Mercedes-Benz работи над нова технология за спирачните системи за електрически превозни средства. Чрез интегриране на спирачките в електрическото задвижване компанията цели да предефинира бъдещето на автомобилните технологии.
Традиционната спирачна система с нейните външни спирачни апарати и дискове се заменя с по-ефективно и не изискващо поддръжка решение. Вградената в задвижването спирачна система, както е наречена, е проектирана да издържи целия жизнен цикъл на автомобила, като премахва необходимостта от смяна на спирачните накладки и дискове. Тази иновативна конструкция също така подобрява баланса на теглото, като подобрява управлението и качеството на возене на автомобила.
Едно от най-значимите предимства на тази система е способността ѝ да намалява значително емисиите на спирачен прах, които могат да окажат отрицателно въздействие върху качеството на въздуха. Като задържа спирачния прах в задвижващия агрегат, Mercedes допринася за по-чисто и устойчиво бъдеще.
Освен това спирачната система в задвижването предлага подобрена аеродинамична ефективност. С премахването на традиционните спирачни компоненти от колелата, дизайнерите имат по-голяма свобода да създават аеродинамично оптимизирани дизайни на колелата. Това може да доведе до намаляване на съпротивлението и повишаване на енергийната ефективност.
Въпреки че тази технология все още е в процес на разработване, тя представлява значителна стъпка напред в автомобилните иновации. Тя демонстрира ангажимента на Mercedes-Benz да разширява границите на технологиите за електрически превозни средства и да създава по-устойчиво бъдеще за транспорта.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Зв. Лалов
Въпросът е кога и колко се използват и с какво са заменени, преди да се наложи да се прибегне до тях.
17:37 25.11.2024
2 Азззззззз
Коментиран от #4
17:40 25.11.2024
3 Немски "иновации" хаха
Коментиран от #7, #9
17:48 25.11.2024
4 бай Даньо
До коментар #2 от "Азззззззз":
Обратно е живота нанакладките е колкото на автомобила. За мерцедес може и да и прав не е голям живота. На електрическите коли не им трябват механички спирачки , според мен са там само по исторически причини никой администратор няма да си сложи таралеж в гащите и да пусне на пазара "кола без спирачки" както би казал нашия .... на моята тесла мисля има опция механичните спирачки да се позват само в екстермна ситуация, за нормално каране само с електродвигателя да спира.17:52 25.11.2024
5 ТаУмВзе
17:53 25.11.2024
6 БгТопИдиот🇧🇬
17:56 25.11.2024
7 Зв. Лалов
До коментар #3 от "Немски "иновации" хаха":
Сексуално загрижен? Значи сте млад. Нормално е. Не възразявам.Не Ви упреквам, само предлагам да махнете едно "Р" от рекуперация.
Иначе сте прав.
17:58 25.11.2024
8 братвурст
18:01 25.11.2024
9 САП
До коментар #3 от "Немски "иновации" хаха":
Кой ти каза, че Тесла нямат спирачки въпреки рекооперацията?Рекооперацията не решава всички моменти при спирането.
Но спирачки поставени между деференцила и двигателя или в него, са нещо много кофти, ако спираш с тях, Като спирачка за паркиране стават, но не и да спреш в движение.
Кой може да гантира, че електрониката никога няма фа се скапе, а и стова дистанционно базикабе ба компа на колата.
На който му се е налагало да спира с УАЗ с помоща на ръчна знае за какво става въпрос. Задницата заради дефиринциала почва да играе казаджок.
18:06 25.11.2024
10 асдасд
т.е. - 5 години.
18:16 25.11.2024
11 Оху
18:30 25.11.2024
12 БАБА МЕЦА
18:31 25.11.2024
13 урсулчо
18:45 25.11.2024
14 САП
Коментиран от #16
19:04 25.11.2024
15 Фарфуй
19:10 25.11.2024
16 Анонимен
До коментар #14 от "САП":
Защото си написал някоя истина, която не трябва да знаят другите. И моите така си ги трият.19:13 25.11.2024