ФАКТИ.БГ

Откриха мъртъв шофьора на камиона-убиец

Жертвите от снощната катастрофа на АМ "Тракия" станаха шест

Публикувана: 13 Юли, 2020 07:07
107 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 35752
Откриха мъртъв шофьора на камиона-убиец
Снимка: bntnews.bg
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.1 от 40 гласа.

Тази нощ беше открито тялото на шофьора на тира, който предизвика тежката катастрофа на АМ "Тракия" вчера, предаде Българската национална телевизия.

Той е шестата жертва на инцидента. Шестима са и пострадалите, сред тях и дете на 2 години и половина, което е с тежка черепно-мозъчна травма.

В следобедните часове вчера тежкотоварен камион с турска регистрация, движещ се в посока София - Бургас, преминава през разделителната мантинела и навлиза в насрещното движение.

Тирът се обръща, затиска няколко автомобила. Разследването за причините за катастрофата се води по няколко версии.

Магистралата все още е затворена в посока София.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.1 от 40 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
cmp75
1 Отговор
бог да ги прости

Оценка:
-6 +159

Турските тираджии се дрогират
2 Отговор
Пият някакви черни чайове и после карат часове без да заспиват, но свърши ли действието на чая изведнъж заспиват.

Коментиран от #8, #22


Оценка:
-19 +252

Ужас
3 Отговор
Вижте в YouTube при излизане на камион от лентата как мантимелата го удържа. Тук тези мантинели са като в театър напълно бутафорни, колкото да има нещо. Магистралите с тези кратери са абсолютно опасни за движение.

Коментиран от #10, #13, #19, #72, #81


Оценка:
-21 +291

ГРАД КОЗЛОДУЙ
4 Отговор
МИР НА ДУШИТЕ на загиналите ХОРА

Коментиран от #47


Оценка:
-10 +135

Локо-Сф
5 Отговор
А къде и защо след близо13 часа?

Оценка:
-3 +62

тия са ужастно зло
6 Отговор
не е през нощта а още вечерта към 7-8 са го намерили ... трябва да се вземат сериозни мерки сеещу тия полу-грамотни индивиди защото те са едни от най-големите убиици по пътищата у нас имам познат който говори техния език и ми разказва че често се среща с такива примати по паркинзите в европа та те му се хвалели че българия им ускорителна отсечка към европа дават им се пари за подпуки на полиция у нас във случай че някой го спрат и има се казва в българия газ до дупка като влезеш в европа ще спазваш донтогава повечко газ и по-малко почивка че да се стигне по-бързо до европа а да не говорим че половината нямат сеедно образование там книжка ти дават ако можеш да маневрираш с камион!!!

Коментиран от #9, #15, #42


Оценка:
-24 +144

Ако трябва да кажем цялата истина,
7 Отговор
Шофьорите на камиони се дрогират навсякъде, в САЩ например вземат кокаин и отсечката Сан Франциско-Ню Йорк я вземат за 3 дни без да мигнат, българските тираджии са пословична пияници и това не е новина за тези които са в кухнята, а че турските тираджия вземат освен силни чайове и амфетамини, това пък го знае всеки катаджия в магистрална полиция, но за съжаление не правят нищо, само като ги спрат, си прибират по някое друго евро и ги пускат, затова се случват тези тежки катастрофи.

Коментиран от #66


Оценка:
-19 +141

Льольо
8 Отговор

До коментар #2 от "Турските тираджии се дрогират":


Турският чай си е червен. Употребяват и израза заешка кръв

Оценка:
-6 +40

Голям Слон
9 Отговор

До коментар #6 от "тия са ужастно зло":


А ти си един еталон по българистика - нямам думи. Няма да предполагам какво работиш с такова ниво на грамотност.

Оценка:
-17 +40

НЯМА
10 Отговор

До коментар #3 от "Ужас":


Мантинела която да ударжи камион с този тонаж и скорост

Коментиран от #18


Оценка:
-18 +61

11
Този коментар е премахнат от модератор
Той
12 Отговор
явно е заспал............. Трагедия след трагедия !

Коментиран от #17


Оценка:
-2 +47

Подкрепям те
13 Отговор

До коментар #3 от "Ужас":


... преди години на "Хемус" една цистерна бе увиснала над бездната. Това не е нормално.

Коментиран от #41


Оценка:
-4 +28

пътен строител
14 Отговор
За да се построи качествена магистрала трябват примерно 1 млн. евро. Казвам примерно. И те пристигат от ЕС. 20 % трябва да се върнат на този в ЕС, който ги е отпуснал. 20 % остават тук като комисионна. Ако и строителя си прибере 10-20 % във вид на икономии се получават пародии на автомагистрали.

Оценка:
-6 +113

Карат така
15 Отговор

До коментар #6 от "тия са ужастно зло":


...защото така са им казали собствениците. На камионите. А собствениците им са какви? Капиталисти!!! Следователно какъв е проблема? Капитализмът!!!

Коментиран от #20, #70


Оценка:
-29 +64

яко ни лъжат управляващите
16 Отговор
Публикувано във факти.бг: БОЙКОВАТА ГОРДОСТ -МАГИСТРАЛИТЕ НОСЯТ И СЕЯТ СМЪРТ И ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ. КРАЛИ, КРАЛИ, ЧЕ СЕ ЗАБРАВИЛИ. ВСИЧКО НА БОЙКО Е БУТАФОРТО,ЛЪЖЛИВО. В САЩ НЯМА МАНТИНЕЛИ А БЕТОНИ СТЕНИ КОИТО ВРЪЩАТ КАМИОНИТЕ ОБРАТНО. ГЛАВНА ВИНА ИМАТ АПИ И ДАИ. АГЕНЦИЯ ДАЙ САМО РЕКЕТИРА А НЕ ПРОВЕРЯВА. ЗА КАКВО С ТИЯ ТАХОМЕТРИ? ОГРОМНИ ГЛОБИ АКО Е МАНИПУЛИРАН. ГЛАВНАТА ПРИЧИНА Е ЧЕ НЯМА ДЪРЖАВА. ЗАТВОРИХА УЖ СЪС ЗАПОВЕД ДИСКОТЕКИТЕ А ТЕ ДУМКАТ ЦЯЛА НОЩ. ТОВА Е ПРИ ГЕРБ НАВСЯКЪДЕ И ВЪВ ВСИЧКО БЕЗАКОНИЕ И ПЪЛНЕНЕ НА ШКАФЧЕТО.

Коментиран от #21, #23, #34


Оценка:
-19 +93

17
Този коментар е премахнат от модератор
Не говори
18 Отговор

До коментар #10 от "НЯМА":


Глупости. Минавал ли си по моста край Бяла след онази трагедия. Сегашната мантинела може да удържи и танк

Коментиран от #30, #67


Оценка:
-8 +30

19
Този коментар е премахнат от модератор
Нфндмг гкт
20 Отговор

До коментар #15 от "Карат така":


Невероятно заключение:))))))

Оценка:
-2 +13

Така е
21 Отговор

До коментар #16 от "яко ни лъжат управляващите":


И във Франция подмениха мантинелите с бетони стени.

Оценка:
-2 +33

Тираджия
22 Отговор

До коментар #2 от "Турските тираджии се дрогират":


А дали ти е минавало през малкото мозъче че и турчин получава инфаркт инсулт и още стотина причини освен дрогата????

Коментиран от #48


Оценка:
-13 +62

23
Този коментар е премахнат от модератор
Джоко
24 Отговор
До тук от всички Вас горе изложеното разбирам, че ситуацията е следната. Никой не проверява турските тираджии колко време шофират, какви стимуланти циркулират в кръвта им и основния закон за движение по пътищата в РБ спазва ли се. Второ- счупените подобия на магистрали. Строят се за да се снимаме с ножицата? Качествено и по утвърдени стандарти? Цялостна поддръжка- при зимви условия, маркировка, камери за контрол и превенция. Крайното заключение- има ли държава, институции, контрол или това е една територия отдадена на концесия чрез купени избори или задкулисна завера, от която територия който я управлява и експлоатира, щави като за последно защото мандат живот до трето поколение оправя!?

Коментиран от #26, #65


Оценка:
-7 +58

25
Този коментар е премахнат от модератор
Ужасно
26 Отговор

До коментар #24 от "Джоко":


много си писал ГЛУПОСТИ. Можеш с пет думи--комунист е тате комунист съм и аз.А дали знаеш нещо.СЪМНЯВАМ СЕ.....

Оценка:
-25 +13

Нещо
27 Отговор

До коментар #25 от "ЧЕКМЕДЖАРИ КРАДЛИВИ":


си се объркал това са прийомите на ВАШАТА БКП/БСП......

Оценка:
-20 +15

Fate
28 Отговор
Тези Мантинели за какво са ? Явно само за красота . А парите за качестен материал са в гардероба

Оценка:
-6 +44

333
29 Отговор
А защо има Тирове по магистралата в събота и неделя, когато е натоварен пътя с летуващи по морето???.Оставка на министъра на транспорта, който реве само за пакета" Мобилност".В Европейския съюз се спират камионите за уикенда, когато хората са в почивка и ходят насам натам.Министъра да отговори на въпроса, защо при нас не е така? Кой разреши да има Тирове през почивните дни? Убийци!!!

Коментиран от #32, #78


Оценка:
-8 +69

лаладжия
30 Отговор

До коментар #18 от "Не говори":


таквиз бетонни мантинели се поставят на изключително критични места.На прав път критичен само е шофьорът.....

Оценка:
-4 +27

Stol S
31 Отговор
Corona viruse covid 19

Оценка:
-7 +3

Dimirest
32 Отговор

До коментар #29 от "333":


Абсолютно си прав! Защо има тирове събота и неделя, защото да стигнат до границата и в понеделник да са в нормалните държави където мислят за хората и не им разрешават да пътуват през почивните дни. Пътувах вчера пълно с тирове! Жертвите мир на праха им са резултат от "адекватните" действия на държавата!!!

Оценка:
-4 +45

Коко
33 Отговор
Абе вие всичките сте полудели бе вземете сметнете 30 тона да се ударят в тая мантинела с 80 90 км абсолютно са виновни тираджиите и правоохранителните органи.

Коментиран от #37


Оценка:
-6 +28

Аман,
34 Отговор

До коментар #16 от "яко ни лъжат управляващите":


Абсолютно!

Оценка:
-3 +4

ОСМАНАГИЧ
35 Отговор
Международният път Марица-Тракия за да бъде магистрала трябва да е с по три ленти.Камиони,автобуси,ванове и баничарки само дясното,само при изпрекарване в средното! ПОРШЕТАТА само в лявото! Даже на десен завой.😆

Коментиран от #38


Оценка:
-8 +9

евем ти
36 Отговор
и полицаите.Турският шофьор да не излитял на колометри в резултат на удара,че им беше нужен половин ден да издирят трупа?

Коментиран от #39


Оценка:
-1 +29

Наблюдаващ
37 Отговор

До коментар #33 от "Коко":


Ударът не е челен , а под много малък ъгъл . При качествена мантинела трябва да приплъзне и да си остане на платното в което се е движил .

Коментиран от #49


Оценка:
-5 +31

ХА ХА
38 Отговор

До коментар #35 от "ОСМАНАГИЧ":


А ти с каручката - по черния път .

Коментиран от #57


Оценка:
-1 +11

Не ама
39 Отговор

До коментар #36 от "евем ти":


Бил е в смачканата каросерия , естествено него са извадили последен , първо са рязали колите за да извадят хората , за него е било ясно че е заминал пък и нали е бил виновен !

Оценка:
-0 +11

Рашпилата
40 Отговор
Ако крадливата пасмина,управляваща държавата беше изградила интермодалните терминали (какъвто впрочем има посока Драгоман,но само прибраха парите за строежа му) за качване на камионите на влакове и беше променила закона със забрана за товарни над 18 т. по основните пътни артерии,тази и други трагедии мямаше да се случат. В половин Европа има забрани за камиони през празнични и почивни дни. Също така нямаше да го има и кошмарът в Искърското дефиле и Петрохански проход.
Относно мантинелите: не е нужно да го измисляме! Англичаните и германците не случайно изграждат масивни бетонни мантинели по натоварените магистрали! Хем удържат тежки машини,хем ако моторист падне ,вероятността да стане на парчета от удар в пилоните на мантинелата намалява. А тук не могат да въведат реверсивно движение на Хемус,защото на експертите от АПИ тунел "Витиня" им се виждал тесен,въпреки забраната за камиони.... Ама нека! Докато не осъзнаем,че промяната е задължение на всеки един от нас-положението само ще се влошава...

Оценка:
-2 +24

4567890
41 Отговор

До коментар #13 от "Подкрепям те":


ЦИСТЕРНАТА УВИСНА ЩОТО ШЬОФЕРЪТ Е УЧИЛ ЗА ПОП У СЕМИНАРИЯТА. НЯМАЛ ПАРИ И ХОП ТИРАЖИЯ?

Оценка:
-2 +6

Иво
42 Отговор

До коментар #6 от "тия са ужастно зло":


Уникален! Без да имам някакви сериозни претенции за собствената си грамотност аз съм шашнат от твоята наглост да пишеш за полуграмотни шофьори. Това беше най-дългото изречение, което съм виждал. За грешките и стила ти нямам думи. Чета го и препрочитам в захласт! 🤣

Коментиран от #86


Оценка:
-3 +9

ИВАН
43 Отговор
Докога турски убийци ще кръстосват татковината ни, няма ли власт и сила, която да ги спре, или да ги съдере от глоби поне .... кой сега ще плати за за изгубените души, за екологичната катастрофа по пътя, за изгубеното време и нерви на хиляди пътуващи ... ????????????????????

Оценка:
-4 +27

44
Този коментар е премахнат от модератор
45
Този коментар е премахнат от модератор
Фаераа
46 Отговор
Анархия

Оценка:
-0 +3

Гост
47 Отговор

До коментар #4 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":


Какъв мир бе с.е.л.я.н.и.н?Ако бг шофьор бе затрил 5 турци,сега щяха и по CNN да тръбят!Възмездие трябва!!!

Оценка:
-1 +25

Бачо Киро
48 Отговор

До коментар #22 от "Тираджия":


Абе в Германия не получават така, както у нас, а там не е като да няма няколко милиона турци...

Оценка:
-2 +13

0000
49 Отговор

До коментар #37 от "Наблюдаващ":


Много са ниски мантинелите и не могат да задържат камион.миналата година един пред мен прескочи в насрещното.направо не можах да повярвам.добре,че не удари никой.

Оценка:
-0 +15

50
Този коментар е премахнат от модератор
51
Този коментар е премахнат от модератор
ares
52 Отговор
Това е превенцията на пътна полиция , скрити в храсти и чукари да пълнят хазната само и единствено това ги вълнува ...

Оценка:
-0 +20

53
Този коментар е премахнат от модератор
Валентин
54 Отговор
Пълна забрана за амуджите да преминават през България

Оценка:
-4 +15

Българин
55 Отговор
Да се забрани транзитно двжение на тирове през страната ! Задължителното им качване на влак е най-доброто решение !

Коментиран от #56, #60, #61, #62


Оценка:
-2 +27

Тисъна
56 Отговор

До коментар #55 от "Българин":


Ще бъде много добре! Но нямаме адекватна ж.п. инфраструктура и ж.п.превозни средства.

Оценка:
-6 +8

ОСМАНАГИЧ
57 Отговор

До коментар #38 от "ХА ХА":


👍170 коня не мога да ги удържа на черния път,карам по лявото. 👅 +++++

Коментиран от #105


Оценка:
-5 +0

Рамбо
58 Отговор
Нищо не може да удържи 30 тонен тир движещ се 100км в час.Жалко за хорицата.

Оценка:
-3 +4

Сашо
59 Отговор
В този участък от пътя има ограничение 90 км в час защото има бубуни и колите подскачат. Човекът явно е загубил управление поради неравностите, но това се крие защото магистралата е правена там от боко -вите фирми.Там се кара само в лявото платно, защото най в дясно е опасно даже за леки коли.

Оценка:
-4 +15

Йо Несбьо
60 Отговор

До коментар #55 от "Българин":


Е, те тъкмо почнаха да се хвалят с тол-системата и ти вече мислиш за прикачване на тировете на вагон-платформи. Идеята е чудесна но изисква милиарди за изпълнение. Това са ревитализирани нови линии със средна скорост поне 100 км/час, нови локомотиви, нови вагони, нови пунктове за прикачване, промени в законодателството... Като теглиш чертата - или изсипани 5-6 милиарда за финансиране, или губиш транзитния товарен превоз. Иначе и аз съм "За"...

Коментиран от #69


Оценка:
-0 +14

Иван
61 Отговор

До коментар #55 от "Българин":


Има и друго - влаковете са по-евтини, товарят повече, по-екологични и безопасни са. Примерно да се ползват камиони само в окръжност от 50 км от най-близката жпгара. Всичко това обаче изисква инвестиции в инфраструктура като нови линии за високоскоростен влакове, нови вагони , удобни за товарене и разтоварване гари, ясни и спазващи се разписания... Нямаме капацитет и за половината от това. Досега, ако мислехме стратегически, да сме свързали Солун и София не със сегашния товарен влак, а с някой като френските или японските. Оттам вече експресни връзки до Истанбул, Белград, Букурещ и Скопие, така че в рамките на 12 часа стоката да се натовари, изпрати и пристигне примерно от Истанбул до Белград. Така бихме били номер 1 в товарните превози на Балканите. Някакви наченки на стратегическо мислене в нашите политици?! Всеки гледа да си напълни джобовете...

Оценка:
-1 +15

Василева
62 Отговор

До коментар #55 от "Българин":


Е това ако прочете власта няма нужда от оставка ще измрът веднага ти искаш да им затвориш кацата с мед ужас

Оценка:
-2 +7

GZM
63 Отговор
Герберасо-депесарска сган трови народа досттъно дълго. Времето ви свърши пумии

Коментиран от #64


Оценка:
-6 +7

Оня
64 Отговор

До коментар #63 от "GZM":


Това санитарите в Карлуково ли ти го казаха ?

Оценка:
-4 +4

Byg
65 Отговор

До коментар #24 от "Джоко":


Не си разбрал правилно , от коментарите само и единствено може да се извади заключени че тук в клюкарника всеки разбира от всичко , всички са пътни инженери и говорят врели некипели как мантинелата е виновна щото не успяла да спре 50 тона камион , тоз камион ще мине през тухлени къщи преди да спре , за каква мантинела говорите , мантинелата е еластична и има за цел до поддаде при удар и да върне превозното средство на пътя , като се предполага че превозното средство ще се "хлъзга" по нея удара няма да е фронтален , при фронтален удар не зная каква трябва да е тази мантинела която ще спре 50 тонен тир който се движи със 120 километра. И другото което става ясно от тук надрасканото е че много троляк се е хванал на работа да мята кофите с помия по ГЕРБ , смешна работа е това всичко което става в България и по света , хъката мъката ГЕРБ , хъката мъката Бойко Борисов, малоумници.

Оценка:
-10 +8

гост
66 Отговор

До коментар #7 от "Ако трябва да кажем цялата истина,":


Чудя се в Русия шофьорите на камиони понеже не си ги ползвал за пример,може би нищо не пият,и въобще не правят катастрофи.

Коментиран от #68


Оценка:
-4 +6

Стига ва
67 Отговор

До коментар #18 от "Не говори":


Сериозно, ама Боко Бабуина едва ли))))

Оценка:
-0 +2

Аве Прост
68 Отговор

До коментар #66 от "гост":


Пак ли се изхождаш

Оценка:
-1 +2

biggy_
69 Отговор

До коментар #60 от "Йо Несбьо":


Явно не си запознат с темата,по-добре не се изказвай.Частния превозвач PIMK има влакове за Турция и Европа и прави точно това,което ти твърдиш,че е невъзможно.Вече от доста време функционира интрамодалния терминал в село Златитрап.За сведения един модерен локомотив може да се купи за под 10 милиона.Имаш ли представа за какви милиарди говориш

Оценка:
-1 +2

BMW5
70 Отговор

До коментар #15 от "Карат така":


В ЕС социализъм ли е? Защо за там действат по друг начин?

Оценка:
-1 +4

Анонимен
71 Отговор
Бойко спри с тия кражби..... С крадени пари хаир няма да видиш.... Убиваш хората.... Вместо да режеш лентички оправи пътищата както трябва....

Коментиран от #90


Оценка:
-1 +6

селтак
72 Отговор

До коментар #3 от "Ужас":


Абе разбирач,ако тоя ТИР се е движел със 100,120км. в час и е бил натоварен със 30т. коя мантинела ще го удържи?

Оценка:
-1 +3

73
Този коментар е премахнат от модератор
ТурцкиТираджия
74 Отговор
Спът когато карат и на късмет,това са турцките айдуци,вика ми кат вляза в България и си отпочивам като спъ на волана и карам,на късмет

Оценка:
-2 +3

Леле...
75 Отговор
От толкова коментари забравих каква е темата... То магистрали, то влакове, то турци, то Боковци... ти да видиш!

Оценка:
-0 +8

Не е истина !!!
76 Отговор
Точно пък тая раздрънкана отсечна м/у Чирпан и Стара Загора я построиха вашите любими червени велможи и я откри Серьожа Станишев по времето на тройната обирджийска мафиотска организирана банда , но нейсе......
И за нея е виновен Бойко !!!
Давайте , сега е модерното , всички анти Бойко ! Той е виновен и за бурята миналата седмица и за горещините преди това и за вятъра в момента , че го допуска на територията на България....... Но.......
БЕЕЕЕЕЕЕ...... БЕЕЕЕЕЕЕЕ....... БЕЕЕЕЕЕЕ !!!

Коментиран от #82


Оценка:
-3 +7

Не е истина !!!
77 Отговор
Точно пък тая раздрънкана отсечна м/у Чирпан и Стара Загора я построиха вашите любими червени велможи и я откри Серьожа Станишев по времето на тройната обирджийска мафиотска организирана банда , но нейсе......
И за нея е виновен Бойко !!!
Давайте , сега е модерното , всички анти Бойко ! Той е виновен и за бурята миналата седмица и за горещините преди това и за вятъра в момента , че го допуска на територията на България....... Но.......
БЕЕЕЕЕЕЕ...... БЕЕЕЕЕЕЕЕ....... БЕЕЕЕЕЕЕ !!!
Това е до компетентния Сашко 59 !!!
Отсечката от Чирпан до Ст. Загора (най лошия) участък е строена и открита от Серж Станишев !
Но пък Бойко е виновен !!!

Оценка:
-4 +8

Ееее
78 Отговор

До коментар #29 от "333":


Ти знаеш ли кога се спират тировете събота 22. до неделя 22 ч първо се информирай и тогава пиши..................

Коментиран от #89


Оценка:
-0 +1

79
Този коментар е премахнат от модератор
Бог да прости
80 Отговор
хорицата. Добре че и турчина е при неговия Аллах, за да няма възможност нито един булгаристански съд да го пусне под гаранция и той да избяга в Турция

Оценка:
-1 +3

заз
81 Отговор

До коментар #3 от "Ужас":


Абе не съм много сигурен,че може да удържи мантинелата цял ТИР с високо скорост...

Оценка:
-0 +2

Не бе тролчо,
82 Отговор

До коментар #76 от "Не е истина !!!":


не е боко, Путин е виновен.

Оценка:
-2 +0

Камионжия
83 Отговор
Вярно е, че турските камиони в България карат лошо и ОПАСНО, но защо в Германия карат нормално? Значи КОНТРОЛ НЯМА у нас! Не оправдавам шофьора, но на всеки може да се случи! 50 тонни тирове НЯМА - 40 до 45 т. А турците обикновенно карат по леки товари. Камионите се движат с МАКСИМУМ 90 км/ч - има ограничител за това. А нашите мантинели с лекота ги късат и автобуси, че и родните BMW - та. Да автомобила НЕ се удря челно в мантинелата, просто нашите мантинели са МНОГО НЕКАЧЕСТВЕНО направени. Нека гледаме нещата обективно и да се абстрахираме от националност.

Коментиран от #87


Оценка:
-2 +4

Камионжия
84 Отговор
Вярно е, че турските камиони в България карат лошо и ОПАСНО, но защо в Германия карат нормално? Значи КОНТРОЛ НЯМА у нас! Не оправдавам шофьора, но на всеки може да се случи! 50 тонни тирове НЯМА - 40 до 45 т. А турците обикновенно карат по леки товари. Камионите се движат с МАКСИМУМ 90 км/ч - има ограничител за това. А нашите мантинели с лекота ги късат и автобуси, че и родните BMW - та. Да автомобила НЕ се удря челно в мантинелата, просто нашите мантинели са МНОГО НЕКАЧЕСТВЕНО направени. Нека гледаме нещата обективно и да се абстрахираме от националност.

Оценка:
-0 +4

Камионжия
85 Отговор
Вярно е, че турските камиони в България карат лошо и ОПАСНО, но защо в Германия карат нормално? Значи КОНТРОЛ НЯМА у нас! Не оправдавам шофьора, но на всеки може да се случи! 50 тонни тирове НЯМА - 40 до 45 т. А турците обикновенно карат по леки товари. Камионите се движат с МАКСИМУМ 90 км/ч - има ограничител за това. А нашите мантинели с лекота ги късат и автобуси, че и родните BMW - та. Да автомобила НЕ се удря челно в мантинелата, просто нашите мантинели са МНОГО НЕКАЧЕСТВЕНО направени. Нека гледаме нещата обективно и да се абстрахираме от националност.

Оценка:
-2 +2

Пешо
86 Отговор

До коментар #42 от "Иво":


Той обяснява за турските тираджии.Не слага всички под един знаменател.Не се впрягай.

Оценка:
-1 +1

Гонил
87 Отговор

До коментар #83 от "Камионжия":


Гонил съм турски тир със 115 км/ч. Ограничители, тахографи и тем подобни а навигацията показва 115 и не мога да го стигна. Обясни това многознайко. Мантинелата не е бетонна стена и 40 тона няма как да ги задържи с тази скорост. Троли колкото си искаш но това не променя физиката.

Оценка:
-0 +3

разбирач
88 Отговор
И бетонна мантинела, не може да спре 40 тона чудовище. Престанете с простотиите

Оценка:
-0 +2

зевс
89 Отговор

До коментар #78 от "Ееее":


Като влезнеш в магазина, и е празно по рафтовете, друго ще мъцаш тука, тигре

Оценка:
-2 +1

90
Този коментар е премахнат от модератор
Един шофьор
91 Отговор
Здравейте!
Ще направя малко уточнения, защото повече от половината коментатори нямат представа от правилата за шофиране в Европа и състоянието на пътищата
1. Всички камиони имат тахографи, които регистрират времето за управление и почивка, и скоростта на движение. Всички камиони произведени след юни 2019г са с тахографи, които се разчитат от дистанция. За да провери полицая дали си карал по правилата, не е нужно да те спира. Тахографа показва как си карал последните 6 месеца. Глоба може да ти се наложи само за последните 28 дни, но полицая вижда последните 6 месеца. Няма как в България да караш през просото, а в Западна Европа да спазваш. Глобата е за последните 28 дни, ако ще да е в Русия.

Коментиран от #93


Оценка:
-0 +2

Един шофьор
92 Отговор
2. ТИРовете са 40 тона. Ограничени са на 90км/ч.
3. Бетонните мантинели вече са почти на всички магистрали. Те НЕ позволяват преминаване на ТИРове в насрещното. Лично съм транспортирал бетонни мантинели. В зависимост от вида си, един блок тежи между 1.5 и 2 тона. Бетонните блокове се поставят по средата и в лявото, и в дясното платно. Когато някой ТИР премине двата реда бетонни блокове, ще си скъсам книжката. Имаше видео в Ютюб, в което полицията преследваше откраднат танк. Нямаше спиране, докато не увисна върху бетонни блокове на магистралата. Та, блоковете спряха танка. Да не говорим за камион. Има места, където се презастраховат (Белгия). Там между двата реда бетонни блокове запълват с пръст.

Оценка:
-0 +3

ЛогикаТърсим
93 Отговор

До коментар #91 от "Един шофьор":


По твоята логина може да те спрат в Германия и да те глобят, защото преди 2 дена си карал бързо в България ? Нещо ти куца логиката май, макар фактите, които описваш сигурно да са точно такива.

Коментиран от #97


Оценка:
-0 +0

Един шофьор
94 Отговор
4. Забраните в Европа са от 22 часа в събота, до 22 часа в неделя. Това не е проблем, защото почти всички шофьори почиват в неделя. Само в България има забрана в работен ден - петък от 16 до 20ч, което е голям проблем да го съобразиш с 15 часовия си работен ден

Оценка:
-0 +0

Един шофьор
95 Отговор
Надявам се с тези разяснения, да стане ясно на хората какви са правилата и параметрите на камионите и да спрат някои хора да се изказват неподготвени

Оценка:
-0 +1

Един шофьор
96 Отговор
Прочетох коментар, че някой е карал зад ТИР със 115. Възможно е. Има хора, които си позволяват да елиминират ограничителите. Със сигурност обаче тахографа отчита тази скорост. Това означава, че той не стъпва в Западна Европа. Там глобата за такава скорост е 2600€ и 3 месеца наказателен паркинг за камиона. Кой работодател няма да го заболи, ако камиона му спре за 3 месеца?
В България ще му се размине срещу някой лев.

Оценка:
-0 +1

Един шофьор
97 Отговор

До коментар #93 от "ЛогикаТърсим":


Това не е мойта логика. Такива са правилата. Само ги свеждам до знанието ви. Може да те глобят и затова, че си карал бързо и преди 27 дни в Иран

Оценка:
-0 +1

Един шофьор
98 Отговор
И не описвам факти, а разяснявам правилата, който се съдържат в регламент 561 от 2006г. Този регламент важи за всички държави в ЕС, но се прилага и в Сърбия, Македония, Украйна и т.н.

Оценка:
-0 +0

Един шофьор
99 Отговор
Пропуснах да кажа, че забрани за каране има в по-малко от половината държави в ЕС. В Белгия, Холандия, Люксембург, държавите от Скандинавието, Хърватско, Сърбия, Унгария (за камиони над Евро 4), Испания (ако не си АДР), Португалия, Гърция, Румъния... забрани няма.

Оценка:
-0 +0

Tomi Tomov
100 Отговор
Tezi sa ada i v Romania.Samo v Ungaria CZ SK sa kato sveta voda. V AUSTRIA GI LEKUVAT DOBRE.OBA4E V Bg sa brutalni

Оценка:
-0 +0

Луда работа
101 Отговор
Тъпчат са с разни дроги да издържат на умора и до там

Оценка:
-0 +2

Един шофьор
102 Отговор
Нима шофьорите на леки автомобили не го практикуват?
Дай да забраним на чужденците да преминават транзит през България.
В цял свят се стремят да привлекат транзитния трафик, защото пълни бюджета. Дай ние да го спрем.

Оценка:
-0 +0

Djo777777
103 Отговор
Според мен вината е във нас всички Българи, защото избираме все неподходящите хора. И така държавата я няма вече 30 години е така разруха, всички знаем във какво състояние са ни пътищата като вземем на места огромните коловози във асвалта те са като трамплин и не само това, във случая може самия товар да не е бил укрепен добре и да се е разместил,може да е карал със две карти тоес почивка никаква, мантинелата най вероятно е изгнила на повече от 40години, и е просто е така за декорация и тн...., просто няма никакъв контрол за нищо. ДЪРЖАВАТА Я НЯМА, във повечето страни контрола е много сериозен относно нат три тона и полувина, като се почнат кантари, ограничението е 80 не, че го спазват повечето но има толеранс до 85, също така има забрани, даже ако не се лъжа във момента във Германия събота и неделя е забранено за камиони до Септември, но също така е и помислено за тях огромни паркинги със тоалетни, къде го това във България?

Оценка:
-1 +2

Един шофьор
104 Отговор
Съботната забрана в Германия е от последната седмица на юли до края на август. Тя е само за някои магистрали. Има карта с обиколните пътища (Ausweichstreckemap). Като знаеш къде не е забранено, можеш да прекосиш цяла Германия в събота

Коментиран от #106


Оценка:
-1 +0

ХА ХА
105 Отговор

До коментар #57 от "ОСМАНАГИЧ":


Щом желаеш в ляво , няма проблеми , нали е демокрация !

Оценка:
-0 +0

Тъпанар
106 Отговор

До коментар #104 от "Един шофьор":


Тебе пък кой те пита

Оценка:
-1 +0

Камен
107 Отговор
Само аз ли забелязвам ?!?!?!? Стотици вече са избити от ТИРОВЕ и 90 % от случаите са турски. До КОГА ????

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Тереза Мей
Премиерът на Обединеното кралство коментира по Би Би Си бъдещите творчески планове на правителството по темата "Брекзит"
Хората са го казали, ще го изпълним."

Още бисери
ТОП 5