Аналитичната агенция Consumer Reports, която редовно прави рейтинги за удовлетвореността на потребителите, направи проучване сред собствениците на автомобили - с двигатели с вътрешно горене и електрифицирани модели.
Както се оказа, втората категория причинява много повече проблеми по време на работа. Анкетата е проведена сред 330 хиляди собственици на автомобили. Според резултатите от нея електрическите автомобили се оказват 79% по-проблемни от колите с двигатели с вътрешно горене.
Най-болезнените зони са двигателите на задвижващата система, системите за зареждане и батериите. Имайте предвид обаче, че това е среден показател за цялата индустрия и ситуацията може да се различава драстично от марка до марка.
Акумулаторните хибриди създават още повече проблеми - 146% повече от колите без електрически добавки. Тук картинката хич не е розова и например Toyota RAV4 Prime и Kia Sportage имат над средния рейтинг за надеждност.
Най-надеждните сред „зелените“ автомобили са конвенционалните HEV хибриди, които получават 26% по-малко оплаквания от останалите коли с електрически двигатели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
09:28 01.12.2023
2 Драйвър
Нали според експертите в коментарите електрокарите нямаха никаква поддръжка, ел. моторите бяха вечни, а батериите държаха по 20 години и 3 мил. километра?
Коментиран от #6
09:35 01.12.2023
3 много са проблемни
09:54 01.12.2023
4 ДрайвингПлежър
Ми тва е жестокост! Като да вземеш сладолед от дете :D
Хората, които гледат по-нормално на тая истерия отдавна говорят, че великите предимства на Ел. ги няма в реалността. Ама който е решил да се зомбира просто не можеш да го спреш да е зомби!
Производителите ги ритна пазарната реалност, сега въпросът е дали и политиците ще получат по един такъв ритник за събуждане... нямам много надежда понеже политиците и зелените терористи до един са с тежки ментални увреди, но ако засилката е добра силата на удара може пък да е достатъчна да събуди даже и такива индивиди...
10:31 01.12.2023
5 консуматорите
Коментиран от #7
10:48 01.12.2023
6 Нормално
До коментар #2 от "Драйвър":
Защото "коментаторите" тук, са дечурлига и пишат коментари докато се чудят какво докато са на училище11:07 01.12.2023
7 ДрайвингПлежър
До коментар #5 от "консуматорите":
Ами... меките хибриди сущо са една относително нова технология, но още от ден първи са изключително надеждни и успяват да съчетават най доброто от двата свята. И аз отдавна говоря, че ако се ползват кондензатори вместо батерии - това е технологията, която ни трябва.Само че политиците, водени от зелените престъпници са се хвърлили на батериите и развитието на всички останали алтернативи е неглижирано и недофинансирано. Малко са стартъпите работещи в посока кондензатори, защото дори и при успех е малко вероятно да получат политическа подкрепа, от която всъщност вече зависи пазарната реализация.
Стигнахме момент в който пазара го диктува "някой", а не се саморегулира.
11:18 01.12.2023
8 Фукльовците
Коментиран от #9
11:23 01.12.2023
9 ДрайвингПлежър
До коментар #8 от "Фукльовците":
...и никога не си признават, че карат като бабички щото заряда пада като зряла круша ако настъпят, нито пък, че ще си избият допълнителните пари за Ел само ако го карат 20 години :)11:31 01.12.2023
10 факуса
Коментиран от #11, #12
12:14 01.12.2023
11 Драйвър
До коментар #10 от "факуса":
Според калкулатора в сайта на Тойота за модела BZ4X при включен климатик пробегът пада горе-долу наполовина.Други причини за драстично спадане на пробега са (но не са ограничени само до) :
Ако сте с малко по-големи джанти/гуми , ако навън е твърде топло, ако навън е твърде студено, ако карате градско, ако карате комбинирано, ако карате извънградско, ако карате на магистрала...
13:10 01.12.2023
12 Ами не!
До коментар #10 от "факуса":
Ако се облека стабилно и хвана рейса, даже не мръдва батерията.13:15 01.12.2023
13 Йфйфх
13:29 01.12.2023
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Много теденциозно се трият коментари
14:12 01.12.2023
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Майстор
Plaid Channel има заснети 3000 старта без авария. Реални факти.
Я ми пусни някоя бегачка 3000 пъти да я видим колко пъти ще чупи скорости, роди карантия, изтекат й чорбите и буталото да излезе да види кой кара колата....
Коментиран от #18, #19
16:52 01.12.2023
18 Драйвър
До коментар #17 от "Майстор":
Кой знае дали реално е така, все пак чичо Илън ги спонсорира...Защо няма Тесла в никой шампионат?
Защо няма Тесла, която да може да направи 3 поредни обиколки на ринга, нещо което е нормално за всяка спортна кола?
20:27 01.12.2023
19 Драйвър
До коментар #17 от "Майстор":
Тесла може ли да се изстреля ПОСЛЕДОВАТЕЛНО над 50 пъти, без презареждане, без прегряване, с абсолютно еднакви времена.От Porsche, още при 991, казваха, че са го направили да издържи МИНИМУМ 3000 старта на launch control при възможно най-лошите обстоятелства.
Коментиран от #24
20:39 01.12.2023
20 Марко
21:16 01.12.2023
21 Хора
09:59 02.12.2023
22 Само питам
Коментиран от #23
17:58 02.12.2023
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.