Блед, Словения. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Както вече ви информирахме, китайската марка Geely стъпва на българския пазар. Стартът на продажбите у нас ще започне след няколко месеца, а екипът ни имаше възможността да тества първата кола, с която китайците навлизат на българския пазар. Това е моделът Coolray, представляващ кросоувър от горната част на т.нар. В сегмент. Кросоувър с двигател с вътрешно горене, без каквито и да било електрифицирани възли и агрегати.
Още през 2022 година имахме първи поглед към този нов вариант, който тествахме, но тогава видяхме колата само статично. Сега Coolray е модифициран, като промените съвсем не са козметични. Промяната се води фейслифт, но спокойно можем да кажем, че това е нов модел. Ето и първоначалните ни впечатления от китайския кросоувър, след обстойния тест, който направихме на модела в Словения.
Екстериор
Geely Coolray впечатлява с сребриста, черна и червена комбинация, наподобяваща на доскорошните болиди от F1 на McLaren. Имаме предвид времето, когато за този отбор се състезаваха пилоти като Хакинен, Райконен и Монтоя, а не оранжевата папая, с която са оцветени днес. Въпреки че е тригодишен модел, Coolray не показва възрастта си отвън и определено има много от привлекателността на "уличен състезател".
Е, има и някои елементи, които му идват малко в повече, като прекалено големите заден спойлер и дифузьор, но като цяло автомобилът изглежда динамично и спортно. Кросоувърът е с дължина от 4 380 мм и на родния пазар ще се конкурира с Peugeot 2008, Skoda Karoq, Seat Ateca, Toyota CH-R и компания.
Що се отнася до външност, то с изключение на гореспоменатите прекалено спортни решения в задната част, то спокойно можем да кажем, че Coolray не отстъпва на европейската конкуренция. Автомобилът разполага с агресивна и модерна предна част, с леко скосен в задната си част силует и, като цяло, с добре балансирани пропорции на каросерията.
Интериор
Вътре промените спрямо предшественика не са толкова много, но всъщност такива не се и налагат. Работата се състои в това, че китайците наистина не трябва да променят нищо по отношение на оформлението и избора на материали. Кожената тапицерия (изкуствена кожа) и меките точки на докосване на таблото са налице, качеството и на останалите материали е на ниво, а това на самата сглобка изглежда отлично. По време на нашия тест в купето не се чуваха никакви паразитни шумове и скърцания.
Ергономичността както за водача, така и за пътника отпред е повече от задоволителна, а в задната част има огромно пространство за краката на пасажерите. Предните седалки разполагат с добре изразена странична поддръжка, като отзад такава липсва, но това не е предпоставка за дискомфорт. Багажникът е една идея по-малък от този на конкурентите, но това е за сметка на пространството за пътниците на втория ред.
Уредите не са аналогови. Арматурното табло е доминирано от два екрана, които ни впечатлиха с доста добър контраст и яркост. Приборите, изобразени на тях са информативни, а навигацията им е сравнително интуитивна. С други думи можем да кажем, че салонът не блести с кой знае какви иновации, но пък предлага всичко необходимо. Coolray разполага с един практичен и модерен салон, който определено е сравним с този на европейските конкуренти.
Двигател и ходови характеристики
По отношение на технологиите трябва да кажем, че Coolrey също не изостава. Още на пръв поглед се набиват на очи ел. отваряема пета врата, панорамен таван и функцията за дистанционно стартиране - все екстри, които поддържат автомобила свеж, тъй като повечето му конкуренти в този сегмент (особено японските) все още нямат такива екстри вътре.
Това, което Geely можеше да добави, са допълнителни A/C вентилационни отвори за пътниците отзад, както и и нещото, което винаги искаме за произведени в Китай автомобили - Android Auto на информационно-развлекателната система.
Но като цяло характеристиките, съчетани с купето на Coolray, го правят приятно возило. Задвижването на Coolray идва от нов четирицилиндров 1.5-литров турбо двигател, който ни направи страхотно впечатление. Мощността на този агрегат е 172 конски сили, които са напълно достатъчни за масата на купето. Като минус може да се отчете по-силния шум на мотора във високите обороти, но тако цяло мощността е даже повече от необходимата.
Пътното поведение на автомобила е добро. Усеща се типичния за кросоувъри крен в завоите, но колата е предсказуема, с информативен волан и с прилични спирачки. Спортът, който се излъчва от визията на колата (барабар с четирите ауспуха отзад) е повече от това, което предлага въпросния четирицилиндров турбо двигател, но това съвсем не означава, че (особено ако сте спокоен водач) ще ви липсва динамика.
Седемстепенният автомат от т.нар. "мокър тип" DCT върши работата да поддържа ниски обороти, като същевременно дава бързо ускорение и почти неусетна смяна на предавките. Може би той е и в основата на доста приличния разход на гориво. Комбинираният такъв бе малко над седем литра на 100 километра.
Тъй като тестът се проведе в Словения, около курортното градче Блед, минавахме през интересни маршрути, включващи и доста тесни улици. Именно тогава екстри, като 360-градусовата камера се оказаха много полезни. Тя се активира в момента, в който използвате мигачите. На черни пътища пък се чуват само приглушени удари. Тоест возията е сравнително мека, а обезшумяването спрямо пътната настилка - отлично. Като говорим за шумоизолация то трябва да отбележим, че забелязахме наличието на лек шум от вятъра в страничните огледала при високи скорости.
Заключение и цена
След като, както знаете от нашата рубрика, сме тествали повечето от конкурентите на Coolray, трябва да кажам, че китайският кросоувър надмина очакванията ни многократно и предвид съотношението му от цена оборудване и качество, може да се определи, като един от вечатляващите субкомпактни кросоувъри на пазара у нас. Въпреки че е китайски, той по никакъв начин не отстъпва на именитите си конкуренти и дори се откроява със свежия си външен вид, спортен салон, първокласни материали и с динамика на шофиране.
52 000 лева с ДДС е ориентировъчната цена, с която този автомобил ще стъпи на родния пазар. Може би някои ще кажат, че това е много, но всъщност не е. Тайната е, че базовото оборудване на модела е изключително богато и включва всички опции, които описахме до момента, както и много други. Кратък преглед на ценовите листи на преките му конкуренти ни показва, че Coolray успява да "подкопае" цените им, а в същото време им отстъпва само по този показател.
По наше мнение Geely Coolray пасва чудесно и на млади, и на възрастни, а също и на онези ентусиасти на автомобилите, които обичат да шофират енергично, докато изпълняват задълженията и отговорностите си на семеен човек. Coolray обаче е най-подходящ за хора с активен начин на живот. Той има пространство, достатъчно клиренс (макар и само с предно предаване) и практичност за младо семейство, а когато татко (или дори мама) се отнасят към шофирането като към някакъв вид терапия, то тогава Coolray, със своето динамично усещане, също може да помогне.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 НАБЛЮДАТЕЛ
Коментиран от #11, #14, #19, #34
12:40 23.04.2024
2 Калоян
12:42 23.04.2024
3 Име
12:43 23.04.2024
4 Пич
12:44 23.04.2024
5 МаКаТа
Коментиран от #7
12:44 23.04.2024
6 Русофил
Ремонт - забрави.
Коментиран от #8, #31, #84
12:45 23.04.2024
7 Сектанта
До коментар #5 от "МаКаТа":
С едно изключение - ДъстерИначе и на мен ми харесва ревюто на mobile и колата де, но не повече от Dacia.
Коментиран от #25, #32, #48
12:46 23.04.2024
8 Ачо
До коментар #6 от "Русофил":
Сред като ще имат представителство у нас, то ще има и сервизи. Съмнявам се частите да са скъпи. Поне няма да са по-скъпи от тези на японските и европейските конкуренти.Коментиран от #81
12:47 23.04.2024
9 Гаглей
12:49 23.04.2024
10 Антон
Сигурен съм че всичко вътре - от пластмаса до тапицерия е отвратително, което няма как да се разбере от снимките.
