ФАКТИ.БГ

Няколко институции на оглед след тежкия инцидент на АМ "Тракия"

Преди дни на 160-тия километър загинаха 5 души, а 3-годишно дете беше настанено в болница с опасност за живота

Публикувана: 14 Юли, 2020 08:28
24 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1226
Няколко институции на оглед след тежкия инцидент на АМ
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Няколко институции ще бъдат днес на оглед на участъка от АМ  “Тракия”, където преди два дни ТИР помете 5 коли, след като навлезе в насрещното платно. 

Експерти от Пътната агенция, агенцията  за "Безопасност на движението по пътищата" и на Института по пътища и мостове, както и представители на няколко браншови организации ще огледат мантинелите и цялостното трасе  при 160-я километър на магистралата, уточнява бТВ. 

Продължава разследването на тежкия инцидент, работи се по няколко версии - заспиване на шофьора, здравословен проблем или загуба на внимание. Мантинелите на място са били стари и ръждясали, но според експертите не това е причината за катастрофата. 

3-годишното дете, което пострада сериозно, беше транспортирано към спешна болница "Пирогов" вчера.

София / България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
габровец от варна
1 Отговор
Няколко неграмотни чиновника ще отидат да се въртят в кръг и да плещят простотии. Накрая ще решат,че трябва повторна експертиза да се прави.....

Оценка:
-0 +24

Възмутен
2 Отговор
Нищо не пише за турския тираджия. Много негови сънарадници правят от години тежки катастрофи и им се разминава с условни присъди. Голям процент от катастрофите се причиняват именно от турски тирове.
Видяхме какво прави турската държава с нашите граничари, а ние ги оставяме да си заминават ненаказани.

Коментиран от #15


Оценка:
-5 +9

Последния Софиянец
3 Отговор
Хунтата е сложила изгнили мантинели за да пълни шкафчето на Боко.Вчера стотици хора бяха окупирали БНБ за да не може Боко да изнесе хазната.

Оценка:
-3 +15

Йозеф
4 Отговор
Защо оглед "след"? Къде е превенцията?

Коментиран от #7, #11


Оценка:
-1 +10

Наблюдател
5 Отговор
По магистрала "Тракия" има участъци където качеството на настилката е такова,че дори при движение с 80-90 км е трудно да се кара в права линия а коловозите които са се получили скоро ще започнат да стържат броните на леките коли.Ако тази магистрала бъде огледана от немски експерти по пътно строителство 100% ще я определят като опасна.

Коментиран от #9, #12


Оценка:
-0 +19

Behemoth
6 Отговор
Тия вземат добри заплати и никога не са потни!

Оценка:
-0 +6

габровец от варна
7 Отговор

До коментар #4 от "Йозеф":


Кой да го направи,уважаеми? Чиновници с лопата да ги ринеш,специалисти всякакви по кабинетите,назначени по втория начин,абсолютни неграмотници и напудрени лелки....Секретарки и мижитурки...Държавната бюрокрация си стои още от комунизма.Това е истината.

Оценка:
-0 +11

2loop
8 Отговор
И простия народ плаща винетки на винету за изгнили 20 годишни мантинели

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +12

Boxer 3
9 Отговор

До коментар #5 от "Наблюдател":


Да, освен това, версиите които се разследват са насочени само към шофьора (заспиване, здравословен проблем или разсейване).
Категорично се избягва версията за състоянието на пътя и мантинелата!!!

Коментиран от #20


Оценка:
-0 +13

БОКО Милиардера
10 Отговор
Е Труббокрадец .... не завиждайте

Оценка:
-0 +3

русенец
11 Отговор

До коментар #4 от "Йозеф":


Превенция има когато има политика за това, когато има експерти, знаещи какво да гледат. Тези веднага решиха, че " изгнилите мантинели не са проблем". А защо тъпите германци сменят мантинелата след удар в нея? Може би защото след удал губи ЕЛАСТИЧНОСТ? За какво заспиване на шофьора ми говорят? В този участък ако се движиш с 90 друса така, сякаш се возиш с трактор по черен път!... За превенция трябва политика, сегашната политика е пожарникарска - да се гаси когато пламне нещо.

