Новият Volkswagen ID.7 вече стъпи на европейския пазар, а от ноември ще се появи и в Китай. Изненадващо, но тази електрическа кола е повече от два пъти по-евтина в Поднебесната империя, отколкото у дома, в Германия. За това пише сайтът Nextcar .
Електрическата кола Volkswagen ID.7 струва от 56 995 евро в Германия, у нас цената ѝ започва от 114 560 лева, а в Китай същата кола се предлага за сумата от 24 300 евро. Дори топ версията на китайския пазар ще струва 33 000 евро.
Както знаете, новият Volkswagen ID.7 се произвежда в Китай и в Германия. Такава висока разлика в цената се дължи на няколко фактора. Това са евтината работна ръка в Китай, държавните субсидии за производителите на електрически автомобили и силната конкуренция на пазара, което принуждава цените да падат.
В допълнение, базовият електрически автомобил Volkswagen ID.7 на китайския пазар е оборудван с двигател с мощност 204 конски сили, а на германския пазар той е по-мощен - 286 конски сили.
Топ опцията за задвижване на всички колела в Германия е с мощвност 340 конски сили, а в Китай - 313 конски сили. Но батериите и в двете версии на електромобила са с еднакъв капацитет - 77 или 85 kWh. Обхватът достига 700 км.
Ще припомним, че седанът Volkswagen ID.7 е флагманът на електрическата гама на марката. Той стана наследник на VW Passat с четири врати, тъй като новото поколение на този модел се предлага само във версия комби.
Между другото и електрическият кросоувър Volkswagen ID.4 наскоро значително поевтиня в Китай - сега тази кола се продава в Поднебесната държава за $20 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Номера на китайката
Коментиран от #7
12:10 17.10.2023
2 българина
12:17 17.10.2023
3 добре де
12:18 17.10.2023
4 Пилот но Ферари
12:30 17.10.2023
5 пълна дискриминация
15:38 17.10.2023
6 Кой съм аз
14:52 18.10.2023
7 ертгъхуй
До коментар #1 от "Номера на китайката":
Жокер:- в големите китайски градове да влезеш с дизел е абсурдно, с бензин е доста сложно
- регистрацията на нова кола с ДВГ е проблем в градовете, чакаш дълго за номера + това ти струва $10 000
В крайна сметка електричката излиза с $8-10 000 по-скъпа, но я регистрираш веднага и нямаш ограничения къде да се движиш...
Имат и сериозно предимство- електричките в по-високият клас (да кажем от $35 000 нагоре) вече масово идват с ДОЖИВОТНА ГАРАНЦИЯ за първият собственик... Не че някой ще кара 10+ години една и съща кола, но това си е зарибявка на клиента... Затова и делът им расте... Затова и европейските недоразумения сериозно губят дял в Китай и свалят цените до убийствено ниски нива за да си продадат наличностите в склада...
16:15 19.10.2023