16 Септември, 2024 10:23 3 729 13

От Volkswagen обясниха защо лишиха кросоувъра Taos от роботизираната DSG трансмисия

  • dsg-
  • роботизирана трансмисия-
  • volkswagen

Обновеният SUV има 8-степенна автоматична трансмисия във всички версии

От Volkswagen обясниха защо лишиха кросоувъра Taos от роботизираната DSG трансмисия - 1

Volkswagen обясни защо лиши кросоувъра Taos от „робота“ DSG. Говорител на германската марка призна, че има известно колебание в преселективната трансмисия и американските купувачи [които не ценят производителността] не харесват функцията. Специалист на Volkswagen подчерта, че някои шофьори от Съединените щати смятат работеща роботизирана трансмисия за повредена поради липсата на реакция. Следователно DSG трябваше да бъде изоставен напълно.

Volkswagen рекламира 7-степенния автоматичен Taos като кросоувър с бързо, гладко и ефективно превключване. Купувачите обаче не намират DSG за такъв. И немската марка трябваше да се вслуша и да даде на собствениците същото изживяване, с което са свикнали в конвенционалните SUV автомобили. Специално за САЩ във всички нива на оборудване е монтирана 8-степенна автоматична скоростна кутия с преобразувател на въртящия момент.

Volkswagen промотира своите селективни „роботи“ от началото на този век, но те винаги са имали проблеми и се оказа невъзможно да се отървем от "шутовете" при потегляне в задръствания. Това е една от причините в САЩ скоростна кутия DSG да се предлага само на наточените Golf GTI и Golf R - всички останали Volkswagen-и са оборудвани с класически автоматични трансмисии! Отвъд океана все още не са свикнали с характеристиките на „роботите“, въпреки че на основния пазар в Китай почти всички Volkswagen-и се предлагат с DSG.

Любопитно е, че преходът на Volkswagen Taos към 8-степенна автоматична трансмисия съвпадна с колективен иск на американците срещу BMW X1: баварският кросоувър е критикуван именно заради мудността и грубостта на „робота“. Въпреки това, BMW едва ли ще може да промени скоростната кутия: всички компактни модели, напротив, са лишени от класически автоматични трансмисии като част от унификацията.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    21 1 Отговор
    Отдавна ФолкСвагина нито е НАРОДНА, нито е ЗДРАВА кола 😒

    Коментиран от #4

  • 2 карате кид оригинала

    9 2 Отговор
    Нормално, никой не иска да сменя два съединителя на дсг. Айсин и ЗФ са изборът.
  • 3 Име

    15 1 Отговор
    DSG е една доста проблемна кутия.
  • 4 А така !

    12 1 Отговор

    До коментар #1 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Дори може да се каже , че вече не е и Фолксваген !
  • 5 тойота

    7 6 Отговор
    Вече не мога да разбера коя марка е в концерн с други марки . Манджа ! Единствения призводител който е адекватен и е самостоятелен е Тойота . Не напразно всяка година е на първо място по продажби .Без да гледам класацията веднага мога да кажа .Пъво място Корола , второ Рав 4 . Немски обединени кошници .
  • 6 веселин

    6 0 Отговор
    На моя познат скоростната кутия DSG на 91.300 км се повреди , отказа . Само на първа можеше да се движи не превключваше останалите скорости. (винаги е ходил в сервиз на VW) Смениха му целият електронен блок (електронната платка ) и отново го програмирали и му струваше около 2.300 Евро .

    Коментиран от #8

  • 7 089954

    8 2 Отговор
    Набутаха си марката във всички държави за полицейски коли и пак не им излизат сметките . Познайте какво става ако са на свободния пазар .
  • 8 Достоверен коментатор

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "веселин":

    Не 2300 евро, а 3500 евро му взеха. Аз бях с него и му казаха че на 90 000к гаранцията на колата отпада ако не я изчистил с прахосмукачка
  • 9 Славчо

    7 0 Отговор
    Статията е за разликата е между автоматична и роботизирана скоростна кутия. DSG( двойния съединител) е друга бира, той може да се използва и при двете кутии.
    Истината е, че за да е по- евтино, почти навсякъде се слагат роботизирана скоростни кутии, което е обикновена кутия с избирач( робот) на скоростите. От там поведението е съвсем различно и мрънка нето на янките е обяснимо.
  • 10 Анонимен

    4 1 Отговор
    Моята е последното поколение DSG, няма ритане, няма нищо. На режим S превключва малко грубо между 1ва и 2ра. Останалите са ОК.
  • 11 Васил

    3 0 Отговор
    Смяната на съединителите в тази кутия струва скромните 4-5 минимум направо си е без пари.
  • 12 такива работи

    7 0 Отговор
    Куриозното е че ФВ използват хидротрансформаторни автоматици на Тойота за САЩ. Е не точно Тойота, но Айсин. То пък Айсин е собственост на Тойота, значи са си баш Тойота. Такива работи.
  • 13 фен на опел

    0 0 Отговор
    аз карам артеон 2022 год. и единствената ми забележка към тази кола е точно кутията и то само при потегляне, след това е супер.