ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
700-800 45 годишни хвърчила,пък ще повдигнем тока до 2лв,водата до 20лв, бензина ще е добре на 5-6 лева!!!
Аааа,и без пенсии повече!!!И задължително- поне 364 дни в годината безплатен извънреден труд!!!
Е не може да бъде....все се нядавах, че няма да се случи тази безумна покупка...и парте на българския народ няма да отидат за 40 годишна купчина желязо!!! Това е нелепо
.....всички кражби и дране на народа го разбирам, но тжва предателство показно изсомандвано от американците е вповече!!!
замислете и още нещо цялата ни техника е Руско производство : радари ,радиостанции ,дори АПА или КЗ (камион запуски ) е руско с каква техника ще се поддържа тая кофа че да литне ,после колко циганина трябва да наемат да чистят пистата преди излитане и кацане че тая прахосмукачка да не се повреди.
Всичко е ок, само не мога да разбера защо всички използват тъпата дума ''да придобием'', а не да закупим?? Да придобием означава да ги отнемем от САЩ с военни действия и да ги конфискуваме, другото значение на думата е да ни ги подарят като облага ''за нещо си'', което сме дали на САЩ, нито едното е ВЪЗМОЖНО, нито другото. Тъпите военни използват тази дума и тъпите ни политици И МИНИСТРИ я повтарят всеки ден, а също и неграмотните ни журналисти.
за 30 години тук няма нито една руска банка, съвет, фонд или нпо,т.е. Русия ни оставиха изцяло на сащ и турция, резултата е същия като 1444, предстои трагедия, към която ни водят ежедневни не малки такива...
Час полет на МиГ-29 струва под $4000, и пак летят от дъжд на вятър поради липса на пари. Час полет на ефката обаче струва...$12000! Което означава, че ще са само едни скъпоструващи паметници. Но явно тези куфендери от атлантическия съвет не могат да сметнат колко е 2+2 - важното е само да славим мириканското. Дебили, и то вредни.
Аз пък нямам нищо против. Но защо само 16, а не 160 да речем? Стига обаче тия тикви от Атлантическия съвет да ги платят от джоба си, както и поддръжката им. А Цвък и Суджук паша да плащат керосина, като са им толкова навити!
ПИТАХ СЕ КОИ СА ТИЯ УМНИЦИ от Атлантическият съвет на България
КАТО ВИДЯХ ЧЛЕНОВЕТЕ, КОМЕНТАРА МИ Е ИЗЛИШЕН...
СПИСЪК НА ЧЛЕНОВЕТЕ
/по азбучен ред/
Доц. д-р Александър Йорданов – Председател на 36-о Народно събрание /1992-1994/, политик, посланик, писател, издател, литературовед в БАН.
Ангел Найденов – магистър богослов, IT – специалист.
Андрей Анастасов – журналист, политолог.
Проф. д-р Антоний Гълъбов – социолог, преподавател в Нов български университет, публицист.
Асен Генов – журналист, блогър, общественик.
Д-р Атанас Славов – преподавател по право в Софийски университет, юридически експерт, общественик.
Бетина Жотева – журналист, медиен експерт.
Бойко Станкушев – медиен експерт, телевизионен журналист, продуцент.
Валентин Чиков – бизнес предприемач, общественик
Валерия Кардашевска – комуникационен експерт, общественик.
Кап. I ранг о.р. Васил Данов – военен публицист, медиен експерт, общественик.
Васко Начев – геолог, енергиен експерт нефт и газ –добив, пренос, търговия.
Доц. д-р Велизар Шаламанов – министър на отбраната на Република България /2014/, военен експерт в Българска академия на науките.
Проф. д-р Велислав Минеков – скулптор, преподавател в български и чуждестранни академии по изкуствата, общественик
Виолета Димитрова – икономист, общественик.
Полк. о.р. Владимир Миленски – специалист по отбранителна политика, национална сигурност, демократични отбранителни институции.
Георги Георгиев – юрист, блогър, общественик.
Д-р
Щом като Румъния от 10 ефки може да си позволи да летят само два, то на нас и един ф16 ни е предостатъчен. Не разбирам защо трябва да плащаме още седем самолета, които явно никога няма да бъдат вдигнати във въздуха поради липсата на пари????
ПИТАХ СЕ КОИ СА ТИЯ УМНИЦИ от Атлантическият съвет на България,
НПО от 2017 година, КОМЕНТАРА МИ Е ИЗЛИШЕН...
МИСИЯ
Атлантическият съвет на България е демократична общност от хора, които са обединени от вярата си във върховенството на закона, разделението на властите и правовата, демократична и суверенна държава.
Отстояването на ценностите на демокрацията, свободата и справедливото общество, е неотменна морална отговорност и дълг на всеки български гражданин. Членовете на АСБ са убедени в необходимостта от реални, непосредствени и организирани действия на гражданското общество за защита на евроатлантическия избор на страната.
Атлантическият съвет на България осъществява дейността си в обществена полза за развитие и утвърждаване на евроатлантическите ценности в българското общество.
Атлантическият съвет на България осъществява своите цели съобразно Конституцията, законите на страната и международното право, а опора е авторитета, инициативността и професионалния опит на членовете и съмишлениците му. Подкрепата на гражданите на България, както и сътрудничеството със сродни български и чуждестранни неправителствени организации са стимул за работата на АСБ.
