22 Февруари, 2024 11:58 4 100 22

Отново дефект, този път в 250 000 Mercedes-а

  • сервизна акция-
  • mercedes-benz

Mercedes-Benz изтегля 250 000 автомобила по целия свят

Отново дефект, този път в 250 000 Mercedes-а - 1

Mercedes-Benz изтегля 250 000 превозни средства по целия свят, започвайки от моделната година 2023, включително моделите AMG GT, C-Class, CLE, E-Class, EQE, EQS, GLC, S-Class и SL, за да замени определени части поради потенциални проблеми с предпазител, които могат да причинят повреда на двигателя и пожар. Това съобщава Zeit .

Основната причина за обявеното мега изтегляне е, че проблемите с предпазителите могат да доведат до повреда на двигателя и опасност от пожар. Представител на Mercedes-Benz обяви, че някои части ще бъдат сменени на засегнатите автомобили като предпазна мярка.

Планираният престой в сервизите ще продължи от два до пет часа и половина в зависимост от оборудването. Работата е безплатна за клиентите.

Миналата седмица Mercedes трябваше да изтегли 75 000 автомобила по целия свят. Тази акция засяга E-Class, CLS и AMG GT. Потенциално неправилно закрепване в двигателното отделение може да доведе до повишен риск от пожар. В световен мащаб 75 159 автомобила трябва да бъдат върнати в сервизите.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мерцедес е 6оклук,

    8 15 Отговор
    същото са всички ЕС марки. Японските също. Истината е в анериканските, корейските и китайските коли.

    Коментиран от #13, #14

  • 2 Куадрофоглио

    13 10 Отговор
    Тази пенсионерка марка автомобили никога не ме е впечатлявала.

    Коментиран от #6, #18, #20

  • 3 Мдааамм

    24 1 Отговор
    И мерсидеса вече не е мерсидес.Лакомията за пари до туй води-фалит!!!Бринг йор дриймс чака да ги прилапа сичките!
  • 4 Гуньо Пристиа

    22 1 Отговор
    После немците се чудят защо автомобилната им индустрия е в застой ! Дигнаха цените и намалиха качеството. Вече няма разлика между немска и френска кола !

    Коментиран от #15

  • 5 Субар

    16 1 Отговор
    "Работата е безплатна за клиентите."
    Но ще я калкулират към цената за следващите клиенти...
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 младеж

    13 1 Отговор
    Китайските коли когато наводнят пазара със всички екстри на ниски цени, а това вече се случва и мача свършва за немците .
  • 8 Грозен,тромав а сега и чуплив

    9 4 Отговор
    Най-необикновеният мерцедес на света тези дни обикаля из Сърбия и предизвиква бури в социалните мрежи. Той е украсен с голям надпис „Mercedes e боклук“, с пояснението, че до 30 хил. км се е повреждал, но това не се покрива от гаранцията. Машината е новичка С-класа купе - кола, която се купува от истински фенове на бензина и която струва скъпо.





    Според поясненията от надписа, тя обаче е създала неочаквани пробеми с повреда на стартера на 13 000 км и износване на съединителя на 30 хил. км. Освен неочаквани, проблемите се оказали и доста скъпи, защото местният представител отказал да признае гаранцията, а частите и труда по мерцедесите обикноевно са доста скъпи.
  • 9 Митове и легенди за мерцедес

    1 0 Отговор
    Ако питате Юмит Иоздемир, това е точно така. Живеещият в Щутгарт собственик на Е270 CDI преживява своя филм на ужасите през септември 2004 г. В момента, в който на централния дисплей светва яркочервеният предупредителен символ за проблеми с SBC, спирачният педал вече е пропаднал. „Децата ми бяха на задната седалка, спомня си Иоздемир. Истинско щастие бе, че на никой от автомобилите отпред не му се наложи да спре рязко."

    След случилото се автомобилът е прибран в завода на Mercedes, където инженери от развойния отдел го изследват и поправят в продължение на почти три седмици. Никой не издава на Иоздемир писмен отчет за извършените сервизни работи и затова той и до днес не може да каже какво точно е било подменено. От Mercedes му казват само, че „сега всичко отново е наред"...

    Матиас Мьоч, снимки Франк Щанге,Хаис-Йоахим May, Бернд Хаюелман,Харалд

    Коментиран от #11

  • 10 На прехвалена каруца не се качвам

    2 1 Отговор
    Веднъж месечно в сервиза - най-малко...

    До момента автомобилът е успял да навърти 91 000 км пробег. За този период по груба преценка на собственика Е класата е посетила сервиза извънпланово между 25 и 30 пъти, като причината най-често е била свързана с дефекти в електрониката. В един случай автоматичната трансмисия преминала в авариен режим на работа, друг път на арматурното табло се появили всевъзможни абсурдни предупредителни символи и съобщения, трети път едновременно отказали навигационната система и телефонът. Естествено всичко това се случвало тъкмо по пътя за летището или когато Кристиан Ебел се готвел за среща с важен клиент...

    Междувременно изтормозеният собственик на Е класата е посещавал представителството на Mercedes толкова често, че се е сближил с човека на портала. Последният протокол от диагностичния уред в сервиза носи дата от 6 октомври 2004 г., дълъг е почти 1,5 м и съдържа тайнствени съобщения като „грешка при преноса на сигнала по CAN шината от модул N47-5, управляващо устройство на ESP, NPL и BAS."

    Ясно е, че лаици трудно биха се справили с подобни криптограми, но изглежда в този случай и експертите изпадат в затруднения. Доста често единственото нещо, което механиците могат да направят, за да накарат автомобила да тръгне, е да изтрият грешките от електронната памет...

    Един по-отракан механик дори споделил с Ебел хитър номер, с който стачкуващата навигационна система може да бъде приведена отново в действие - изключва се з

    Коментиран от #12

  • 11 Щпрахен

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Митове и легенди за мерцедес":

    Ах, какво звучно и изконно германско име - Юмит Иоздемир. А другият обикаля из Сърбия?!

    Хм, бидейки лично и изцяло тъмен балкански субект, нямам никакви скрупули и задръжки да кажа, че тая работа не ще да е като както ни я описват "по телевизията", защото до болка (физическа!) си знам балканската стока и грам не вярвам нито на Юмит, нито на сърбина.

    Не, че Мерцедес са цвете за мирисане, обаче, айде, ако ще си разказваме приказки, поне да са с някакви "по-бели" главни герои?
  • 12 🐷🐷🐷🐷

    0 2 Отговор

    До коментар #10 от "На прехвалена каруца не се качвам":

    Човек, ти наистина мразиш тази марка или за виждаш, но толкова злоба няма дори и при анти-ел. колите
  • 13 Японеца

    8 1 Отговор

    До коментар #1 от "Мерцедес е 6оклук,":

    Американските отдавна умряха, там в Америка са японски.
    А за немските тоалетни, отдавна ни е ясно!
  • 14 За китайските съм сигурен,

    0 2 Отговор

    До коментар #1 от "Мерцедес е 6оклук,":

    но японски,корейски и особенно американски са още по-зле от европейските.
  • 15 Аааааа има има

    6 0 Отговор

    До коментар #4 от "Гуньо Пристиа":

    френските надминаха немските,а немците изпаднаха в немилост. Мангалцедеса избяга от Джендермания, това очаква и останалите в таз страна с тъпо правителство.
  • 16 Е46ца

    6 1 Отговор
    То да е само един с мед да го намажеш.Най-прехвалената и дървена марка.Добре ,че има още заблудени дядки да ги купуват и да мислят ,че са здрави като 124-ката.
  • 17 Реалност

    1 0 Отговор
    Притежател съм на Е220D и мога да кажа, че колата е добра като возене и разход на гориво, както и откъм екстри, но... има едно голямо и скъпо НО - ГНП Лукас. Ремонт на тази ГНП започва от 1000 лв. и стига до 2400 лв. А при положение, че цените станаха по 4-5 хиляди, не си заслужава. Но при късмет, може да случите на екземпляр. Стабилна машина, но започне ли с проблемите, няма спиране!
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Анонимен

    3 0 Отговор
    Всичко каквото се произвежда вече е така сметнато, че да се развали в даден момент от време. Възможно най-евтините материали. Трябва да е доволен производителя от печалбата,а не клиента от продукта.
    Друго, така се проектира, че да е труден и скъп ремонтна. Абе потребителя трябва да плаща доживотно,за да са доволни производителите.
  • 22 ивелин

    1 0 Отговор
    Много пъти съм казвал ,че Немската електроника е проблемна ( повече от 30 години съм се занимавал с IP TCP протоколите с програмиране на микрочиповете ) това не го казвам да се похваля просташки проблема е при Немските коли не само датчик, прот, сензорите самата програма . Най елементарното няма автоматичен - Scan - при което проверява всеки модул и съпоставя с номиналните параметри . Ако са в номиналните отклонения автоматично отбелязва ,че - всичко е OK.Така продължава да Scan -нира останалите модули и когато открие в къде е проблемът в същото време анализира вследствие на тая грешка как се е отразила на цялата програма и със сигурност - казва къде е проблемът. При немските не една а няколко крушки, диоди светят защото грешката в единият модул се предава в другият и така всеки отчита грешка няма ( intelligent software SCAN ) за да покаже поне елементарните грешки . Мисля ,че няма да сгреша ако кажа те и Немците много пъти и те не зная причините за тях тъй като нито една от 3 големи фирми няма собствена OS . VW се зае да има собствено програмно обеспечение като отдели 3 милиарда Евро в създаването работиха 2.400 инженери програмисти около 3 години и накрая нищо уволниха шефа на това отделение . Бях купил VW B6 беше произведена в 2006 EURO-4 вечно светещо табло омръзна ми да вися по сервизите , губене на време , пари и нерви продадох го и се отървах реших да купя Mercedes беше произведена в края на 2008 декември Еuro-4 беше тъй като качествот