Volkswagen представи заместник на Tiguan Allspace. Сега вместо удълженият Tiguan германците ще продават второто поколение на модела Tayron, който получава богато оборудване и набор от седем силови тракта - от конвенционални двигатели с вътрешно горене до меки и плъгин хибридни системи. Цената в Германия започва от 45 500 евро.
Кросоувърът Volkswagen Tayron от второ поколение заменя удължения Tiguan Allspace и се превръща от чисто китайски модел в глобален. Версията за Европа получава салон с пет или седем места, плюс богат набор от стандартно оборудване, което включва девет въздушни възглавници, тризонов климатроник, амбиентно вътрешно осветление с 10 цвята, дигитален инструментален панел, LED фарове, светещи лога отпред и отзад и сенници на задните врати.
Списъкът с опции е не по-малко обширен. Има адаптивни двуклапанни амортисьори DCC Pro, панорамен покрив, гласов асистент IDA с поддръжка на ChatGPT, полуавтопилот Travel Assist, аудиосистема Harman-Kardon и много други. В началото Tayron ще се предлага с избор от четири мощности, а след това ще последват и останалите агрегати. Гамата ще включва две хибридни системи eHybrid (204 и 272 к.с.), eTSI 1.5 (150 к.с.), две дизелови (150 и 194 к.с.) и две бензинови четирицилиндрови (204 и 265 к.с.) с обем от два литра.
Както бензиновите двигатели, така и „старшият“ дизелов двигател могат да се комбинират с 4Motion задвижване на всички колела, а останалите идват само с предно задвижване. Скоростната кутия на всички Tayron-и е седемстепенен DSG робот. Поръчки за новия продукт вече се приемат. Базовият Tayron Life с eTSI 1.5 мотор в Германия е на цена от 45 475 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мммя
09:31 10.10.2024
2 Факт
Коментиран от #3
09:53 10.10.2024
3 Мнение
До коментар #2 от "Факт":
Някаква обосновка???Или квото кажат от бнт, бтв и нова го приемаме за чиста монета?!
От всички ДВГ дизеловият е най-успешният!
Най-ефективен, най-екологичен, най-издръжлив и прочие!!!
Не случайно като въведоха некви по строги изисквания за СО2 към бензините, масово взеха да отпадат при гтп!
Коментиран от #5, #7
10:03 10.10.2024
4 Ххзсхзс
Коментиран от #9
10:05 10.10.2024
5 Сухия
До коментар #3 от "Мнение":
Дизела бил най-еко хах? Бензинов двигател на газ не е ли по-екологично?Коментиран от #6
10:36 10.10.2024
6 Сър Мастър Бейтс
До коментар #5 от "Сухия":
Проблемът е, че бензинките с директно впръскване не стават на газ. Иначе безспорно, който кара поне малко извънградско, е по-добре с дизел.Коментиран от #13
10:42 10.10.2024
7 Факт
До коментар #3 от "Мнение":
Какво ще рече най ефективен няма такова нещо.Коментиран от #12
11:02 10.10.2024
8 До Първи
11:43 10.10.2024
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 1984
Добрата новина е, че подмазването пред новите идоли няма да спаси ФВ от фалит.
12:03 10.10.2024
11 Дфен
15:07 10.10.2024
12 Мнение
До коментар #7 от "Факт":
Ще рече тва същото!Най-ефективен от съвременните ДВГ!
Ако нямате представа какво значи този термин, поинтересувайте се!
Не е трудно!
15:16 10.10.2024
13 Стават на газ
До коментар #6 от "Сър Мастър Бейтс":
Напротив, директно впръскване става на газ.Просто има и съвсем лека консумация едновременно и на бензин. При мен е 500 грама бензин на 100 км, което е абсолютно нищожно....
2009, TFSI, VW Tiguan с газова уредба на Принс. БРЦ също имат решения....
21:05 26.10.2024