Атлантическият съвет на България е гражданската гаранция за необратимостта на политическия избор на страната – членството в НАТО и Европейския съюз.
ПРОГРАМНИ ЦЕЛИ
Укрепване на ролята на България в НАТО и ЕС като достоен партньор и надежден съюзник.
Пресичане на политическото влияние
Съжалявам бързаш ,в грешка си и,не си ме разбрал,ПРОСТО се поинтересувах и ИЗВАДИХ КОИ СА ЧЛЕНОВЕТЕ,КАКВА ИМ Е МИСИЯТА И ЦЕЛИТЕ НА ТЕЗИ Киряк Стефчовци...ГЛУПОСТИ СА НАПИСАЛИ тия от Атлантическият съвет на България...
Всичко е ясно, вижда се ясно че България не се управлява от нашето правителство а отвън! Всичко друго е чешане на езици и подхвърляници! Има силно външно вмешателство!
Оставих ви армада от 450 бойни самолета с такъв брой машини бяхме способни да решаваме целия спектър от задачи Турция и Гърция трепереха от страх а сега продажници ще давате 2-3 милиарда за 40 годишни консерви които щеса 8 броя дето щеви пазят дупетата евреина Паси си постигна целта боклуци
И ти си в грешка,ПОНЕЖЕ СА МНОГО АТЛАНТИЦИ СИ ИМАТ И
Атлантическият клуб в България И Атлантическият съвет на България...ДВЕТЕ СА РАЗЛИЧНИ,НО И ДВЕТЕ СА Киряк Стефчовци ЗА ПАРАТА...
ЧЛЕНОВЕТЕ НА УПРАВИТЕЛНИЯ ОРГАН АБК СА:
Основател и президент:
Д-р Соломон Паси
Има комшия който е бил авиомеханик в Доброславци каза че българската военна авияция е притежавала до 1997г 370 изстребитела Миг 17,19,21,29 Су-24, 25,22 рязали са Миг29 след 1997г.!!!
Абе, ама тия мръсници ще вземат наистина да ни вкарат в смръдливата сделка с тия фантомни фърчила!!! Леле........тогава боковото правителство нищо добро не го чака!!! То бива предателство, бива, ама тия вече задминаха всички национални предателства и катастрофи!
Дрън-дрън-дрън-дрън-дрън.................мислех си, че след 30 години народа ни все малко е поумнял, а то..........да повтаряш клишетата от онова време, дето ни купиха като индианци, за стъклени дрънкулки и огледалца.............е те това е вече истинско падение!
СЪГЛАСЕН СЪМ... ЗА СЪЖАЛЕНИЕ БЪЛГАРСКИЯ НАРОД НЕ ПОУМНЯВА ,А НА ПРОТИВ ПРОДЪЛЖАВА ДА ОГЛУПЯВА ,ЯВНО ТИЯ 30 ГОДИНИ СА БИЛИ МАЛКО ...ДАНО СЛЕД 300 ДА ПОУМНЕЕМ,АКО НЕ Е КЪСНО ДО ТОГАВА...
Казахме вече - никакви скъпи и прескъпи самолети. На България й трябва единствено два съвременни ЗРК да затвори небето на страната, като например новият 350Витяз или в краен случай с400. Като иска НАТО да ходим на мисии да ни подарят самолетите. Та ние сме най-бедните страна в Европа бе алоу, бастуни. Всеки един от сегашните ни самолети ще арестува нарушителите. Оня ден продаваха отремонтиран Миг29 за 5млиона на търг. Ко ша говорим, пореден пладнешки обир на страната
То ако ставаше тоя номер със затварянето на небето , Русия отдавна щеше да е спряла да строи самолети , нали ? Въпреки нечуваните и невиждани характеристики , ПВО системите са всъщност доста уязвими от въздуха , особенно без въздушно прикритие , а досега няма случай С 300 или С 400да са сваляли маневрен самолет . Подобни системи биха допуснали ниско летящ Ф 16, СУ 24 или противоракетна крилата ракета изстреляна от кораб достатъчно близко за да бъдат унищожени без покритие от АУАКС и Панцир , например . Освен това с тях можеш ли да унищожиш танк или кораб , или пък да провериш отклонил се от курса пътнически самолет ?
Когато бяхме 16-та република на СССР,също имаше куп блюдолизци.Но пред сегашните "атлантици"бяха като пионерчета.И стига сте им оповестявали имената.Може да имате неприятности с ЦРУ,отдел "Санкции и майдани",сектор "Кучи синове ама наши".
До 1989 г. българските ВВС са получили и експлоатирали общо:
224бр. самолети МиГ-21,
90бр. самолети МиГ-23,
4бр. самолети МиГ-25,
22бр. самолети МиГ-29,
23бр. самолети Су-22,
31бр. самолети Су-25,
44бр.вертолети Ми-24,
18бр.вертолети Ми-8s
всичко 460 машини.
През 1998 4 авиобази са затворени: Габровница, Балчик, Узунджово и След 2 години е затворена и авиобазата в Стара Загора. Следващата година са закрити още 3 бази: в Добрич, Равнец и Чешнегирово. През 2003 г. е закрита авиобаза Доброславци
Покупката на вторите 8 самолета показва защо Ф16 е лош избор При него няма еволюция и получаваш същия самолет със стара архитектура.При СААБ следва Грипен Е който може да лети със свръхзвукова без форсаж.Дори 6 броя ще ни стигнат и оперативно са по добри от 16 бр. Ф16.Турция няма да модернизира своите Ф16 а ще ги замени със собствения самолет TF-X който е от класа на ГРИПЕН Е.
Русофилчета, да ви открехна, Варшавския договор се разпусна през 1991 година а от 2004 година България е член на НАТО. СССР също се разпадна а в Русия има капитализъм.
само да те светна ,че служих в авиобаза Стара Загора ние имахме 42 броя само при нас вертолети Ми-24 а имаше и в Безмер и в Графа вертолети Ми-24 така ,че бяха много повече
Грешна формулировка !!! " По-бързо и управляемо освобождаване от зависимости и обвързаности със страни , които НИЕ СЧИТАМЕ ЗА ПРОТИВНИЦИ !! " А то иначе по-страшен противник от нас на тази планета , едва ли има - дори янките треперят от нас ! За това са на наша земя с някоя друга военна база.........
ОЧЕРТАВА СЕ СЛЕДНОТО - БЪЛГАРИЯ ГУШВА 10 - НА САМОЛЕТА И СТАВА СУПЕР СИЛА,ГЕНЕРАЛ БОКО НАПЪЛНЯВА С 25 КИЛОГРАМА,А ЦЕЦКА УШКО КУПУВА ОЩЕ 2 АПАРТАМЕНТА ОПА ВСЕ ПАК КОМИСИОННИТЕ ДАВАТ ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ...МУУ
Спрете да ни рекламирате Ф16, Грипен или нещо подобно. Ще ни поробите с нови данъци. Стига измислици не ни трябват самолети. Дайте парите на болния и беден народ който страда. Помислете за него.
И какво ще направиш, освен да ти е отвратително? Социализма ли ще върнеш? Та нали днешния капитализъм го правят именно тези /и техните наследници/, които го строяха и най-силно го пропагандираха. СССР ли ще възстановиш? То е все едно да възкресиш мумията на Ленин. А без първите две няма и Варшавски договор. Сега сме 2019 година и сме в ЕС и НАТО. А Русия ни е обявила отдавна за враг.
ЩЕ ПРИВЕТСТВА,РАЗБИРАСЕ.НАЛИ СА НА АМЕРИКАНСКА ХРАНИЛКА.;МОГО ВАЖНО,ЧЕ БАБА ГИЧКА ВЕГИТИРА С 200 ЛЕВА ПЕНСИЯ И СЪБИРА ЗА ПОГРЕБЕНИЕ.ТАКИВА КАТО ПАСИ,РОСКО И МЛАДЕНОВ НА ДЕБЕЛА ЗАПЛАТА ЩЕ НИ ОПРЕДЕЛЯТ ЖИВОТА И СМЪРТТА.ЗАБРАВИХ БАНДАТА НА КОСТОВ,ЧЕРЕПИ И СОФИЙСКИ.
Не става дума нито за възстановяване на Варшавския договор, нито за връщане на социализма (макар че някои отделни елементи не бяха толкова зле), а за неучастието в една организация служеща за прокарване на геополитическите интереси на една определена държава, и които рядко съвпадат с българските. А колкото до това дали сме враг на Русия-сами се направихме такъв, съвсем целенасочено, под външно влияние на големи "доброжелатели".
Знам, че мечтата на руската измет е да бъдат възстановени концлагерите и русофилите да хранят отново прасетата с българи. А ти явно си руски възпитаник. Личи ти веднага по изискания и културен стил на дискусия. потопил си се до шия в дълбоката и необятна руска култура.
За вас руските подлоги винаги България е виновна, за влошаване на отношенията с Русия. Защото може би не продължаваме да лижем руски задници както в миналото. И си задай въпроса дали щеше да има анексия на Приднестровието, Абхазия, Южна Осетия, Крим и Източна Украйна ако молдова, Грузия и Украйна бяха членове на НАТО. Така, че българския интерес е да сме в НАТО и ЕС.
Тези атлантически таралясници са, като онези които със своето роболепие, позволиха на двама Кобурги да вкарат България в първата и втората световни войни на страната на губещите. Питам ще се включат ли тези таралясници със свои средства в изплащането на глобата от няколко милиярда долара, ако Грипен ни осъди за неспазване на закона за обществените поръчки на Световната търговска организация?
Наблюдавам те от известно време как дейно по всяка статия от сутрин до вечер обясняваш, кой е правилният задник за лизане. Тезата ти е близането на руски задници е вредно и дори архаично, а лизането на американски задни части е модерно, хранително и здравословно. Обясняваш как от американските екскременти си набавяш необходимите хранителни вещества и си в чудесна форма. Обясняваш красотата на кръглите задни части под които си застанал и как дупката от която се храниш е прекрасна... Само че за повечето от нас този начин на хранене не стои въобще като въпрос. Повечето мислим, че има друг начин на живот и друг начин на хранене. Ти не се различаваш по нищо от онези блюдолизци, които преди 89 година правеха същото. Явно си потомствен торен бръмбар.
