27 Февруари, 2022 11:32 10 914 364

Граждани: Бъдете днес в 16:00 със спрей или боя пред т.нар. "паметник" на съветската армия

  • акция-
  • моча-
  • монумент на окупационната червена армия-
  • паметник на съветската армия-
  • срещу полицейския произвол-
  • гражданска инициатива за демонтиране на паметника на съветската армия

Българската полиция вече ОТВЛИЧА деца, за да защити съветския пропаганден монумент

Граждани: Бъдете днес в 16:00 със спрей или боя пред т.нар. "паметник" на съветската армия - 1
Снимка: БГНЕС/АРХИВ

Гражданска инициатива за демонтиране на паметника на съветската армия организира протестна акция днес. Тя е реакция срещу ареста на трима ученици, които си позволиха да изразят позиция срещу руската военна агресия в Украйна, изписвайки с маркер "Save Ukraine!" на Монумента на окупационната червена армия в София.

Ето какво пишат от Инициативата в създаденото Фейсбук събитие:

Вчера три деца на по 15 и 16 години (две момчета и едно момиче) с мнение и позиция, по светло и без да се крият пишат с маркер някъде на постамента на срамния т.нар. "паметник" на съветския окупатор в София "Save Ukraine!".

Какво прави родната милиция според вас?

Арестува ги, не им дава да се обадят дори веднъж, не уведомява родителите им и им налага арест за 24 часа.
Родителите се усещат, че нещо не е наред едва, когато децата им започват подозрително дълго да не си вдигат телефоните, след като преди това подозрително дълго не са отговаряли на съобщенията.

Намесата на адвокати изкарва две от децата от ареста късно вечерта, но едното излезе едва тази сутрин. Дете на 16 години.

Българи!

Свидетели сме на брутален полицейски произвол, който няма как да продължава повече! Българската полиция вече ОТВЛИЧА деца, за да защити съветския пропаганден монумент. Вече се питаме изобщо българска ли е тази полиция, ще защитава ли нашите БЪЛГАРСКИ ДЕЦА, или с всички сили и средства (наши, на българския данъкоплатец) ще защитава пропагандното военно съоръжение на чужда държава, която в момента извършва военна агресия срещу мирна и никого незастрашаваща суверенна държава?

Общинските власти са взели решение още преди 30 години този монумент да бъде демонтиран. Това решение не е отменяно и все още е в сила!

Преди един ден, кметът на район "Средец" - Трайчо Трайков, заяви, че започва процедура по демонтиране на паметника, което е в дадените му от СОС и гласоподавателите на този централен софийски район правомощия.

С решение № 73/26.07.2021 г. на Върховния касационен съд (по подобен казус срещу български студент) се заявява изрично, че писането по паметника (без да бъде увреждана неговата цялост) не представлява нарушение на българските закони.

Настояваме да разберем чии разпореждания изпълнява "българската" полиция, след като очевидно те са в разрез както с общинските власти, така и с решения на БЪЛГАРСКИЯ съд!

Настояваме за оставка на цялото ръководство на 1 РПУ! Незабавно да се извърши вътрешна проверка, която да установи кой издава противозаконни заповеди за отвличане и терор на български граждани. Искаме да знаем имената и позициите на тези хора! Ако такава проверка не бъде проведена, очакваме оставка и на вътрешния министър Рашков.

Призоваваме всички наши съмишленици да бъдат днес (27 февруари, неделя) от 16:00 ч. пред т.нар. "паметник" на съветската армия със спрей или боя, с която да покажем ясно, че това няма да го бъде повече! Ще върнем това окупирано градско пространство на българските деца!

От гражданската инициатива ще осигурим между 50 и 100 спрея, които ще бъдат раздадени на място. Всеки който има възможност да донесе и собствен такъв.

В името на обществения ред, предупреждаваме българската полиция (ако наистина е българска) да не възпрепятства това законово изразяване на позиция в защита на мира и срещу военния терор и насилието. Повтаряме - писането по паметника не представлява престъпление. Време е полицията да го научи веднъж - завинаги!

Заявяваме, че оттук нататък и до предстоящото демонтиране на монумента, ще възпрепятстваме всеки опит за почистване или ремонт на съоръжението.


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 230 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Последния Софиянец

    208 89 Отговор
    Да бе!В тоя сняг някой ще иде!

    Коментиран от #86, #300, #324

  • 3 Расате |Y|

    131 400 Отговор
    СЛАВА НА УКРАЙНА !!

    Коментиран от #275

  • 4 Ю.кортес

    128 361 Отговор
    Окупаторски символ.
    Позор
  • 5 БСП...ЗЛО КОМУНДЕ

    120 283 Отговор
    ВЪН МОЧА ОТ СОФИЯ
  • 6 любопитен

    430 70 Отговор
    Абе нещо не виждам някой да е застанал с името си зад този призив! И защо "Украйна, изписвайки с маркер "Save Ukraine!", български думи нямаме ли си или от Козяк ги е мързяло да превеждат?

    Коментиран от #243

  • 7 Миглена Кунева

    76 269 Отговор
    Да съборим Бузлуджа !

    Коментиран от #145, #178, #277, #322

  • 8 сектант

    320 23 Отговор
    АБЕ КЪДЕ Е КОВИД? МАЙКА МУ ГО ТЪРСИ...
  • 9 Гост

    457 82 Отговор
    Кой е авторът на тези подстрекания, които вече втори ден се публикуват? Защо статията е без автор? Поругаването на паметници е престъпление, наказуемо от закона. Кой приканва българите към целенасочено закононарушение? Кой?

    Коментиран от #15, #17, #35, #52, #97, #273

  • 10 Сух

    344 65 Отговор
    В - ТВУ да ги вкарат!Да видят какво е да поругааваш хората дали живота си за да може ти да си свободен и след това да ходиш да им драскаш паметника
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 хатче

    128 28 Отговор
    моля ви да нарисувате Образа на ДОГАН СОКОЛА НА ПАМЕТНИКА знаете защо
  • 13 Айде

    298 51 Отговор
    намалете анти-руската пропаганда или поне като ще се пише да знаем кой е автора.. Вашата манипулация на Българския народ да не е по добре от този произвол на полицаите??
  • 14 хаха

    295 57 Отговор
    тия смешници поругаващи паметници са за затвор.

    Коментиран от #147

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Майна

    328 51 Отговор
    СРАМЕН ПРИЗИВ!!! От ИСТОРИЯТА ЛИ СИ ТРЯБВА ДА СЕ ОТКАЖЕМ!!! ПЪЛНО ПАДЕНИЕ Е ТОЗИ ПРИЗИВ!

    Коментиран от #307

  • 17 Фашизмът

    289 45 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    ... в действие!!! Ето това е фашизъм!!! Ето защо руската войска е в Украйна!!!

    Коментиран от #58

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Рашков, спиш ли?

    286 39 Отговор
    МВР спи ли?Как може медия да пуска призив за вандалщина.Медия,която прокламира подстрекателство срещу вандалски прояви или организира такива,трябва да бъде затворена а автора на публикацията или копието,което е приложил да бъде съден.Аз украински фашисти не подкрепям и войната се води от 8 години,като има 14 800 убито цивилно руско население от територията на Украйна, а не от 3 дена.

    Коментиран от #36

  • 20 Вонбон

    138 24 Отговор
    От какъв зор продажници
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Комуниста

    174 37 Отговор
    Там ще сме да защитим памерника на Антифашистите!

    Коментиран от #99

  • 23 Там сме

    47 189 Отговор
    Поне това дължим на Украйна

    Коментиран от #60, #187

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 ТаУмВзе

    96 19 Отговор
    ВАШТА... изоглавена!
  • 26 Да,бе

    179 26 Отговор
    По-добре идете да боядисате паметниците на дедите си в краварското знаме,че да се знае какви потомствени продажници сте.
  • 27 Гост

    146 29 Отговор
    "писането по паметника не представлява престъпление." - Това не е ли долна лъжа, публикувана открито в медийното пространство?
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Аз викам да

    88 20 Отговор
    му сменят Шпагина с пушка M1 Garand", да го кръстят Паметника на американските братя освободители и така.
    По-малко набутване.
  • 30 Бакърджиев

    28 102 Отговор
    Дайте динамит!

    Коментиран от #151

  • 31 факти-дпс

    148 17 Отговор
    опитвате се да разпалите нещо ? Ако има полиция в тази страна трябва да ви обърне СПЕЦИАЛНО внимание на момента.
  • 32 Възмутен

    158 19 Отговор
    Ей Соросоид смотан я не нагнетявай напрежение сред Българското общество. Като са нарушава ли правилата, ще ги задържат разбира се. И всеки пак нека не забравяме, че всички Българи (не Соросоид, Англоговорящи и други подобни Твари) освен ГРАЖДАНСКИ ПРАВА имаме и ГРАЖДАНСКИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ

    Коментиран от #93

  • 33 Харви

    145 19 Отговор
    Отиваме да шаркаме на плочата пред НДК и по паметника на Рейган тогава
  • 34 хъхъ

    117 21 Отговор
    Фашистите срещу антифашистки паметник.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Вонбон

    18 48 Отговор

    До коментар #19 от "Рашков, спиш ли?":

    Он още спинка, не е изтрезнял
  • 37 АНТИФАШИСТ

    85 15 Отговор
    Носете си и бинтове !
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Хххх

    136 21 Отговор
    Заснемете лицата на тези дето оскверняват паметника !това са платените от Сорос предатели ,откровени фашистки елементии !

    Коментиран от #50

  • 43 дедо

    161 17 Отговор
    Същите после се възмущават , като събарят български паметници в Северна македония.Не народ , а мърша....

