Last news in Fakti

4 Март, 2024 10:29 46 379 38

Skoda не се отказва от дизела. Представи 4x4 Kodiaq с нов, още по-мощен дизелов двигател

  • skoda-
  • kodiaq-
  • 4x4-
  • diesel-
  • дизел
Skoda не се отказва от дизела. Представи 4x4 Kodiaq с нов, още по-мощен дизелов двигател - 1

Чешката компания Skoda, която е под шапката на Volkswagen започна продажбата на новото поколение на кросоувъра Skoda Kodiaq в Европа във версия 4x4. Любопитното е, че тази новост е оборудвана с нов, двулитров дизелов двигател с мощност 193 к.с.

Второто поколение Skoda Kodiaq дебютира в края на 2023 г., а серийното ѝ производство започна през януари 2024 г. (този модел се произвежда в Чехия). Дължината му е 4 758 мм, широчината - 1 864 мм, височината - 1 659 мм, а междуосието - 2 971 мм.

Обемът на багажника е 910 литра, а ако сгънете задните седалки, обемът на багажника ще се увеличи до 2 105 литра. Kodiaq има нови фарове, нова решетка, нови брони, нови задни светлини, алуминиеви джанти с размери от 17 до 20 цола.

В салона се появи 10.25-инчов цифров инструментален панел, 13-инчов екран и нова мултимедийна система и три иновативни въртящи се бутона Smart Dials. При желание може да се добави нов проекционен дисплей към дигиталното арматурно табло.

Гамата от двигатели включва: 1.5-литров бензинов двигател с мека хибридна технология с мощност 148 к.с., 2.0-литров TSI бензинов двигател с мощност 201 к.с. и 2.0-литров дизелов двигател с мощност 148 к.с. к.с. или 193 к.с

Има и версия с хибриден PHEV силов тракт с мощност 201 к.с. На електрическа тяга такъв кросоувър може да измине приблизително 100 км. По-интересното е, че новата Skoda Kodiaq във версия 4х4 се предлага в две конфигурации - Selection и Design.

Пакетът Design допълнително включва панорамен покрив, предни седалки с електрическо регулиране и функция за памет за водача, перфорирана кожена тапицерия и 19-цолови алуминиеви джанти.

Под капака на Skoda Kodiaq 4x4 има четирицилиндров двулитров дизелов двигател с мощност 193 к.с. и 400 Нм въртящ момент, който работи в комбинация със седемстепенна DSG автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

Ускорението до 100 км/ч отнема 7.8 секунди, а максималната скорост е 220 км/ч. Средният разход на гориво на 4х4 версията с мощен дизел е шест литра на сто километра. По-късно версията Kodiaq 4x4 ще има и бензинови двигатели.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 59 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Иван

    101 10 Отговор
    Една новина, която определено ме зарадва. Искам нов автомобил, но не искам да е електрифициран.
  • 3 плъгин

    63 9 Отговор
    с дизел е нещо добро, иначе на последък вагиналната техника е дефектна по рождение
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 АБВ

    27 40 Отговор
    Докато не махнат тази гнусно грозна решетка никога няма да купя шкода ни на ново ни на старо

    Коментиран от #6

  • 6 Дедо

    29 2 Отговор

    До коментар #5 от "АБВ":

    Хаджия, не е махнаджия.
  • 7 Смех

    21 80 Отговор
    Шкода не се отказва от дизела но клиентите се отказват от Шкодъ

    Коментиран от #8, #21

  • 8 ФАКТ

    60 15 Отговор

    До коментар #7 от "Смех":

    Като гледам по пътищата какво се кара,друго си мисля!
  • 9 Българин

    29 83 Отговор
    Спиране на тия мръсни дизели! Всеки селски бек си е купиш 200 хилядник и махнал филтри, катализатори и прочие, чека му света, ама селяка газа, мета черни сажди или изгоряло масло с антифриз! И то основно са шкоди, алдита и соцвагини!

    Коментиран от #12, #13, #33, #37

  • 10 Е46ца

    25 21 Отговор
    Дизелче е супер и без това в цялата ваг група няма друг що годе читав двигател.Но как са успели да я направят още по-грозна незнам.Евала на ВАГ дизайнерите , по всякакви начини карат клиентите си да изберат фоцваген пред шкода.
  • 11 Шкода

    38 6 Отговор
    Хората мислят,няма перспектива в електрокарчетата никой не си купува скъпа кола за 10 години и да я хвърли а и още малко и тези с електричките ще плачат

    Коментиран от #14

  • 12 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    46 4 Отговор

    До коментар #9 от "Българин":

    Явно нямаш с какво да проУМееш разликата между стар дизел на 300 + без катализатор и нов с евро 6 ❗
  • 13 Арменец

    33 11 Отговор

    До коментар #9 от "Българин":

    Нов по мощен дизел .НОВ !!!
    Не литиево-йони сажди от изгоряли тостери .
  • 14 Факт

    8 19 Отговор

    До коментар #11 от "Шкода":

    Кое е скъпото един Люсид има над 800км пробег с магистрална скорост струва по малко от Бмв м5 а върви повече

    Коментиран от #19, #31

  • 15 Тодор

    17 1 Отговор
    Решетката е като на БМВ само че 1 брой, а не 2
  • 16 Черния Петър

    2 11 Отговор
    Има ли саждиии?! :D
  • 17 Вагаджия

    14 12 Отговор
    2.0 tdi още ли гори масло и антифриз .

    Коментиран от #34

  • 18 служебните коли

    6 7 Отговор
    още са на дизел, а както знаем Шкода се купува само за работа.
  • 19 Когато върви

    22 3 Отговор

    До коментар #14 от "Факт":

    Докато не спре да върви Лусида. Тогава вече започва интересната част.

    Но нищо, ти ни разкажи колко върви ЛИЧНО ТВОЯ Лусид. Обещавам да прочета цялата история.

    Коментиран от #20

  • 20 Факт

    6 11 Отговор

    До коментар #19 от "Когато върви":

    Що на бмв м5 не му ли свършва бенцина?

    Коментиран от #29

  • 21 Циркът тепърва предстои

    16 2 Отговор

    До коментар #7 от "Смех":

    Продавам зарядна станция за лична употреба.
    Включва вятърна перка и соларни панели😂
  • 22 Дфен

    12 6 Отговор
    Много яко Сузуки е станало
  • 23 незнайко

    13 6 Отговор
    Никой няма да се откаже от дизела ! Ще налеат средства и ще го направят още по чист ! Изравни ли се с бензиновите двигатели ще настъпи БУМ !!!
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 лично мнение

    6 4 Отговор
    прилича до някъде на сузуки.
  • 26 Браво на фВ

    11 0 Отговор
    Обичам си дизела, обичам и бензина. Само тез 4 и 3 цилиндрови двигатели не са ми по вкуса. Започнаха и 2 цилиндъра двигател да слагат. Де да знам, някой ден може и да заобичам и електричките. Не съм карал, знам ли как ще е? И да ви споделя, когато колата навърти над 150х, започвам да се оглеждам кой ще я купи. Винаги се намира мющерия.
  • 27 Реално

    6 9 Отговор
    Каменната ера свърши преди да са свършили камъните, Камик.
    ВАГ е още във Викторианската епоха, ама не е луд тоя де яде баницата. Давайте им парите си на тях, и за нафта. А в замяна: болести, бедност и мръсотия.

    Коментиран от #36

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Беемвист

    6 3 Отговор

    До коментар #20 от "Факт":

    На моето М5 не се случило да свърши и никога не съм се замислял особено за зареждането му.

    Сега, кажи за ТВОЯТ Лусид! Подчертавам - твоят личен Лусид, който си купил с твои лични финанси. Колко много точно върви и колко бързо се зарежда?
  • 30 Ъъъ

    11 0 Отговор
    Каква ще е цената,че като гледам как един Донгфенг го продават за 65 бона му се завива свят.6479
  • 31 Пилотът Гошу

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Факт":

    Какъв цвят е твоя?

    Коментиран от #32

  • 32 Фантастик

    4 0 Отговор

    До коментар #31 от "Пилотът Гошу":

    "Фантастичен" цвят е неговия Лусид. Защото е само на фантастика.
  • 33 Селянка кара на газ

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Българин":

    М чи ко нъл тий
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Чичо Рудолф

    5 0 Отговор

    До коментар #9 от "Българин":

    Не е проблем Дизела! Проблем е липсата на контрол от държавата! Всеки си прави каквото си иска,премахват филтри чипосват,и др. Как няма да замърсяват, като автомобила се променя конструктивно? Това трябва да престане!

    Коментиран от #38

  • 38 Дори

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Чичо Рудолф":

    и проблем не е с т.нар. чипосване на колата, когато е направено на технически изправна кола, с налични катализатори/ДПФ филтри и от технически грамтоен човек/лицензирана фирма….
    Минава ГТП без отклонения от нормите и в БГ и в белите държави….