Само изтребителите са над 350 броя вертолетите отделно което общо надхвърля 500 еденици техника! Идеята е била да издържим 4 часа до пристигането на първите съветски изтребители!
Напротив, обяснявам, че единственото занимание на русофилите е да лижете руски задници. И, че наричате всички, които не вършат това "русофоби". Никъде не съм славил нито САЩ, нито Тръмп, каквато практика имат коментаторите русофили, така, че изводите ти са напълно нелепи и погрешни. И съдейки по лиричните описания на задните части правя извода, че говориш като истински познавач на руските такива. И на 100% си пасивен джендър!
Няма абсолютно никаква нужда да отричаш, защото всички са наясно. Не се прави на свенлив! - Всичко е абсолютно видно! Опитът за привидна скромност да прикриеш фалшиво любовта си към презокеански фецес няма как да те качи на по- високо стъпало. Тук няма нюанс а и няма такава възможност да бъде прието, че от торта отделяш само най- ценното за консумация. Изтънченост в понятието "скромна лайнарка" , с което правиш опит да дадеш благороден образ на себе си не съществува. Не се свени и отпусни душата си. Няма кой да изненадаш вярвай ми!
Неоспорим факт е че до 1996 година Българската армия беше боеспособна,съвременно и достатъчно въоръжена,беше правилно ешелонирана и организирана да издържи на нападение от тогавашните потенциални агресори,понастоящем наши съюзници...трябва да отбележа,че беше подчертано отбранителна за отблъскване на противника...вероятно е имало и други планове,за които не съм запознат... пиша тая реплика,защото не съм съгласен с твърдението,че : "Идеята е била да издържим 4 часа до пристигането на първите съветски изтребители!"-тотално не е вярно...разбира се при нападение от Турция или Гърция щяхме да получим бърза подкрепа от армиите на ВД,но преди всичко и разбираемо бърза подкрепа от армията на СССР... При нападение от Гърция - имаше достатъчни по количество и вид поделения,които биха спрели успешно настъплението на гръцката армия в Кресненското дефиле с минимална въздушна подкрепа...При масирано нападение от Турция-също щяхме да издържим доста време-виж колко и какви поделения като количество и вид се закриха в югоизточна България-виж само бившите бойните поделения от "триъгълника на смъртта"...да не говорим за ракетите,които безотговорно срязахме във Терем...да не забравя и бойния дух които имаше армията...за сегашното положение няма смисъл да говоря...
Една купчина близачи, това са тия евроатлантици. Сподели ни, ти лично какво добро си видял от тяхното лобиране. Доходите ти ли са европейски, законите в страната ти ли се спазват? Цените по-ниски ли са от европейските, качествени са стоките които купуваш? Сигурно данъците са по-ниски и оръжията които купуваме за армията са по-евтини. Има и още, но ако отговориш с да, това значи, че България не ти е родината или най-малкото не живееш тук
А кажи ти какво ще спечели България като лижите задника на Путин -НИЩО =освен вие някакви евтини рубли С какво може да ни помогне бедна Русия в която доходите на населението е по ниско от нашите
Стояне- Георгиев, Кое не схващаш бе? - Къде и кой говори за руснаците освен представителите на тъпите герберасти. Говорим за американската бракма модел 74 година, която Борисов е обещал да купи. Има процедура, чиито правила са писани именно от ГЕРБ и по собствената им процедура американската бракма не отговаря! Има нарушение на закона има и злоупотреба с власт и превръщането на страната в васал на американците. Няма никакви руснаци тук! Всеки бе се съгласил на всички останали вариянти. И Рафал и Грипен и Юрофайтър са по- добрият избор дори и стратегически. За това става въпрос. А на вас герберастите само русофилски чепове са ви главите
Наистина започнаха да употребяват терни,който будят учудване колко неясни и изврътливи са....Освен посоченото придобиване/закупуване,има вече и избор/конкурс/....единствено логично е да се ,,подготвят,, за някой арбитраж по линия на СТО от засегнати отхвърлени......Да не мислите ,че са балами и ще си заминат след 10 години разходи да подържат оферта....
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 абе най добре
Аааа,и без пенсии повече!!!И задължително- поне 364 дни в годината безплатен извънреден труд!!!
Коментиран от #56
22:34 14.01.2019
2 КОЮ
22:35 14.01.2019
3 Ястреб
Коментиран от #8, #22
22:36 14.01.2019
4 Инкогнито
Коментиран от #19
22:38 14.01.2019
5 Б.МЕТОДИЕВ. Б.
22:39 14.01.2019
6 Домино
22:42 14.01.2019
7 Ужас
.....всички кражби и дране на народа го разбирам, но тжва предателство показно изсомандвано от американците е вповече!!!
22:43 14.01.2019
8 така е
До коментар #3 от "Ястреб":
в страна измислила/набедила/ националните си герои,за сметка на съществуването на съвсем истински национални предатели!!!22:43 14.01.2019
9 КОЮ
22:45 14.01.2019
10 Робот
22:46 14.01.2019
11 Баба Ванга Софийска
Коментиран от #79
22:50 14.01.2019
12 1234
Коментиран от #13
22:51 14.01.2019
13 Ястреб
До коментар #12 от "1234":
Обаче козяците ще те обеждават в обратното, дори че плана,, Ран" е руски!22:55 14.01.2019
14 БирникЪ
Коментиран от #17
23:01 14.01.2019
15 К.К.
23:01 14.01.2019
16 dynamo
23:04 14.01.2019
17 Математика
До коментар #14 от "БирникЪ":
Много добре са си сметнали колко ще взенат за добра служба!!!23:05 14.01.2019
18 Шопо
23:09 14.01.2019
19 реалист
До коментар #4 от "Инкогнито":
ПИТАХ СЕ КОИ СА ТИЯ УМНИЦИ от Атлантическият съвет на БългарияКАТО ВИДЯХ ЧЛЕНОВЕТЕ, КОМЕНТАРА МИ Е ИЗЛИШЕН...
СПИСЪК НА ЧЛЕНОВЕТЕ
/по азбучен ред/
Доц. д-р Александър Йорданов – Председател на 36-о Народно събрание /1992-1994/, политик, посланик, писател, издател, литературовед в БАН.
Ангел Найденов – магистър богослов, IT – специалист.
Андрей Анастасов – журналист, политолог.
Проф. д-р Антоний Гълъбов – социолог, преподавател в Нов български университет, публицист.
Асен Генов – журналист, блогър, общественик.
Д-р Атанас Славов – преподавател по право в Софийски университет, юридически експерт, общественик.
Бетина Жотева – журналист, медиен експерт.
Бойко Станкушев – медиен експерт, телевизионен журналист, продуцент.
Валентин Чиков – бизнес предприемач, общественик
Валерия Кардашевска – комуникационен експерт, общественик.
Кап. I ранг о.р. Васил Данов – военен публицист, медиен експерт, общественик.
Васко Начев – геолог, енергиен експерт нефт и газ –добив, пренос, търговия.
Доц. д-р Велизар Шаламанов – министър на отбраната на Република България /2014/, военен експерт в Българска академия на науките.
Проф. д-р Велислав Минеков – скулптор, преподавател в български и чуждестранни академии по изкуствата, общественик
Виолета Димитрова – икономист, общественик.
Полк. о.р. Владимир Миленски – специалист по отбранителна политика, национална сигурност, демократични отбранителни институции.
Георги Георгиев – юрист, блогър, общественик.
Д-р
Коментиран от #21, #25
23:19 14.01.2019
20 Borislav Popov
23:31 14.01.2019
21 плевен
До коментар #19 от "реалист":
Коментарът не е излишен. Комитет съставен от всички разновидности на Киряк Стефчов. Овладели антибългарското до съвършенство.23:31 14.01.2019
22 реалист
До коментар #3 от "Ястреб":
ПИТАХ СЕ КОИ СА ТИЯ УМНИЦИ от Атлантическият съвет на България,НПО от 2017 година, КОМЕНТАРА МИ Е ИЗЛИШЕН...
МИСИЯ
Атлантическият съвет на България е демократична общност от хора, които са обединени от вярата си във върховенството на закона, разделението на властите и правовата, демократична и суверенна държава.
Отстояването на ценностите на демокрацията, свободата и справедливото общество, е неотменна морална отговорност и дълг на всеки български гражданин. Членовете на АСБ са убедени в необходимостта от реални, непосредствени и организирани действия на гражданското общество за защита на евроатлантическия избор на страната.
Атлантическият съвет на България осъществява дейността си в обществена полза за развитие и утвърждаване на евроатлантическите ценности в българското общество.
Атлантическият съвет на България осъществява своите цели съобразно Конституцията, законите на страната и международното право, а опора е авторитета, инициативността и професионалния опит на членовете и съмишлениците му. Подкрепата на гражданите на България, както и сътрудничеството със сродни български и чуждестранни неправителствени организации са стимул за работата на АСБ.
Атлантическият съвет на България е гражданската гаранция за необратимостта на политическия избор на страната – членството в НАТО и Европейския съюз.
ПРОГРАМНИ ЦЕЛИ
Укрепване на ролята на България в НАТО и ЕС като достоен партньор и надежден съюзник.
Пресичане на политическото влияние
Коментиран от #23, #34, #75
23:33 14.01.2019
23 Г хин
До коментар #22 от "реалист":
Що пишете глупостиПрава на човека няма и във вашия рай фащ
Коментиран от #24
23:41 14.01.2019
24 реалист
До коментар #23 от "Г хин":
Съжалявам бързаш ,в грешка си и,не си ме разбрал,ПРОСТО се поинтересувах и ИЗВАДИХ КОИ СА ЧЛЕНОВЕТЕ,КАКВА ИМ Е МИСИЯТА И ЦЕЛИТЕ НА ТЕЗИ Киряк Стефчовци...ГЛУПОСТИ СА НАПИСАЛИ тия от Атлантическият съвет на България...23:54 14.01.2019
25 Инкогнито
До коментар #19 от "реалист":
Пропускаш главния Монката Паси! Случаен ли е пропуска ти?Коментиран от #28, #31
23:58 14.01.2019
26 Ястреб
00:03 15.01.2019
27 Другаря Живков
Коментиран от #29
00:06 15.01.2019
28 реалист
До коментар #25 от "Инкогнито":
И ти си в грешка,ПОНЕЖЕ СА МНОГО АТЛАНТИЦИ СИ ИМАТ ИАтлантическият клуб в България И Атлантическият съвет на България...ДВЕТЕ СА РАЗЛИЧНИ,НО И ДВЕТЕ СА Киряк Стефчовци ЗА ПАРАТА...