    Коментиран от #107

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Вземете и къртачи

    21 66 Отговор
    ......но от по мощните...
  • 47 hahaha

    76 8 Отговор
    еми хайде да бутнем и бившия партиен дом - срам за София, след моча идете там
  • 48 Русенец

    131 13 Отговор
    Дядо ми на 12 години е останал сам да се грижи за къща, майка и сестра. Гледал е нива и добитък. Изхранвал е семейство. А вие на 16 годишните им викате деца. Чакайте, още, да ви хранят и гледат на старини.
  • 49 ИВАН

    124 22 Отговор
    Представете си само, ако и ние русофилите и признателните българи на руския освободителен народ, дойдехме пред този паметник с по една хубава сопа ..... и кой щеше да спечели от една гражданска война на българи срещу българи - нашите врагове разбира се

    Коментиран от #168

  • 50 Русенец

    83 13 Отговор

    До коментар #42 от "Хххх":

    Повечето от тях трудно говорят български, че са свикнали само на майчин език.
  • 51 дедо йоцо гледа

    29 74 Отговор
    Всеки , който одобрява войната и окупацията е фашист. В 21 век използването на оръжие срещу човеци е недопустимо. Само болни мозъци биха направили война за създаване на империи.

    Коментиран от #342

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Лили

    88 15 Отговор
    И утре за България няма да има и капка газ който иска да мизерува да ходи шарка, а който иска да има работа да ходи да защити светинята на Антифашизма!
  • 54 Русенец

    119 15 Отговор
    А защо търпим американски паметник в страната си, при условие, че САЩ нападнаха суверенна Югославия, през 1999 г?

    Коментиран от #61, #62

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Коко

    110 16 Отговор
    Всички хулигански прояви трябва да се наказват.Деца били и дай да правим каквото си искаме.Дали могат да четат съмнявам се.Само джендър ще отиде да драска паметника на великата непобедима съветска армия.

    Коментиран от #80, #81

  • 57 123

    97 11 Отговор
    Факти.бг за пореден път доказва че е медия на глобалистката сатанинска пасмина.
  • 58 Отечествен Фронт

    87 14 Отговор

    До коментар #17 от "Фашизмът":

    Руснаците не прощават само дето цяла България е страда от липса на газ заради шепа колаборационисти!

    Коментиран от #70

  • 59 Гражданин

    111 11 Отговор
    Прокуратурата няма ли да се самосезира за тази статия с прикрит автор, която умишлено предизвиква гражданско напрежение?! Гл.прокурор пак ли е заспал??
  • 60 Гого

    91 14 Отговор

    До коментар #23 от "Там сме":

    Не дължим на Украйна нищо американско псе

    Коментиран от #84

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Наблюдател

    10 16 Отговор

    До коментар #54 от "Русенец":

    Институционализиран си поради неграмотност.
  • 63 Абе

    46 7 Отговор
    Какво ще спечеля от този грандиозен акт да напиша "кр" със спрей?
  • 64 Замо да знаете!!!

    48 15 Отговор
    Птащам частна охрана за Монумента !
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 ДА СЪБОРИМ ПАМЕТНИКА НА ЛЕТЦИТЕ УБИЙЦИ

    108 12 Отговор
    ДА БУТНЕМ И ПАМЕТНИКА НА АМЕРИКАНСКИТЕ ЛЕТЦИ КОИТО БОМБИХА СОФИЯ ПРЕЗ ВСВ И УБИХА НАД 4500 МИРНИ ГРАЖДАНИ В СОФИЯ!!!! ПРИЗИВ ОТ АНТИФАШИСКИ КОМИТЕТ АНТИНАЦИСКИ КОМИТЕТ. БА БУТНЕМ И ОФИСИТЕ НА ПОДСТРЕКАТЕЛИТЕ!!!!

    Коментиран от #78

  • 67 крокодил

    90 17 Отговор
    Не осквернявайте паметника това е история, изкуство и култура, протестирайте мирно без глупости.

    Коментиран от #73

  • 68 А ето и организаторите на протеста

    112 9 Отговор
    Ал. Йорданов, Плевенлиев, А. Тодоров, Б.Борисов, С. Паси и др.

    Коментиран от #199

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 да нема олеле

    77 8 Отговор
    Редакцията съучаствате ли в призиви за вандалски прояви , какво искате , да дойдем другите дето сме против такива , независимо какъв е паметникът , той все пак е паметник и като такъв има определен статут и по закон и след това да бършете червеното по плочките и да се тюхкате каква стана , а ще става защото са в ход действия за фанатизиране на хората и подчиняването не на разум , а на мантри.
  • 72 Ана

    80 13 Отговор
    Украински военни ,масово се предават и ще останат живи ,браво момчета ,не умирайте за Кличко той се крие ,нека нашите вместо да се гаврят с паметника да заминат да се бият на страната ултрасите ,един ден да фигурират имената им на паметна плоча в посолството на САЩ!

    Коментиран от #76, #88

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Жендъра

    48 9 Отговор
    Вземете си и вазелин!

    Коментиран от #79

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Уточнете

    78 7 Отговор
    че под "Гражданска инициатива" да се разбира грантово НПО-соросоиди
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Наблюдател

    16 68 Отговор

    До коментар #56 от "Коко":

    Направо ще го демонтират,за радост на всички здравомислещи хора.
  • 81 ЕВРОНЮЗ

    42 8 Отговор

    До коментар #56 от "Коко":

    Виждаш ли как американците дойдоха в България и станаха цигани. И братята роми пращат малолетни да крадат за да се крият зад закона..
  • 82 !!!?

    29 93 Отговор
    Паметниците на съветския окупатор са ПОЗОР за червената русофилска Мафия и УНИЖЕНИЕ всеки българин !!!?

    Коментиран от #94

  • 83 Слава на саш и нато

    13 62 Отговор
    Жужето обесено на райхстага
  • 84 Терминатор

    16 61 Отговор

    До коментар #60 от "Гого":

    Руска подлога
  • 85 Българин

    82 9 Отговор
    Може ли адреса на авторчето на този писквил за да изразя със спрей мнението си върху жилището му....Полицията си е свършила като е задържала тримата гамена!
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 А питам

    84 13 Отговор
    Какво общо има Съветския паметник ( който включваше през ВСВ и украински войски за освобождението на Европа от фашизма) със събитията днес в Украйна ??

    Коментиран от #164

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Гост

    58 6 Отговор
    НК - Раздел III.
    Диверсия и вредителство
    Чл. 106. (Доп. - ДВ, бр. 50 от 1995 г., изм. - ДВ, бр. 153 от 1998 г.) Който с цел да отслаби властта или да и създаде затруднения унищожи или повреди обществени сгради, строежи, инсталации, съоръжения, транспортни или съобщителни средства или друго значително обществено имущество, се наказва за диверсия с лишаване от свобода от пет до петнадесет години, а в особено тежки случаи - с лишаване от свобода двадесет години, с доживотен затвор или с доживотен затвор без замяна.
  • 91 Петя

    73 8 Отговор
    Вандалщината не трябва да се поощрява. Това няма нищо общо с въпроса дали паметникът трябва да се премахне.
  • 92 ДФ1

    66 10 Отговор
    А после ще се преместите ли до паметника на американските летци които бомбардираха през ВСВ
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 СССР го няма, но днес

    67 15 Отговор

    До коментар #82 от "!!!?":

    Паметниците на американския окупатор е ПОЗОР за грантаджийската соросоидна Мафия и УНИЖЕНИЕ всеки българин !!!?
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Нелепи сте

    71 13 Отговор
    Ей, нелепи сте! Този паметник има друго значение. Приберете и си навре... жалките спрейове другаде. Този паметник е затова,че ни има. Там,където е имало руска агресия,там,където има защо да се търси отговорност - нека се търси. Ни да се рушат паметници е толкова безродно,че чак ме е срам...
    Да не говорим,че е знак за пълна безпомощност и мижитурщина!

    Коментиран от #134

  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Историк

    21 66 Отговор
    Това не е паметник, а подмазвачески жест на БКП към големия брат. Монументът е открит на 7 септември 1954 година, на рождения ден на Тодор Живков.

    Коментиран от #119

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 chi

    46 13 Отговор
    Ще има сборище на антибългарите?

    Коментиран от #120

  • 103 пешо

    40 6 Отговор
    не народ а мърша 4282
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Уточнение

    70 14 Отговор
    Под "Гражданска инициатива" да се разбира сбирщина гейове на хранилка в американското посолство.
    п.п. Ако не беше "окупационната" червена армия автора на статията щеше да говори на турски.

    Коментиран от #111

  • 106 Гост

    50 6 Отговор
    Чл. 109. (1) (Изм. - ДВ, бр. 99 от 1989 г., изм. - ДВ, бр. 92 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 75 от 2006 г., в сила от 13.10.2006 г.) Който образува или ръководи организация или група, която си поставя за цел да извършва престъпления по тази глава, се наказва с лишаване от свобода до дванадесет години, но не повече от наказанието, предвидено за съответното престъпление.
  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 пешо

    58 12 Отговор
    краварите да бомбеха югослявия къде бяхте бе

    Коментиран от #121

  • 110 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 111 Последния Софиянец

    9 27 Отговор

    До коментар #105 от "Уточнение":

    Уточнението го напиши в писмен вид и си го заври , знаеш къде ! Поне ще има някакъв смисъл от него
  • 112 Недоволна

    52 10 Отговор
    ДБ да се крият, че ще бъдат опръскани с друга червена боя.Да не предизвикват скъсване на дипломатическите отношения с Русия, че няма да сваря да се качат на самолетите до САЩ.

    Коментиран от #170

  • 113 Гост

    24 8 Отговор
    (2) (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2002 г., доп. - ДВ, бр. 75 от 2006 г., в сила от 13.10.2006 г.) Който членува в такава организация или група, се наказва с лишаване от свобода до десет години, но не повече от наказанието, предвидено за съответното престъпление.
  • 114 Гост

    31 7 Отговор
    (3) (Нова - ДВ, бр. 33 от 2011 г., в сила от 27.05.2011 г.) Когато организацията или групата си поставя за цел да извършва престъпление по чл. 108а, наказанието е:
    1. по ал. 1 - лишаване от свобода от десет до двадесет години;
    2. по ал. 2 - лишаване от свобода от две до десет години.
  • 115 РороМоро

    58 8 Отговор
    Следва забрана за ядене на руска салата...имам чувството , че сме бавно развиващи тука
  • 116 Сух

    19 5 Отговор

    До коментар #108 от "Терминатор":

    Чакаш ли? Как да те позная? Сложи нещо отличително и ми пиши какво е. Този път ще срещнеш съдбата си!