Оценка:
-0 +12

Анализаторр
12 Отговор

До коментар #5 от "Наблюдател":


Питайте Трейс пътно строителство и каква е тяхната експертиза за въпросният участък. Позаинтересувайте се и за сроковете за гаранционни срокове при пътното строителство. Колко години след направата на участъка е започнал да пропада и дали някой е потърсил гаранции? АПИ може би са длъжни?

Коментиран от #13


Оценка:
-0 +8

русенец
13 Отговор

До коментар #12 от "Анализаторр":


Наредба №2 за гаранционните срокове в строителството изисква 8 години пълна гаранция за новопостроен път. На следващият въпрос : ремонтите на пътищата в България започват в деня на подписване на Акт 16.

Оценка:
-0 +7

Герберастка черна каса
14 Отговор
Абе и тука като в Своге няма да има виновни!

Оценка:
-0 +5

456
15 Отговор

До коментар #2 от "Възмутен":


Какво да пишат като и той е загинал?

Оценка:
-1 +2

Статистик
16 Отговор
От АПИ потвърдиха, че мантинелата е там от 1995!!! За к'ва еластичност, за к'ва гаранция говорим? Пълна пародия и безотговорност.

Коментиран от #17


Оценка:
-0 +8

Дедо
17 Отговор

До коментар #16 от "Статистик":


Ами те за АПИ старите мантинели са като отлежалото вино!С годините и ръждата сигурно стават по здрави!

Оценка:
-0 +1

Поданик
18 Отговор
По време на инцидента пътувах в този участък, където на МАГИСТРАЛАТА на баце ми изпадане пломбите, а колата е с разбито окачване. Но баце е стратег и вместо да ремонтира този тридесет км. участък, е сложил ограничение 90 км. и на всяка отбивка жив и.б.р.и.к с камера и фуражка. Трябва да справка раята, че утре я камилата, я...

Оценка:
-0 +2

Поданик
19 Отговор
По време на инцидента пътувах в този участък, където на МАГИСТРАЛАТА на баце ми изпадаха пломбите, а колата е с разбито окачване. Но баце е стратег и вместо да ремонтира този тридесет км. участък, е сложил ограничение 90 км. и на всяка отбивка жив и.б.р.и.к с камера и фуражка. Трябва да сурвака раята, че утре я камилата, я...

Оценка:
-0 +2

Boxer 3
20 Отговор

До коментар #9 от "Boxer 3":


Да добавя, на кадрите заснети от дрон, се виждат следите от гумите на тирът как извиват дъга от неговото платно към мантинелата и насрещното. Това говори за РЯЗКО ЗАВИВАНЕ!
Участъкът на катастрофата е веднага след надлез!
Какъв е преходът? Плавен или вълнист, трамплинен тип, както в повечето случаи?

Оценка:
-0 +4

На това
21 Отговор
му се вика "след дъжд качулка".

Оценка:
-0 +2

цербер
22 Отговор
Няколко институции на оглед след тежкия инцидент на АМ "Тракия".ТЕЗИ ИНСТИТУЦИИ СЕГА ЛИ СЧЕТОХА ДА СИ РАЗМЪРДАТ ЗАДНИЦИТЕ? Мантинелата е ръждясала и негодна,асфалтът е под всяка евронорма. Не се яде! Трябва сол да му сложите и малко зехтин.

Оценка:
-0 +0

Шаран БГ
23 Отговор
Винаги човек зад волана може да загуби координация. Дали ще заспи, дали ще получи инфаркт, или просто ще се заблее нанякъде - не бива преградното съоръжение да позволи преминаване на едно МПС от едното платно в другото !! Сега , за да оправдаят безсрамно високите си месечни заплати, няколко "големи" специалисти ще ходят да гледат,защо и как един камион е преминал в насрещното и изпотрепал невинни хора. Тези мъртви хора са заплатили точно на тези инстанции да им осигурят сигурност при пътуването. НОВАТА АМ"ТРАКИЯ" Е ОПАСНА ЗА ВАШИЯ ЖИВОТ ! Със всичко по нея - настилка, осигурителни заграждения, скорост !!

Оценка:
-0 +0

3333
24 Отговор

До коментар #8 от "2loop":


Не е виновна мантинелата. Каквато и мантинела да сложат 20 т. със 100км/ч ще замине. Виновен е Турчина.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Радан Кънев
Лидерът на ДСБ с решение за политическата криза
Редно е, на който най-много му се управлява, да получи мандата. Ние няма да пречим"

Още бисери
ТОП 5