данъци. CR7 все пак побърза да се сдобие с една такава... Но обектът на разочарованието на Кристиано Роналдо се оказа именно ексклузивното Bugatti Centodieci.
Роналдо плаща 9.84 милиона евро през 2020 г. (8 милиона без данък + 23% ДДС в Португалия, където е регистрирана колата). Автомобилът е доставен през 2022 г. и носи номер 7 от 10 (очевидно!). Но както се вижда тази хиперкола вече му създава проблеми .
Но не е проблем мощността или производителността. Ще припомним, че тази ракета, предназначена да почете марката за нейната 110-годишнина, е оборудвана с W16 мотор с четири турбокомпресора с мощност 1600 к.с. и катапултира пилота си от 0 до 100 за 2.4 секунди, преди да достигне максимална скорост от 380 км/ч.
Няма проблем и с външния вид. Той всъщност е различен от Chiron, който служи като основа, и в много аспекти и дори предлага няколко намигвания към легендарния EB110 от 1991 г., включително малката подкова на решетката и входовете на въздухозаборниците в задната част на вратите.
За Роналдо едва ли са проблем и парите, които плаща за гориво. Тази кола харчи около 22 литра на 100 километра по заводски данни, но всъщност реалният ѝ разход е около 40 литра на 100 км. Според автомобилни експерти и лизки до играча, причината е, че Роналдо иска да е в тренд с екологичните тенденции и с продажбата на автомобила си, да направи въглеродния си отпечатък по-малък.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 поне
Коментиран от #40
13:22 12.11.2023
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Ксаниба
Коментиран от #29
13:29 12.11.2023
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Дзверо
Коментиран от #32
13:51 12.11.2023
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Европя е трагедия
13:57 12.11.2023
11 Класика
Адски грозно е!
Също като Вейрон!
Или като новите Поршета и БМВ - та!
Щом е грозно,няма радост!
Виж Сцирон е хубав!
Това е!
Дали е хубав е важно!
Грозните ги купува стадото и лаиците и жените!
Коментиран от #34
14:09 12.11.2023
12 карчи
До коментар #3 от "АБВ":
Застраховките, които й плаща са астрономически за нещо, което няма, къде да се кара, така че на тази гаражна грозна кола разхода й е най-малкия проблем😅14:12 12.11.2023
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Катапулт?
Вярно е катапулт сравняван с куршум. Лусид ускорява за под 1,9 секунди със съвсем малък компромис с максималната скорост която е 330 км в час и харчи 100 пъти по-малко на 100 км. Може да се зарежда директно от контакта в гаража и има по-голям пробег с едно зареждане от това Бугати .
С махнат ограничител на скоростта, максималната скорост е същата като на Бугати, но за разлика от него може и да завива и понася над 1,3 g странично ускорение при 330 км в час
Коментиран от #15, #17, #38
14:48 12.11.2023
15 Мхм
До коментар #14 от "Катапулт?":
Да може от контакт в гаража за 12 часаКоментиран от #19
15:07 12.11.2023
16 Правилно индоктриниран при Мутрофанова
15:12 12.11.2023
17 Гого
До коментар #14 от "Катапулт?":
Тая докато вдигне 300 и ще и свърши тока. Дълъг удължител трябваКоментиран от #18
15:13 12.11.2023
18 Гумите на богати издържат 12 минути
До коментар #17 от "Гого":
Гумите на бугати издържат 10 минути на максимална скорост, но имат безотказен предпазен механизъм - 100-литровия резервоар свършва само за 6 минути.15:24 12.11.2023
19 Няма да успееш!
До коментар #15 от "Мхм":
Не можеш да заредиш батерията за 12 часа, защото с вграденото 19,2 киловата зарядно, за 12 часа ще можеш да заредиш 230kWh с които този автомобил може да измине 1300 км, но за съжаление батерията е два пъти по-малка и изминава само 650 км.Ако някой се прибира за цели 6 часа на нощ, за да зареждам резервните 600 км за 20 лв на нощ, ще може да минава само по скромните 220 000 км на година заредени от контакта, ама то ако си купуваш автомобил да караш толкова малко километри на година за какво въобще си го купил.
Средностатистическия шофьор според общоприетото тук мнение сутрин зарежда резервоара за 5 минути, А след 1500 км само за 5 минути зарежда за следващите 1500 км преди да дойде време да се прибере за вечеря след спокоен работен ден.
Коментиран от #21, #27
15:32 12.11.2023
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Мхм
До коментар #19 от "Няма да успееш!":
А ми 10 часа на вечер е за Тесла модел ес за Люсид е пак тамКоментиран от #23
16:04 12.11.2023
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Така е
До коментар #21 от "Мхм":
10 часа с 11 киловата бордово зарядно на Тесла зареждат 100 киловатчасаЗарядното на Lucid е 19,2 kW. За 6 часа зарежда същото количество енергия.
На бързо зарядно Тесла зарежда с 250 kW, а Lucid с 350 kW.
Те са отдавна вече не са най-добрите в сегмента. Те просто предлагат добри характеристики на добра цена, а не най-добрите характеристики.
Коментиран от #33
17:02 12.11.2023
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Да й сложи газова
17:16 12.11.2023
26 ТОЙ И РОНАЛДО Е ДОСТА ПРОСТ
Коментиран от #31
17:21 12.11.2023
27 Порно
До коментар #19 от "Няма да успееш!":
Я помисли какво ще се случи с предпазителя на таблото в гаража, ако тръгнеш да зареждаш 19,2 киловата. Освен ако не го вържеш това зарядно директно за рекордомана. А и идва времето да ни хвърлят на вълците, демек на свободния пазар на тока. Преди години един разбра , че заредил теслата за 9000 долара. Поради проблеми, в тоя момент бил дефицитен тока. И ми е необясним тоя комсомолски плам19:27 12.11.2023
28 незнайко
20:45 12.11.2023
29 незнайко
До коментар #4 от "Ксаниба":
За сведение ГАЗ 53 е 120 коня, но носи 4500 килограма докато бугатито носи 300 кг пасажери с мокри дрехи !!! Като му драснеш клечката не остава нищо от карбона и кевлала !!! Няма място за ГАЗОВА УРЕДБА, ЗАЩОТО НЯМА ТАКАВА КОЯТО ДА ГО ХРАНИ !!!Коментиран от #37
20:56 12.11.2023
30 От Перник
21:26 12.11.2023
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Евро-НАТО-вски демократичен свинарник
До коментар #8 от "Дзверо":
Няма никакъв проблем, още по-малко го е грижа за въглеродния отпечатък - просто ще й вземе едни 25 милиона почти веднага. Рядък модел (10 бройки), притежание на "звезда"..22:47 12.11.2023
33 дада
До коментар #23 от "Така е":
откога ва гаража имаш подстанцияКоментиран от #45
23:02 12.11.2023
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Драйвър
До коментар #14 от "Катапулт?":
А защо най-бързата кола на права отсечка е един сравнително евтин Додж с вътрешно горене?А защо като правя средно по 20 000км. на месец из Европа в работните месеци, не съм видял нито една електрическа кола да се движи с над 130 по магистралите, като съм виждал безброй бензинови и дизелови с по над 250, дори и над 320?
А защо рекордите на най-известната писта на света се държат от автомобили с вътрешно горене?
А защо като навън е твърде студено или твърде топло и караш на включен климатик, пробега при всяка електричка ти става наполовина?
А защо като направиш 5-10 ускорения, електричките се побъркват и ти ограничават мощността?
А защо не можеш да си заредиш ток на за 500 километра за 5 минути на всяка бензиностанция?
А защо по цяла Европа има затворени зарядни станции, а на отворените има опашки на които много често се чака ред над 1 час?
А защо по Европа се самозапалват всякакви електрокари и електроавтобуси?
А защо повечето от собствениците на електрокари ги продават и си купуват бензинови коли?
Коментиран от #43, #48, #49
02:45 13.11.2023
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 селтак
До коментар #2 от "поне":
Тази кола харчи около 22 литра на 100 километра по заводски данни, но всъщност реалният ѝ разход е около 40 литра на 100 км. кьорав ли си10:16 13.11.2023
41 Предпазител
Какви рекордомани в 21-ви век? Отдавна се ползва СВТ. Какъв проблем виждаш с кабелите и предпазителите! При максимално натоварване протича 16 ампера ток, за който спокойно може да се ползва 2,5мм² кабел и 20 ампера предпазител. От електромерното табло до главното табло върви поне 6мм² СВТ.
Какви са тези драми? Все пак партида 50 киловата струва 1800 лв и на нея могат да се зареждат едновременно два такива автомобила за по 220 000 км годишно, ако се прибират само по 6 часа на денонощие. Това е цената на 600 литра нафта с която един автомобил с хиляда коня мощност ще може да мине само 3 000 км.
А на свободния пазар освен скъпа има и евтина че дори и безплатна енергия. С 19 kW можеш да се възползваш много по-добре от евтината енергия.
10:44 13.11.2023
42 Пловдивчанин
10:55 13.11.2023
43 На лъжата краката са къси
До коментар #38 от "Драйвър":
"А защо като правя средно по 20 000км. на месец из Европа в работните месеци, не съм видял нито една електрическа кола да се движи с над 130 по магистралите, като съм виждал безброй бензинови и дизелови с по над 250, дори и над 320?"Само като прочетох тези лъжи и нататък нямаше нужда да чета.
20 000 км на месец при 20 работни дни означават 1 000 км на ден всеки ден и то средно което означава че караш и по повече от 1000 км. 240 000 км на година. Средно Ти сигурен ли си? Тировете изминават средно по 130 000 км на година. Ти по колко часа шофираш на ден и кога работиш?
И как засече че някой кара с 250 или 320? Караше с тира след тях докато намериш удобна възможност да ги изпревариш? Вероятно на playstation-а ти още не са качили електромобили, та затова не ги срещаш!
11:00 13.11.2023
44 Митьо Пищова
12:19 13.11.2023
45 1313
До коментар #33 от "дада":
Трифазно захранване, 40-амперов предпазител - ето ти ги 19,2 киловата спокойно.12:24 13.11.2023
46 ценко
12:45 13.11.2023
47 Хайл 14/88
11:00 11.12.2023
48 гост
До коментар #38 от "Драйвър":
аз ще ти обясня защо. 3 лв на 100 км, а ако карам 90-120 дори 2,50лв на 100, иначе казано дръж си рекордите за себе си :)01:09 01.03.2024
49 гост
До коментар #38 от "Драйвър":
много лъжеш драйвъре, дори не четох до края свободните ти съчинения01:13 01.03.2024