    Коментиран от #158

  • 117 НЦВ

    12 39 Отговор
    Нека на всички е ясно ,че търпенето на петоколонници в България е гибелно за цивилизованите българи !Лустрация , да си вървят в Русия и да оставят българския народ да се развива по демократичен път ! Сибир ги чака с красивата си природа и с външните тоалетни !
  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 хайл USA

    30 6 Отговор

    До коментар #100 от "Историк":

    Паметник , или не зависи от определена маса хора , които възприемат или така , или иначе. Начинът по който ти лично го възприемаш си е лично твой проблем и не се пробвай да го превръщаш в обществен . При фашистите и нацистите е било силно застъпено правото на едни , а останалите са били обявявани за низша раса нямаща право нито на мнение , нито на каквито и да е права , това ли се пробваш да ми повтаряш ?
  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 121 Консерватор

    12 32 Отговор

    До коментар #109 от "пешо":

    Млък боклуче неграмотно.Знаеш ли,че кралство Югославия бомбардира България преди изобщо да е обявена война.Научи истинската си история,а не сътворената от БКП подобие на история
  • 122 избирателност

    57 10 Отговор
    Аман от необразовани чалгари, с безумни призиви! Какво общо има паметникът на Червената Армия, направен в знак на признателност към освободителите на Европа от фашизма с политическата световна ситуация днес?! Защо тези "активни" протестиращи са избирателно днес срещу Русия, а преди месец на се бориха в защита на Мали. Мали беше нападната от Франция и се водиха над 10 години войни там. Защо не отидат със спрей в американското посолство и боядисат паметника на пилотите, убили няколко хиляди софиянци с бомбите през втората световна война над София?! Избирателната активност е много страшна. Много е страшно това масово медийно промиване на мозъци. Дано полицията си свърши добре работата днеска.

    Коментиран от #186

  • 123 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 124 доко

    42 9 Отговор
    МИЛИ ГРАЖДАНИ ИДЕТЕ В БАНКЯ И РАЗРУШЕТЕ ПАМЕТНИКА НА ГЕНЕРАЛА БОКО ..КОЙТО ВИ ОТКРАДНА КИНТИТЕ И ВИ ПРАТИ ДА КАРАТЕ СМЕШНИТЕ СИ КОЛИ ПО ПАВАЖА/РАЗБИРАЙ МАГИСТРАЛА/ТО РИМСКИТЕ ПЪТИЩА СА ПО ДОБРИ ОТ ТИЯ МАГИСТРАЛИ..ПРЪСНЕТЕ СЪС ШПРЕЯ И ПАШАТА И ТОМА БИКОВ..
  • 125 Първият Софиянец

    39 8 Отговор
    Гешев. Спиш ли това е тироризъм и хулиганство

    Коментиран от #141

  • 126 Просташкия сайт

    39 5 Отговор
    Не ви ли е срам бе?
  • 127 Виталия Винокурова

    47 7 Отговор
    Пропаганда е статията. Нарушаване целостта на исторически и културен паметник не е начин да се изрази подкрепа за Украйна. Човек би останал с впечатление, че подкрепяме вандали, а не украинци т.е.българи.
  • 128 Гост

    28 4 Отговор
    Чл. 162. (1) (Изм. - ДВ, бр. 27 от 2009 г., изм. - ДВ, бр. 33 от 2011 г., в сила от 27.05.2011 г.) Който чрез слово, печат или други средства за масова информация, чрез електронни информационни системи или по друг начин проповядва или подбужда към дискриминация, насилие или омраза, основани на раса, народност или етническа принадлежност, се наказва с лишаване от свобода от една до четири години и с глоба от пет хиляди до десет хиляди лева, както и с обществено порицание.
  • 129 Абе,

    44 6 Отговор
    Кога и паметника на бомбилите ни английски летци ще премахнем ?!
  • 130 Край

    41 9 Отговор
    Някой му се яде спрей и му се пие бажна боя май.
    Направете референдум в София за паметника - иначе няма да пипате нищо - да не ви се строшат меките китчици.
  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 действия

    41 9 Отговор
    Българското правителство да защити България от неофашистите, призоваващи да се рушат паметници на антифашисти! Нека пресече всички тези нацистки прояви, мероприятия и щети.

    Коментиран от #150

  • 133 НЦВ

    15 33 Отговор
    Нека на всички е ясно ,че търпенето на петоколонници в България е гибелно за цивилизованите българи !Лустрация , да си вървят в Русия и да оставят българския народ да се развива по демократичен път ! Сибир ги чака с красивата си природа и с външните тоалетни !
  • 134 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 135 Охо Бохо

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Делю Хайдутин":

    И аз.

    Коментиран от #140

  • 136 лъжат

    36 14 Отговор
    Никои българин да не се поддава на пропагандата на бандера фашистите, направлявани от посолството на кравария. Това са едни платени безродници, които лъжат и мамят българите вече 31 г. А ако някои смъмри такъв провокатор няма да сбърка.
  • 137 Ана

    24 13 Отговор
    Украински военни ,масово се предават и ще останат живи ,браво момчета ,не умирайте за Кличко той се крие ,нека нашите вместо да се гаврят с паметника да заминат да се бият на страната ултрасите ,един ден да фигурират имената им на паметна плоча в посолството на САЩ!
  • 138 Войникът 🇧🇬

    32 9 Отговор

    До коментар #1 от "Делю Хайдутин":

    И Аз👍 Няма да позволя историята ни да се унищожава и забрави,независимо кой крив,кой прав днес!

    Коментиран от #152

  • 139 Адвоката

    38 5 Отговор
    Спиред пропагандата на този сайт всеки може да шарка къдто си поиска паметници, църкви, джамии... ще ви докладвам на прокуратурата още днес ! По НПК се носи отговорност за пдсътрекаване към вандализън!
  • 140 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 141 Каскет

    1 4 Отговор

    До коментар #125 от "Първият Софиянец":

    Не, спя! А смуча. Предлагам и ти да започнеш.
  • 142 Гост

    32 6 Отговор
    Относно 16 годишните драскачи и ако някой ги е пратил там:
    Чл. 188. (Изм. - ДВ, бр. 74 от 2015 г.) (1) Който склонява лице, ненавършило 18-годишна възраст, към извършване на престъпление чрез принуда или чрез използване на положение на зависимост или надзор, се наказва с лишаване от свобода до пет години.
  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 Гошо

    26 8 Отговор
    Носете и знамена с пречупен кръст и портрети на Хитлер
  • 145 А бе

    28 7 Отговор

    До коментар #7 от "Миглена Кунева":

    то освен да събаряш , затваряш и рушиш, друго можеш ли МА Пръмова ?
  • 146 цдрт

    10 30 Отговор
    Структурите в Бг работят по съвестки, сталинистки, посттоталитарен метод. Даже не оценяват сегашната ситуация, че използват методи на световен агресор.
    Това е милицията на Рашков. От месеци пиша(цъкате ми минуси), че ще започнат да ни отвличат от улицата, без да съобщават на близките ни и ето- започнаха да го правят. Рашков и Радулов измислиха тези извращения. Вместо промяна, Рашков върна сталинистката милиция, ДС и Шесто управление. Това ви харесва, русофили сте. Цъкайте минусите!
    Докато не отвлекат ваш близък или дете.
  • 147 стоян

    11 33 Отговор

    До коментар #14 от "хаха":

    До 14 ком -другарю -това не е паметник а скулптура защото в България съветски войници няма загинали освен ония 18 човека пили метилов спирт на пристанище Бургас
  • 148 талибан

    23 6 Отговор
    талибаните и болшевиките събарят паметници,полицията са прави да бият разюздените лигави и разглезени хлапета които си правят шоу без да разбират за какво го правят
  • 149 Тези хора

    36 7 Отговор
    Са полудели, вместо да ремонтират тротоарите и улуците в София, които са една от причините за мръсен въздух, се втурнали да събарят паметник. Безделници и демагози!
  • 150 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 151 Хххх

    22 3 Отговор

    До коментар #30 от "Бакърджиев":

    Къде е Бакърджиев сега?
  • 152 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 153 Пернишкио

    12 7 Отговор
    А в Перник си имаме 20 метров паметник на Георги Димитров кой ще го махне от там
  • 154 ути бучин

    35 9 Отговор
    Родители за позор,пратили собтвените си 14годишни лигльовци с маркер в ръка да драскат безнаказано и после да плачкат на женското рамо на татковците им.Родители малоум--ници.
  • 155 Източна ромелия

    40 5 Отговор
    Аз пък искам да махем паметниците на английските и американските пилоти бомбандирали София 1943-1944 г.
  • 156 Wwzz

    28 6 Отговор

    До коментар #143 от "КОМУНИСТИЧЕСКИЯТ РЕЖИМ Е ОБЯВЕН ЗА ПРЕСТ":

    Антифашизма обаче не е обявен за престъпен!
  • 157 хХх

    35 6 Отговор
    Защо възванието не е подписано
    .
    Да не би инициатори да са Асен Кришната и Сюлейман Пуси
  • 158 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #116 от "Сух":

    Ще го намериш по миризмата.
  • 159 Деметра

    32 4 Отговор
    Къде изчезна Ковидът? Къде изчезнаха ваксините? Къде изчезнаха химтрейлите, които ни отравяха? Даже въздухът стана по-чист. Забелязахте ли? Сякаш ракурсът на вниманието е пренасочен. Върви война не за нефт, не за газ, а за нашето внимание. Където насочиш вниманието си, там отива твоята енергия. А вместо теб остава пустота, която някой ще заеме. А къде ще бъдеш ти? Помисли.
  • 160 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 MGewehr

    7 16 Отговор
    Там съм и с кутия боя!!!
  • 163 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 164 кУмУнист

    17 33 Отговор

    До коментар #87 от "А питам":

    Само да ти кажа, че Русия нищо не е освободила от фашизма а са участвали и много други държави, а и при положения , че след това налага комунизъм незнам кое е по зле за България. Нас няма как да ни освободи от фашистите при положение че ние не сме били репресирани от тях и нито сме били фашисти, но Русия ни направи комунисти и не само, но и разкъса парче българска земя, кръсти го Македония и го подари на изкуствено създадената Югославия. А можеш да видиш откакто съществува фашизма и комунизма , та до ден днешен, кои държави и населенията им живеят по добре, дали бившите и сегашни комунистически държави или бившите фашистки. А само да вметна, че в цял свят , дори и тук са приети закони, спогодби както и по точно да е формулирано, че фашизма и комунизма, както и техните знаци, паметници, монументи и др. са забранени. Което води до това, че това не е паметник а парче камък забранен със закон. Само българите не разбират, че фашизма и комунизма са двете страни на една монета и зверствата им са едни и същи.

