8 Март, 2024 16:25 2 189 4

Rivian показа конкурент на Tesla Model Y

  • rivian-
  • r2-
  • r1-
  • r3

Все още не е ясно кога ще се появи компактният кросоувър

Rivian показа конкурент на Tesla Model Y - 1

По време на събитието за представяне на най-новия SUV Rivian R2, автомобилният производител ни изненада с още по-компактен и бюджетен кросоувър, наречен R3. Главният изпълнителен директор на Rivian изрази ентусиазма си, заявявайки: "Толкова сме развълнувани от това, което този модел предоставя отвъд това, което видяхме [с] R2. Той взима пакета на R2, платформата на R2, свива го и го поставя в нашия поглед върху "Какво е кросоувър?".

Rivian показа конкурент на Tesla Model Y

Докато R2 вече представлява умалена версия в сравнение с първия SUV на Rivian - R1S, R3 издига компактността на ново ниво. Скаринг разкри, че R3 разполага с междуосие, което е със 7.5см по-късо от това на R2. Въпреки миниатюрните си размери R2 и R3 споделят една и съща платформа, като по-малкият SUV предлага и варианти за задвижване с един, два и три двигателя.

Rivian показа конкурент на Tesla Model Y

По отношение на дизайна R3 прилича повече на повдигнат хечбек, отколкото на R2. Освен това той разполага с преден багажник и много пространство за съхранение. Вълнуващо е, че има и по-спортен вариант, наречен R3X. Позициониран като компактен рали автомобил, R3X може да се похвали с тримоторно задвижване, по-големи колела и леко увеличен пътен просвет.

Макар че Rivian все още не е разкрил подробни спецификации за R3, те намекнаха, че цената му ще бъде по-ниска от приблизителната стойност от 45 000 USD на R2. Тъй като доставките на R2 са планирани да започнат през първата половина на 2026 г., очакването може да нарасне, докато ентусиастите очакват допълнителни подробности и потенциална времева рамка за пускане на R3.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Джон

    2 4 Отговор
    Истината е хибрида. Днес стигнах до това заключение, трябва да има следните регуларции: От всички коли половината да са хибрид, а останалите да са по равно: на всяка електричка - по една ДВГ. А за ДВГ да направят да са поравно бензин и дизел. Цените на ДВГ и електрички да са еднакви. Който притежава две или повече превозни средства да им по равно електрички или двг или хибриди. Не трябва крайната цел да е 100% елетркички.

    Коментиран от #2

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 много ме устройва

    2 0 Отговор
    обаче явно работя малко
  • 4 Яко

    0 0 Отговор
    Електрическа Голф МК1....Класика от Джуджаро.