Китайските производители на автомобили ускоряват плановете си за глобална експанзия, като значително се преориентират към цялостно производство в чужбина. Този стратегически ход се обуславя от комбинация от фактори, включително нарастващи вносни мита, нарастващо търсене в развиващите се пазари и насищане на вътрешния китайски пазар.
Традиционно китайските производители на автомобили разчитат на износа и сглобяването на автомобили, за да навлязат на чужди пазари. Нарастващите търговски бариери и геополитическото напрежение обаче ги накараха да създадат производствени мощности за цялостно производство в ключови региони. Този подход им позволява да заобиколят митата, да намалят разходите и да локализират дейността си, за да отговорят по-добре на местните предпочитания.
Компании като BYD, Chery, Changan, GAC и SAIC са в челните редици на тази експанзия, инвестирайки милиарди долари в нови фабрики и разширявайки съществуващите съоръжения в страни като Тайланд, Индонезия, Бразилия, Унгария и Полша. С установяването на местно производствено присъствие тези производители на автомобили могат да се възползват от растящите пазари и да подобрят имиджа на своята марка.
Макар че сглобяването в Китай и износа ще продължи да играе роля на някои пазари, производството в Европа предлага по-голям контрол върху целия производствен процес, което води до по-високо качество на автомобилите и потенциално по-ниски разходи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Берия
13:07 27.10.2024
3 В Китай в момента
Построяват, притежават и те оставят да им изплащаш непосилни заеми. Така фалира Пакистан и всичките му електростанции сега са собственост на Китай. Чрез Пакистан Китай прилага натиск върху Индия. Така стана и с Черна Гора и магистралата която Китай им построи до никъде и която струва 60% от БВП-то им и сега глупаците ще я изплащат поне 3 поколения. Такива са и всички цехове и заводи на Китай в Африка. Където негърките бачкат по 12 часа с една почивка от 5 минути за пикане и китайката ходи между редовете и ги налага с пръчка да работят по-бързо.
Още няма държава на света която да е приела Китайска инвестиция и въобще нещо да им се е върнало. Питай и руснаците сега. И те се надяваха безкрайно на Китайските инвеститори но се оказа, че Китай им завладя пазара, продава им съ
Коментиран от #4, #9, #12
13:20 27.10.2024
4 Още няма държава
До коментар #3 от "В Китай в момента":
на света която да е приела Китайска инвестиция и въобще нещо да им се е върнало. Питай и руснаците сега. И те се надяваха безкрайно на Китайските инвеститори но се оказа, че Китай им завладя пазара, продава им същите боклуци каквито продава и в България но на тройна цена и до сега не са инвестирали един единствен долар в Раша. Китай не е нито Америка, нито Европа. Няма да видиш да отворят кол център и да плащат на Българската рая по 4, 5 хиляди Евро заплати. Нито ще отворят сервиз на Луфтханза и ще обучават наши техници които да взимат лицензи които да важат в цял свят. Такива неща Китай не прави. Затова колкото по-далече седи от България и нашите продажни политици, толкова по-добре.Коментиран от #15, #16
13:21 27.10.2024
5 Китаеца
13:36 27.10.2024
6 Госあ
13:43 27.10.2024
7 не тр и и про сти туи ращ западен пе де
Коментиран от #8
13:44 27.10.2024
8 така и трябва
До коментар #7 от "не тр и и про сти туи ращ западен пе де":
Крепостните нямят работа в свободния пазар.Китай ще ги излекува.13:52 27.10.2024
9 Ден днешен
До коментар #3 от "В Китай в момента":
Китай не беше ли най -големия кредитор на САЩ ? Къде е кризата?Днес не е важно да имаш долари, а хора, технологии, пазари и единство в решенията.
13:55 27.10.2024
10 пътник
14:04 27.10.2024
11 На части
14:14 27.10.2024
12 Допълнение
До коментар #3 от "В Китай в момента":
Най - потърпевшата страна от китайските инвестиции е Шри Ланка !14:17 27.10.2024
13 Васил
14:24 27.10.2024
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Госあ
До коментар #4 от "Още няма държава":
аз познавам български пилоти покрай един приятел, които ходеха да летят в Китай да изкарват кинти. И се натискаха яко за там. Обаче качеството на наште падна и на рейтинга им се срина и китайците затвориха вратата. иначе, глупости няма да коментирам. Всеки може да провери, като се порови (щото такава информация е трудна), колко квалифицирани работни места са открили Китай в Сърбия например. Не за телефонистки, бате, ако схващаш И между другото, и лекарите ни вече не вземат заради качеството на образование.14:41 27.10.2024
17 Да, ама
Те да си разправят, че гроздето било кисело.
15:11 27.10.2024