    Коментиран от #224, #267

  • 165 Българче

    12 30 Отговор
    Каква история е този паметник?Войната в Украйна показа истината и че десетки години сме лъгани.Единственото което се е случило тогава е отнемането на къщите и нивите на хората.

    Коментиран от #183

  • 166 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 167 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 168 българин

    13 12 Отговор

    До коментар #49 от "ИВАН":

    Няма как да дойдете, защото сте смачкани и в живота и силите ви стигат до това да надигнете чашката с ракия и да си спомняте какво е било едно време.
  • 169 Морски

    39 12 Отговор
    Американското посолство е впрегнало абсолютно всичките си структури тук,за да избие от главата на българина обичта към Русия,и да го направи подчинен васал,направо сме им трън в очите.Национални предатели който сте заслепени от блясъка на долъра,знайте че вие сте по големи престъпници от бандеровците на Зелински,и вашият час също ще дойде!

    Коментиран от #184

  • 170 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 171 Войникът 🇧🇬

    5 1 Отговор

    До коментар #152 от "Дъ бест":

    Здрасти!🙂🇧🇬💪

    Коментиран от #204

  • 172 Наркос

    12 8 Отговор
    Чак сега разбират , че полицията не е българска 🤣
  • 173 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 174 !!!

    32 7 Отговор
    Така става когато грижата за децата от страна на родителите е сведена до храна и облекло и възпитанието им е занемарено оставено на "образователната" система! Няма разговори с децата какво мисли, чуства с какви "приятели" се събират! Няма го семейното възпитание!

    Коментиран от #193

  • 175 мишо

    35 12 Отговор
    БАНДЕРОВЦИ СРАМ МЕ Е ЗА БЪЛГАРИЯ АКО НЕ БЕШЕ РУСИЯ СЕГА ЩЯХТЕ ДА ПРАВИТЕ ТУРКСА БАКЛАВА И ДА ХОДИТЕ ЗАБРАДЕНИ И С ФЕСОФЕ МАЙ ЗАБРАВИХТЕ БАТАК

    Коментиран от #182

  • 176 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 177 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 178 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 179 копейката

    11 20 Отговор
    С багери ще свършите по-добра работа, деца!
  • 180 Да пратим човек с шмайзера

    7 23 Отговор
    на Путин. Съборете тази омразна камара
  • 181 Войникът 🇧🇬

    36 5 Отговор
    Не се поддавайте на пропаганда и провокация ,защото опипват почвата за да разберът колко сме сплотени като народ! Не рушете и не се бийте ,защото ще ви трябват сили за други неща напред във времето🇧🇬
  • 182 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 183 Гост

    27 6 Отговор

    До коментар #165 от "Българче":

    И като дойде демокрацията, и като ти върнаха нивите, ти моментално ги даде на арендатора, защото си мързелив и не си виждал нива дори на картинка, нали?

    Коментиран от #192, #241

  • 184 tate

    15 26 Отговор

    До коментар #169 от "Морски":

    Селскии като имаш обич към Русия що не си купиш Лада,телевизор ТЕМП ,телефон МПИ,хладилник ЗИЛ !! ОО аре стига с любовта към Матка Рус ,повечето от вас даже и руски незнаете !! Стига с Болшевизма на простите хора ,всички чакате Батюшката и никой не пипва да се оправи сам !!

    Коментиран от #217

  • 185 Павел пенев

    22 14 Отговор
    Когато имаме политици престъпници, защо да нямаме и деца престъпници,които биват насърчавани от такива като Цв.Цв. и Тр.Тр. Става дума за двама известни престъпници-Цветанов и Трайков-видни демократи и Евроатлантици.
  • 186 Outfielder

    13 31 Отговор

    До коментар #122 от "избирателност":

    Освободител,ама друг път.....Сталин мизерника,бледнее пред дребния Кагебист ,който мечтае за световна руска федерация.
    Жал ми е ,за обикновените руснаци превърнати в безсловесна маса от пропагандата на един луд автократичен сатрап.
  • 187 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 188 естет

    27 9 Отговор
    Пак започват седесарските простотии
  • 189 пиндоcтан

    18 6 Отговор
    педалпарадирaнe ли ще правите? и ще ми цункате yйчецa дъpт, дето се мъчите да цензуурирате коментарите, демократичное пeдерааcтченца тръцнали от креватнифаткибеге
  • 190 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 191 История

    23 6 Отговор
    След поражението на Антоний и Клеопатра подмазвачите свалят техните изображения. Октавиан Август, противник на Антоний, след затвърдяването на властта си нарежда да се възстановят. А той е най-великият от Римските императори. Защо е постъпил така? Защото паметникът е история. Той величае, но той и порицава, и изобличава и предпазва от повтаряне на пороците на обществото. Обединява и превъзпитава, без да озлобява. Простият човек много трудно разбира това, пък бил той и съвременен политик.
  • 192 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 193 Гост

    25 8 Отговор

    До коментар #174 от "!!!":

    Тези деца сега не трябва ли да минат през сеанси с училищните психоаналитици, които да разкрият какво ги е подтикнало към такова деяние, след което да им се помогне по някакъв начин? А родителите, които са пропуснали симптомите на вандалщина и агресия, не трябва ли и те да бъдат привикани?
  • 194 Тези са от някое НПО

    26 5 Отговор
    Това е абсолютно в техен стил на действие и високопарни, истерични бръщолевения. Ако правителството вземе тяхна страна, това ще има много тежки последствия за България. Като видяха отношението на народа към фашистската хунта в Украйна, амерските НПОта в БГ бяха активирани с цел да смразят отношенията на два братски народа. Лошото е, че глобалистите се възползваха от мизерния начин на живот(заслугата за това е тяхна) и глупостта на хора да натресат марионетно правителство подобно на украинското, което да изпълнява безпрекословно зловредните им заповеди.
  • 195 гост

    18 8 Отговор
    На това май му се казва Вандализъм? Пише ли нещо в закона по въпроса?

    Коментиран от #201, #209

  • 196 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 197 Вземете чуковете

    14 21 Отговор
    и направете на прах това руско плашило...
  • 198 plv

    22 10 Отговор
    Само да напомня на тези тъпанари пронатовци и проевропедали, че в редиците на Съветската армия са се сражавали рамо до рамо руски и украински войници , офицери и генерали. Бандеровците на страната на немците са били незначително малцинство. Съветският съюз е управляван И от УКРАИНЦИ - Хрущов, Брежнев....
    Та нещо ви издишат опорките..........
  • 199 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 200 A daa

    28 15 Отговор
    Слава на Великия руски народ! Признателност за всичкото добро, което са сторили за БългАРИЯ!

    Коментиран от #208

  • 201 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 202 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 205 Сух

    5 0 Отговор

    До коментар #176 от "Боксов Клуб Рахат":

    И къде точно се намира този клуб?
  • 206 Оптимално

    10 7 Отговор
    Не е нужно да се харчат пари за демонтиране и преместване на паметника! Просто да го преименуват на "Паметник на Трети Украински Фронт"! Нито руснаците, нито украинците ще имат повод за протести!
  • 207 Хаха

    12 4 Отговор
    Аз ще искам обаче оставка на неолибералите на байдън, искам си бай Дончо, при него нямаше войни
  • 208 tate

    12 21 Отговор

    До коментар #200 от "A daa":

    Кое точно е доброто ,чакам да кажеш ???Вие заблудените Путинисти що не идете в Русия да си седите там и да си карате Ладите !Стига с Болшевишката пропаганда !! Как може да има толкова заблудени ,бе прочетете историята най-после !! Ограмотете се но не с пропаганда !!

    Коментиран от #213, #220

  • 209 tate

    19 8 Отговор

    До коментар #195 от "гост":

    А на тези дето бутнаха Захарна Фабрика и Тютюневият град и колко още паметници на културата им се казва ДЕМОКРАЦИЯ така ли ??????В закона какво пише за тези престъпници ДЕМОКРАТИ ??? А стига пропаганда..............

    Коментиран от #263

  • 210 България

    21 12 Отговор
    Продажници сме.За това и под турско робство сме били.Трайчо Трайков е пълен идиот да прави това.Това е като с
    Black Lives Matter и те искаха да свалят паметници. Роби са били и това е история , а не срам.
  • 211 Бай Пеши

    15 8 Отговор
    Май не сте бити скоро .
  • 212 доко

    16 6 Отговор
    ПРЪСКАЙТЕ ОГРАДАТА НА ИМЕНИЕТО В БАНКЯ НА ГЕНЕРАЛА ОТ ЗАПАСА/ОТ ПОЖАРНАТА/БОКО ВЕЛИКИ ПЪРВИ КРАДЛИВИ..НАПРЪСКАЙТЕ И ПАШАТА И ТОМА БИКОВ..МОГАТ ДАЖЕ ДА ВИ БЪДАТ И БЛАГОДАРНИ..А ПОСЛЕ СИ НАПРЪСКАЙТЕ И ДУПЕТАТА ДА ЗНАЕМ КЪДЕ ДА ВИ ГО СЛОЖИМ..ОТ ДОКО И ДА ЗНАЕТЕ РАНО ЛИ КЪСНО ОТИВАТЕ В БЕЛЕНЕ..ТО ТОВА Е И ГРЕШКАТА НА КИРЧО ПЕТКОВ ЧЕ НЕ Е ОТВОРИЛ ПАНДИЗА БЕЛЕНЕ И ЗА ТОВА НЕМА ДА УПРАВЛЯВА ДЪЛГО..
  • 213 обяснявам

    22 9 Отговор

    До коментар #208 от "tate":

    Поне се образовай, че по-смислени аргументи да вадиш тука. Путин не е комунист и няма никакъв болшивизъм в Русия. Ама то все този болшивизъм и комунизъм ви е в главите, защото нищо друго смислено не можете да измислите. А паметникът на Червената Армия е в знак на признателност на освободителите ни от фашизма - най-страшнаият политически строй, довел до над 20 милиона жертви в Европа. Затова трябва да се пази и почита.

    Коментиран от #229

  • 214 Олга

    17 12 Отговор
    Как да го наречеш предстоящото сборище освен фашистка солидарност и предупрежнение за нас: Хора бъдете бдителни! Либералния фашизъм настъпва, а агресивната и неадекватна тълпа го поддържа.Мъчно и срамно.
  • 215 Интересно

    20 6 Отговор
    Точно по същия начин бандеровците ос ха българските паметници и знамена в Украйна. Окупаторът е един и същ - съединените ционистски щати, методите, също. Навсякъде действията им се характеризират с наглост, примитивизъм и изключителна бруталност. Целта им е да смразят славяните до такава степен, че те да започнат да се избиват един друг за луда радост на сатанистите. Така постъпиха и в щатите, където лумпените БЛМ събаряха паметници, убиваха, изнасилваха, разбиваха и ограбваха магазини и какво ли още не, съвсем безнаказано.
    Сега като са съвсем безсилни пред РФ(Путин по телевизията ясно заяви в прав текст, че всеки който се опита с нещо да навреди и се намеси в действията му, ще бъде наказан и обезведен на мига, независимо кой е и от къде действа) от безмерна, безсилна злоба, в последен опит активират техните НПОта, в опит да посеят омраза между нас и нашата освободителка Русия. Всички тея слуги на сатаната ще бъдат съдени за престъпленията си.
  • 216 да питам

    13 4 Отговор
    Дали ще има и пункт за набиране на доброволци за чуждестранен легион в помощ на Зеленски и Аваков , в помощ на демокрацията срещу Путин. .
  • 217 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 218 Entropa 2009

    23 4 Отговор
    Да бяхте спретнали акция и на паметника пред америсканското посолство!
    Както е тръгнало ще си повторим цялата история наново, защото никой не се учи от грешките.
    Винаги сме били от еб..ната страна във всяка по напечена ситуация за нас.
    Лошо е , че комунистите станаха бизнесмени капиталисти и всички са от едно котило в управлението на държавата.
    Срутихме Кремиковци, сега е ред да срутим Нефтохим и за започнем отначало.
    В тъпа ситуация сме , но в това не е решението на проблема с цапане и мърляне.
    Лесно е да хвърлиш бензин в огъня , или като укувица да снесеш яйцата в чуждото гнездо и да чакаш.
    И така сина на Байдън притежава целия тръбопровод в Украйна. Така, че нещата никога не са такива каквито ни се предоставят.
  • 219 Жорж

    5 9 Отговор
    Защо не махнете и Паметника с Коня пред Парламента? Нали Украйна ни е Освободила.
  • 220 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 221 Тези граждани

    27 9 Отговор
    българи ли са? Кой освободи България 🇧🇬? САЩ ли бяха? Кой бомбардира София? Русия ли беше? Ама моля ви се, идете си в Канада!
  • 222 Летеца

    4 0 Отговор
    Дамаджаната
  • 223 До коментиращите

    8 3 Отговор
    Паметника Алыоша няма ли да махнете?!

    Коментиран от #235

  • 224 А питам

    22 5 Отговор

    До коментар #164 от "кУмУнист":

    Абе я ме светни: Ние бяхме ли в съюз с Хитлеристка Германия? Загубих ме ли във ВСВ? Какво стана когато загубихме в ПСВ? България бе ли разпокъсана с Ньойския договор? България като победена през ВСВ, защо не бе разпокъсана отново? През ПСВ губим и ни разчленяват, през ВСВ отново губим , но не ни барат, защо, а?

    Тоя съветски паметник на "окупаторите" е строен от българи и е там за това - да се знае, че въпреки загубата във войната благодарение на Съветската армия страната ни остава цяла.
  • 225 Боко

    17 4 Отговор
    Що не ходите в Украйна да се биете, Ами се пъчите с този паметник
  • 226 Стига

    9 16 Отговор
    Времето за писане по този позорен символ е минало отдавна вече трябва да бъде взривяван вместо да бъде драскан
  • 227 Милка

    17 8 Отговор
    Създадохте ли нещо, че все рушите? Не помните историята, слугувате пак на чужди интереси, задокеански интереси, без да мислите! Вандали! Знаете ли, че и във Виена има паметник на руската армия, но там хората си го пазят! Историята трябва да се помни! САЩ са най -гадните узурпатори. Мислете с тея глави! Много лесно ви манипулират! Не гледайте едностранчиви новини!
  • 228 Сегашният режим е в пъти

    18 3 Отговор

    До коментар #201 от "ЪХЪ":

    по - престъпен. Смешното и жалкото е, че сегашните милионери и евроатлантици са същите тези другари и потомците им на предишните другари комунисти. Сигурно кудата им е такава - на безгръбначни, пълзящи мекотели, плужеци.
  • 229 tate

    9 13 Отговор

    До коментар #213 от "обяснявам":

    Лелелеееееее колко си заблуден ти май незнаеш че бивш Комунист няма ,малко си гледал СССР телевизии още се другаросват и се изживяват като освободители !! Украина е житницата на Европа Сталин затримилиони хора да умират от глад ,имало е канибализъм същият изверг докара селтаците и мандраджиите от ОФ И БКП на власт тука и стана сеч и Народен и съд избиха цвета на България !! Това са ти ОСВОБОДИТЕЛИТЕ Трябваше да ВИ .................укасяваме като мартеници по клоните 90та година !! Ма излязоха "Демократите" КАто Жельо и направихме мирен преход !! ВИЕ тази власт с кръв сте я взимали и с кръв ще я дадете !! 30 години ви сърбам попарата болшевишка ,съсипахте болници здравеопазването е НУЛА ,образованието НУЛА !! Партиини другари навсякъде окопали се по благи места ,това е болшевизма ма явно си промит и не вдяваш !! Ейй има Видов ден няма да ви се размине разплатата !!
  • 230 Грантаджийска инициатива

    21 3 Отговор
    Да бе, тая Гражданска инициатива къде беше когато САЩ изтребваше мирни граждани с незаконните си войни в Югославия и Ирак???
  • 231 Паметлив дедо

    19 6 Отговор
    Тази " акция" е на отявлени български фашисти!! Червената армия ПРЕЧУПИ ГРЪБНАКА на кафявата чума,за да може Европа да бъде такава, каквато е!!

    Коментиран от #246, #249

  • 232 Зомбайо

    7 7 Отговор
    Болшевиките да ходят да се сбогуват с плашилата.
  • 233 sew

    13 9 Отговор
    Затвор и трепане за всички, които оскверняват паметници, каквито и да са те
  • 234 666

    15 7 Отговор
    Тогава не викайте,когато македонците чупят нашите паметници,каквото повикало - такова се обадило!!Мислете малко
  • 235 Сержант Тонков

    5 5 Отговор

    До коментар #223 от "До коментиращите":

    И него ще махнем, не бой се.
  • 236 Гочо

    10 14 Отговор
    Демонтиране и пренасяне до музея на позора.....
  • 237 Българин

    10 10 Отговор
    Това не е паметник, това е голямо ненужно плашило.
  • 238 Misunderstoned

    6 12 Отговор
    Изкъртете го тоя противен руски паметник!
  • 239 безумни софианци

    12 14 Отговор
    Срам ме е от ВАС !!!
    Аз съм от град Плевен , който е бил освободен от РУСКИТЕ АГРЕСОРИ , Финландски и Румънски войни и българското опълчение след 3 месечна окупация на града ! Боевете са се водили на чело от 13 РУСКИ генерала които 3 месеца са водели неуспешни битки за превземане на града . След което РУСКИЯ император изпраща генерал Тотлебен - от инженерни войски . Той прегражда водите на една невзрачна река - Тученица , която минава през центъра на Плевен и създава 2 язовира в Кайлъка ! На това съоръжение му казвар - Тотлебенов вал . Взривявайки язовирните стени , водата помита 23-те тепавици и мелници по протежениети , а там са се складирали храна и боеприпаси на Турската войска . Така започва пробива в редиците на ТУРЦИТЕ ! Тук си имаме и ПАНОРАМА - огромен паметник , който никога няма да оскверним , и КОСТНИЦА и ВЕЧЕН ОГЪН имаме на центъра на града ! Вечна памет на загиналите ! Поклон пред геройството им !!!!
    А знаете ли оооооо безумни софианци от близо и далеч , че боевете на Шипка пак от РУСКИЯ АГРЕСОР и българското опълчение срещу ЗАКОННАТА ТУРСКА ВЛАСТ е пак заради ПЛЕВЕН - да не достигне помощта до града от страна на ТУРСКАТА АРМИЯ ! Боя при Шипка е като кръчнарки бой в сравнение с боевете при Плевен , ( достигащи до Телиш ). А ВИЕ знаете ли историята на освобождението на родното си място от 500г. ОСМАНСКО РОБСТВО ?
    Никога няма да оскверня или погазя паметта на загиналите за освобождението НИ от ОСМАНСКО РОБСТВО !!!
    Поклон пред паметта им

    Коментиран от #244, #247, #250, #254, #259, #312

  • 240 Беновска пита

    16 8 Отговор
    Ало, бабаитите - фашисти готвещи се да рушат паметници!! Ще посетите ли американското посолство,да протестирате и да разрушите паметника на АНГЛО-АМЕРИКАНСКИТЕ военни престъпници,бомбардирали България и убили хиляди невинни жени,деца и старци??? Само питам!!
  • 241 Болярче

    6 9 Отговор

    До коментар #183 от "Гост":

    Не съм ги дал на арендатори,споко.Относително заможен човек съм.И си работя, не ме мързи.Сега е по-добре.За това трябва да се пазим, да не дойдат руснаците.
  • 242 Май никой не помни

    11 14 Отговор
    Нищо добро не сме видели от руснаците това че са ни помогнали да се освободиме е едно и никой не го отрича а това че след това са ни окупирали ,откраднали златото архивите разделили българите в българия и македониа избили хиляди българи в украйна молдова и тн на тези окупатори и съсипници на българия е символ този паметник и час по скоро трябва да се махне България е самостоятелна държва не руска република който подържа руски а не български интереси може да си купи билет за влака и към Москва Владивосток и където още ще там ще го приемат с отворени обятия да работи за 300 долара България една от най старите европейски държви който иска да се кланя на сталиниски идоли да си хваща пътя

    Коментиран от #256

  • 243 наблюдател

    11 1 Отговор

    До коментар #6 от "любопитен":

    за по-лесно на водещите офицери от "козяк" - да докладват "където трябва" за старанието на плебса.
  • 244 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 245 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 246 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 247 Филип

    8 6 Отговор

    До коментар #239 от "безумни софианци":

    Генерал Иван Колев - може да провериш срещу кого се е бил, и кой след успешна окупация напред във времето обикаля Добруджа за да търси паметника му и да го поругае. Също може да проследиш събитията, които откъсват Македония и настройват българи срещу българи и до днес.
  • 248 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 249 Йосиф Висарионович

    14 0 Отговор

    До коментар #231 от "Паметлив дедо":

    Хиляди украинци бяха в състава на Съветската Червена армия!! Значи те също са окупатори?? Схващате ли бе тикви??

    Коментиран от #252

  • 250 tate

    14 0 Отговор

    До коментар #239 от "безумни софианци":

    Нещо се обърка НИКОЙ не говори за ЦАРСКА РУСИЯ става дума за СССР , и моля не пиши политически коректно има ТУРСКО РОБСТВО а не "Османско присъствие" Иван Вазов е написал "ПОД ИГОТО" а не "В ПРИСЪСТВИЕТО "
  • 251 Слава на Украйна

    9 6 Отговор
    Махнете МОЧА веднага! Това е позор за една свободна държава!
  • 252 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 253 Това е промяната на Радев !

    10 6 Отговор
    ВРЕМЕ Е ДА СЪБОРИМ ТОВА НАТРАПЕНО ОТВРАТИТЕЛНО СЪЗДАНИЕ НА БЪЛГАРСКИ ПРЕДАТЕЛИ!

    Коментиран от #255

  • 254 Май никой не помни

    10 4 Отговор

    До коментар #239 от "безумни софианци":

    Всичко казано за освобождението е напълно вярно и трябва да помним и почитаме тези който ни освободиха. Но трябва и да помним че този паметник е символ на тези който ни окупираха окрадаха злато архиви ,разделиха българите в македония избиха хиляди българи в украйна и молдова ,ние не сме със робско мислене господине от плевен поклон пред паметника на освбодителите демонтаж и премахване този на окупаторите но човек трябва да знае и помни
  • 255 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 256 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 257 Бузов

    7 9 Отговор
    Махнете този позорен чекор от центъра на държавата.Веднага!
  • 258 Зомбайо

    5 2 Отговор

    До коментар #256 от "Дедо Помнещия":

    И къде се намира този паметник? А къде се намира МОЧА? Като си такъв родолюбец знаеш ли къде е паметника на Списаревски и в какво състояние беше преди 10 години?
  • 259 Плевенски господине,

    11 7 Отговор

    До коментар #239 от "безумни софианци":

    аз се срамувам от такива, като теб мислещи се за знаещи , а всъщност са сериозно пропуснали ограмотяването си ! Тези, които освобождават България са избити до един от тези , които построиха тази грозотия наречена паметник ! А пък колко е освободителна тая руско-турската война, може много да се спори , защото от много преди това се цели от Русия излаза на Черно море !

    Коментиран от #279

  • 260 Клеопатра

    5 2 Отговор
    Първобитните хора осъзнаха, че каменните идоли не помагат при молитвите за дъжд. Сушата беше непоносима, храната свършваше. В яда си те тръгнаха да ги чупят и събарят. Но изведнъж заваля дъжд.
  • 261 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 262 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 263 гост

    11 5 Отговор

    До коментар #209 от "tate":

    Моят коментар е конкретен, аз съм далеч от пропагандата, но пък постоянно се натъквам на такава в коментари, в статии и то особено през последните дни... Разрушаването на паметници е вандализъм!
  • 264 МИГ29

    8 10 Отговор
    Браво Дедо ! А вие кравопоклонници марш в краварника и там се дупете колкото искате !!!
  • 265 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 266 Гнида

    9 4 Отговор
    Едно име не видях , едно съглашение с общината не прочетох . Тук е цивилизована държава и е неприятно да се толерират анархисти . Редно е полицията да си свърши работата и подстрекателите към това незаконно събитие да бъдат задържани , за да понесат своята отговорност . Тези хора вярват , че анонимността ги прави недосегаеми и могат да си позволяват нерегламентирани прояви .
  • 267 Черен Петър

    11 6 Отговор

    До коментар #164 от "кУмУнист":

    Да те светна, драги, че хабер нямаш от история и идеология! Русия се явява правоприемник на СССР, което означава, че може да се гордее с водещата си роля за смачкване на нацизма и фашизма! И нека ти напомня, че ако не беше СССР, Родината ти, ако разбираш какво е това, щеше да е на половината на това, което е сега! А да слагаш фашизма/нацизма и комунизма под един общ знаменател означава, че и двете понятия са ти много мътни и се водиш по онова, което са ти рекли дебелия Сашо Йорданов, Петър Стоянов, Филип Димитров и ред още новоизлюпили се антикомунисти...Вземи попрочети някоя и друга книга за да разбереш каква е разликата и да престанеш да се водиш по глупостите на споменатите "новодемократи"
  • 268 Позор за Факти

    10 5 Отговор
    Няма име под статията... професионално. От вчера се опитвате да направите безредици. Някое от децата е свързано с редакцията на сайта или ви плащат за това?!
  • 269 Данков

    6 3 Отговор
    Да преместиш паметник е разбираемо, да го оскверниш не. Вандализъм.
  • 270 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 271 Мнение

    8 4 Отговор
    Ние не искаме война на наша територия. Украинското и Руското общество да се кротнат Малко. Истината, че всички ламтят за строежи. Бутнаха къщи, които бяха историческа ценност сега ще бутаме паметници за да строим небостъргачи. Хубави или лоши те са част от нашата история. Не съм привърженик на това, което се изобразява на тях. Но все пак тези паметници са и в чест на украинците загинали по времето на втората световна война, има изобразени и бг партизани и тн
    .

    Коментиран от #282

  • 272 Иван

    9 8 Отговор
    Практика на комунистите е да се гаврят с историческите монументи. Когато бяха на власт, смениха Ботевия кръст на Околчица с петолъчна звезда. Изкъртиха оригиналния надпис от паметника на Цар Освободител в София. Бутнаха композицията на Гюро Михайлов и неговите другари в Пловдив.
    Поругаха и паметника на българския летец. Той е завършен през 1941 г. и осветен следващата година. В градинката пред Софийския университет, защото е вдигнат по инициатива на Академическия аероклуб.
    Това е Димитър Списаревски, реши Градският комитет на БКП.
    Той е “царски авиатор” и не може да е на показ, отсякоха нискочелите партийци. И скриха бронзовата фигура в шумаците на парка “Владимир Заимов”. Веселяците да пият бира и да се облекчават наоколо. А съветският шпионин Заимов да съблюдава какво става.

    Коментиран от #280

  • 273 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 274 Май никой не помни

    6 12 Отговор

    До коментар #262 от "Аз помня,":

    👍👍👍 докато не изчезнат простите и продажни руски марионетки българия няма да се оправи
  • 275 геогр ширини

    7 12 Отговор

    До коментар #3 от "Расате |Y|":

    Слава Росии !!!Слава на България !!!
  • 276 Елин Пелин

    11 3 Отговор
    Защо не е посочен авторът на статията? Или е написана от Факти.бг? Факти.бг ли подстрекава гражданите към боядижийска работа?
  • 277 фаши

    4 4 Отговор

    До коментар #7 от "Миглена Кунева":

    Ще ми събориш грездея с дир... си !
  • 278 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 279 Олга

    2 4 Отговор

    До коментар #259 от "Плевенски господине,":

    Нямаш право да се наричаш човек , а същество без принципи и съвест.
  • 280 София

    3 3 Отговор

    До коментар #272 от "Иван":

    Нека не падане на тяхното ниво. Така или иначе монументът ще бъде преместен.
  • 281 Ggggg

    2 7 Отговор
    Българските деца пишат на Български. Изразяването на позиция и мнение не е свързано с вандализъм. Колкото до полицията - те са длъжни да са безпристрастни и обективни, едва ли не са спазили закона. Пазете България с нейното многообразие и толерантност, не нагнетявайте напрежение .
  • 282 руанда

    5 2 Отговор

    До коментар #271 от "Мнение":

    Олъвър Стоун "Украйна в огне " .Истината за началото на войната 2014 г. Нямам повече въпроси !
  • 283 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 284 Йоно

    10 6 Отговор
    Що не си гледаш работата, аз подкрепям братска Русия.
  • 285 asd

    9 2 Отговор
    Тиквоскотовете вместо да се организират да помогнат на някое украинско семейство, тръгнали да се събират и да се борят с камънак. ГЕРОИ! ХАХАХАХАХАХАХАХАХА

    Така "свалихте" и се "борихте" с правешкия а? ХАХАХАХАХАХАХАХА
    Така се борихте да не се оскверняват паметниците в ФИРОМия а? Или така се борихте с онези столипиновски от.репки като клепаха паметници на Левски и Ботев??

