17 Октомври, 2023 12:02 4 759 7

Volkwagen ID.7 в Китай е двойно по-евтин от предлаганите в Германия и в България

  • volkswagen-
  • id.7-
  • цена-
  • китай-
  • българия-
  • германия
Volkwagen ID.7 в Китай е двойно по-евтин от предлаганите в Германия и в България - 1

Новият Volkswagen ID.7 вече стъпи на европейския пазар, а от ноември ще се появи и в Китай. Изненадващо, но тази електрическа кола е повече от два пъти по-евтина в Поднебесната империя, отколкото у дома, в Германия. За това пише сайтът Nextcar .

Електрическата кола Volkswagen ID.7 струва от 56 995 евро в Германия, у нас цената ѝ започва от 114 560 лева, а в Китай същата кола се предлага за сумата от 24 300 евро. Дори топ версията на китайския пазар ще струва 33 000 евро.

Volkwagen ID.7 в Китай е двойно по-евтин от предлаганите в Германия и в България

Както знаете, новият Volkswagen ID.7 се произвежда в Китай и в Германия. Такава висока разлика в цената се дължи на няколко фактора. Това са евтината работна ръка в Китай, държавните субсидии за производителите на електрически автомобили и силната конкуренция на пазара, което принуждава цените да падат.

В допълнение, базовият електрически автомобил Volkswagen ID.7 на китайския пазар е оборудван с двигател с мощност 204 конски сили, а на германския пазар той е по-мощен - 286 конски сили.

Volkwagen ID.7 в Китай е двойно по-евтин от предлаганите в Германия и в България

Топ опцията за задвижване на всички колела в Германия е с мощвност 340 конски сили, а в Китай - 313 конски сили. Но батериите и в двете версии на електромобила са с еднакъв капацитет - 77 или 85 kWh. Обхватът достига 700 км.

Ще припомним, че седанът Volkswagen ID.7 е флагманът на електрическата гама на марката. Той стана наследник на VW Passat с четири врати, тъй като новото поколение на този модел се предлага само във версия комби.

Volkwagen ID.7 в Китай е двойно по-евтин от предлаганите в Германия и в България

Между другото и електрическият кросоувър Volkswagen ID.4 наскоро значително поевтиня в Китай - сега тази кола се продава в Поднебесната държава за $20 000.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Номера на китайката

    29 1 Отговор
    Ами да не се чудите защо всяка година продажбите на електромобили в Китай се удвояват и тази година ще минат 20% пазарен дял, а нищо чудно след две години да минат 50% и да се продават повече от бензините и дизелите взети заедно. То при тези цени и тук щяха да се продават.

    Коментиран от #7

  • 2 българина

    17 8 Отговор
    пералня произведена в германия дали не е двойна на тази в Китай? и всичко което може да се произведе всъщност.европа я чакат години на нисък стандарт на живот, докато ЕС не се разпадне или не премине в търговско споразумение като тихоокеанското
  • 3 добре де

    11 4 Отговор
    извода е да се изселим в КНДР да си живуркаме там та да се возим в евтини автомобили у нас ове е стандарт както казал сърбина....
  • 4 Пилот но Ферари

    41 0 Отговор
    И в двете държави излиза от завода на цена от 20 хил € . Разликата е в лакомията на европейците . Нали сме в клуба на богатите , ще плащаме двойно . Сметнете колко е печалбата .
  • 5 пълна дискриминация

    7 1 Отговор
    във всичко
  • 6 Кой съм аз

    7 0 Отговор
    Цялата ни държава е пълна с тарикати и мошеници....от жълтите павета, до морския пясък, че даже и малко оттатък и леко встрани!!
  • 7 ертгъхуй

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Номера на китайката":

    Жокер:

    - в големите китайски градове да влезеш с дизел е абсурдно, с бензин е доста сложно
    - регистрацията на нова кола с ДВГ е проблем в градовете, чакаш дълго за номера + това ти струва $10 000

    В крайна сметка електричката излиза с $8-10 000 по-скъпа, но я регистрираш веднага и нямаш ограничения къде да се движиш...
    Имат и сериозно предимство- електричките в по-високият клас (да кажем от $35 000 нагоре) вече масово идват с ДОЖИВОТНА ГАРАНЦИЯ за първият собственик... Не че някой ще кара 10+ години една и съща кола, но това си е зарибявка на клиента... Затова и делът им расте... Затова и европейските недоразумения сериозно губят дял в Китай и свалят цените до убийствено ниски нива за да си продадат наличностите в склада...