ЧЛЕНОВЕТЕ НА УПРАВИТЕЛНИЯ ОРГАН АБК СА:
Основател и президент:
Д-р Соломон Паси
Заместник-председатели:
Мадлена Маринова
Максим Бехар
Максим Минчев
Здравко Попов
Съветници:
Калина Калоянова
Марк Донфрид
Мая Костова
Меглена Плугчиева
Тодор Варджиев
Почетен съвет:
Ейвис Боулън
Боб Хънтър
Бутрос Бутрос-Гали
Брус Джаксън
Лорд Карингтън
Христо Стоичков
Кристофър Дел
Димитър Желев
Елена Поптодорова
Джордж Джулуан
Георги Иванов
Гергана Паси
Лорд Гилбърт
Ханс Бликс
Ирина Бокова
Иван Гарелов
Иван Станчов
Джеймс Пардю
Джейн Ротербъл
Хорхе Фуентес
Йорис Воорхове
Х. Кенет Хил
Калуди Калудов
Лъчезар Цоцорков
Лоик Бувар
Любомир Иванов
Х. Мартин Ланкастър
Майкъл Кристидис
Михаил Горбачов
Милчо Левиев
Надежда Нейнски
Олег Недялков
Петър Стоянов
Петър Странчевски
Филип Димитров
Ричард Лугар
Ричард Стаг
Род Мур
Роландо Москини
Шимон Перес
Н. В. Симеон II
Станислав Даскалов
Коментиран от #30
00:18 15.01.2019
29 НКВД
До коментар #27 от "Другаря Живков":
Има комшия който е бил авиомеханик в Доброславци каза че българската военна авияция е притежавала до 1997г 370 изстребитела Миг 17,19,21,29 Су-24, 25,22 рязали са Миг29 след 1997г.!!!Коментиран от #41
00:21 15.01.2019
30 Инкогнито
До коментар #28 от "реалист":
Как не те мързи да ги преписваш? Разбрах!Коментиран от #33
00:23 15.01.2019
31 реалист
До коментар #25 от "Инкогнито":
НО ТЕ СИ ИМАТ ЕКИП:Екипът на Атлантическият клуб:
Соломон Паси
Президент
Мадлена Маринова
Вицепрезидент и Юрисконсулт
Здравко Попов
Вицепрезидент
Гергана Паси
Директор Европейски въпроси
Мария Сапунджиева
Старши експерт проекти, Член на Управителния съвет на АКБ, Генерален секретар на СМЕАД
Елена Поптодорова
Член на Борда на АКБ; Директор по евро-атлантическите въпроси
Бисерка Бенишева
Член на Борда на АКБ; Директор по европейските въпроси
Ангел Апостолов
Експерт програми и проекти
Екатерина Димитрова
Мениджър проекти
Адриана Панайотова
Мениджър проекти
Антония Тренева
Мениджър проекти
Гергана Стоянчева
Мениджър проекти
00:24 15.01.2019
32 Възмутен
00:32 15.01.2019
33 реалист
До коментар #30 от "Инкогнито":
Не ги преписвам ,копирам ги...интересно мие да разбера как тия "ду.....ци" са си чисти Киряк Стефчовци ЗА ПАРАТА...00:35 15.01.2019
34 Опечален
До коментар #22 от "реалист":
Дрън-дрън-дрън-дрън-дрън.................мислех си, че след 30 години народа ни все малко е поумнял, а то..........да повтаряш клишетата от онова време, дето ни купиха като индианци, за стъклени дрънкулки и огледалца.............е те това е вече истинско падение!Коментиран от #35
00:38 15.01.2019
35 реалист
До коментар #34 от "Опечален":
СЪГЛАСЕН СЪМ... ЗА СЪЖАЛЕНИЕ БЪЛГАРСКИЯ НАРОД НЕ ПОУМНЯВА ,А НА ПРОТИВ ПРОДЪЛЖАВА ДА ОГЛУПЯВА ,ЯВНО ТИЯ 30 ГОДИНИ СА БИЛИ МАЛКО ...ДАНО СЛЕД 300 ДА ПОУМНЕЕМ,АКО НЕ Е КЪСНО ДО ТОГАВА...00:48 15.01.2019
36 АзВечеСъмТе
Коментиран от #39
01:01 15.01.2019
37 Бай Шиле
01:35 15.01.2019
38 бомбата
01:36 15.01.2019
39 Без аналог!!!
До коментар #36 от "АзВечеСъмТе":
То ако ставаше тоя номер със затварянето на небето , Русия отдавна щеше да е спряла да строи самолети , нали ? Въпреки нечуваните и невиждани характеристики , ПВО системите са всъщност доста уязвими от въздуха , особенно без въздушно прикритие , а досега няма случай С 300 или С 400да са сваляли маневрен самолет . Подобни системи биха допуснали ниско летящ Ф 16, СУ 24 или противоракетна крилата ракета изстреляна от кораб достатъчно близко за да бъдат унищожени без покритие от АУАКС и Панцир , например . Освен това с тях можеш ли да унищожиш танк или кораб , или пък да провериш отклонил се от курса пътнически самолет ?01:45 15.01.2019
40 Бай Шиле
01:52 15.01.2019
41 BG юнак
До коментар #29 от "НКВД":
А 2 ескадрили МиГ 23 на Доброславци , А 2 ескадрили 36 самолета МиГ 24 БН на ЧешнигировоКоментиран от #43, #59
02:05 15.01.2019
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 реалист
До коментар #41 от "BG юнак":
До 1989 г. българските ВВС са получили и експлоатирали общо:224бр. самолети МиГ-21,
90бр. самолети МиГ-23,
4бр. самолети МиГ-25,
22бр. самолети МиГ-29,
23бр. самолети Су-22,
31бр. самолети Су-25,
44бр.вертолети Ми-24,
18бр.вертолети Ми-8s
всичко 460 машини.
През 1998 4 авиобази са затворени: Габровница, Балчик, Узунджово и След 2 години е затворена и авиобазата в Стара Загора. Следващата година са закрити още 3 бази: в Добрич, Равнец и Чешнегирово. През 2003 г. е закрита авиобаза Доброславци
Коментиран от #48
04:19 15.01.2019
44 Каунь
06:02 15.01.2019
45 fermera
06:26 15.01.2019
46 Животновъд
06:40 15.01.2019
47 Българин
Коментиран от #50, #63
06:47 15.01.2019
48 оз пол Димов
До коментар #43 от "реалист":
само да те светна ,че служих в авиобаза Стара Загора ние имахме 42 броя само при нас вертолети Ми-24 а имаше и в Безмер и в Графа вертолети Ми-24 така ,че бяха много повечеКоментиран от #52
07:20 15.01.2019
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 реалист
До коментар #47 от "Българин":
Абсолютно си прав...така е за добро или лошо...Коментиран от #55
08:10 15.01.2019
51 Шаран БГ
08:10 15.01.2019
52 реалист
До коментар #48 от "оз пол Димов":
Сигурно е така както казваш...вадих статистиката за да могат колеги като Животновъд №46 да разберат какво сме имали преди като ВВС...08:15 15.01.2019
53 ДОКО
08:40 15.01.2019
54 Черноморски
08:53 15.01.2019
55 Педант
До коментар #50 от "реалист":
Не за лошо..., а за отвратително.Коментиран от #60
08:54 15.01.2019
56 бл.134 в Зап. парк
До коментар #1 от "абе най добре":
Не ни трябват самллетити ; дайте ги на еомите да се интегрират или купете на българите по един билет за да емигрират.Долу Валутния борд
09:01 15.01.2019
57 aaa
Коментиран от #61
09:21 15.01.2019
58 стар
09:22 15.01.2019
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Българин
До коментар #55 от "Педант":
И какво ще направиш, освен да ти е отвратително? Социализма ли ще върнеш? Та нали днешния капитализъм го правят именно тези /и техните наследници/, които го строяха и най-силно го пропагандираха. СССР ли ще възстановиш? То е все едно да възкресиш мумията на Ленин. А без първите две няма и Варшавски договор. Сега сме 2019 година и сме в ЕС и НАТО. А Русия ни е обявила отдавна за враг.Коментиран от #65
09:28 15.01.2019
61 ббб
До коментар #57 от "aaa":
Ще отидат по предназначение, за бойната авиация. А тия приказки ще си ги говорите на Позитано 20.09:29 15.01.2019
62 ПРОТЕИНИ
09:30 15.01.2019
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 наско
09:35 15.01.2019
65 Педант
До коментар #60 от "Българин":
Не става дума нито за възстановяване на Варшавския договор, нито за връщане на социализма (макар че някои отделни елементи не бяха толкова зле), а за неучастието в една организация служеща за прокарване на геополитическите интереси на една определена държава, и които рядко съвпадат с българските. А колкото до това дали сме враг на Русия-сами се направихме такъв, съвсем целенасочено, под външно влияние на големи "доброжелатели".Коментиран от #67
09:44 15.01.2019
66 Българин
До коментар #63 от "белене за соросите":
Знам, че мечтата на руската измет е да бъдат възстановени концлагерите и русофилите да хранят отново прасетата с българи. А ти явно си руски възпитаник. Личи ти веднага по изискания и културен стил на дискусия. потопил си се до шия в дълбоката и необятна руска култура.09:55 15.01.2019
67 Българин
До коментар #65 от "Педант":
За вас руските подлоги винаги България е виновна, за влошаване на отношенията с Русия. Защото може би не продължаваме да лижем руски задници както в миналото. И си задай въпроса дали щеше да има анексия на Приднестровието, Абхазия, Южна Осетия, Крим и Източна Украйна ако молдова, Грузия и Украйна бяха членове на НАТО. Така, че българския интерес е да сме в НАТО и ЕС.Коментиран от #70
09:58 15.01.2019
68 Хрис
Коментиран от #69
10:01 15.01.2019
69 Само питам
До коментар #68 от "Хрис":
Радев, изпусна комисионата, поне не злобей.10:18 15.01.2019
70 999
До коментар #67 от "Българин":
Наблюдавам те от известно време как дейно по всяка статия от сутрин до вечер обясняваш, кой е правилният задник за лизане. Тезата ти е близането на руски задници е вредно и дори архаично, а лизането на американски задни части е модерно, хранително и здравословно. Обясняваш как от американските екскременти си набавяш необходимите хранителни вещества и си в чудесна форма. Обясняваш красотата на кръглите задни части под които си застанал и как дупката от която се храниш е прекрасна... Само че за повечето от нас този начин на хранене не стои въобще като въпрос. Повечето мислим, че има друг начин на живот и друг начин на хранене. Ти не се различаваш по нищо от онези блюдолизци, които преди 89 година правеха същото. Явно си потомствен торен бръмбар.Коментиран от #72
10:18 15.01.2019
71 НКВД
Коментиран от #74
10:30 15.01.2019
72 Българин
До коментар #70 от "999":
Напротив, обяснявам, че единственото занимание на русофилите е да лижете руски задници. И, че наричате всички, които не вършат това "русофоби". Никъде не съм славил нито САЩ, нито Тръмп, каквато практика имат коментаторите русофили, така, че изводите ти са напълно нелепи и погрешни. И съдейки по лиричните описания на задните части правя извода, че говориш като истински познавач на руските такива. И на 100% си пасивен джендър!Коментиран от #73
10:35 15.01.2019
73 999
До коментар #72 от "Българин":
Няма абсолютно никаква нужда да отричаш, защото всички са наясно. Не се прави на свенлив! - Всичко е абсолютно видно! Опитът за привидна скромност да прикриеш фалшиво любовта си към презокеански фецес няма как да те качи на по- високо стъпало. Тук няма нюанс а и няма такава възможност да бъде прието, че от торта отделяш само най- ценното за консумация. Изтънченост в понятието "скромна лайнарка" , с което правиш опит да дадеш благороден образ на себе си не съществува. Не се свени и отпусни душата си. Няма кой да изненадаш вярвай ми!11:04 15.01.2019
74 реалист
До коментар #71 от "НКВД":
Неоспорим факт е че до 1996 година Българската армия беше боеспособна,съвременно и достатъчно въоръжена,беше правилно ешелонирана и организирана да издържи на нападение от тогавашните потенциални агресори,понастоящем наши съюзници...трябва да отбележа,че беше подчертано отбранителна за отблъскване на противника...вероятно е имало и други планове,за които не съм запознат... пиша тая реплика,защото не съм съгласен с твърдението,че : "Идеята е била да издържим 4 часа до пристигането на първите съветски изтребители!"-тотално не е вярно...разбира се при нападение от Турция или Гърция щяхме да получим бърза подкрепа от армиите на ВД,но преди всичко и разбираемо бърза подкрепа от армията на СССР... При нападение от Гърция - имаше достатъчни по количество и вид поделения,които биха спрели успешно настъплението на гръцката армия в Кресненското дефиле с минимална въздушна подкрепа...При масирано нападение от Турция-също щяхме да издържим доста време-виж колко и какви поделения като количество и вид се закриха в югоизточна България-виж само бившите бойните поделения от "триъгълника на смъртта"...да не говорим за ракетите,които безотговорно срязахме във Терем...да не забравя и бойния дух които имаше армията...за сегашното положение няма смисъл да говоря...11:15 15.01.2019
75 Реалист1
До коментар #22 от "реалист":
Една купчина близачи, това са тия евроатлантици. Сподели ни, ти лично какво добро си видял от тяхното лобиране. Доходите ти ли са европейски, законите в страната ти ли се спазват? Цените по-ниски ли са от европейските, качествени са стоките които купуваш? Сигурно данъците са по-ниски и оръжията които купуваме за армията са по-евтини. Има и още, но ако отговориш с да, това значи, че България не ти е родината или най-малкото не живееш тукКоментиран от #76
12:04 15.01.2019
76 стоян
До коментар #75 от "Реалист1":
А кажи ти какво ще спечели България като лижите задника на Путин -НИЩО =освен вие някакви евтини рубли С какво може да ни помогне бедна Русия в която доходите на населението е по ниско от нашитеКоментиран от #77, #78
14:00 15.01.2019
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Трол
До коментар #76 от "стоян":
Стояне- Георгиев, Кое не схващаш бе? - Къде и кой говори за руснаците освен представителите на тъпите герберасти. Говорим за американската бракма модел 74 година, която Борисов е обещал да купи. Има процедура, чиито правила са писани именно от ГЕРБ и по собствената им процедура американската бракма не отговаря! Има нарушение на закона има и злоупотреба с власт и превръщането на страната в васал на американците. Няма никакви руснаци тук! Всеки бе се съгласил на всички останали вариянти. И Рафал и Грипен и Юрофайтър са по- добрият избор дори и стратегически. За това става въпрос. А на вас герберастите само русофилски чепове са ви главите14:47 15.01.2019
79 ТОЧКАТА
До коментар #11 от "Баба Ванга Софийска":
Наистина започнаха да употребяват терни,който будят учудване колко неясни и изврътливи са....Освен посоченото придобиване/закупуване,има вече и избор/конкурс/....единствено логично е да се ,,подготвят,, за някой арбитраж по линия на СТО от засегнати отхвърлени......Да не мислите ,че са балами и ще си заминат след 10 години разходи да подържат оферта....15:03 15.01.2019
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 9689
20:24 16.01.2019