    Ганьооооооооо Ганьоооооооо ХАХАХАХАХАХА
  • 286 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 287 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 288 asd

    8 1 Отговор

    До коментар #286 от "asd":

    Тик-тик-тик? ХАХАХАХАХАХАХА

    "3 Dec 2019 Българското образование е на последно място в ЕС"

    Още още се мъчи да дращиш игнорамус!
  • 289 Да бе да

    8 1 Отговор
    Малоумници.
  • 290 asd

    5 4 Отговор
    "Джиджи Бекали румънски бизнесмен нае всички хотели близо до украинската граница, за да приеме бежанци в тях."

    А вие прасИта си бяхте и два пъти по-големи прасИта станахте. ХАХАХАХА

    Коментиран от #311, #343

  • 291 Гражданска инициатива "Боя за всеки"

    4 1 Отговор
    Каним всички угнетени от съвременната "демокрация" на бояджийско увеселение пред паметника. "Гражданска инициатива за демонтиране на паметника на съветската армия" ще осигури граждански глави, ви си носете боя и нещо за защита на лицето.
  • 292 Тома

    12 3 Отговор
    Със спрея отидете в Банкя да надраскате зайчарника
  • 293 Гражданска инициатива " Боя за всеки"

    7 3 Отговор
    В никакъв случай не целете лицата на русофобските лаладжии, това е жестоко и може да има юридически последствия за вас. Нека бъдем по-човечни от тях. Да трансформираме злобата в поучителна веселба. Носете си телефоните за да снимате, увити в добре опънат стреч за да ги защитите. Носете си и резервни парченца стреч за смяна ако си залеете телефона. Който иска и може нека подготви някаква музика от соца с антифашистка насоченост. Това ще им докара още киселини и запек.
  • 294 Царе сме

    8 1 Отговор
    На база тази логика, предлагам от понеделник да започнат демонтажни дейности в АЕЦ - а? Каквото не може да се демонтира, да се нереже!
  • 295 Баба Пена

    7 3 Отговор
    После да не посрещаме с хляб и сол.
  • 296 Ако това се случи

    9 5 Отговор
    Еднозначно ще покажем на света, че тотално сме усвоили евроатлантическата остра липса на ценности. Че.сме сбирщина електорални единици без традиции и национални самосъзнание.
  • 297 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 298 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 299 Факти,

    8 5 Отговор
    моля не публикувайте призиви за извършване на престъпления !
  • 300 Boby

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Последния Софиянец":

    Ще се изненадаш...
  • 301 Гого

    13 9 Отговор
    Българи, дръжте ума си хладен. Не рушете и не боядисвайте паметника на Съветската армия. Утре ще трябва да се чудим, как да излезем от тази ситуация. Русия е важна световна сила. А ние сме малка, зависима от нея държава. Европейците и НАТО не помагат сега на Украйна. Утре ще подритат и нас. Ние сами трябва да мислим за постъпките си. Не отивайте на паметника и говорете с децата си, и те да не ходят. Защото утре ще стоят гладни.

    Коментиран от #321

  • 302 аскувлия

    7 5 Отговор
    Много ясно че ще приберат тези друсани наркоманчета изразяващи позицията си за войната по този начин.Малко са ги държали в ареста.Аз като мразя бою да ида да му надраскам къщата ли.Дае-а и збърканото ви поколение.
  • 303 Вандали

    8 2 Отговор
    Ние сме едно скапано гето.не е разумно и политически изгодно да затръшваме всяка врата.Вижте историята.Междусъюзническа война ,ПСВ,ВСВ все губим и ни санкционират.Нищо няма да остане от България.
  • 304 Дика

    4 5 Отговор
    Съборете МОЧА...
  • 305 После се чудят

    4 5 Отговор
    Що ги бият
  • 306 Анти наци

    6 7 Отговор
    Не разбрах само името на боклука, написал въпросния "призив" . Няма и как да се разбере де, те такива се крият.
  • 307 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 308 ФАКТ

    7 7 Отговор
    ..БРЕЙ НАЙ СЕТНЕ НАРОДА РАЗБРА ЧЕ ТОЗИ ПАМЕТНИК Е НАЦИОНАЛЕН ПОЗОР....САМО БЪЛГАРИ МОЖЕ ДА СИ ПОСТРОЯТ ПАМЕТНИК НА СВОЙ ПОРОБИТЕЛ...КОЙТО НИЕ МАЧКАЛ ГОДИНИ НАРЕД..,,ТОВА НЕЩО ТАМ ДА СЕ МАХНЕ ПО НАЙ БЪРЗИЯ НАЧИН..ВЕЧЕ НЕ СМЕ РУСКИ РОБИ..ЗАЩО ОЩЕ СТОИ ТАМ..????,,,НИЕ ЛУДИ ЛИ СМЕ НЕЩО ИЛИ КАКВО...ТУКО ВИЖ ЕДИН ДЕН И УКРАЙЦИТЕ СИ ПОСТРОЯТ ЕДИН ТАКЪВ ...РУСКИ ПАМЕТНИК..:)...ЗА ТОВА ЧЕ СА ГИ ОСВОБОДИЛИ....ОТ ДОМОВЕТЕ ИМ..:..КАКТО ДЕФАКТО СЕ Е СЛУЧВАЛО И С НАС ДЕ...
  • 309 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 310 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 311 Хасан

    4 1 Отговор

    До коментар #290 от "asd":

    Ти що не наемеш няколко хотела, отворко? И да посрещаш бежанци, а?
  • 312 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 313 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 314 Иван

    6 3 Отговор
    Абе вие българите сте много нагли, когато всички се изправят срещу комунизма, го защитавате и сте антифашисти. Когато стане дума за емигранти от Сирия, цигани и турци ставате неонацисти... Брей! Долен народ, лицемери!

    Коментиран от #315

  • 315 Иван

    6 2 Отговор

    До коментар #314 от "Иван":

    Страхливо племе сте, и се водите по течението. Лошо. Ако някой ден Русия претендира за територията ни ще я дадете от страх. И вместо да се биете срещу руснаците ще се биете срещу другата част от българите които са против Русия. Смешно ще бъде и ще ни се смее целия свят.
  • 316 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 317 неро

    3 2 Отговор
    тая инициатива от мартин заимов дсб да не се хващат хората на провокациите , така публично известено защо мвр не беше там боклуци
  • 318 ано

    3 2 Отговор
    новите варвари и вандали , това всъщност започва от болшевиките през 1917 демонтират импеските паметници в Русия ДСБ и ДБ им плащат от Америка за България от тях са и англииските плакати една лодка хора са

    Коментиран от #323

  • 319 Успех!

    2 4 Отговор
    Съжалявам, че съм далеч и не мога да бъда там.
  • 320 За сведение

    2 6 Отговор
    И без друго, Моча става място, където свободните българи изказват с надписи, гнева си срещу съветския окупатор. По-добре е, да го преместят в музея на соца. Нека путинистите, да ходят там и му се кланят.

    Коментиран от #340

  • 321 Грешиш.

    2 5 Отговор

    До коментар #301 от "Гого":

    България е членка на НАТО, за разлика от Украйна, на която сега, свободният свят ще помага.

    Коментиран от #325

  • 322 Ти си циник.

    2 4 Отговор

    До коментар #7 от "Миглена Кунева":

    Не бъркай опълченците с червените главорези, които избиха стотици хиляди невинни българи и ограбиха България.
  • 323 1917, на варварите .

    3 4 Отговор

    До коментар #318 от "ано":

    Прав си, съветските окупатори са варвари, затова, паметника на съветските варвари, трябва да се махне от центъра на София.
  • 324 Митьо

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Последния Софиянец":

    Със сигурност не клавиатурни плъхове, каквито са 99% от коментаторите в тизи сайт.
  • 325 Коко

    3 1 Отговор

    До коментар #321 от "Грешиш.":

    Никой на никого не помага просто така. Ще й помогнат, но ще я разчленят. Полша, Унгария и други имат доста мераци по стари исторически карти. Който познава положението по-подробно, знае какво я чака горката Украйна. Но ние трябва да се държим сдържано, максимално сдържано, да приемем бежанци, да помогнем с хуманитарна помощ, но не и да се правим по-католици от папата. Но ти ако искаш, иди доброволец, никой не те спира. Като викнеш на някой въоръжен до зъби руснак, той може и да се напикае. Сигурен съм, че един от двама ви ще се на.ка. Но това няма да е руснакът.
  • 326 3 коментара ми триете

    5 1 Отговор
    И пак ще питам: Някой ви плаща да разпалвате недоволство или някое от непълнолетните е свързан с редакцията на ФАКТИ? Статията не е подписана, което не е професионално!
  • 327 Ето Путин виноват

    6 1 Отговор
    Нация която разрушава паметниците си, рискува да повтори историческите си грешки със страшна сила. Със същата малоумщина утре ще се намерят хора които да бутнат и паметника на ШИПКА! Не забравяйте, че имаме партия на етническа основа в България! Моят дядо се е сражавал през ВСВ с 1-ва българска армия, заедно с 3-ти украински фронт(каква ирония на съдбата), свързано с днешната криза. Има съветски бойни награди, сражавал се на р.Драва, стига до Австрия, бил е ранен. Какъв ще го запишете, ОКУПАТОР ли?!?!. Нас ни наричат фашисти в Македония, такива ли сме наистина? По голям позор е паметника на американските пилоти бомбардирали София.
  • 328 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 329 326

