Компанията Volkswagen вдига цените за моделите си с бензинови и дизелови двигатели с вътрешно горене. Новите ценови етикети ще бъдат въведени от днес, 12 септември. Както съобщава Carscoops , ръководството на компанията планира да получи повече печалба не само чрез намаляване на разходите.
Автомобилният производител увеличава цената на своите бензинови и дизелови модели в Германия с от 2.1 до 4.2%. Увеличението на цената ще засегне цялата гама с двигатели с вътрешно горене за моделна година 2025, с изключение на малкия хечбек Polo. Препоръчителните цени на дребно ще се покачат различно.
Увеличението варира от 490 евро за кросоувъра Taigo до 2 490 евро за флагмана Touareg. Най-много от поскъпването обаче ще пострада Golf, чиято цена ще нарасне с 1 150 евро. Освен това цената на допълнителното оборудване също ще се увеличи.
Няма официално обяснение от страна на Volkswagen, което да даде яснота за причината за толкова значително увеличение на цените. Очевидно е, че това решение е свързано с икономическите проблеми на компанията, които стават все по-големи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Прасе от Белене
10:49 12.09.2024
2 БгТопИдиот🇧🇬
Нищо за сметка на това новият световен автопроизводител Китай намали цените с 30 % поради евтините ресурси захранвани от Русия.
10:49 12.09.2024
3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Радо, за всичките ли ❓
Щото компанията включва ПОВЕЧЕ ОТ ДЕСЕТ МАРКИ с над 50 модела 🤔
Коментиран от #7
10:50 12.09.2024
4 Анонимен
Коментиран от #8, #10
10:54 12.09.2024
5 Чайна курпорейшън
Фолксваген са само малка част от резила по нанадолното
11:26 12.09.2024
6 Пред-фалитно значи
11:28 12.09.2024
7 Гост
До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Вдигат цените на автомобилите с ДВГ, защото се продават.Цените на електрокарите не вдигат, защото не се продават.Коментиран от #13, #14
11:47 12.09.2024
8 Да дойдат
До коментар #4 от "Анонимен":
да я карат в България, да ги видим колко ще изкарат. То на хубав път всичко кара по много.12:12 12.09.2024
9 Опорка
12:27 12.09.2024
10 сенко
До коментар #4 от "Анонимен":
Браво напълно те подкрепям . Защото за да разберат това трябва да се купили второ ръка Немска кола ( наивно вярвах на Немската надеждност и купих 2 като при първата си помислих само при мен въпреки го вземах след преглед в сервиза ). След годинı купих нова като измина 96.000 км започнаха безкрайните проблеми висене по сервизите , губене на време , пари и нерви .Коментиран от #11
12:40 12.09.2024
11 Астор
До коментар #10 от "сенко":
и каква е тази нова немска на 96 000 км, която е стояла непрекъснато в сервиза!?Гаранция нещо??
4-5 вече сменявам от нови до към 200 000 км и след това продавам-с една не съм имал сериозни ядове…не съм чул и да се оплакват купувачите след мен….
В семейството имаме от нов И30 1.4 на малко под 140 000 км, използван от възрастен човек, само като личен автомобил…нищо кой знае какво като здравина (сменен синхронизатор на 3-та след изтичане на гаранцията), посредтсвена сглобка и комфорт…наченки на корозия по горните ръбове на рамките на вратите…плюс е евтината поддръжка….
13:12 12.09.2024
12 Чавдар войвода
13:28 12.09.2024
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #7 от "Гост":
Явно не си наясно, чеГолямата корпорация притежава цели единадесет автомобилни марки. Това са: Volkswagen (VW), AUDI, Ducati, Bentley, Bugatti, Porsche, SEAT (с CUPRA), Lamborghini, SKODA, Scania и MAN. 🤔‼️🤔‼️
15:07 12.09.2024
15 Баш майстора
15:37 12.09.2024
16 Изатова
08:43 14.09.2024