9 Август, 2024 13:09 2 703 4

Китайската BYD разшири присъствието си в Европа

  • byd-
  • европа-
  • полша
Китайската BYD разшири присъствието си в Европа - 1

Китайският автомобилен гигант BYD затвърди позициите си на европейския пазар с отварянето на първото представителство в Полша. Разположен в столицата на страната, Варшава, новият шоурум бележи важен крайъгълен камък в стратегията на BYD за разширяване на присъствието си на континента.

Шоурумът, който отвори врати на 6 август, е съвместен проект на BYD и Cichy-Zasada, най-голямата група дилъри на автомобили в Полша. През май китайският производител на електрически автомобили обяви постепенно навлизане на полския пазар с моделите Seal, Dolphin и Seal U, известни в Китай като Song Plus EV.

В момента и трите модела вече са представени на уебсайта на BYD Полша. Компанията има амбициозни планове за по-нататъшно укрепване на позицията си в Полша, с планирани допълнителни представителства в големи градове като Познан, Вроцлав, Краков и Шчечин.

Навлизането на BYD на полския пазар е част от по-широка европейска стратегия за разширяване. Към днешна дата BYD предлага общо седем модела в повече от 20 европейски страни, позиционирайки се като ключов играч на европейския автомобилен пазар.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ХНзсхтзсхпзс

    3 2 Отговор
    Много ключов играч е БУД на европейския пазар. Продават направо стотици автомобили годишно в тези 20 страни. Такова присъствие има и всеки друг от безбройните китайски производители. Като Йети и чудовището от Лох Нес са - всички са чували за тях, но малцина са ги виждали.

    То да правиш и продаваш автомобили не е точно като да правиш и продаваш телевизори, хладилници и телефони. Изискванията са леееекинко завишени и не става съвсем на принципа "бълвай и хвърляй".
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Скъпото излиза евтино

    3 1 Отговор
    Вярно е че има балъци които ще си хвърлят парите на вятъра но пък не вярвам да са толкова много че китайските боклуци да имат някакъв успех в Европа.
  • 4 ИТАЛИ

    1 1 Отговор
    Ако не са много продавани защо им налагат мита