    5 0 Отговор
    ама какво да питаш 326 има две партии ДБ и ДСБ една лодка хора които си получават заплатите от Америка за Б и сорос ами правят акции солови, даже Мартин Заимов е направил сайт и фейсб стр граждани за бутане на паметника , никакви граждани не са а американски функционери
  • 330 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 331 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 332 българка

    9 1 Отговор
    Нещастници. С какви пари са децата ви са в частно училище, които сте възпитали в кражба и неуважение. Не ви е срам. ако не бяха милионите руски войници да спрат фашистите, сега нямаше да има кой да експлоатирате
  • 333 Браво

    4 0 Отговор
    На Путин
  • 334 Браво

    0 3 Отговор
    Браво!!!
  • 335 Венцислав Филипов

    5 0 Отговор
    Да правилно не може така, каква лоша реакция на полицията, трябва да се оставят децата да вандалстват, децата трябва да се чувстват безнаказани за да може като пораснат да станат истински вандали и наркомани, най-важното е в училището децата да имат пълни права да првят каквото си искат, учителя трябва да няма право да направи нищо да се кара на децата, децата сами ще се възпитават и ще учат ако искат, ама те по често не искат да учат и затова над 50% са функционално не грамотни
  • 336 Кольоо

    3 1 Отговор
    хич не обичам комунистите ама да се осквернява паметник си е баш поэор, да се премахне в подходящ момент беэ иэлишен шум и истерия.
  • 337 Слава тебе идиото!

    5 0 Отговор
    Ей бъдете умерени и не привличайте излишно внимание върху нас, зашото сме в най-неизгодната позиция, точнонмежду чука и наковалнята!
    Ето ви и обратен сценарий, и друга гледна точка:
    За вас е срамен монумент, а за някои от нас е история! Така стават недоразуменията с фатален край! Видяхме и меки китки да драскат и жени на които тишината в спалнята им е разклатила психиката, и деца помъкнатинот безотговорните им родители...
    Е то пищите, че са ги задържали децата, а има ли защо? Поругаването на паметници, плюването върху Българската история и подклаждането езика на омразата не са престъпления ли?Ами какво правят там тези деца, те каква гражданска позиция изразяват, за какво и кого?Ако пуснеме 2-3 деца да ти изрисуват автомобила или дома престъпление ли е, или не? Явно ще е законен начин за изразяване на гражданска позиция? Ако падне случайно някой "художник" по стълбите, защото някой друг "писател" се е спънал и разбира се случайно те е бутнал, без да иска, а ти си разцепиш главата на бетона, дали ще е престъпление? Ами не, това ще бъде инцидент между "писател" и "художник развихрили се творчески, обединени от обща кауза, но за съжаление завършили с фатален край! Е оказа се, че има и друга камбанария и друга гледна точка от където е хубаво да погледнете също, преди да изпадате в край... ности! И още нещо, кой сте вие, че да предупреждавате заканително българската полиция, да и нареждате какво да прави и дали да си върши работата? Ами ако някой им обяви,
  • 338 В името на народа

    9 0 Отговор
    Aйде американските подлоги по спокойно със спрея да не стане мяу като в Украйна. Аман от американската демократична арогантност. Путин ви го каза - не сте единствени вие на света да казвате кой как да живее, какви ценности да изповядва, (и то точно вашите) , какви боклуци и най вече оръжие да купува- (ито точно вашите) и от кого... Спрете да промиване мозъците на малолетни, защото и това е престъпление. 30 г. видяхме хубавата ви демокрация в какво превърна нацията. В нация от зомбирани папагали, рожби на американската пропаганда, нация без корени, история, култура, ценности и морал. Нация оскотяло от чалга, далавера и крадливи политици обвързани в мафиотска неразбиваема структура-герб, развратители на цели поколения българи, превърнали ги в работещи бедни, превърнали ги в матрял, от чиято кръв и живот да се хранят и благоденстват... Тези изверг няма даспрат сами. Някой трябва да ги спре!. НИЕ ТРЯБВА ДА ГИ СПРЕМ!!! СЕГА Е МОМЕНТА! ПОСЛЕ ЩЕ БЪДЕ КЪСНО!!!
    ДА ЖИВЕЕ СВОБОДНА БЪЛГАРИЯ!!!
  • 339 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 340 Темида

    7 0 Отговор

    До коментар #320 от "За сведение":

    А не искаш ли един по-голям, на него да се кланяш ти иПлазмодиите джендъри евроатлантици?
    Призовавам политиците да не разделят обществото, да не бутат паметници, да не подхранват с бездействие реваншисти и фашаги от реанимацията.
  • 341 ДаИзчистимБългарияОтРеваншиститеФашисти

    10 0 Отговор
    Направо съм ОМЕРЗЕН !!!
    Някакви атлантически комсомолци, искали да бутат паметника на Съветската армия - освободителка на Европа от фашизма.?!?
    Вече фашисти ли има в България???
    Фашистите ли ще бутате паметници на загинали в борбата против фашизма???
    Вий нормални ли сте?
    Ваксините за ковида ли ви действат на мозъците вече, или гените на фашистките отрочета се събудиха???
    Честно, не мога да разбера....
    ДА наричаш паметника на армията освободила Европа от фашизма паметник на окупатора, Това означава единствено, че се отъждествяваш с фашизма разгромен от тази армия.... Реваншисти фашисти заклеймяващи армията унищожила фашизма, това какво е, демокрация ли? И тия фашистки отрепки надигнали глави най безцеремонно сега вече се наричате ДЕМОКРАТИ???
    Най- добре Путин като приключи с украинска фашистка хунта избила 70 невръстни деца в Донбас да дойде и в България да подири сметка и на нашите мерзавци фашисти унищожители на паметници против фашизма, детеубийци от Ястребино, чиито наследници сега се изживяват за демократи и дори са депутати в европарламента. Време е да си върнем държавата от фашисткатаЕвроатлантическаМафия!!!!
    Напред Народе, Да живее България!!!!
  • 342 Народопсихолог

    10 0 Отговор

    До коментар #51 от "дедо йоцо гледа":

    Да беше се изрепчил така и на Краварите кога затриваха Ирак Либия и Сирия... Ама нямаше тогава да си полит коректен и мейнстрийм, нали сополанко🤧🤮💩
  • 343 ХюмнеГерберско

    4 0 Отговор

    До коментар #290 от "asd":

    Любимия ти вожд от Банкя и той така щял да направи,... ама друг път
  • 344 Антоний Пенчев

    8 0 Отговор
    ПАМЕТНИКА Е ЕДНА ИСТОРИЯ ПРИ ТОВА РЕАЛНА.
    А НАРОД БЕЗ ИСТОРИЯ БИВА ПРЕТОПЕН.
    ТОВА ЛИ Е МЕЧТАТА ВИ СОРОСОИДИ?
  • 345 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 346 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 347 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 348 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 349 Още от турско

    7 0 Отговор
    Винаги е имало еничари в нашата клета държава, но май сега са повече от през робството
  • 350 Историк

    8 0 Отговор
    Малолетните спряха да четат уроците по история и да мислят. Унижавате нас, българския народ, родината ни пред света с тези си действия. Показвате не само неуважение, а и липса на разум. Простотията по хората ходи!
  • 351 Иванчо

    8 0 Отговор
    Това не са деца, а хулигани, подстрекавани от родителите си!
  • 352 Ррррр

    4 0 Отговор
    Американски тъпаци
  • 353 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 354 Затвор!

    6 0 Отговор
    Правилно е постъпила полицията. Даже малко са били заключени. Трябва 72 часа в ареста само на вода.
  • 355 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 356 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 357 Коко

    3 0 Отговор
    Паметникът в чест на трети украински фронт!!!
  • 358 Георги

    5 0 Отговор
    Тези деца със сигурност, не са прочели една книга.Каквото възпитанието,такива и децата.аЖалко,че растът неграмотни,но това се иска от джендърската политика.Оставка малоумници.
  • 359 куче

    2 1 Отговор
    Факти, как не ви е срам да давате глас на този порно-материал. Той първо е анти народен, после е призив към нарушения на обществен ред и накрая е и-д-ио-тски като идея.

    Коментиран от #361

  • 360 ТЕЗИ ДЕЦА НАИСТИНА НЕ ЗАСЛУЖАВАТ ТОЗИ

    3 0 Отговор
    ПАМЕТНИК МАХАЙТЕ ГО И ИМ ПРОДАВАЙТЕ ДРОГА ТАМ - ТУРЦИТЕ ЩЕ ГИ НАУЧАТ НА ВСИЧКО КАТО ДОЙДАТ !
  • 361 360

    4 0 Отговор

    До коментар #359 от "куче":

    Днес разрушават паметник, утре държавата. Спрете тази анархисти! Само те ли имат право на мнение и поведение?
  • 362 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 363 Перо

    2 0 Отговор
    Полицията трябва да арестува всички участници в престъпния акт,независимо от обекта на посегателство! Всички паметници или мемориални комплекси са защитени от закона и всеки унтерменш,който ги руши,трябва да си понесе наказанието и прокуратурата да образува предварително производство,както е на всякъде по света! Тези джендъри и техните ционистки организации,които подстрекават такива действия,трябва също да си понесат последствията! Това са мемориали от определена историческа епоха,която не може да се промени с времето и си имат своята историческа и културна ценност! Има си ред за преместване,унищожение или видоизменение на паметници,поради културно-историческата ценност,отразяваща определена епоха!
  • 364 Хе хе хе

    1 0 Отговор
    Вземете, че научете. Този паметник е направен в чест на Трети Украински фронт. Тогава Окраината е била в руската федерация. Много прости хора, които даже не четат историята.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове