27 Октомври, 2024 13:00 1 442 17

Китайските производители откриха как да се справят с наложените мита от ЕС

  • китай-
  • електромобили-
  • chery-
  • byd-
Китайските производители откриха как да се справят с наложените мита от ЕС - 1

Китайските производители на автомобили ускоряват плановете си за глобална експанзия, като значително се преориентират към цялостно производство в чужбина. Този стратегически ход се обуславя от комбинация от фактори, включително нарастващи вносни мита, нарастващо търсене в развиващите се пазари и насищане на вътрешния китайски пазар.

Традиционно китайските производители на автомобили разчитат на износа и сглобяването на автомобили, за да навлязат на чужди пазари. Нарастващите търговски бариери и геополитическото напрежение обаче ги накараха да създадат производствени мощности за цялостно производство в ключови региони. Този подход им позволява да заобиколят митата, да намалят разходите и да локализират дейността си, за да отговорят по-добре на местните предпочитания.

Компании като BYD, Chery, Changan, GAC и SAIC са в челните редици на тази експанзия, инвестирайки милиарди долари в нови фабрики и разширявайки съществуващите съоръжения в страни като Тайланд, Индонезия, Бразилия, Унгария и Полша. С установяването на местно производствено присъствие тези производители на автомобили могат да се възползват от растящите пазари и да подобрят имиджа на своята марка.

Макар че сглобяването в Китай и износа ще продължи да играе роля на някои пазари, производството в Европа предлага по-голям контрол върху целия производствен процес, което води до по-високо качество на автомобилите и потенциално по-ниски разходи.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Берия

    6 3 Отговор
    Относно китайското качество.

  • 3 В Китай в момента

    9 9 Отговор
    бушува страшна инвестиционна криза. Техния имотен балон се спука и отнесе трилиони долари с него. Банките им са затънали до шия в лоши заеми. Ако имаха толкова богати инвеститори, другаря Си нямаше да идва в Сан Франциско и да се кръсти с две ръце, че е най-големия капиталист и ще защитава Американските инвестиции в Китай с гърдите си. Никой не му повярва и се върна с празни ръце. Китай прави само и единствено стратегически инвестиции одобрени, финансирани и ръководени от държавата. Това е техния неоколониализъм. Подкупват корумпирани местни велможи. Подписват договор за милиарди за голям проект. После идват, построяват си бараки, докарват си китайски работници. Дори и храната си карат.
    Построяват, притежават и те оставят да им изплащаш непосилни заеми. Така фалира Пакистан и всичките му електростанции сега са собственост на Китай. Чрез Пакистан Китай прилага натиск върху Индия. Така стана и с Черна Гора и магистралата която Китай им построи до никъде и която струва 60% от БВП-то им и сега глупаците ще я изплащат поне 3 поколения. Такива са и всички цехове и заводи на Китай в Африка. Където негърките бачкат по 12 часа с една почивка от 5 минути за пикане и китайката ходи между редовете и ги налага с пръчка да работят по-бързо.
    Още няма държава на света която да е приела Китайска инвестиция и въобще нещо да им се е върнало. Питай и руснаците сега. И те се надяваха безкрайно на Китайските инвеститори но се оказа, че Китай им завладя пазара, продава им съ

    Коментиран от #4, #9, #12

  • 4 Още няма държава

    11 5 Отговор

    До коментар #3 от "В Китай в момента":

    на света която да е приела Китайска инвестиция и въобще нещо да им се е върнало. Питай и руснаците сега. И те се надяваха безкрайно на Китайските инвеститори но се оказа, че Китай им завладя пазара, продава им същите боклуци каквито продава и в България но на тройна цена и до сега не са инвестирали един единствен долар в Раша. Китай не е нито Америка, нито Европа. Няма да видиш да отворят кол център и да плащат на Българската рая по 4, 5 хиляди Евро заплати. Нито ще отворят сервиз на Луфтханза и ще обучават наши техници които да взимат лицензи които да важат в цял свят. Такива неща Китай не прави. Затова колкото по-далече седи от България и нашите продажни политици, толкова по-добре.

    Коментиран от #15, #16

  • 5 Китаеца

    2 2 Отговор
    На картинката EXEED RX 20224, много як автомобил.
  • 6 Госあ

    5 4 Отговор
    наште розови понита обаче, много нагли и опасни, ше ни разтегат лакърдии за евроатлантизъм и Китай пак ще ни си тръгнат ако изобщо дойдат повече. Както с железницата, АЕЦ Белене, електробусите.
  • 7 не тр и и про сти туи ращ западен пе де

    4 4 Отговор
    какво стана със свободния пазар, който ротшилдовите "демократри" прокламираха ден и нощ? Ахахах

    Коментиран от #8

  • 8 така и трябва

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "не тр и и про сти туи ращ западен пе де":

    Крепостните нямят работа в свободния пазар.Китай ще ги излекува.
  • 9 Ден днешен

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "В Китай в момента":

    Китай не беше ли най -големия кредитор на САЩ ? Къде е кризата?
    Днес не е важно да имаш долари, а хора, технологии, пазари и единство в решенията.
  • 10 пътник

    0 1 Отговор
    Агресивни военнолюбци се обединяват за продължаване на война.В случая Китай се прави,че гледа отстрани "ни лук ял,ни лук мирисал".Най-изгодната позиция на спекуланта .
  • 11 На части

    3 0 Отговор
    И сглобяване у гаража. И контрабандичка от Велика и умна Сърбия ще правим. Или от Грузия
  • 12 Допълнение

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "В Китай в момента":

    Най - потърпевшата страна от китайските инвестиции е Шри Ланка !
  • 13 Васил

    5 0 Отговор
    За какво ми е Китайска бракма като за нея Китайците не предвиждат резервни части като се развали ти предлагат нов модел даже за 30 годишният Голф има части!
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Госあ

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Още няма държава":

    аз познавам български пилоти покрай един приятел, които ходеха да летят в Китай да изкарват кинти. И се натискаха яко за там. Обаче качеството на наште падна и на рейтинга им се срина и китайците затвориха вратата. иначе, глупости няма да коментирам. Всеки може да провери, като се порови (щото такава информация е трудна), колко квалифицирани работни места са открили Китай в Сърбия например. Не за телефонистки, бате, ако схващаш И между другото, и лекарите ни вече не вземат заради качеството на образование.
  • 17 Да, ама

    0 0 Отговор
    мачкат с производство.
    Те да си разправят, че гроздето било кисело.