Last news in Fakti

26 Юли, 2019 10:10 11 305 30

Кандидатът за кмет на София Борис Бонев: Фандъкова да не напада младите хора

  • ''спаси софия''-
  • борис бонев-
  • кандидат за кмет-
  • фандъкова-
  • избори-
  • софия

Борис Бонев посочи три сериозни проблема пред град София

Кандидатът за кмет на София Борис Бонев: Фандъкова да не напада младите хора - 1

''Аз съм роден и съм израснал в София, учил съм във Френската гимназия, след което завърших във Франция, в Сорбоната, две магистратури, едната по иновации, другата по мениджмънт. Въпреки че животът в Париж със сигурност добре ми влияеше, прекарвах си чудесно там, работех, имам много приятели, моята страст винаги е била София още от малко момче. За мен беше естествено и много лесно решението да се върна в България и да се занимавам активно с гражданската си активност'', така отговори на въпроси за себе си обявилият се преди няколко дни за кандидат кмет на София Борис Бонев, който е активист на гражданската организация ''Спаси София''. Думите му са предаването ''Денят с Веселин Дремджиев'' по ТВ+, а въпросите към Бонев задава именно водещият на предаването Веселин Дремджиев.

''Дълго време, над 3 години, работих в една от най-големите български компании за производство и дистрибуция на био продукти. Бях в международния ѝ екип и отговарях за развитието на пазарите в 12 държави от Европа и Близкия Изток, включително Франция, Бенелюкс, Италия и така нататък. Семейството ми е чудесно и много ме подкрепят. Баща ми има малък бизнес, малка печатница, а майка ми е лекар. Брат ми е студент в УАСГ по строителство на сгради и съоръжения'', продължи Бонев с отговорите на въпросите, които касаят биографията му, а и не само.

''Нито аз, нито някой от екипа на ''Спаси София'', нито моето семейство имаме какво да крием. Винаги през последните 10 години, откакто аз активно се занимавам с гражданска активност чрез организацията ''Спаси метрото'', след което със ''Спаси София'', сме били абсолютно последователни в нашите мнения, във всичко, което правим, така че нямам никакви притеснения, че може някой да намери нещо. Иначе, че ще ме ''окалят'' - напълно е възможно. То вече започна. ''Кафявите'' медии са ясни, няма какво да ги коментирам. Не им обръщам внимание, въобще не ме интересува, да пишат каквото искат. Казвам го, защото нашият единствен приоритет е да работим за софиянци, да работим за хората в София, както сме го правили досега и затова всъщност предприехме тази наистина смела стъпка, но мисля, че след като толкова много успяхме да свършим извън Общината, можем да свършим още повече и аз мога да свърша още повече, когато съм в нея'', заяви кандидатът за кмет на София Борис Бонев.

На въпрос относно коментар на Йорданка Фандъкова, че е подозирала ''Спаси София'' в политически амбиции:, Бонев отговори така: ''Много е жалко. Госпожа Фандъкова е образован човек и е жалко, че очевидно ѝ убягва дефиницията на думата политика. Това всъщност са делата на града, гражданите. Това, което касае гражданите. В тази връзка аз бих препоръчал на госпожа Фандъкова да не напада младите хора, които 10 години наистина безвъзмездно и доброволно се опитват да помагат на нашия град. Не мисля, че е правилно и възпитано. Много е важно да отбележа, ние не просто критикуваме, ние критикуваме там и за нещата, за които има какво да се критикува и винаги предлагаме конкретни решения за справяне с проблемите''.

Помолен от водещия Дремджиев за три примера, които заслужават критика, Бонев отговори на призива така: ''Некачествените ремонти. Може би повече от 3-4 години говорим най-сетне да се създаде ''черен'' списък на фирми, които системно не изпълняват своите задължения да строят качествено и в срок. Очевидно има страх това да се направи и не се предприемат действия в тази посока. Ние сме го написали в ''План за София'' и аз възнамерявам това да е едно от първите неща, за които да работя, ако стана кмет''.

''Второто нещо е по отношение на проблема с паркирането. Многократно казвахме, че има нужда от промяна на модела, има нужда от допълнително изграждане на паркоместа в кварталите, така че те да не са един хаотичен паркинг в кал и междублоковите пространства да са на практика неизползваеми. Предлагаме един много лесен начин за справяне с този проблем и той е изграждането на така наречените монтажни паркинги. Тоест на същото място, на което в момента има уредено паркиране, се построява с една лесна метална конструкция още един етаж и по този начин удвояваме капацитета на паркирането. Има ги навсякъде, дори на Балканите ги има, в Скопие и в Белград. Тоест въобще не става въпрос, че в София е проблемът'', добави Бонев.

''Третото е градският транспорт. Непрекъснато говорим за нуждата от приоритизация на градския транспорт, но въпреки това ни се налагаше с години наред да се борим за елементарни решения като например да има бус ленти, които не само да са по основните коридори на градския транспорт, но и да се контролират с камери. Четири години ни отне на нас да ги убеждаваме. Започнахме от промяната на нормативната база, стигнахме до убеждение по кои булеварди, как, защо, помагахме в проектирането, разбира се не ни послушаха и част от бус лентите наистина не са направени, както трябва. Накрая ги ''тормозихме'' да сложат поне камери, слава богу направиха го и днес градският транспорт се движи значително по-лесно и бързо. Това показа, много е важно да го отбележим, това показва, че не можем да говорим за това, че хората, софиянци, българите сме мърляв народ или пък, че не обичаме реда. Нищо подобно. Когато се осигурят условията, ние спазваме реда, всички го правим и всичко е много по-добре'', заяви още той.

Относно изготвения от него и екип от специалисти ''План за София'', Борис Бонев заяви: ''Освен, че това е най-подробната и обемна програма писана в историята на София, това ще бъде една от първите или може би първата програма, в която ние ще търсим обратната връзка на хората.

За финансирането на ''Спаси София'', той отговори така: ''Финансираме се само и единствено от дарения и лични средства. Всичко е публично и е качено в нашите сайтове, включително с инициалите на хората, които са дарили, колко суми - всеки може да го провери. Хубавото на това да разчитаме само на дарения е, че сме се научили да работим изключително ефективно и от малкото средства, с които разполагаме - да правим голям ефект. Мисля, че го доказахме през годините, в които работим.

Готови ли са Борис Бонев и останалите активисти на ''Спаси София'' да управляват София? На въпроса на Веселин Дремджиев, кандидатът за кмет на София отговори така: ''По отношение на това дали аз съм готов да управлявам, много е важно да уточня, че за да постигнем всички успехи, които постигнахме през тези години, би било много наивно да се смята, че ние не сме усвоили и административния език, и административните похвати, че нямаме съответните познанства в Общината и знания как функционират процесите. Ние всичко това трябваше да го научим, защото в противен случай нищо от това, което ние предлагаме, нямаше да бъде възприето.

Притесняват ли се ''Спаси София'' от мафията, с която може да се сблъскат? Бонев отговори така: ''Ние вече няколко пъти сме били жертва на заплахи, включително от хора с прякори. Това, което ние имаме като мотивация, като оръжие срещу тези хора, е много по-силно и колкото и на някои Ваши зрители да прозвучи банално - това е наистина любовта ни към този град''.

Ще приемат ли ''Спаси София'' партийна подкрепа? ''Ние имаме една изключително обемна програма, много конкретна, всеки е свободен да застане зад принципите и зад мерките, които ние предлагаме в нея. Аз няма да върна нито една подкрепа, но тя трябва да е много ясно базирана на принципи'', отговори на поставения въпрос Борис Бонев.

Бонев обяви, че от ''Спаси София'' ще бъдат всеки ден на щандове из цяла София, за да представят на гражданите плана, който имат за София. Кандидатът за кмет декларира желание за разговор с хората относно проблемите, които те имат.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Софиянец

    15 4 Отговор
    Подземни паркинги в центъра трябват, не по кварталите!

    Коментиран от #3

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 777

    21 0 Отговор

    До коментар #1 от "Софиянец":

    Навсякъде трябват, и подземни и надземни.
    Особено в новите и модерни квартали, извън стария център.
  • 4 да да

    17 32 Отговор
    не давайте трибуна на тия кресливи лъжци ......
    стига сме се лъгали по поредните само-провъзгласили се герои и спасители като барекоофф и подобни на него

    Коментиран от #18

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Сорос

    26 7 Отговор
    Време е да разкараме селската пръчка от София-с тия ремонти превръща града в евтино соц. село
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Бай Хой

    12 10 Отговор
    Това момче ми беше съученик във Френската и си беше завършен мухльо като гледам не се е променил особено. НО бих гласувал с две ръце за него пред който и да е кандидат на ГЕРБ или БСП-Коалиция за България
  • 10 Петя

    16 15 Отговор
    Поредния "кресльо"! Колко ли умни глупости ще изръси до изборите.
  • 11 Morgoth

    13 12 Отговор
    Идеите им са общо взето да направим copy-paste на модела на транспорт в Холандия. Много велосипеди, а хората които не искат в студ, дъжд и жега да въртят педалите да бъдат под постоянен натиск с все по-лоши пътни условия за колите, за да се принудат да слязат от тях. От тези младежи идва начина по който беше ремонтиран бул. Константин Величков, който беше много зле преди ремонта и е много зле след него. На тях дължим и бус лентите на бул. България, където крайния резултат е, че имаме отделни трамвайни и отделни бус ленти, при условие, че двете можеха да се съчетаят. Но идеята е не само да се подобрява градския транспорт, но и паралелно да се влошава автомобилния.
    Ако говорим за кметската му кандидатура - леко несериозна е и по-вероятно да отнеме от гласовете на останалите десни формации, така че на балотаж отново да видим ГЕРБ срещу БСП.

    Коментиран от #12

  • 12 Бай Хой

    15 10 Отговор

    До коментар #11 от "Morgoth":

    Точен коментар ! Мен по-ме притеснява от къде им идва финансирането и влиянието в общината на подобни формации като СПАСИ СОФИЯ. Щот подобни младежи са много удобен инструмент , пък те лесно се палят и въодушевяват, че ще променят нещо. Днес едва ли ще успее, но ако е упорите след 10-15 години може и да стане кмет. Таман ще е ясно и на кого е подлога.

    Коментиран от #16, #17

  • 13 хахахахахах

    15 15 Отговор
    поредния гейзер за разводняване на вота !
    освен да крадат павета от дундуков и да реват после ,че ремонта бил лош
    за друго не стават
  • 14 месара

    15 17 Отговор
    къв е тоя измекяр, дето бил завършил сорбоната, и смята че може да е кмет на София? тва че имаш дипломи , не те прави годен да управляваш, я първо стани домоуправител у кооперацията, па след 30 г. се покажи пак! смешник, дето ше спасява София!
  • 15 Борис Джонсон

    4 9 Отговор
    Shut up faggots. Boris Bonev is the best choice!
  • 16 Morgoth

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Хой":

    Финансирането им надали е много голямо, а влияние се придобива с активност и с работа. Но поне един човек трябва да е на пълен работен ден за да може да присъства на всички необходими дискусии и да се разправя с държавната бюрокрация.
  • 17 смърт за комунистите

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Хой":

    на БСП- то се видя на един ос измислените им протест данчеслез където младите бесепарипляскаха и викаха и кадиев и той се беше присламчил отзад да подава реплики
    бесепарска измет е това - поредната !
  • 18 баста

    13 6 Отговор

    До коментар #4 от "да да":

    Достатъчно сме я давали думата на крадците от Герб, сега е време да чуеме и нещо ново предложено от младите хора.
  • 19 хаха

    13 9 Отговор
    ОТ КЪДЕ ТОЛКОВА ГЕРБЕРАСТКИ ТРОЛОВЕ СЕ ПРЪКНАХА ПОД СТАТИЯТА БЕ? СИГУРНО ТИКВУН ДОБРЕ ГИ Е ЗАХЛЕБИЛ.
  • 20 хаха

    8 6 Отговор
    ОТ КЪДЕ ТОЛКОВА ГЕРБЕРАСТКИ ТРОЛОВЕ СЕ ПРЪКНАХА ПОД СТАТИЯТА БЕ? СИГУРНО ТИКВУН ДОБРЕ ГИ Е ЗАХЛЕБИЛ.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Софиянчето

    6 1 Отговор
    Трябва да се върне жителството и адресна регистрация да има
  • 24 Соня

    0 0 Отговор
    Вярно ли Оц Земляне не работи ??? Вярно ли е че Оц Люлин не работи ????Кой ще каже ????
  • 25 малко е младичъй

    7 2 Отговор
    - 3г работен стаж, ми изглежда като НИЩО. Да има идей, но няма опит, само с плюене не се постигат резултати.
    - Бил е търговски представител на био продукти ( казано на БГ - продавач ) - това няма нищо общо с управление на администрация на град...
  • 26 урсула

    4 3 Отговор
    СОРОСОИД ГЕЙ. НЕ МУ СЕ ВРЪЗВАЙТЕ!
  • 27 Тодор

    0 1 Отговор
    Г-н Бонев, ще се ангажирате ли с връзките на София със северната тангента?
  • 28 Опази

    4 1 Отговор
    Съученик на П. М. - син на строителен предприемач и понастоящем архитект. Това са хората, които стоят зад него
  • 29 Софиянката

    2 0 Отговор
    Иска ми се да подкрепя кандидат, роден в София. Затова се спрях на Бонев. Ама после се замислих, че е много малък и е по- важно откъде са родителите му. Та, някой има ши информация?
  • 30 петрова

    0 0 Отговор
    Напълно Ви подкрепям за набелязаните проблеми в София ,но за мен голям проблем е раздутата администрация .Време е да развалиме комфорта на районните кметове и служителите.Знаете ли че всеки районен кмет има по четири служебни коли , а в последно време
    гледам че някои кметове карат нови джипове , админстрацията ползва карти за цялата градска мрежа и телефони на много ниски цени, но на всички е ясно че админстрацията е най важният политически играч на изборите.
    Предлагам да се вземат служебните коли и да се съкрати администрацията ето от къде ще има пари да се метат и мият улиците в София
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове