10 Октомври, 2024 09:15 3 052 13

Вместо Tiguan Allspace: кросоувърът Volkswagen Tayron идва в Европа

  • volkswagen-
  • tayron

Моделът ще се предлага с избор от седем силови тракта, включващи, както хибриди, така и бензинови и дизелови версии

Вместо Tiguan Allspace: кросоувърът Volkswagen Tayron идва в Европа - 1

Volkswagen представи заместник на Tiguan Allspace. Сега вместо удълженият Tiguan германците ще продават второто поколение на модела Tayron, който получава богато оборудване и набор от седем силови тракта - от конвенционални двигатели с вътрешно горене до меки и плъгин хибридни системи. Цената в Германия започва от 45 500 евро.

Вместо Tiguan Allspace: кросоувърът Volkswagen Tayron идва в Европа

Кросоувърът Volkswagen Tayron от второ поколение заменя удължения Tiguan Allspace и се превръща от чисто китайски модел в глобален. Версията за Европа получава салон с пет или седем места, плюс богат набор от стандартно оборудване, което включва девет въздушни възглавници, тризонов климатроник, амбиентно вътрешно осветление с 10 цвята, дигитален инструментален панел, LED фарове, светещи лога отпред и отзад и сенници на задните врати.

Вместо Tiguan Allspace: кросоувърът Volkswagen Tayron идва в Европа

Списъкът с опции е не по-малко обширен. Има адаптивни двуклапанни амортисьори DCC Pro, панорамен покрив, гласов асистент IDA с поддръжка на ChatGPT, полуавтопилот Travel Assist, аудиосистема Harman-Kardon и много други. В началото Tayron ще се предлага с избор от четири мощности, а след това ще последват и останалите агрегати. Гамата ще включва две хибридни системи eHybrid (204 и 272 к.с.), eTSI 1.5 (150 к.с.), две дизелови (150 и 194 к.с.) и две бензинови четирицилиндрови (204 и 265 к.с.) с обем от два литра.

Вместо Tiguan Allspace: кросоувърът Volkswagen Tayron идва в Европа

Както бензиновите двигатели, така и „старшият“ дизелов двигател могат да се комбинират с 4Motion задвижване на всички колела, а останалите идват само с предно задвижване. Скоростната кутия на всички Tayron-и е седемстепенен DSG робот. Поръчки за новия продукт вече се приемат. Базовият Tayron Life с eTSI 1.5 мотор в Германия е на цена от 45 475 евро.

Вместо Tiguan Allspace: кросоувърът Volkswagen Tayron идва в Европа


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мммя

    6 1 Отговор
    Ех,чисто китайския модел дойде в Европа.. Какво доживяхме.
  • 2 Факт

    4 5 Отговор
    Запязват уж боклукчавият дизел. На всеки е ясно че дизела е мъртъв

    Коментиран от #3

  • 3 Мнение

    3 9 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    Някаква обосновка???
    Или квото кажат от бнт, бтв и нова го приемаме за чиста монета?!

    От всички ДВГ дизеловият е най-успешният!
    Най-ефективен, най-екологичен, най-издръжлив и прочие!!!
    Не случайно като въведоха некви по строги изисквания за СО2 към бензините, масово взеха да отпадат при гтп!

    Коментиран от #5, #7

  • 4 Ххзсхзс

    3 0 Отговор
    Чудесно име са му избрали. Следващият може да го кръстят направо Нгого или поне Джамал.

    Коментиран от #9

  • 5 Сухия

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "Мнение":

    Дизела бил най-еко хах? Бензинов двигател на газ не е ли по-екологично?

    Коментиран от #6

  • 6 Сър Мастър Бейтс

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Сухия":

    Проблемът е, че бензинките с директно впръскване не стават на газ. Иначе безспорно, който кара поне малко извънградско, е по-добре с дизел.

    Коментиран от #13

  • 7 Факт

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "Мнение":

    Какво ще рече най ефективен няма такова нещо.

    Коментиран от #12

  • 8 До Първи

    0 0 Отговор
    Модела за Европа няма нищо общо с този за китайския пазар. Той е разработен и се произвежда във Волфсбург.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 1984

    8 0 Отговор
    След моделът Tayron, очаквайте скоро и новите модели: Обонго, Мнгбопе, Угабуга, Али-Баба, Амет, Асан и т.н.
    Добрата новина е, че подмазването пред новите идоли няма да спаси ФВ от фалит.
  • 11 Дфен

    3 0 Отговор
    Почти като Бигстър им се е получил само че цената е х2
  • 12 Мнение

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    Ще рече тва същото!
    Най-ефективен от съвременните ДВГ!

    Ако нямате представа какво значи този термин, поинтересувайте се!
    Не е трудно!
  • 13 Стават на газ

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Сър Мастър Бейтс":

    Напротив, директно впръскване става на газ.

    Просто има и съвсем лека консумация едновременно и на бензин. При мен е 500 грама бензин на 100 км, което е абсолютно нищожно....

    2009, TFSI, VW Tiguan с газова уредба на Принс. БРЦ също имат решения....