Коментиран от #12, #15
12:51 23.04.2024
11 Абе ,
До коментар #1 от "НАБЛЮДАТЕЛ":
По-добре , Москвич 8 .. Имената и названията ти говорят ли ? Навремето имаше един лаф - Хубаво ли е или е руско ..12:51 23.04.2024
12 Miro
До коментар #10 от "Антон":
Ми то си пише не се гледат само снимки Прочети малко, хората от мобиле са специалисти и си разбират от нещата.12:54 23.04.2024
13 Купувач
12:55 23.04.2024
14 стоян
До коментар #1 от "НАБЛЮДАТЕЛ":
До 1 ком - ти би ли си купил китайска за 55 000 лв или по добре двугодишна западна за 30 000 лв на 50 000 км - аз няма никога да купя китайска с двигател с вътрешно горене като знам какво стана с тия дето си купиха лъскави 50 кубикови китайски скутери а моята хонда е на 22 години безотказнаКоментиран от #16, #38
12:56 23.04.2024
15 Само да кажа
До коментар #10 от "Антон":
А каква миризма се носи вътре ,малейййКоментиран от #27
12:57 23.04.2024
16 Али
До коментар #14 от "стоян":
В прикачения материал от линка в началото можеш да разбереш кои са тези китайци. То и от китайци до китайци има разлика. А тези вече правят и Волво и имат сериозе дял в Мерцедес. Така, че колата от статията най-вероятно ще излезе хубава, То така е и описана от автора.Коментиран от #17, #67
13:01 23.04.2024
17 АЛКЕОС
До коментар #16 от "Али":
Да бе , знаем .. китайците вече произвеждат в завода на Мерцедес в русия автомобили .. Сигурно са Мерцедеси , колкото и Москвич са руски .. ако ма разбирашКоментиран от #22
13:15 23.04.2024
18 Анонимен
Коментиран от #30, #82
13:16 23.04.2024
19 Така е
До коментар #1 от "НАБЛЮДАТЕЛ":
В тази кола са атрактивни цената и дизайна, интериор и екстериор. За това и ще се продава добре, подобно на Дачия. Иначе да се нарече "уличен спортист" този "куб на колела" е доста пресилено. А и с този 1,5turbo двигател ... даже не му отиват 4-те ауспуха отзад :-)))))))))13:33 23.04.2024
20 Име
Коментиран от #23
13:36 23.04.2024
21 ВикиЛексъсВарна
Коментиран от #29, #39
13:45 23.04.2024
22 Читател
До коментар #17 от "АЛКЕОС":
Китайците сглобяват и в Детройт.13:54 23.04.2024
23 ВикиЛексъсВарна
До коментар #20 от "Име":
Опосаният от 2 литров турбо-дизел интеркулер от произвеждани 2024 г. Сув-ове за Евро съюза - за сравнение най-евтиният е напълно обновеният Кодияк който идва юни с такъв 2.0 тди 193 коня е 93 000 лева в средното ниво на оборудване. Но Кодияк е и в по-високият клас СУВ и с доста по-скъпи части - поддръжка от който и да е китаец и не само китаец - даже и от Рено Аркана е много по-скъпа поддръжката му.Коментиран от #68
13:54 23.04.2024
24 АнтиЕС
Коментиран от #57
13:59 23.04.2024
25 Баш Батка
До коментар #7 от "Сектанта":
Мамалига ли си хаха, дачия вика тоз кош.14:10 23.04.2024
26 Край
Коментиран от #28
14:20 23.04.2024
27 Край
До коментар #15 от "Само да кажа":
Не е като от кожата на добре опърдян от Ханс и Хасан двадесет годишен Х5 а?14:21 23.04.2024
28 ВикиЛексъсВарна
До коментар #26 от "Край":
Викаш по-добре Пежо 2008 - Т -РОК - Карок 3 цл. 130 коня с оборудване на Поло за 68 000 лева?14:30 23.04.2024
29 Китайски гангстер
До коментар #21 от "ВикиЛексъсВарна":
Карам Dongfeng T5 EVO Forthing, за 60к със всички екстри, подобно е на този автомобил, само дето има по-мощен мотор, 1.5 л. бензин, 145 кВ / 5600 Нм / 195 к.с., 285 Нм /1500-4000 об/мин Автоматична 7-степенна с двоен съединител. Двигателят е на Митсубиши.Колата супер, нямам никакви забележки, вози супер, изработката е на високо ниво.
Това Геели съм сигурен, че също е ок.
Китайците вче правят качествени коли на нормални цени, а иначе, който иска нека подарява пари и да си вярва, че Китайското било менте.
Коментиран от #52, #54
15:01 23.04.2024
30 Пежо
До коментар #18 от "Анонимен":
Колко е гаранцията срещу корозия?Коментиран от #53
15:05 23.04.2024
31 БКП
До коментар #6 от "Русофил":
Това е хубаво, че е китайска, значи е оригинална и няма ментета15:11 23.04.2024
32 БКП
До коментар #7 от "Сектанта":
Каква Дачия? Я се разходи до Букурещ, там почти никой не кара този боклук, освен да срещнеш някое такси.Коментиран от #36
15:14 23.04.2024
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 сектант
До коментар #1 от "НАБЛЮДАТЕЛ":
Дачия Дъстър - 30 бона15:23 23.04.2024
35 Запознат
Коментиран от #40
15:26 23.04.2024
36 Китайски гангстер
До коментар #32 от "БКП":
Прав сте, ако го сравним с това Геели или с Dongfeng T5 EVO Forthing с Дачия Дъстър, то те са несравними, Китайците са по-добри в почти всяко отношение. Нищо против Сектант, има си право на любима марка, но аз не залитам, а съм реалист. Иначе в Букурещ какво карат, идея си нямам.15:26 23.04.2024
37 Запознат
15:27 23.04.2024
38 вседрфтгъхуи
До коментар #14 от "стоян":
Чакам да ми покажеш следната кола даже не за 30, а за 35 бона:- купена от европа, до 2,5 години (след 01.01.2021г. регистрация) и с действаща гаранция (американски и канадски боклуци не щем)
- нека да е до 75 000км., а не 50 000км.- хората купуват коли да ги карат, не да ги държат на паркинга пред панелката като вас
- същият размер- тоест с размерите на Дъстър, 2008 и другите изброени в статията
- може да е седан, комби, миниван, пътнически вариант баничарка (въшки като Корса, Клио и т.н. ги забрави)
- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО автомат/робот/вариатор и НИКАКВИ ръчни кутии
- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО поне 150 коня, че да има някаква равностойност
- ЗАДЪЛЖИТЕЛНО бензин, никакъв дизел или хибрид
Вервай ми- НЯМА ТАКАВА КОЛА ЗА ТАКИВА ПАРИ... А и тея глупости "по-скоро ще купя нещо на 2-3-5г. отколкото тоз китаец" ги разправяйте на дружките ви алкохолици пред блока докато се наливате с пърцуца- за да си купите нещо са нужни ПАРИ, а вие нямате и 5лв. в джоба
Коментиран от #55, #58, #61, #83
15:49 23.04.2024
39 вседрфтгъхуи
До коментар #21 от "ВикиЛексъсВарна":
Не уцели с малко- цената ще е 52 бона с пълното оборудване. С кожа, лед фарове, ел. багажник и всичко останало...За останалото си прав- равностоен модел от конкуренцията ще струва минимум с 50% горница...
Общо взето при разумен лизинг (25% начална и 10% остатъчна) китаеца ще струва по 600-620лв., а равностоен автомобил от конкуренцията ще прескочи 900лв. месец. Аз поне знам минимум 50 приятни начина да похарча €150 месечно вместо да ги давам за лизинг на кола...
Коментиран от #45
16:00 23.04.2024
40 вседрфтгъхуи
До коментар #35 от "Запознат":
Лъжливото кoneленце, що не се скриеш някъде???Стандартната гаранция на Джийли навсякъде по света е 5г. и 150 000км. + стандартното отклонение за обслужване до 500км. ако е по пробег и до 2 седмици ако е по време...
16:06 23.04.2024
41 Настрадин Ходжа
16:12 23.04.2024
42 гост
Второ - няма как да е за активен начин на живот при положение, че няма двойно предаване.
Трето - цената за китайка кола с предно не е ниска. Винаги бих избрал една 10г. за 1/3 от тази цена, пък и вероятно ще е 4х4.
Четвърто - Хавал предлага много по-добри дизайн и цялостен пакет на нашия пазар.
Пето - коригирайте моля текста, има правописни грешки.
16:14 23.04.2024
43 Читател
16:14 23.04.2024
44 Роки
16:16 23.04.2024
45 гост
До коментар #39 от "вседрфтгъхуи":
пробвай се после 5г. кола да я продадеш или да ти я изкупят от лизинга, защото за да ти е ниска вноската ще си дал повече, ще си й платил ддс. Виж за справка Грейт Уол Н6, които са добри коли, но от 45х.лв продажна цена, след 7г. се продават за 12-13х.лв.Коментиран от #47, #49, #65
16:22 23.04.2024
46 Терапия на новите толерасти
16:44 23.04.2024
47 вседрфтгъхуи
До коментар #45 от "гост":
Опитай днес да продадеш на свястна цена всичко различно от Дъстър (и то само ако е 4х4 и дизел) в тази категория- шансът ти клони от абсурд, през невъзможно и стига до отрицателен...В 95% от случаите говорим за коли с мотор уникалният боклук на ПСА- 1,2л. с 3 цилиндъра дето рядко изкарва и 100 000км. без да получи инфаркт и да умре... Или пък ще е нещо на Рено с другото недоразумение- ТСЕ мотор... Пак 3 цилиндъра, пак нямащ нищо общо с "надежден" и "хубав" мотор...
Свиквайте с идеята в този клас (на французите) да карате китайци... Все още идея си нямате колко по-читави са им колите, но ще разберете... Единственият проблем на китайчето е липсата на Андроид ауто и Епъл кар плей ама това или ще го решат сами дилърите, или ще ви обяснят как се активират нещата- почти елементарна задача е да се инсталират за 15 минути... И то без фокуси- напълно легално...
16:56 23.04.2024
48 Хахохи
До коментар #7 от "Сектанта":
Аз рискувах с новата Дъстър на газ за 40к, второ ниво. Иначе Донг Фенг за 37к е другото предложение което за малко да го взема...Ама 52к за това не бих дал!
Коментиран от #50
16:56 23.04.2024
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 вседрфтгъхуи
До коментар #48 от "Хахохи":
Само да питам, за един приятел:С кой акъл взимаш голяма и тежка (1,5т. заредена и с теб зад волана) кола, с големи 17-ки джанти и избираш за двигател мизерно моторче с 3 цилиндъра, 100 коня и на газ??? Туй да го туриш в Сандеро- ОК, ама в Дъстър е наказание...
И пак да питам- как тръгваш с тоя Дъстър и късата му 1-ва предавка? С дизела винаги съм тръгвал на 2-ра (освен на баир де), ама с туй недоразумение на газ 100% е невъзможно...
17:11 23.04.2024
51 Куд
Сандеро на 10 години.
Закупени нови от Ташев.
Пълно дърво са.
Но.....
И на двете коли до момента не съм сменил дори крушка на фар.
Китайците явно да по напред.
Но.
Много модели...липса на сервизи и т.н....ме спират да купя.
17:21 23.04.2024
52 ВикиЛексъсВарна
До коментар #29 от "Китайски гангстер":
Същия е мотора и на Т5 Ево и на Гийли Кулрей - 1.5 л. турбо бензин със 7 ст. автоматик 172 к.с. номинална мощност и 190 коня пълна. Така го изписват и за Т5 Ево дилърите му тук в София и Варна официалните на Донг Фенг са в двата града. ХАВАЛ Н6 2024 г. със 2 литров турбо бензин със 204 коня и пак със 7 ст. автоматик е 72 000 лв. само че със 4х4 и огромно купе тип Ку 7 - Туарег. До Хавал Н6 2024 г. кросоувърите Т5 и Гийли Кулрей са като детски играчки. И имат Хавал Х6 за Европа специално плъг ин хибрид със 150 км. ел.режим срещу......87 000 лева с ддс.17:35 23.04.2024
53 Анонимен
До коментар #30 от "Пежо":
6 години или 150 хикл км и 8 год на батерията. След това мисля да го сменя с нов. За корозия аз не се притеснявам. Докато се появи вече съм сменил колата. Друг да му мисли за това.17:42 23.04.2024
54 Анонимен
До коментар #29 от "Китайски гангстер":
И аз съм с китайски автомобил - Haval h6 hev. За това оборудване и качество на изпълнение, европейски автомобил със сигурност ще струва х2. Освен това вече всичко което не е китайско е менте.17:50 23.04.2024
55 ВикиЛексъсВарна
До коментар #38 от "вседрфтгъхуи":
Стига се пеняви! Защо му се вързваш на предишния? Ясно е че само 20 годишно хлапе с 25 годишно Би Ем Дабъл Ю на 750 000 км. би сравнило напълно нов кросоувър със старо возило - пък ако ще и 4 годишно да е - малоумно е сравнението! Гийли Кулрей 1.5 Турбо Бензин с поне 150 коня и само автоматик и само кросоувъри!!!! Се сравнява само с такъв и ДО едно годишен екземпляр на до 20 000 км.!!! При най-бързо търсене по тези критерии се откриват максимално близо две МПС-та в България налични! Кросоувър Кия Х СИИЙД с ГТ Лайн оптика и оборудване произведен ОКТОМВРИ 2023г. на 11 087 км. в гаранция ващаща за ЕС до октомври 2030 г. или още 149 000 км. за 55 000 лв. с ддс....като цената се договаря леко с продавача. Моторът е 1.5 турбо бензин 160 коня със 7 ст. автоматик и високата ГТ версия Премиум с кожен салон и алум.орнаменти в интериора и фейслифт модела 2024 г.- И второто предложение е също китаец - Донг Фенг Ево Т5 Премиум 1.5 Турбо бензин 190 коня 4 цл.16 КЛ. на промоция от варненския им дилър за 56 500 лв. с ддс и 7 г. или 150 000 км. гаранция. Тези двете предложения + Гийли Кулрей от статията определно са трите най-добри предложения за кросоувър с 5 г. гаранция за 56 000 лв.17:57 23.04.2024
56 Корееца
До сега нищо не е сменяно, супер автомобил.
Ако и китайците са същите ще имат пазар, защото парите ги яде инфлацията и няма как да са под 50К.
Коментиран от #60
18:12 23.04.2024
57 стоян
До коментар #24 от "АнтиЕС":
До 24 ком - 2 400 000 рубли по ниска цена ли е - има филмчета в нета дето руснаците се оплакват от скъпите китайски колиКоментиран от #80
18:36 23.04.2024
58 пример
До коментар #38 от "вседрфтгъхуи":
Миналата година закупих употребяван Citroen C3 aircross Shine 1.5 HDI, 120 коня , автоматик, с абсолютни всички екстри , включително отваряем стълен таван (какъвто според автора не се предлага). Колата бе 2020г, на 11хил.км . Цената -30К. Изключително приятна и пъргава кола, с много нисък разход 5.1/100. Въпросният китаец въобще не може да и стъпи на нищо.Коментиран от #59
19:09 23.04.2024
59 този китаец
До коментар #58 от "пример":
всъщност е собственика на ВолвоКоментиран от #62
19:44 23.04.2024
60 китайците нямат пазар в ЕС
До коментар #56 от "Корееца":
Застрахователите не искат да ги засътаховат. Нямат сервизи в Европа. Никой сервиз не познава тези коли, за да им попеме гаранционното обслужване.Коментиран от #64
19:46 23.04.2024
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Да, така е
До коментар #59 от "този китаец":
Но това слабо ме вълнува, Volvo отдавна не е това, което беше21:14 23.04.2024
63 Гнида
21:33 23.04.2024
64 Глу пости
До коментар #60 от "китайците нямат пазар в ЕС":
На търкалета!!! Три удивителни. Дилърите предлагат и сервиз и части, все пак това им е бизнеса. За нас, все още пишещите на български, има само едно автомобилостроене - немското! Факт! Но БМВ произведено във Виетнам?! Япоците също се нахендриха, например Хонда, Кавазаки мейд ин Тайланд?! Китайците имат две слаби места - купуваш ги евтино и съответно, ги продаваш евтино; другото са европейските узаконени еко-измишльотини, които всъщност убиха европейците.Коментиран от #66, #70
21:38 23.04.2024
65 Куф
До коментар #45 от "гост":
Дъстър купен за 26 000 ...при сервизното обслужване дилъра ми предложи да го изкупи за 26 000.Колата е на 4 години.
22:17 23.04.2024
66 Джамбаз Петко
До коментар #64 от "Глу пости":
Ти продавал ли си китайска кола на старо? А купувал ли си?23:07 23.04.2024
67 Бен
До коментар #16 от "Али":
Китайското Волво няма много общо с онова Волво, за което в Европа се сещаме. Проектирано в Китай от китайци за китайци.23:10 23.04.2024
68 Име
До коментар #23 от "ВикиЛексъсВарна":
Имах предвид 2.0 бензинов.23:14 23.04.2024
69 погледнах
Нова Дачия Сандеро Екстрийм 100 коня с фабр. газ и доп. алум. джанти 16" се връзва на 31.5 хил. лв. с ДДС, гори под 8/100 газ и за 5 год. ще го скъсам от каране. Мога да го купя утре, а не когато някога дойде, сервизи има във всеки областен град, няма да чакам части от Китай и ако искам да напсувам някой румънец няма да се оглеждам много.
Коментиран от #76
23:53 23.04.2024
70 Верно ли?
До коментар #64 от "Глу пости":
Колко японски коли правени в Тайланд си сменил, че си толкова сигурен? Карам японски пикап сглобен в Тайланд вече шеста година, досега само препоръчаното сервизна обслужване плюс една смяна на предни накладки.05:49 24.04.2024
71 Бръм
Браво на китайците, те са следващите, които ще дават тренд в автомобилостроенето.
Много лесно се заклеймява нещо с израза ,, китайско", ама да беше ходил в Китай, па да си говорим тогава.....
Китайците имат вече ,,know-how" и нищо не може да ги спре. Имат и продължават да развиват наука и технологии. И ако в момента борбата за лидерство на пазара е между японци и корейци, то ,,утре" ще се включат и китайците. Та самите те, вече създават и собствен флот за превоз на автомобилите си.
В крайна сметка, високата конкуренция е радост за крайният потребител. Аз лично съм силно разочарован, например от БмВ, ако знаете в какво плачевно състояние се транспортират коли от 100к юро, ще спрете величаенето по великото немско производство. А то да бе само автомобилостроенето....
08:33 24.04.2024
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 1944
09:05 24.04.2024
74 Читател
До 70: що го купи, ама честно!
09:06 24.04.2024
75 Иван Дочев
Иначе бъдещето на българския транспортен пазар е индийската Тата или впряг екологично чисти волове марка "Белчо и Сивушка", произведени в Германия.
11:14 24.04.2024
76 ВикиЛексъсВарна
До коментар #69 от "погледнах":
Geely Colray e Кросоувър с размери 433 см. дължина 181 см. широчина и 161 см. височина и 4 цл. 172 конски сили!Какво общо виждаш с 3 цл. 99 коня 1.0л. Сандеро дори СтепУей да е и Екстрийм СТЕПУЕЙ - чиято цена е 36 800 лева! Двигателят на румънеца е мнооого по-малък...по-нисък е със 6 см. и Сандеро Степуей Екстрийм с мнооого по-бедно оборудване! Екстрите които разполага Гиили Кулей въобще не се предлагат в Сандеро Степуей! Сравняваш круши с дюля! Новия Дъстър хибрид 140 коня е най-близо до Кулрей и хибридния Дъстър струва 53 870 лева и пак няма екстрите на Кулрей въпреки ужасяващата си цена от 54 000 лв. за Дачия Дъстър !
