4 Август, 2024 13:15 11 425 17

Много от колите на Stellantis се нуждаят от ремонт още преди да са напуснали завода

  • качество-
  • автомобили-
  • карлос тавареш-
  • stellantis
Много от колите на Stellantis се нуждаят от ремонт още преди да са напуснали завода - 1

Изпълнителният директор на Stellantis заяви, че някои от заводите на автомобилния концерн в САЩ бълват продукция, която се нуждае от ремонт, още преди дори да напусне фабриката. Карлос Тавареш отбеляза също, че вече има няколко идеи за намаляване на некачествените автомобили.

Неотдавнашната промяна в методологията на производство, по думите на главния изпълнителен директор на Stellantis Карлос Тавареш, продължава с бързи темпове, но все още има оплаквания, свързани с разходи и с необходимост от ремонт на току що произведени превозни средства, дори преди да стигнат до шоурумите.

Тавареш, цитиран от Automotive News, казва, че процентът на директна експлоатация на някои от заводите, въобще не е добър. И това е нещо, което трябва да се коригира.

За тези, които не знаят, коефициентът на „директно пускане“ е съотношението на превозните средства, които се произвеждат във фабрика и след това стигат до края на поточната линия, без да се нуждаят от преработка, поправки или корекции за контрол на качеството.

Да, четете това правилно. Изглежда, че достатъчен брой продукти на Stellantis стигат до края на конвейера с не толкова бляскаво качеството. При това до такава степен, че много от тях изискват корекции и ремонти, преди дори да напуснат завода. Дефектните автомобили на Stellantis явно не са малко, тъй като са успели да привлекат вниманието на инженер, превърнал се в изпълнителен директор. Става въпрос естествено за Тавареш.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 27 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бобо

    28 12 Отговор
    Фуат си смениха името на стелантис, но продължават същото качество да произвеждат хаха.
    Нищо де, и аз съм имал техни коли, нямат особено качество, но поне са евтини и лесни за поддръжка.

    Коментиран от #15, #16, #17

  • 2 Изгубени в превода

    23 4 Отговор
    Има смислова грешка.

    В оригинал става въпрос за детайли и компоненти, а не от за готови завършени автомобили.

    Коефициентът на „директно пускане“ - също се отняся за детайли

    Коментиран от #3

  • 3 Прав си колега

    14 1 Отговор

    До коментар #2 от "Изгубени в превода":

    Коефициентът на „директно пускане“ съществува при всяко асемблиращо производство. Но тук "кой да знае"
  • 4 Такива работи

    26 7 Отговор
    ФИАТ бяха некачествени и купени от магазина, им се разваляха неща, които не можеш да повярваш, че е възможно да дефектират. В същото време още тогава японските просто не се разваляха- пак нови и куриозното -на същите цени.Но не е редно да сме останали с информация отпреди 30 години. Сега нещата са коренно различни. Сложни 3цилиндрови турбо мотори и меки хибриди произвежда Стелантис. Ако са с автоматични скорости е още по-проблемно.Сега ремонтът след гаранция ще е много скъп. Затова се мисли от кой концерн да се купи кола. Има големи разлики.

    Коментиран от #6

  • 5 Ти да видиш

    9 3 Отговор
    Е я нали ви казах!😆
  • 6 истина ти казвам

    11 2 Отговор

    До коментар #4 от "Такива работи":

    Ми то меки хибриди за ........!!!!
  • 7 Порно

    21 9 Отговор
    То и навремето, като си купи москвича, тате ми връчи гедорето да завия здраво де що има гайки и болтове. След хиляда км - пак.

    Коментиран от #13

  • 8 българина

    25 5 Отговор
    европа вече произвежда боклуци
  • 9 Хвърчилото от село

    19 15 Отговор
    Пежо не трябваще да влиза с италианците в една фирма, особено след като купиха Опел! фиат са удавници, жалко че ще завлекат други стари и качествени марки.
  • 10 Петър Петров

    17 10 Отговор
    Така е, след като си прехвърлиха производството в Сърбия, оттам идва проблема, сърбите не стават, но предлагат услловия за инвестиции...
  • 11 Интересно

    10 1 Отговор
    Сигурно за това новите коли се проваляли на гтп. Явно качеството го няма отдавна.
  • 12 Алкс

    11 1 Отговор
    Сравнявал съм Тойота, Мерцедес и ФауВе произведени в Европа и произведени в САЩ. Тези произведени в САЩ в някой отношения са по-некомплицирани, но много по-надеждни и направени по яко. Амортисьорите на Тойота и на Мерцедес и пружините са различни на европейската и на американската. На американската са по-яки, като да седнат вътре 4 човека по 150 кг всеки и колата да не клекне и да не се люлее. Алтернатора и стратера и при тях има много видима разлика. Компресора на климатика, европейският е малък, американският е като за бус.

    Коментиран от #14

  • 13 само понкоментара ти

    17 4 Отговор

    До коментар #7 от "Порно":

    разбирам че не си имал москвич… и аз не съм ги харесвал никога но много хора около мен имаха и никоа не са имали проблем с развити гайки или билчета да не го ворим пък за технически проблем едва след 15 години започнаха да се появяват такива! но нали трябва да заблудиш младите че руското е калпаво сега това е модерно за вас многополовите
  • 14 това с

    10 0 Отговор

    До коментар #12 от "Алкс":

    амортисьорите и пружините е ясно в америка 80% от населението е всинско натъпкано с гмо…
  • 15 Фиат

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Бобо":

    Има интересни модели и други, пълен провал. Имах Типо, нов и го продадох след 6 месеца. Сега имам 2 Панди 1984 и 1991, 4х4 и ги карам. Забавно е. Неубиваеми.
  • 16 Стелантис е не Само Фиат

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бобо":

    Стелантис е не само Фиат и Американските и Марки а и Пежо Ситроен Опел DS И други като Ланчия Алфа Ромео но Шефа е Карлос Тавареш Който беше Шеф на Пет
    Жо
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.