Mazda CX-70 се очакваше още през 2023 г., но подготовката за пускането на модела отне повече време и той дебютира едва в последния ден на януари 2024 г. И бяхме изненадани: оказа се, че CX-70 е голям кросоувър, който практически не отстъпва по размери на "по-стария" CX-90 , а основните разлики се свеждат до липсата на трети ред седалки.
Продажбите на CX-70 ще започнат първо в САЩ, през пролетта на тази година, оборудването и цените ще бъдат декласифицирани непосредствено преди събитието.
Моделът CX-70 вече е третият на Mazda, изграден върху архитектура със задно задвижване с надлъжно разположение на двигателя. Новият кросоувър се оказа по-голям от очакваното: той е дълъг 5.1 метра с междуосие от 3.1 метра, а разликата с CX-90 е само няколко милиметра.
Ще можете да разпознаете CX-70 на пътя по леко ревизираната предна част на купето. "Седемдесетката" има различен модел на радиаторната решетка, големи странични въздухозаборници на предната броня и черен декор вместо хром.
Отвътре CX-70 изглежда удивително подобен на CX-90, поне докато не разберете, че няма трети ред седалки. Наличната червена кожа с черна акцентираща ивица е изключителна за CX-70, допълвайки черния интериор с контрастни червени шевове на панелите на вратите и волана.
Сивата пластмасова облицовка с отпечатан мотив от въглеродни влакна отклонява вниманието от иначе отличните материали и Mazda може да предложи шевове „kakenui“ на таблото и облицовка от естествено дърво, поне като опция.
Поради липсата на трети ред седалки, Mazda CX-70 има по-голям багажник, под пода на който има допълнителна ниша за съхранение.
Задвижванията са същите като на Mazda CX-90. Два силови тлакта, като и двата са хибридни. Това е "мек" хибрид M-Hybrid Boost с 3.3-литров "турбо шестак" и 48-волтова електрическа надстройка и e-Skyactiv PHEV хибрид с 2.5-литров "атмосферен двигател" и батерия с капацитет 17.8 киловатчаса.
Мощността все още не е оповестена, но същите агрегати развиват съответно 345 и 327 конски сили на CX-90. Скоростната кутия е осемстепенна автоматична, като въртящият момент се предава и на четирите колела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 тъй шъй
Коментиран от #3
11:45 01.02.2024
3 Колега
До коментар #2 от "тъй шъй":
Този хибрид няма нищо общо с TOYOTA !Коментиран от #5
12:38 01.02.2024
4 минк
13:20 01.02.2024
5 тъй шъй
До коментар #3 от "Колега":
Ами колега, като в друг СХ използват на Тойота, е много възможно и този да е на Тойота. Не знам Мазда да имат собствен хибрид освен меките. Как така категорично казвате, че не е Тойота. То много хора не знаят, че всички хибриди на Форд от поне 10 години са Тойота.13:37 01.02.2024
6 авто фен
Коментиран от #7
00:32 03.02.2024
7 авто фен
До коментар #6 от "авто фен":
И още нещо, не само кръгли изглеждат маздите, но и много масивни,тромави като дизайн. Новата мода с отсечените масивни предници тип ТИР хич не ми допада, няма аеродинамика, няма красота, а просто недодялани дизайни.00:34 03.02.2024
8 Койчо
23:45 13.04.2024