Коментиран от #77
11:20 24.04.2024
77 вседрфтгъхуи
До коментар #76 от "ВикиЛексъсВарна":
Що се хабиш да обясняваш на жалките безработни пом.и.ярчета дето си мечтаят за неудачия на газ...И на Дъстър-а не му е толкова проблем цената макар, че е поне с 15 бона по-скъп от заслуженото- проблемът му е в конфигурацията която продават:
- 1л. мотор + газ на тая голяма кола е идиотщина...
- 1,2 ТСЕ поне успява да движи колата, но пък е доста проблемен- очаквано и обичайно за всеки изнасилен сешоар с 3 цилиндъра.
- Дизел нямат.
- Хибридът на Рено е абсолютно недоразумение и работи грубо и нелогично.
- Реално единственият шанс за 4х4 е с калпавият ТСЕ мотор, а на Дъстър-а му трябва дизел около 150 коня + 4х4 + автомат + цена до 55 бона с всички екстри и ще избият рибата...
- Трябва му, ама господарите от Рено не позволяват такива неща щото в Русия имаше версия на Дъстър-а с 2л. бензин, 4х4 и допотопен 4-степенен автомат и като го пуснаха интересът беше голям дори и с тея допотопни мотор и скорости...
11:41 24.04.2024
78 ьаьааьаь
13:33 24.04.2024
79 Читател
15:10 24.04.2024
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Частите
До коментар #8 от "Ачо":
Винаги ще са 100% оригинални.00:37 25.04.2024
82 Веднъж на 2 годени
До коментар #18 от "Анонимен":
Стандартно обслужване БМВ 6 цилиндъра дизел 326кс - 780 Евро. Масло, филтри, спирачна течност, антифриз. Официален БМВ сервиз. Германия.00:44 25.04.2024
83 Има, има
До коментар #38 от "вседрфтгъхуи":
Но трябва да си вдигнеш главата и отвориш очите. Така. Изброявам. Sangyong Tivoli, Kia Ceed, Hyundai I30, MG, Fiat 500 X, BAIC Senova, VW Polo, E, трябва да си направиш и една екскурзия, но нали знаеш: сухи гащи риба не ядат.Коментиран от #85
01:03 25.04.2024
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 вседрфтгъхуи
До коментар #83 от "Има, има":
Ами не- НЯМА... Изрично казах да е същият размер физически (плюс минус някой сантиметър), поне 150 коня, до 75 000 км. и автомат- такова чудо произведено СЛЕД 01.01.2021г. дето да струва под 35 бона ПРОСТО НЕ СЪЩЕСТВУВА10:19 25.04.2024
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Мдааа
Коментиран от #94
15:44 22.05.2024
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 вседрфтгъхуио
До коментар #92 от "Мдааа":
Що гората- какво са ти виновни дърветата? Чифтето под мишница и в Брюксел- те определят всичко и заради тях живеете толкова мизерно и гнусно...И туй нящу у Китай струва под $12 000... Доставка, гаранция, сервизи => $16 000... ДДС 20%- все още е до $20 000... По днешният курс- 36 бона ваши пари... Оттам нагоре "заслугите" са на Брюксел...
16:05 22.05.2024
95 вседрфтгъхуио
До коментар #93 от "Мдааа":
Мдааа, богаташче съм- последно (преди 10 дни) в личната ми сметка се мотаеха някакви 8-цифрени суми... В €... Сега проверих акциите които държа- и там е 8-цифрена сума в €, около 4 пъти по-голяма от наличният кеш в сметката ми... При нормално развитие на нещата до края на октомври общите ми активи (кеш и акции) ще бъдат за скромна 9-цифрена сума...16:15 22.05.2024
96 Шкода
Камик, чисто нов, в момента в магазина, 1.5 TSI 150 к.с., 4 цилиндъра, 7 скорости автоматик с двоен съединител, най-скъпата модификация - Monte Carlo, с много екстри - 55 хил лева.
Получавате VW двигател, VW окачване и по-добрата чешка сглобка. Материалите в купето са по-качествени от на този китаец. Цената е същата.
09:11 04.11.2024