Last news in Fakti

12 Февруари, 2014 16:50 4 647 0

Как се създава печеливш онлайн магазин?

  • онлайн магазин-
  • създаване-
  • съвети

Интернет е погълнал почти всеки аспект от живота ни, а заедно с това все повече остава в историята и традиционният маркетинг. Днес можете да управлявате целият си бизнес и да го направите печеливш във всяка точка на света, именно благодарение на интернет маркетинг похватите.

Тези стратегии са особено полезни при стартирането на онлайн магазин. Правилното им използване може да ви гарантира високи продажби, а от там и печалби. Разбира се, вие трябва да развиете своя онлайн магазин и да разработите специален маркетингов план, включващ три етапа. С всяка направена от вас стъпка, вие развивате потенциала на магазина, за да достигнете до максимума, след който вие ще привличате все повече и повече нови клиенти. Разбира се, етапите са взаимно свързани и това налага да обърнете внимание на всеки един от тях по подобаващ начин, за да можете да разчитате, че вашият онлайн магазин наистина ще бъде рентабилна инвестиция.

Ето и съветите за развиване на онлайн магазин от уеб дизайн студио Web Fusion:

Разработване на продукта

Това е първият етап от разработването на маркетинговата стратегия. Ако искате да имате много голям успех с вашия онлайн магазин, то трябва да разработите продуктите, които ще се предлагат в него. Първото нещо, което е нужно да направите е да си „напишете домашното“. Изследвайте тенденциите и нуждите на пазара, за да разберете какво искат клиентите. Ако предлаганата стока във вашият онлайн магазин не може да удовлетвори изискванията на потребителите или няма шанс да обогати пазара, тогава шансовете за успех намаляват.

Трябва да осъзнаете още нещо... Вашите продукти не само трябва да подсигурят нуждите на пазара, но те трябва да са или уникални или по-добри от предлаганите до момента в нишите, към които сте се насочили. Уникалността на продукта ще ви гарантира по-слаба конкуренция и това на практика ви отваря възможност за по-голям интерес от страна на клиентите и повече посещения именно на вашия онлайн магазин.

Със задълбоченото проучване трябва да определите вашите целеви сегменти. Самите продукти трябва да бъдат съобразени с географската област, тъй като интернет продажбите силно зависят от културата на самите потенциални клиенти.

Най-добрият продукт е този, който вие самите можете да развиете, използвайки собствената си креативност. Така ще избягате от еднаквостта с останалите продукти на пазара, което от своя страна ще доведе до това, че конкуренцията ще бъде след вас и ще трябва да се съобразява с вашите успехи, а не вие с нейните.

Разработване на специален уеб дизайн на вашия онлайн магазин, който да помогне на представянето на продуктите

След като разработите подходящите продукти за вашия онлайн магазин, следващата стъпка е и самото развиване на сайта. Той трябва да бъда така направен, че да насърчи допълнително продуктите. Целта на всеки един онлайн магазин е една – единствена – стимулиране на посетителя да се превърне от потенциален в реален клиент.

Думите често могат да бъдат определени като най-мощният маркетингов инструмент. Ето защо, „силните“ описания на продуктите във вашия онлайн магазин са повече от задължителни. Никога не копирайте описания от други сайтове, а също така се съобразявайте и с официалния език, който говорят клиентите, към които насочвате продуктите си. Много често ставаме свидетели, в някой онлайн магазини да се предлагат вносни стоки, при които описанието е буквално копирано и е на чужд за потребителите език. Въпреки, че със сигурност много от потенциалните клиенти може би могат да си преведат нещата, ще има и такива, които няма да могат, което ще намали интереса им или дори той напълно ще изчезне. Постарайте се да направите и качествени снимки на продуктите, защото е доказано, че онлайн магазин без визуално представяне на всеки продукт губи до 30% от потенциалните клиенти. Комбинацията от снимки и качествено описание може силно да мотивира посетителите на сайта за покупка.

Всяко едно изречение в уеб сайта трябва да бъде насочено към потребителите, стимулирайки към покупка. Ето защо е добре да се изтъкнат важните предимства на всеки един продукт, за да се убеди потенциалния клиент, че именно това е единственото решение на неговите нужди и точното решение на проблемите му. Текстът трябва да е въздействащ, именно в това се крие ключът към успешната продажба.

Добрият онлайн магазин е лесен за оптимизиране за търсачките, с което той ще се изкачи в класацията им и ще бъде видим за по-голям брой потребители. Ето защо е добре да изберете и опцията за SEO оптимизация към пакета за изработката на вашия онлайн магазин.

Разработване на по-агресивна маркетингова стратегия

Това е третият етап от развитието стратегическото развитие на сайта. Планирането може да бъде краткосрочно и дългосрочно:

а) Краткосрочна маркетингова стратегия – това са идеите и триковете, които могат да донесат временно, но бързо увеличение на трафика. Такива са популяризирането на вашия онлайн магазин с банери, публикуване в сайтове за обяви и т.н.

б) Дългосрочна маркетингова стратегия – нейната задача е да се намерят начините за стабилното позициониране на вашият сайт в целевия сегмент. Тук не може да се говори за бързи резултати, целта е по-скоро положителен резултат за дълго време. Един добър вариант за такава дългосрочна маркетинг стратегия е организирането на различни игри с награди, като за участието се изисква регистрация на електронна поща. Така ще разполагате с пощите на вашите потенциални клиенти и ще можете да им пращате в последствие вашите промоции и нови продукти.

С балансирането между краткосрочната и дългосрочната стратегия, вие можете да си гарантирате постоянен поток от посетители на вашия онлайн магазин, които е много вероятно да се превърнат и във ваши клиенти.

И така, вече знаете стъпките – създаване на онлайн магазин, разработване на продуктите, популяризиране и успешни продажби.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА