Last news in Fakti

8 Януари, 2022 08:00 12 004 304

Българският национален интерес е лесен за разбиране: Винаги с НАТО, никога с Русия

  • нато-
  • русия-
  • стефан янев-
  • казахстан

НАТО не означава война, а мир. Целта на НАТО е не предизвика война, а да озапти Русия, която разбира единствено езика на силата. Добре е Стефан Янев да разбере това

Българският национален интерес е лесен за разбиране: Винаги с НАТО, никога с Русия - 1
Снимка: БГНЕС
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Коментар на Емил Соколов, учител, историк от Екзитърския университет:

Руските "омиротворители" в Казахстан стрелят на месо. Руснаците спасяват поредния диктатор, който им е удобен. Това не е омиротворяване, а смазване на легитимен граждански протест от една чужда окупационна войска. Няма никакво значение дали казахстанското правителство е повикало руснаците, тъй като протестите срещу него показват, че то е нелегитимно.

Някои казват, че това може да се случи и в България някой ден. Може и да са прави. Има едно нещо обаче, което възпира руснаците да си позволят по-груба намеса у нас. Казва се НАТО. НАТО не е просто абревиетура. НАТО е гарaнция за суверенитета ни. 1500-те войници на НАТО, за които се говори в момента, не са просто 1500 войници, които ще дойдат в България за няколко месеца. Те са ясен сигнал към Кремъл, че България е част от свободния свят и че принадлежим към отбора на най-развитите и могъщи демокрации.

Българският министър на отбраната явно не е наясно с това. Освен че говори против НАТО, Стефан Янев скоро се е появил и на протест против НАТО. Защо е бил там не е ясно. Ясно е едно. Когато руското посолство споделя твои публикации във Фейсбук и ти пляска, значи не работиш за националния интерес. Българският национален интерес е лесен за разбиране: Винаги с НАТО, никога с Русия. НАТО не означава война, а мир. Целта на НАТО е не предизвика война, а да озапти Русия, която разбира единствено езика на силата. Добре е Стефан Янев да разбере това. Личното му мнение може да е всякакво, но като министър на отбраната работата му е да пази интересите на България, включително и от Русия.


Поставете оценка:
Оценка 2.2 от 273 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 0рффк

    548 76 Отговор
    Каква глупост, пълна простотия.

    Коментиран от #179

  • 2 Мария

    466 72 Отговор
    Аз мисля като Янев.

    Коментиран от #98, #267

  • 3 До Факти

    455 58 Отговор
    Моля Ви вече се преименувайте на Дойче веле или Свободна европа.
  • 4 Той

    411 38 Отговор
    БГ няма място там където има или си подготвят военни действия.
    БГ иска мир и добросъседство.
    Лесно разбираемо е.

    Коментиран от #298

  • 5 6969

    478 60 Отговор
    Соросоидите си намериха още една опорка за плюене по Русия. Казахстан поиска помощ от Русия, а не от САЩ. Това ли ви боли толкова? Наистина ли си мислите, че дори Казахстан може да вкарате в НАТО?! Съвсем сте си загубили ума, соросоидчета.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 българския

    354 42 Отговор
    интерес е такъв какъвто го смята избирателя а не няколко продажника ! ако се направи един референдум дали да сме приятели с турци,гърци,американци които ни командват за газопроводи,бежанци или с руснаците според авторчето какъв ще е резултата ?? да не би тоя учител предлага да пуснем турски илигръцки войски в България ....ако да направо да му се отнема дупломата за учител по история !! ами тоя като нищо и на македонците ще ни продаде

    Коментиран от #109

  • 8 Дед Мороз

    270 35 Отговор
    Гледайте от такива лицемери извън България, а имате и доста в нея да не се хапете за задните си части ,както когато бяхте съюзници на Третия райх
  • 9 5kof

    305 34 Отговор
    Соколоф, соколоф. Язък ти за образованието, язък ти за всите книжки, които си изчел.

    Коментиран от #217, #235

  • 10 Емо Соколов

    40 226 Отговор
    Пътя на България е с НАТО добре ни беше с турците, а руснаците дойдоха 1977 г и ни развалиха рахатлъка!

    Коментиран от #137

  • 11 фърчило

    313 35 Отговор
    "Винаги с Германия" и знаем какво се случва в 2 световни войни.

    Кой ще озапти САЩ с бюджет за нападение (а не отбрана) 770 млрд. долара?!
    Какво би станало ако Русия направи преврат в Мексико и разположи там руски ракети? Нима САЩ ще стоят и гледат?

    Коментиран от #20

  • 12 Скромното ми мнение

    300 34 Отговор
    е, че тоя отцепник няма право да се изоква по Българските въпроси. Да грачи по други теми в екзитърското школо. Как се навъдиха толкова много сороспийски ренегати? Такава гангрена се лекува само с нажежено желязо.
  • 13 Ювиги Хана

    279 32 Отговор
    Енил Соколов е един евтин тип майцепродавец!
  • 14 един от многото

    187 23 Отговор
    Българският национален интерес , лесен за разбиране и винаги на грешната страна
  • 15 шляпа шлюпа

    257 30 Отговор
    На тази територия вече има едва 4 милиона етнически българи, а продажниците се загрижили дали ще сме достатъчно кресливи в мръснишките игри на САЩ срещу Русия.
  • 16 Абе в Екзитър

    168 18 Отговор
    екарисажът не работи ли?

    Коментиран от #28

  • 17 МАГАРЕ може само да ВЯРВА

    151 23 Отговор
    В гов - НАТО !
  • 18 Реалист

    148 20 Отговор
    Като извадим нещо си от някой боядисан гюм и ето какво излиза. Промивач елементарен на мозъци , който вместо да спечели хората ги настройва срещу НАТО и Запада.Няма да е лошо , ако заглавията на такива гювечи гласят , че са предназначени за бавно развиващи се.
  • 19 Гя.Ура Соколов

    187 27 Отговор
    Това е едно мазно памперсче което има ментални проблеми!
  • 20 Ами и това

    65 10 Отговор

    До коментар #11 от "фърчило":

    може да се случи. Както са тръгнали нещата. . .
  • 21 Ееех Емиле

    174 25 Отговор
    какъв прекрасен комсомолски секретар щеше да излезе от теб ако се беше родил по-рано.
    Такъв плам, такава убеденост лъха от думите ти.
    Ама и така не е зле, надявам се да плащат все нещо.
  • 22 Абсолютно точно

    49 180 Отговор
    НАТО е защита, не нападение. България няма да напада никого, но нашата армия няма нито ресурса, нито капацитета, оборудване и въоръжение да ни защити дори от банда футболни фенове въоръжени с бухалки и тръби. Нямаме и финансова възможност да поддържаме голяма армия и да се превъоръжим със съвременни оръжия и муниции. Членувайки в НАТО, с поддръжка на едни пазачи на складове(каквато ни е армията в момента) от само 20000 човека, ние можем да сме сигурни, че никой агресор няма да откъсне и троха от територията ни.

    Коментиран от #36, #81, #103, #174, #189, #239

  • 23 Човешката помия Соколов

    157 27 Отговор
    Сколов е един смешен Мих.Люзин!
  • 24 Сандо

    145 23 Отговор
    Платена мижитурка!
  • 25 Страхувам се че нашите МАГАРЕТА

    133 14 Отговор
    Ще " ОПЛЕТАТ" конците също както в КАЗАХСТАН ! И народа ще грабне " ВИЛИТЕ " !
  • 26 Механик

    157 26 Отговор
    Записвайте им имената на такива. Скоро ще им се търси сметка от Народният Съд.
  • 27 НАТО не означава война, а мир

    180 26 Отговор
    Тва къде го виде бе Емилчо?
    Щото уж историк, уж от некъв ингилизки университет.
    Я оди ги питай у Ирак къв мир им донесоха. И у Либия.
    Tъпанаr на n-та степен си, ама понеже си историк оди питай колегата по математика да ти обЯсни колко е n-та степен.

    Коментиран от #43

  • 28 Шин Фейн

    127 18 Отговор

    До коментар #16 от "Абе в Екзитър":

    Вервай ми много е зле на 40 години е, а жена не е пипал още. Това момче Емо, Здравко са с ментални проблеми!

    Коментиран от #47

  • 29 българин

    145 24 Отговор
    На този Сокол кой му е дал професията учител и историк ? Тъп е като гумен галош
  • 30 Уточнение

    9 65 Отговор
    Български национален интерес -. Винаги със всички !
  • 31 Със всеки ден се УБЕЖДАВАМ , че ще ни

    120 11 Отговор
    ПРИНУДЯТ да се хванем и ние за " ШМАЙЗЕРА " Правят онова което те РЕШАТ ! А не това каквото НАРОДА ИСКА !
  • 32 специалист

    95 12 Отговор
    Тези двамата кретени от снимката имам чувството, че скоро ще се награбят здраво
  • 33 РусоРоб

    21 102 Отговор
    Путьовите Дерьма са най-сладки и пресни.

    Коментиран от #40, #56

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Психиатъра

    99 20 Отговор
    Тоя Емил Соколов лъска бастуна на филми като Рамо 3!
  • 36 Да бе, ти

    121 14 Отговор

    До коментар #22 от "Абсолютно точно":

    вярваш ли си? Кой ни докара до това състояние? А Кипър нещо да ти говори? Не било нато-то агресивно, а отбранително? Какво би казал за Ирак, Либия, Сирия? Още примери искаш ли?
  • 37 После

    17 107 Отговор
    Споко той сидера копейкин и Джамбазов ще ви пазят от турците после..ще ви направят и армия която да има паритет срещу тая на нато със модерни руски танкове 3 поколение 70 година
  • 38 глава шамандура

    124 19 Отговор
    "Няма никакво значение дали казахстанското правителство е повикало руснаците, тъй като протестите срещу него показват, че то е нелегитимно." Така казва един платен, наведен историк, който също е нелегитимен, защото аз не го харесвам и протестирам срещу него. Да му напомним само, че българският народ не е толкова прост и неук, както той си мисли. Народът ни е грамотен, господин "историк", и мислещ самостоятелно, а не чрез чужди команди като: Вдишай-издишай.
  • 39 хахаха

    19 91 Отговор
    Кратък, ясен и точен коментар!!!
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Istina

    104 12 Отговор
    Тази статия е много подходяща като спомагателно средство за освобождаване на стомаха на човек , натровил се с висококачествени западни салами.
  • 42 Та къде казваш гов- НАТО са гарантирали

    91 12 Отговор
    МИР и ПРОЦВЕТАНИЕ , че несъм разбрал ?

    Коментиран от #76

  • 43 Софиянеца

    96 11 Отговор

    До коментар #27 от "НАТО не означава война, а мир":

    Един комшията който си говори сам от малък завърши География в Англйски университет. Това, че е завършил университет не задължително да е с всичкия си!
  • 44 единен

    107 13 Отговор
    Където има американци (янки )винаги има напрежение и проблеми.

    Коментиран от #278

  • 45 НАТО

    95 13 Отговор
    Ни въвлечен вече в две воини в Афганистан и Ирак. Сега им е интересно да си пробват новите модели оръжия на полигона "Украйна".
  • 46 Боята на "фактите"

    109 15 Отговор
    Какъв е този дришльо Соколов? Това л.а.йно не разбира ли че в Казахстан са прехвърлени разбитите бойци от Ислямска държава? Ама виновен е Ганьо, че му дава да драска, а нас ни трие! Ганьоооо!
  • 47 Защо бе?

    79 9 Отговор

    До коментар #28 от "Шин Фейн":

    Тоз емилчо може да не се има за момче. Може жените да го отвращават и да се има за дама. Нали сега това някои го имат за демократично и прогресивно?
  • 48 Само факти

    23 108 Отговор
    НАТО и ЕС значи мир за държавите членки. Всичко свързано с Русия е война и мизерия.

    Коментиран от #65

  • 49 Умни хора

    22 107 Отговор
    Българския пенсиониран фатмак не иска с белите хора..иска с лукашенко токаев садам кадафи путин и де що изтрещян диктатор има по света..

    Коментиран от #52

  • 50 Луди сороси

    83 15 Отговор
    Я му резнете тиквата на авторчето да види какво са изпитвали казахстанските куки.
  • 51 Високо кръвно

    88 11 Отговор
    Кой си ти бе ?! Платен мазник.
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Емил Гаргов си

    95 17 Отговор
    Не Соколов.А България винаги е Била,Е,и ще Бъде с Русия! Вашите заигравки ту с Хитлер,ту със Щатите ще ви излезат през носа! Както след 09-09-1944.Малко ви ритаха по алчните задници тогава!

    Коментиран от #244

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Долавям

    19 82 Отговор
    безсилно скимтене на болни в главата русофили.
  • 56 Ти от къде

    34 3 Отговор

    До коментар #33 от "РусоРоб":

    знаеш? Редовно ли го правиш? И как ги амаш с нож и вилица или напаво с пръсти ?
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 6363378282

    87 10 Отговор
    Мирен протест дето се режат глави и се раздават на определени групички огнестрелни оръжия,други групички с тръби и мачетета ходят и мародерстват,изнасилват се жени,пребиват се хора по улиците,превземат се военни поделения , ето това трябва да се озаптява ,от къде ги намирате такива хора да пишат глупости и да им давате медийно време!
  • 59 ДА ИЗМЕТЕМ крадливата пасмина ГЕРБ

    88 15 Отговор
    Сега е много подходящ момент да се проведе един референдум в България,
    за да видим, какво мислят хората по въпроса "За или против НАТО".
    Имаме ли нужда от окупационни войски в България, войски които
    използват 4 български военни бази, без да плащат и стотинка?
    Войски които са готови да ни вкарат във война с най-братския ни народ...
  • 60 Азз

    41 6 Отговор
    А бе ти пили си хапчетата ?
  • 61 3.14К

    76 12 Отговор
    Няма как да кажа какво мисля за това недоразумение. А за съжаление е и учител-историк, което е трагично.
  • 62 Сокол Немилов

    78 9 Отговор
    Как пък ти бе Емилчо, разбра целите на НАТО. Че и с нас невевжите ги сподели...
    Ми тя и Римската империя е умиротворявала (апропо това е правилното изписване на думата), и Втория, че и Третия Райх също. Какво правят самолетоносачите на САЩ по всички морета и океани, ако целта им е САМО да сдържат "агресивната" Русия?
    Но всичко е точно - който плаща, той поръчва музиката...
  • 63 Егатий...

    56 9 Отговор
    ...хвальотенето...,Егатий превъзнасянето по тая ,,велика" организация-НАТО...
  • 64 ха ха ха

    59 8 Отговор
    То не става с мечти... на практика, винаги сме си били само с Русия - с никой друг!

    Коментиран от #95

  • 65 С тези

    58 4 Отговор

    До коментар #48 от "Само факти":

    учени и инжинери от Африка и Азия дето бъкат в ЕС, война не им трябва. По - зле от Украйна ще става. Голем просперитет, нема що.

    Коментиран от #289

  • 66 Генерал 🇧🇬

    86 11 Отговор
    НАТО служи за да държи в подчинение васалите на САЩ. НАТО не спря СССР да прати танкове срещу работниците в Берлин 53, не опази Унгария 56 и Чехословакия 68, не спря военната намеса в Африка, нито пък инвазията в Афганистан. Не спря войната с кандадат членката Грузия, не спря и анексирането на Крим и помощта за въстаниците в Донбас. Никога не е имало подобни цели. НАТО не служи на мира и никога това не е била негова цел. НАТО не спря своята членка Турция да окупира половин Кипър. НАТО не служи и на демокрацията. В различни години негови страни членки са били управлявани от фашистки правителства - Португалия до 74 година, Турция през 50-те години и при военните преврати, Гърция при режима на полковниците. Днес в НАТО е надеждата на САЩ да възстановят своята икономика подобно на периода на Втората световна война, да о/станат световен лидер,нещо, което направи и Хитлер, стимулирайки производството на оръжия. Русия е само претекст. Ако не е тя, ще е ислямския тероризъм, ядрената програма на Иран или износа на демокрация от либийски тип.
  • 67 Картинката

    14 78 Отговор
    Работата с Казахстан също е лесна понеже джуджето цар се на.ра какво ще стане ако нападне Украйна реши да прави съветски съюз в Казахстан..по очевидно няма как да бъде
    Разликата е че нато сваля диктатори а вовата ги държи на власт и трепе цивилни като по времето на сталин
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 гост

    60 8 Отговор
    Не бях чел нищо от този историк-зарзаватчия.
  • 71 9900

    62 8 Отговор
    Този е абсолютен инфантил
  • 72 Най-големия виц

    79 6 Отговор
    Хаха,абе,колко хиляди жертви взе войната на НАТО в Югославия, без санкция на Съвета за сигурност при ООН? ..ами Ирак,Либия....

    Мадлен Олбрайн казва ,че смъртта на 500 000 деца в Ирак си заслужава.. и това е документирано във видео!!
    Тоя млад сорошки възпитаник на колко натовски хапчета е??

    Коментиран от #84, #288

  • 73 Здравко Думанов

    11 81 Отговор
    Русофилската паплач е откачила. Ако зависеше от мен - или екстрадация, или куршум. Вие сте само непотребни колхозници, но и опасни антибългари.

    Коментиран от #77, #220

  • 74 Замириса на мъ.рша

    66 7 Отговор
    Разни нещастници почнаха да дават мнение за български висши офицери и за нац интреси. Личи си, че в UK дават образование на вс.ниско интелигентни балкански индивиди.

    Коментиран от #79

  • 75 Малинов

    7 5 Отговор

    До коментар #57 от "Доктор":

    Вярно е това, затова българската държава ни съди за национално предателство, другарю!
  • 76 Сложи си

    26 6 Отговор

    До коментар #42 от "Та къде казваш гов- НАТО са гарантирали":

    Розовите Очила ,чети зелето , свободна европа и факти и ще я видиш. Пък може и някой цент да получиш от козяк.
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Това е поредният

    50 5 Отговор
    Разбирател на Българският национален интерес дето дава акъл от няколко хиляди километра. Това ли е официалната позиция на Ми-6? Или Меган и Хари ти говорят???
  • 79 В топ 10

    13 34 Отговор

    До коментар #74 от "Замириса на мъ.рша":

    Има два британски университета, а нашият е на 1201 място, другар !
  • 80 Smooth Jazz

    60 7 Отговор
    Сложете му една снимка тук на този дъждовен червей Емил Соколов, а не да му търся в мрежата. Най-добре е да не се побликуват такива грандиозни глупости в медийното пространство.
  • 81 някой си

    41 4 Отговор

    До коментар #22 от "Абсолютно точно":

    Да, за защита...Натовска държава беше нападната от Ирак, Афганистан от Югославия. Само не се сещам за името на тази държава.

    Коментиран от #107, #108

  • 82 Смешници

    74 11 Отговор
    В България пропагандата срещу Русия няма почивен ден.Каквото и да правят такива като този няма да накарате обикновения българин да мрази братска Русия и да заобича грабителите си.Какво ни донесе НАТО и хубавците от Европа и отвъд океана: съсипване на всичко изградено преди 1989,съсипване на образователната система,съсипване на ценностите където ще ни учат да не казваме майка и татко ,а те.Благодаря ви господа пропагандатори,но ще ви трябват около 30 години поне още до като промиете мозъците на младите които им отнехте качественото обучение и ценностната им система да мислят, да работят и да ценят.Да живее България и братския руски народ.Нато вън от България,българите не искаме да бъдем роби и ще се борим срещу предатели които продават България и българските интереси,така както България се е борила срещу турските поробители.
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 србите

    5 31 Отговор

    До коментар #72 от "Най-големия виц":

    клаха мюсюлмани и си платиха.Само северно македонците се отърваха от тез снинепаси без война и то поради други причини

    Коментиран от #114, #173

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Blackthorn

    23 3 Отговор
    Бегай бе!!!
  • 87 Е тогава 🤔

    21 5 Отговор
    Ще лапате бастуна !
  • 88 Сандо

    56 6 Отговор
    Да отпечаташ такова писание е истински СРАМ за която и да е медия.Демократичните и свободни западни медии ги превърнаха в клоаки!А иначе най-простото,което можем да препоръчаме на автора е да сравни България през 85-та със сегашната,като за начало да започне със публикуваните тия дни данни от преброяването,например.
  • 89 Ццц

    52 7 Отговор
    Даскале, точно преди 1 година убиха 3-ма в Капитолия. Пак ли руснаци стреляха? Такива еднопосочни зомбита са най-добрите роби. Хем го е...т, хем е благодарен.
  • 90 Мим

    46 8 Отговор
    Това са абсолютни глупости.Нато било омиротворител.Смешник,Първо да помисли,от какво ще ни спасява Нато.Те си гледат техните интереси.Русия на нас ни е помагала,а не щати,англичани или франки и тем подобни,а и сега се вижда ,че помагат на макетата и притискат нас,вместо обратното....Що ни затвориха излаза до беломорието от време оно.Югоизточна тракия губим,западни покраинини и т.н...Помагат на техните си интереси....
  • 91 коя беше тая соросня

    55 6 Отговор
    Емил Соколов ? Като какъв се явява , че да говори от името на всички Българи ? То така ни набутаха едно враме в тоя алианс - без да ни питат .

    Коментиран от #96

  • 92 направо съм възмутен от тоя цървул

    48 7 Отговор
    Изказването му може да предизвика поредния скандал . А може би точно тово му е поръчано до направи . Те парите не миришат.
  • 93 В.В.П.

    41 5 Отговор
    Учителю,само тая простовата статийка , ли съчини.?Язък ти за ранга.Рико ,ги пише по натъкмени и красиви,почти истински.Нато защитава ,грабежа на златото и дресировката на населението.Предимно.И нищо друго.Вдъщност ,и в Афганистан ,избягаха ,мощното НАТО.
  • 94 Мисленето не е за всеки

    49 5 Отговор
    Авторът е идиот! Кръгъл и кух, като натовска каска!
  • 95 на практика

    10 40 Отговор

    До коментар #64 от "ха ха ха":

    българите ВИНАГИ са били с Германия, освен в случаите, когато са били окупирани от врага от североизток.

    Коментиран от #125

  • 96 Те русофилите

    9 43 Отговор

    До коментар #91 от "коя беше тая соросня":

    не са българи, те са си по руснаци от руснаците дори.

    Коментиран от #112

  • 97 Ами ...

    10 37 Отговор
    Руския тролетарият сега ще заработи някоя копейка. 😀
  • 98 Ами ...

    3 12 Отговор

    До коментар #2 от "Мария":

    А аз не.
  • 99 Гражданин

    50 6 Отговор
    "НАТО не означава война, а мир."

    Трябва да си тъп соросоид подплатен с много грантове за да казваш на черното бяло. Колко войни почнаха НАТО или страни членки на НАТО през последните 30 години. Дали жителите на Либия, Сомалия, Ирак, Сърбия и Афганистан мислят че НАТО не означава война. Иначе Русия била "агресор". Колко пък цветни революции направиха за тия години - Украйна, Алжир, Египет, Беларус сега и Казахстан - някъде успешни някъде неуспешни. Колко терористи създадоха като Мюсюлмански братя, Ал Кайда, ИДИЛ, Талибан - все творения на "мирното" НАТО.

    Коментиран от #183, #188

  • 100 Ами ...

    5 5 Отговор

    До коментар #6 от "Последния Софиянец":

    Кога? 😀
  • 101 Tito

    48 7 Отговор
    Поредният тъпанар соросоид нима си вярвате че американки войник или натовски ще умира за България .
  • 102 Теодоро

    45 10 Отговор
    Мазен пасквил, натовска подлога.Да живее Русия!!

    Коментиран от #132, #140, #279

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Freedom Fighter

    40 3 Отговор
    Не мога да проумея защо се публикуват такива безсмислени статии, които освен конфронтация друго не могат да докарат за читателите. Въпреки, че съм антируско настроен понеже познавам добре историята ни, не съм съгласен с написаното. Докато сме толкова силно енергийно свързани с Русия няма как да я игнорираме, това не означава подчинение, а защита на българския интерес. От конфронтацията печелят единствено оръжейните търговци и разни там НПО-та.
  • 105 Матей преображенски

    50 6 Отговор
    Какъв е тоя евро-натовски бъл-воч,отвра-ти-тел-но.Мъка голяма ги хвана като видяха как пред очите им се проваля майдана в Казахстан.Сега им остава да реват на преговорите с крокодилски сълзи за горките протестъри-гла-во-рези и превратаджии.Вече излязоха и потвърждения на твърдението ми ,че това е майдан ,организиран от западни служби.Още по време на преговорите тези обвинения сигурно ще им бъдат хвърлени в лицето,че са организирали тия безредици с цел да отслабят позицията на РУСИЯ.нИЩО НЕ ПОСТИГНАХА,моралната отговорност е за тях и ХИТРАТА СВРАКА ,И С ДВАТА КРАКА.
  • 106 sum

    43 7 Отговор
    АВТОРИ КАТО ТОЗИ, СА ОТ МНОГОТО КУПЕНИ КОИТО ЧРЕЗ ТАКИВА ПАСКВИЛИ СА НА ХОНОРАРИ В НЕПРАВИТЕЛСТВЕНИ ЧУЖДИ ОРГАНИЗАЦИИ, ЗА ТЯХ НЯМА МОРАЛ, НЯМА БЪЛГАРСКИ ИНТЕРЕС - САМО ГИ ИНТЕРЕСУВА ПАРИЧКИТЕ КОИТО ИМ ПОДХВЪРЛЯТ.
    НИЕ СМЕ БЕЛИ ХОРА, НИЕ СМЕ ПРАВОСЛАВНИ ХРИСТИЯНИ, НИЕ СМЕ БЛАГАДАРНИ НА РУСИЯ ЗАТОВА ЧЕ ДНЕС НЕ НИ УПРАВЛЯВА ЕРДОГАН! НЕ ИСКАМЕ ДА СИ ЗАЛИЧИМ ДЪРЖАВАТА В ТОЗИ ЕВРО СЪЮЗ, НЕ ИСКАМЕ ДА СМЕ НА ТАЗА ХИЩНИЧЕСКА ДЪРЖАВА САЩ, НИЕ СМЕ БЪЛГАРИ!
  • 107 Историк

    26 3 Отговор

    До коментар #81 от "някой си":

    Древните Идиански Племена от вечните Ловни полета. Но не помня името й сега. Стара държава на около 250 години.
  • 108 Те не ме интересуват

    10 10 Отговор

    До коментар #81 от "някой си":

    Нито сме Ирак, Нито Афганистан или Югославия. Те не членки. Никоя от членките на нато не е длъжна да праща контингент в подобна "умиротворителна" мисия,
    или анти терористична такава. Тези мисии са същите които води Русия извън пределите си. Никаква разлика. Ако едните са агресори и другите са. Но това не обвързва останалите страни членки с нищо, ако не е нападната страна членка. Участието в подобни войни от останалите е доброволно и по желание.

    Коментиран от #115

  • 109 Ами ...

    11 46 Отговор

    До коментар #7 от "българския":

    Избирателя показа какво смята. Русофилите не събрахте и 2% на изборите. На копейкаджиите им се наложи да се маскират на антиваксъри, за да докарат до 4%. Така, че народа си каза думата. Петоколонниците можете да пищите колкото си искате. Това е положението. На 12-ти ще ви видим и кои точно сте. 😀

    Коментиран от #116, #123

  • 110 не може да бъде

    43 4 Отговор
    Що за учител може да бъде човек,който започва изказването си с лъжа!?Руските военни не вземат участие в стълкновенията ,те само охраняват обекти -това е официалната им мисия!?А що за историк е човек ,който обръща фактите наопъки !?Убеждавам се от подобни статии че историята не е никаква учителка ,тя е една надзирателка ,която наказва жестоко тия които не са си научили урока!А г-н Соколов не си е научил урока ,а се опитва да преподава на другите!Да го преподава на англичаните ,на нас такива очевидно неподготвениучители не ни трябва !...А може би г-н Соколов не е никакъв учител и никаъв историк,а обикновен пропагандист маскиран като учител-историк...
  • 111 1234

    39 6 Отговор
    Това , което иска този, няма да стане. Защото ние просто сме братя с руснаците и се обичаме. А НАТО е преди всичко смърт. Виетнам, Панама, Ирак, Либия, Сирия, Афганистан, Донбас.
  • 112 соросня

    33 4 Отговор

    До коментар #96 от "Те русофилите":

    ти па кога си изгори цървулите , кога стана Европеец ? Мислиш че като те вземат да миеш чинии вече си толямата работа.

    Коментиран от #135

  • 113 Джон Калвера

    42 3 Отговор
    И ние сме чели история.
    Първо се строят фортове да ни пазят от враждебни племена(бази за възпиране на Русия)
    После се намалява месното население чрез демография,болести,нискокачествена храна.
    После идва необходимостта да се избутат племената по на запад.
    Накрая ще вкараме племената в резерват и хиляда и триста годишната история на България ще се побере в половин страничка от историята на Новите ни,, Покровители".
    И всичко това,защото ни обичат-съвсем безплатно.
  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Ало я се спри

    28 4 Отговор

    До коментар #108 от "Те не ме интересуват":

    Има ли Български контингент на мисия в чужбина? За атентата в Кербала,вече членове на НАТО? Нещо за Кипър?

    Коментиран от #122

  • 116 джодер

    43 4 Отговор

    До коментар #109 от "Ами ...":

    За нас Руснаците са ни близки. С джингитайците от алианса нямаме нищо общо. Даже нямаме общи ценности .

    Коментиран от #145

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 патриот

    29 6 Отговор
    Симпатизирам на Русия, познавам я и я чувствам близка. Убеден съм, че такива чувства биха изразили, много други мои сънародници. Но тъй както не искам чужд човек, да се разпорежда със живота и съдбата на семейството ми, така също не искам, Русия пак да започне да ни налага собственните си интереси и пак да ни прави заложник в геополитическите си игри!
  • 120 МАРА

    35 4 Отговор
    КИРИЛЕ, ДО ТУК СИ. ГРЕШКА И СЕ МАХАЙ ОТ БЪЛГАРИЯ. НЕ НИ СТИГА ИЗКУСТВЕНИЯ ВИРУС,НЕДОИМЪКА ,А СЕГА И МИШЕНИ ДА СМЕ ЗАРАДИ АМЕРИКАНСКИТЕ ИНТЕРЕСИ-ЩЕ ТЕ СВАЛИМ С ОСВИРКАНЕ И ПЪТ ЗА КАНАДА

    Коментиран от #148

  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Доброволно

    21 3 Отговор

    До коментар #115 от "Ало я се спри":

    Брат ми е военнослужещ. Имаше запитване иска ли някой. Отидоха за пари. Българската мисия беше по желание на нашето правителство. Не беше задължително да пращаме. Обвинявайте власт имащите тогава.

    Коментиран от #127, #141

  • 123 Дан

    24 4 Отговор

    До коментар #109 от "Ами ...":

    Като си прав направете референдум занато.Ще вземете 98 %
    Ама ви е страх от двата процента.Затова върви тази нискокачествена пропаганда ежедневно по всички медии.
  • 124 СЛОНА

    35 2 Отговор
    КАТО СА ТОЛКОВА ДОБРИ НАПРАВЕТЕ РЕФЕРЕНДУМ ЗА ЧЛЕНСТВОТО НИ В НАТО !!!...?
    ЗАЩО НЕ ПОПИТАХТЕ БЪЛГАРСКИЯ НАРОД ИСКА ЛИ НАТО ПРИ ВЛИЗАНЕТО МУ В БГ ,А СЛЕД ТОВА БГ ВЛЕЗЕ В НАТО КОГАТО САМОЛЕТИТЕ БОМБАНДИРАХА БИВША ЮГОСЛАВИЯ
  • 125 глупости

    34 4 Отговор

    До коментар #95 от "на практика":

    Ние ненавиждаме германците заради тяхната слабост, единствено руснаците виждаме като равни и ги уважаваме - всички останали не съществуват за нас.

    Нищо не знаете за българската психика, явно не сте чистокръвен българин 😁

    Коментиран от #245

  • 126 Леле,леле

    41 4 Отговор
    Що за пияни брътвежи ? Явно този плужек е мека китка и иска да се хареса на любовника си негър ! НАТО е война ! Последните 30 г.го доказаха.Лошото е ,че забъркват войни и после бягат преоблечени като жени !
  • 127 В.В.П.

    27 2 Отговор

    До коментар #122 от "Доброволно":

    Съобщи на братчето ти ,наемника трепе за пари.в полза на военни групировки фракции,.Не защитава държава ,нация,Не познава ,местните,не се смесва с тях ,няма техни обичаи,религия ,вяра ,Просто убива,,Така е и с НАТО..Справедливо е да ги върнат в съндъци.

    Коментиран от #139

  • 128 Психиатъра

    11 5 Отговор

    До коментар #6 от "Последния Софиянец":

    Ти наистина си болен, нужна ти е специализирана помощ !!
  • 129 Валентин

    34 4 Отговор
    Айде пращайте го и тоя Емил Соколов на някоя фронтова линия да брани демосрацията и нато да го видим какъв е смелчага на дела.
  • 130 В името на народа

    3 36 Отговор
    Сега национализма се пропагандира вместо девалвиралия комунизъм в борбата за народната любов.
    И Израждане превърнаха сертификата и ваксините в новата класова борба...за зарибяване на "безгласните" и бедни маси...
    В "имя победы" и в името на народа, в миналото се използваха едни добре познати методи като агресивна пропаганда,
    партизанщината, опортюнизъм и прочее "революционни" практики.
    Сега тези практики са маскирани под парЕотичната и националистическа маска и шовинистично капсулиране в миналото.
    Без никакъв свян присвоиха за целите си родолюбието на българина, вярата и историята ни.
    Сега вместо политкомисари си имаме воеводи, вместо комунистическия манифест се цитира библията и историята стана оръжие.
    Виждаме последствията от пълния пакет националистически "ценности" и "страничните жертви" (Collateral Damage)
    от насажданата агресивност на хъшове и воеводи - възраждат се расизъм, пребити и убити жени, агресивен тормоз
    над ЛГБТИ общностите и правозащитни организации.
    Просто не са това начините да се решават социалните проблеми в едно цивилизовано общество.
    Наскоро изпитаха на собствена си глава този тип "народна любов", стисната под здрава мишница.
    Подобно паразитиране върху нашенските си кризи - липсващо правораздаване, организирана престъпност, корупция и т.н....и световните такива е показва опити да ни превърнат във втори Казахстан!

    Коментиран от #144, #146

  • 131 Верно ли

    25 4 Отговор
    Пффф, тоя с оскубаните вежди се е напънал нещо, ама е изкарал нищо. Сигурно е бил във WCто, докато е творил...
  • 132 ПатрЕотът

    11 27 Отговор

    До коментар #102 от "Теодоро":

    иди да се сражаваш за Русия и Путин, айде давайййй !!

    Коментиран от #142

  • 133 Е то

    20 3 Отговор
    Затова като управляващите са мислел ели така лесно:))) и от тогава са всичките ни нац катастрофи:), господин либераст, пишман историк:))
  • 134 Гал

    30 2 Отговор
    Винаги с Германия, никога против Русия, беше мотото на цар Борис. Обидно е за сайта, да публикува нелепости.
  • 135 Всеки

    4 14 Отговор

    До коментар #112 от "соросня":

    гледа но света от собствената си камбанария и ти така -щом си си развил способностите до мияч на чинии, значи и другите са така..Голем кръгозор руслямски, бравос!
  • 136 Възмутен

    26 3 Отговор
    Не се учудвам от публикуваната простотия. Господарите на списвачите от факти така заповядват, а те не могат
    да излезнат от ролята на слуги, нямат про българска позиция и за жълти стотинки могат да продадат и родната
    си майка! А ние говорим за България и българския интерес!
  • 137 Като ти е добре

    16 3 Отговор

    До коментар #10 от "Емо Соколов":

    Заминавай за Анадола. И не се връщай.Никой не те спира.
  • 138 един

    25 1 Отговор
    Българите са свещен народ, никога няма да го вкарате в чужди битки, да му сложите окови, да го ограничите или да го излъжете... историята ви го е доказала!

    Не знам, защо продължавате да си чупите главите, докато се опитвате да ни промените?!
  • 139 Точно както чеченците на оня брадатия

    4 21 Отговор

    До коментар #127 от "В.В.П.":

    Или наемниците от наемната армия на Путин.Нали и аз това казвам
  • 140 да повторя

    7 29 Отговор

    До коментар #102 от "Теодоро":

    Те русофилите не са българи, те са си по руснаци от руснаците дори.
  • 141 Не добрволо?

    26 3 Отговор

    До коментар #122 от "Доброволно":

    България не е изпратила войска дори и на Пражката пролет. Ама четенето, а още повече мисленето е много трудно. Тролея писател не читател. Та казваш за пари, а имаше едни думички "чест,мъжество,справедливост,достойнство,дълг,морал,етика ,Уважение,възпитание,култура и т.н. много други Български думички" си отидоха в канала за пари.
  • 142 ще ида

    17 2 Отговор

    До коментар #132 от "ПатрЕотът":

    Като му дойде времето, ако изобщо дойде - с тях съм, няма с кой друг!
  • 143 ТОВА Е

    28 5 Отговор
    ВИНАГИ С ЕВРОПА ,НИКОГА ....ПРОТИВ РУСИЯ !!!

    Коментиран от #155

  • 144 Алооо

    25 1 Отговор

    До коментар #130 от "В името на народа":

    Хайде да не ни промотира те сделките с дявола като нещо напредничаво. Нищо напредничави няма в извратяването на всички природни, морални и Божии закони и опита ненормалното да стане норма и да се наложи със закон
  • 145 близки

    11 27 Отговор

    До коментар #116 от "джодер":

    са ви щото окупираха Царство България, избиха интелигенцията и дадоха властта на некадърните ви предци комуняги -чобани, затова са ви бпизки !
  • 146 Верно ли

    24 4 Отговор

    До коментар #130 от "В името на народа":

    Collateral Damage - странични жертви???? :))) Така ли казаха от Козяк? :))) Ма айде ако ще пропагандирате, поне не бъдете плоски, а? И най-ми харесва моменталната сравнителна заплаха, че ще станем като Казахстан. Ми нищо чудно с такива списвачи с изкубани вежди... ама кой ще реже глави, не знам...
  • 147 Българин

    9 39 Отговор
    Янев и Радев са руски подлоги и срам за България. Следващите вълнения ще бъдат срещу тях.

    Коментиран от #160

  • 148 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 149 Българка

    34 4 Отговор
    Сигурно ще кажете, че през далечната 1933 г. Хитлер също е искал да озапти непокорните, а през 1941 и Русия.
    Не ставайте смешни! Припомнете си Корея, Виетнам, Камбоджа, Арабската пролет и т.н. и т.н.

    Коментиран от #201

  • 150 Пешко

    34 7 Отговор
    Подобни твари като Емил Соколов са няй-опасните пропагандатори на обезценениа и отдавна изгубил смисъл военен блок. Единствено подобни твари виждат заплаха там, където я няма и пищят като ощипани момиченца, че някой ги напада. Емил Соколов е още един пример за това, колко долни и подли предатели има България, при това в собствения си народ. Винаги сме страдали от национални предатели като Емил Соколов.
    На такива трябва да им се разрешава трибуна за дърдорене само в тоалетната, на затворена врата!
  • 151 Че то от Европа България получава

    8 25 Отговор
    Помощи не от Русия за хората които не знаят

    Коментиран от #294

  • 152 Лондон

    13 32 Отговор
    С този коментар на Факти си преобръщам мнението за този сайг:)
    Сега започвам да ви харесвам!!!
    Това, което се случва в Казахстан е подла инсценировка на миризливите ватенки!!!
    След откъсването на Украйна, болшевиките трепереха да не загубят и Казахстан и нейните богати петролни полета!!! Там отдавна се надига прозападна вълна, ушанките много добре осъзнаха какво ще се случи!!!!
    Изпращат наемници, инсцинират тези бунтове и хоп, пращаме войска.... Нещо, като втори Крим
    и Донбас!!!
    Вагнер са тези бунтовници, облечени в шуби!!!
    Там, където стъпи миризливият ботуш, трееа не никне!!!
  • 153 Чочков

    13 28 Отговор
    Право е момчето, извън НАТО е хаос и несигурност.
  • 154 NAссия

    13 3 Отговор
    А когато и НАТО, и Русия се разпаднат, какво ще правим?

    Коментиран от #158

  • 155 ДОРИ

    9 29 Отговор

    До коментар #143 от "ТОВА Е":

    КОГАТО РУСИЯ Е ПРОТИВ ТЕБ.Русофилството байно е грубо политическо суеверие, умишлено култивирано сред народните маси; политическо знаме, вървенето и воюването под което неизбежно води към предателство и национална катастрофа. Защото русофилите, плувайки безогледно във водите на руската дипломация, неизбежно и фатално правят от България едно сляпо и послушно оръдие в ръцете на руската завоевателна политика на Балканите.
  • 156 JEFF

    10 25 Отговор
    О , да ! Прекрасен , справедлив и точен материал . Браво на Факти !
  • 157 ген Столти

    11 12 Отговор
    Е-ба-си какъв повръщок сте изплескали.................
  • 158 като

    5 19 Отговор

    До коментар #154 от "NAссия":

    се разпадне федерацията, отломките ще влязат сами в НАТО СПОКО.
  • 159 pdf

    24 4 Отговор
    Е бива ли Учител да не разбира какво пише? Ми той сигурно не разбира и какво преподава! В геополитическият анализ пристрастието не е позволено. То е за "Ганковото кафене"....дано поне да е чел "Под игото!

    Коментиран от #163

  • 160 колкото

    9 4 Отговор

    До коментар #147 от "Българин":

    по-скоро Киро се отърве, толкова по-добре за България.
  • 161 НАТО НИ БРАНИ, ЕС НИ ХРАНИ

    9 12 Отговор
    БСП НИ МАМИ
  • 162 А ве

    29 11 Отговор
    Идиот кой истински Българин ще тръгне срещу Русия

    Коментиран от #172

  • 163 Може

    4 10 Отговор

    До коментар #159 от "pdf":

    сигурно е чел по късни творби на автора, когато вече се е излекувал от русофилската треска !
  • 164 Емилеее

    26 9 Отговор
    искам да ти скъса дипломата и да ти навра парчетата в гърлото неграмотнико ооо. Точно обратно е, където са САЩ и НАТО е винаги война и кръв, където е Русия е мир и спокойствие.
  • 165 До 144

    8 4 Отговор
    "Хайде да не ни промотира те сделките с дявола като нещо напредничаво. Нищо напредничави няма в извратяването на всички природни, морални и Божии закони и опита ненормалното да стане норма и да се наложи със закон"

    Дявола най-много се радва на насилието и разделението, пораждащи страдание. В прородата се среща също, но там никой не тормози и убива различните. Относно морала е хубаво да се замислите над факта, че различните съществуват и да си си зададете въпроса бунт срещу какво са и какво изразяват? А Божийето послание е за смирение, състрадание и помощ.
  • 166 стоян

    30 4 Отговор
    Къде изобщо ги намирате тези учители по история. Явно или е псевдо учител или пък е от тези които нищо не са разбрали от историята за това как се развива човечеството , как се натрупват блага от държавите и влиянието на силните военно и икономически държави спрямо по слабите и как се изсмукват ресурсите от по слабите държави. С просто око даже през украинските сайтове се вижда , че това в Казахстан е преврат подготвен и маскиран като народни протести чрез наливане на пари през НПО и като една от целите е не благото на народа на Казахстан , а в крайна сметка смяна на режима така , че западните концерни да могат да грабят .
  • 167 Герд Мюлер

    31 6 Отговор
    Налице е супер аматьорска и неадекватна статия. Още Цар Борис III е казал: "Винаги с Германия и никога против Русия." Ако трябва да се следва тази мисъл сега, трябва да се каже: "Винаги с НАТО и ЕС, но никога против Русия!". Руската федерация не заплашва по никакъв начин България. И в Сирия, и сега в Казахстан, тя е повикана от президента Касъм-Жомарт Токаев като част от мироопазващите сили на ОДКС, заедно с подразделения от Армения, Беларус, Таджикистан, ... Бунтовете започнаха са от работници, наети от чужди компании. Повтаря се същата схема, която се разигра в Украйна и Сирия. В момента се унищожават звена на ислямски радикали, които са на територията на Казахстан и които са се заляли териториите на бившите Съветски републики, след унищожената ислямска държава на територията на Сирия и на Ирак, и след като американците напуснаха Афганистан. Или с други думи, президентът на Казахстан много ясно подчерта, че става дума за антитерористична операция.
  • 168 Хлъц

    30 4 Отговор
    Какво да очаквате,от подобен г,мнояд да каже? Лапа парички ,и то- сериозни от студентските такси.А там не са случайни дечица.Семестър- над 40 бона,отделно другите рсзходи.Всичко се подготвя да командва и управлява,когато се прибере в страната си.Не всеки може да" отгладува" над половин милион ,за да изучи там изтърсачето му.А такива ежегодно са над 20 хиляди.Люпилня за русофоби,който при споменаването на думички,като" планова икономика" безплатно образование, здравеопазване,обучение, държавна банка,контрол над цените,се обриват целите до петите.Тепърва очаквайте дечицата и внуците на нашите чорбаджии,да се върнат под родна стряха.Клика от бъдещи депутати,министри,водещи " бизнесмени".Те ще ви заложат и скъсаните гащи.Без да усетите!
  • 169 Винаги с Европа, никога против Русия

    37 4 Отговор
    „Русия е агресор!“, „Русия застрашава световния мир!“, „Русия настъпва!“, „Русия е абсолютното зло!“, пищи „цивилизованият“ Запад. Който за последните 50 години извърши над 170 преврата, интервенции, бомбардировки и политически убийства срещу над 180 суверенни държави и погуби между 17 и 20 млн. души, разбомби Белград, разлюля Близкия изток, истеризира, рекетира и трови Европа с „руска заплаха“, за да я омаломощи, превземе и подчини. Същият Запад, който за последните 18 години организира и финансира серия държавни преврати, наречени „Цветни революции“. Справка: 2000 – Сърбия; 2003 – Грузия; 2004-2005 – Украйна; 2005 – Киргизстан; 2006 – Беларус (опит), 2008 – Армения (опит); 2009 – Молдова; 2010 – Киргизстан (втори път); 2011-2013 – Русия (провокации); 2013-2014 – Украйна (втори път); 2015- 2016 – Молдова (втори път); 2015 – Армения (втори път). Под егидата на USAID, Freedom House, институтите на Маккейн, Олбрайт и Джийн Шарп.
    И плач Йеремиев за Крим! Напомням: Според „Целевия план“ Украйна-НАТО (2008), до края на май 2014 г. на мястото на Руския Черноморски флот (създаден през 1783 г. от княз Потемкин-Таврически по заповед на Екатерина тт) трябваше да се насади НАТО. Затова е плачът Йеремиев. Не за демокрацията.
    …...
    Западът обича Русия. Искрено! Особено – нейната безкрайност, нейните гори, реки, жито, нефт, газ, въглища, уран, никел, олово, цинк, волфрам, желязна руда, злато, сребро, платина, скъпоценни камъни… А цялото това богатство се намира (нед
  • 170 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 171 До 146

    11 9 Отговор
    "Collateral Damage - странични жертви???? :))) Така ли казаха от Козяк? :))) Ма айде ако ще пропагандирате, поне не бъдете плоски, а? И най-ми харесва моменталната сравнителна заплаха, че ще станем като Казахстан. Ми нищо чудно с такива списвачи с изкубани вежди... ама кой ще реже глави, не знам... "

    А какво казаха от Мацква? Точно за рязането на глави от рунтави и полоскочели, в 21-ви век ми е думата...

    Коментиран от #177, #178

  • 172 Ако

    4 6 Отговор

    До коментар #162 от "А ве":

    Русия тръгне срещу родината, ВСЕКИ истински.
  • 173 Ами не

    29 4 Отговор

    До коментар #84 от "србите":

    Не става въпрос кой кой е клал в Югославия, там бе гражданска война, а за това, че НАТО незаконно напада суверенна държава, като нарушава всички международни договори?
  • 174 А бе цървул

    30 7 Отговор

    До коментар #22 от "Абсолютно точно":

    нали точно САЩ и НАТО ни разруши а армията беее, за това сме на тоя хал. На тях им трябва територия ако може и без хора за да са срещу Русия.

    Коментиран от #182

  • 175 Дyр бе пишлeмe...

    23 5 Отговор
    Еееебгaти и даскала фашлив... агент на дявола...
  • 176 4383

    13 28 Отговор
    Като чета коментарите с много плюсове, си отговарям, защо вече 30 години България не върви към по добро. Мили сънародници, заслужаваме си участа!

    Коментиран от #184, #249

  • 177 Верно ли

    11 7 Отговор

    До коментар #171 от "До 146":

    Бе от МАЦква не знам какво са казали, ама явно английският ми е по-добър :))) Мало.мни драскачи!
  • 178 Верно ли

    21 2 Отговор

    До коментар #171 от "До 146":

    Ммм, и да не се окаже, че "рунтавите и плоскочелите" са от онея дето онзи ден рязаха глави на макекени и на които Щатите услужливо предоставиха цялото си бойно снаряжение... И това скоро ще се разбере.
  • 179 Знаете ли че

    16 11 Отговор

    До коментар #1 от "0рффк":

    8-ми януари,
    1885-та година.


    Роден е Иван Дипчев.
    В Пловдив.
    В семейството на Васил Дипчев и Райна Дипчева (Райна Княгиня).

    След Деветосептемврийския преврат в 1944 година,
    генерал-майор Иван Дипчев,
    героят от войните в защита на Отечеството,
    е арестуван от комунистите, като "фашист"
    и прекарва години по лагери и затвори.

    През 1954 година, синът на Райна Княгиня е осъден на смърт от съда в Троян.
    След това присъдата е заменена с доживотен затвор.

    Генерал-майор Иван Дипчев е убит от комунистите
    най-зверски с тояги и кирки.
    В концлагера "Слънчев бряг" край Ловеч.
    На 30 март 1954 г.

    Такава е съдбата и на останалите синове на Райна Княгиня!
    В социалистическият концлагер НРБ-фактическа 16-та ССР.

    Коментиран от #190, #224

  • 180 Траш

    21 6 Отговор
    Какъв е този родоостъпник и чужд наемник? Я си ... с НАТО и не се връщай тук!

    Коментиран от #186

  • 181 Аз Буки

    10 3 Отговор
    Да оставим на страна всички преститутки и платени тролове. Истината е че нито Вашингтон ОК, нито Путин и сие, нито масонско-илюминатската клика която дърпа конците им и включително на нашите политици, имат добри намерения към техните народи а още по-малко към Българския. Целият свят е сцена и ни разиграват постановка крайната цел на която е да избият голяма част от човечеството а тези които останат дори няма да са хора след като приемат 666. Но надежда има. Дяволският план работи само за хора които са се вкопчили в този мизерен настоящ живот и продават безсмъртната си душа за паница с храна. Този свят е временен, Вечноста е завинаги. Когато Ви е трудно просто се помолете на Исус Христос и имайте вяра и търпение. Луцифер и неговите слуги не мразят нищо повече от името на Исус Христос защото в него е спасението на човеците.
  • 182 Нив за това влязах е

    7 10 Отговор

    До коментар #174 от "А бе цървул":

    За да не храним стохилядна армия от алкохолици фуражкаджии, шкембелии. Оръжието ни е толкова старо, че е по опасно за стрелящия околкото за мишената. За това. Понял!
  • 183 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 184 Ольгино

    9 0 Отговор

    До коментар #176 от "4383":

    За Лайкгенератор не си ли чувал?
  • 185 Лелеее

    5 7 Отговор
    Троловете на черупката, подивяха. Тоя Янев е за затвора. Увеличил капитала, на МИБ с 50 млн. Общо 123 млн евро на вятъра.
  • 186 НАТО

    8 28 Отговор

    До коментар #180 от "Траш":

    е българска защитна организация, моля хора с зависимости от руски пари да не пишат глупости.

    Коментиран от #205

  • 187 Емиле Емиле

    27 5 Отговор
    може да си всякакъв,но не си Българин.Ти си един гаден соросоид и предател на българските интереси.Нато в този си вид няма да просъществува.И то не заради Русия,а защото еврогейските държави лека полека се усещат че америте ги клатят и не им се чува думата.ЕС трябва да има собствена европейска армия.Вън САЩ от Европа

    Коментиран от #191

  • 188 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 189 Все съм чел простотии

    7 5 Отговор

    До коментар #22 от "Абсолютно точно":

    ама твоите са върха на сладоледа
  • 190 Винету

    8 25 Отговор

    До коментар #179 от "Знаете ли че":

    Не се хаби да обясняваш на руските тролове, още малко време им остава, като им спрат копейките и те ще си потърсят друго място за храчене.
  • 191 Стани

    6 7 Отговор

    До коментар #187 от "Емиле Емиле":

    НАТО да седне Червената армия на Путин, айде нема нужда!
  • 192 УДАРИХТЕ ДЪНОТО!

    29 5 Отговор
    И КЪДЕ Е ТОЗИ €кзитър$ки "университет"?!??!
    $УЛЮ И ПУЛЮ ЗА ПАРИ НИ $€ КЪЛНАТ В $ащ(нато)!!!
    СМЪРТ ЗА ПР€ДАТ€ЛИТ€ И РОДООТ$ТЪПНИЦИТ€!
    ВИНАГИ С БРАТСКА РУСИЯ!!! НИКОГА $ циони$тит€ $ащ(нато) ,изра€л, "в€лико"британия, ав$тралия,канада...!!!
    ДА ЖИВЕЕ СВОБОДНА БЪЛГАРИЯ И БРАТСКА РУСИЯ!
  • 193 Кочо

    15 4 Отговор
    Тоз е един фаши. т и нищо друго.

    Коментиран от #195

  • 194 ТRIF

    22 3 Отговор
    Абе кои дава трибуна на такива идти? Каква е тази гнида дето си позволява да пише подобни тъпотии и да ни губи времето с литературната си диария? Кои му дава право да обобщава идиотските си умозаключения?
    Драскалче,
    Не съм съгласен с нищо от написаното от теб. Нито с генералната линия на ПП по този въпрос.
    Стефан Янев много добре го каза. Нямаме нужда от натовски армия в БГ. Напулно споделям това мнение. И е редно правителството да се вслуша в мнението на избирателите си. А те над 80% подкрепят това на Янев.
  • 195 Фашист, нацист,

    7 18 Отговор

    До коментар #193 от "Кочо":

    са различни работи. Ама е трудно да бъдат обяснени много неща на човек, смятащ се за българин националист а качващ на пиедестал чужд президент-джудже и пропагандиращ кремълските интереси у нас. Уточнявам не руските интереси, а кремълските. Руските граждани абсолютно никакъв кяр нямат от поразиите които прави Путин по цял свят. Американците поне имат, от поразиите на техните правителства вършени през годините. Руският народ или другите народи от соц блока, никога не са печелили нищо от поразиите на собствените си правителства

    Коментиран от #197

  • 196 не го виждам така

    2 2 Отговор
    Нещо си объркал рецептата братчет прао да ти кажем .
  • 197 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 198 Бай Шиле

    5 16 Отговор
    Браво на г-н Емил Соколов! Умен,прецизен и не платен анализ.Соколов да си жив и здрав.И майка ти и леля ти.
  • 199 Олга

    23 6 Отговор
    Лъжата на този автор е арогантна и безочлива при това гарнирана с ненавист.Сили ОДКС поканени от правителството са дошли не да се намесват във вътрешните размирици и проблеми на Казахстан (изрично се подчертано от Русия, знаейки какви обвинения ще има отвън), а с цел да защитят обекти на жизнеобеспечение и стратегически обекти на Казахстан , тъй като радикални ислямисти от многобройни спящи ячейки (сред тях чужденци) добре организирани и въоръжени започнали да ги унищожават. Ситуацията, се оказа много сериозна и правителството на Казахстан със своята 100 хилядна армия, със слаби и продажни спецслужби било изненадано и неподготвено само да се справи.Авторът на статията не стига ,че лъже и пуска лиги от преклонение пред агресивния блок НАТО, той не допуска,че други държави могат да имат организация за колективна защита на своята сигурност с всичките си правни основания.
  • 200 На браздата...

    4 1 Отговор
    БОЖЕ Господи.....
  • 201 Толупоффф

    3 3 Отговор

    До коментар #149 от "Българка":

    Трол писател,не читател. А да има и умствена дейност това си е смъртоносно.
  • 202 Ххххх

    20 3 Отговор
    А защо русофобите не пратят ТЕХНИТЕ деца срещу Русия, като са толкова мощни и отдаден, а нас да ни оставят на мира?
  • 203 с 200

    4 3 Отговор
    Приберете си безпилотните пръскачки, интересчии!
  • 204 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 205 Верно ли

    13 2 Отговор

    До коментар #186 от "НАТО":

    Хахаха, ми да го прекръстим БЗО тогава, а? :))) НАТО единственото от което ни защитава е само от себе си, защото сме страна-членка и това ни е единствената полза. Сега гледам и във финландците са се вторачили. Досега удържаха на напъна, ще видим занапред.
  • 206 Фейк

    17 4 Отговор
    Това е фейк от Д.Веле.Такъв учител няма как да сществува,защото хипотетично,щеше да се крие в някоя дупка за да не го заровят жив.НАТО е агресивен блок а от Русия не сме видяли нищо лошо.Един път ни върна държавата през 18-ти век,освобождвайки ни от турцире и втория път ни запази територията от заграбване след 2-рата световна война.И в момента не сме заплашени от никой и ако бандеровците от Украйна имат проблем,то това не е наш проблем.Заплаха за България има само от НАТО,ако продажните политици допуснат чужди войски и ни направят платцдарм на военни действия.Референдум за излизане от НАТО и Референдум за излизане от ЕС.Загубихме си армията и въоръжение за над 1,5 билиона долара,а икономиката ни от както сме в ЕС не отговаря и на един окръг от България преди 90-те,а те бяха 30 окръга.За 32 години сме паднали 30 пъти надолу и в момента сме едно икономическо джудже,на което икономиката обслужва само вътрешния пазар а останалото е внос,а народа ни е най бедния в Европа.
  • 207 Макробиолог

    10 8 Отговор
    Нещата са докарани дотам ,че без армия,икономика,с топящо се население и пр,ние действително разчитаме на външни сили като НАТО за национ ни безопастностХубаво ли е това или лошо?Нито едното,нито другото,това е катастрофа.НАТО е военно полит съюз на суверенни държави,които имат право на собствено мнение.Една малка,но правилна стъпка напред е да откажем засилване на конфронтацията с Русия на наша територия ,не защото ни интересува Путин,а защото и най малки трусове в Чернаморския регион ще ни довършат.
  • 208 Рико

    17 7 Отговор
    Българският национален интерес е лесен за разбиране: Винаги с Русия, никога с НАТО. НАТО означава война, а не мир. НАТО е организация която съществува благодарение на измислената заплаха от някаква страна която не е член на НАТО и е богата на природни ресурси.
  • 209 Павел пенев

    16 5 Отговор
    Какъв е този идиот и този университет? Точно обратното е вярно и историята ясно го показвали, а именно- Винаги с Русия и никога със западналите. Ще видите какво ще стане другата седмица с НАТО.
  • 210 БорисОFF

    15 3 Отговор
    "Винаги с Германия, никога срещу Русия." (отговор на цар Борис ІІІ на въпроса външен министър на Райха Фон Рибентроп при срещата си с него в Берлин през лятото на 1942 какъв е девиза на външната му политика, принцип споделян и на други места)
    Всички знаем, какво стана след това. Май в този британски университет не учат история.
    Да, българският национален интерес е "лесен" за разбиране за човек, продал се на чужда държава. В конкретния случай той е ясен - българският национален интерес трябва да е такъв, какъвто е изгоден на Великобритания - страната, която винаги е правела всичко, което е неизгодно и вредно за България, страната, която на два пъти (след ПСВ и ВСВ) се е опитвала буквално да разкъса България между нейните съседи.
  • 211 Милен Стоев

    14 2 Отговор
    Проверих, този "Ексетърски университет" е Английски държавен изследователски. Браво на този изследовател - Емил Соколов, с българско име работещ за кралство GB и поучаващ българския министър на отбраната и вси останали прости българи останали в родината си! Този може да е създаден от български родители, но в момента не е българин!!!
  • 212 НАТО НИ БРАНИ, ЕС НИ ХРАНИ

    6 16 Отговор
    ПУТИН В ШОК....УКРАЙНА ИСКА В НАТО....ИДЕ РЕД И НА КАЗАХСТАН
  • 213 Георги

    7 2 Отговор
    Помислих че пак Денизчо е целунал зад.ика на Мустафа, а то било друг Евродже.дър.
  • 214 БСП...ИЗБОРНИЯТ РАЗГРОМ

    4 17 Отговор
    БСП КОМУНЯГИТЕ В ШОК.....БЪЛГАРИЯ В НАТО И ЕС....ПРИ БЕЛИТЕ И ЦИВИЛИЗОВАНИ ДЪРЖАВИ.....НАТАМ СА СЕ ЗАПЪТИЛИ УКРАЙНА....А ЩО НЕ И...КАЗАХСТАН
  • 215 Лондон

    4 18 Отговор
    С този коментар на Факти си преобръщам мнението за този сайг:)
    Сега започвам да ви харесвам!!!
    Това, което се случва в Казахстан е подла инсценировка на миризливите ватенки!!!
    След откъсването на Украйна, болшевиките трепереха да не загубят и Казахстан и нейните богати петролни полета!!! Там отдавна се надига прозападна вълна, ушанките много добре осъзнаха какво ще се случи!!!!
    Изпращат наемници, инсцинират тези бунтове и хоп, пращаме войска.... Нещо, като втори Крим
    и Донбас!!!
    Вагнер са тези бунтовници, облечени в шуби!!!
    Там, където стъпи миризливият ботуш, трееа не никне!!!
  • 216 Димитров

    6 1 Отговор
    Преднамереност ,ниско ниво!
  • 217 БУК

    9 3 Отговор

    До коментар #9 от "5kof":

    Докторантче по модерна британска история!!!
  • 218 МалкоЛогика

    15 3 Отговор
    НАТО отчаяно търси оправдание за съществуването си. А преподавателят в Англия друго не може да каже, че ще му изгори и надницата, и пенсията.

    Коментиран от #219

  • 219 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 220 Облечете си униформите камофлажни

    1 2 Отговор

    До коментар #73 от "Здравко Думанов":

    Че да не ви сбъркаме, когато грабнем в ръце вилите ! Ще те уважа по ЗАСЛУГИ , СЪВЕСТ и УБЕЖДЕНИЕ ! За житота днес олигархен и криминал- капиталистичен и за " стандарта европейки " дето бе ни ОБЕЩАН ! Така да желая , та ум ще ти зайде ! Лодката и у нас ще се заклати и тогаз : кой Кум - кой Сват и на кого бр/двата отзад !
  • 221 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 222 УСА боклук

    10 2 Отговор
    Емил Соколов, преподавай си твоета история! Тя върви там където преподаваш. А Българинът има в сърцето си друга. Как може да се допусне такова заглавие, и какъв фактор е този Емил? Мирише на варена ряпа.
  • 223 Болярин

    10 4 Отговор
    Напишете това пояснение на руските окупаторски партенки на български, защото те "вече" си мислят, че говорят, четат и пишат на северномакедонски - за да отрезнеят и си припомнят ИСТИНАТА !!! Въпреки всичко, нека наведат глави пред факта, че многомилионна Русия има четмо, писмо и религия, благодарение на МНОГОВЕКОВНА БЪЛГАРИЯ !!!
  • 224 Имало е ЗАЩО ! А ти защо си днеска

    1 2 Отговор

    До коментар #179 от "Знаете ли че":

    ЖИВ ? А Гео Милев в пеща на Локомотив изгорихте, а ген. Вл. Заимав на смърт осъдихте, къжи гряхте и гла.ви на кол по села разнася Х те. Народа от " Прокопсия " по горите хвана и както и днес тихо си повтаря " Ех тя Х ната мила Ма.а !"
  • 225 боже господи

    15 3 Отговор
    Как може да наричете такива хора протестиращи когато точно те обезглавиха двама полицай и газят с камиони войници и какъв е големия проблем че отишли руски войници в Казахстан при положение че президента на дадената държава е поискал помощ от тях . И за тези който казват че русите стреляли на месо пичове разровете се в нета и ще видите къде са разположени русите и ще се замислите дали да вярвате на тези така свободни и най вече неутрални журналисти
  • 226 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 227 За протокола

    6 4 Отговор
    Няма ли кой да го научи тоя как да се облича и на малко етикет?!?! Застанал е като пейзан и се хили като ммалоумен.
    Така ли се стои до българското знаме и това на Европа?!?!? Срам ме е от такъв Премиер. Той излага България повече и от Борисов.
  • 228 Данаилов

    12 3 Отговор
    Това е нелепо! Малката България трябва да има позитивно отношение както към Изтока, така и към Запада. Не е правилно едните да приемеш а другите да изхвърляш! Да не забравим че Русия ни освободи от оковите на османския Враг, Западна Европа не е сторил това, нито пък Америка. Нека политиците да не забравят че Русия не може да бъде победена!
    Нека България да не се гордее с НАТО, защото ще падне като падналия Луцифер.
    Добре прави България като защитава националния си интересен, ала нека да го прави мъдро а не групаво.
  • 229 Човек

    11 7 Отговор
    Винаги с Русия, никога с НАТО. Така е правилно.
  • 230 $%^

    5 10 Отговор
    Това звучи много красиво,но нещо не се връзва със ситуацията в която се намира България.Повече от трийсет години след "дворцовият преврат" и независимо,че сме в ЕС и НАТО,комунетата продължават да са на власт и да разпродават страната на руснаците.Независимо от постоянният вой на русофилистичната паплач,че сме били "окупирани" от американците,фактите говорят друго.Трите руски паразита-Лукойл,Газпром и Росатом,изсмукват парите на българите,а тълпи от руски фирми и забогатели разбойници,изкупуват имоти и предприятия в България.На практика,ние сме руски Троянски кон в НАТО и ЕС.
  • 231 Иван Радоев

    9 3 Отговор
    Ако глупостта имаше сила да лети автора на статията би летял като гълъбица
  • 232 Noah

    8 3 Отговор
    ...и държавите от НАТО никога не стрелят на месо - в Сърбия, Ирак, Сирия, Либия , Афганистан, освен ако собствените им имперски интереси не им го позволят..
  • 233 САТЪРА НА ХАНА

    10 2 Отговор
    ТОВА ЧЕ СИ ПРОФЕСОР, НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ НЕ МОЖЕ ДА СИ ТЪП .... ОБАЧЕ АКО СИ ВАДИШ ХЛЯБА КАТО ПРОФЕСОР И СИ ТЪП ПО ТОВА КОЕТО ПРЕПОДАВАШ .... Е ДОБРЕ ДА СЕ ЗАМИСЛИШ ЗА КАРИЕРЕН ЧЕЙНДЖ ... МНОГО ХОРА ГО ПРАВЯТ И СЕ ЧУВСТВАТ ЩАСТЛИВИ :)
  • 234 Ръката на Кремъл

    12 2 Отговор
    Легитимността на държавния глава се определя с избори, а не с метежи. Господинчото плюе законната употреба на сила срещу убийци и грабители, но удобно забравя, как в Холандия един човек беше демократично разкъсан от демократично куче, насъскано от демократични полицай, които демократично го наблюдаваха. И когато възрастна жена се опита да помогне, същата беше демократично пребита с демократични палки. Но "това е друго". Между Русия и Казахстан има договор за военна взаимопомощ и руските войски присъстват там напълно законно. Което не може да се каже за окупацията на Югославия от мирното НАТО, мирно избиващо цивилни граждани с мирни бомби с обеднен уран.
  • 235 Бойко OFF

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "5kof":

    И чеп за зеле не става от теб, също както и от мен......!
  • 236 Владимир Владимиров

    9 1 Отговор
    Ако следваме същата логика,протестите в САЩ, примерно когато гръмнаха негъра,или във Франция,онези "жилетки",прави правителствата на щатите и Франция нелигитимни...
    А нима американците не свалиха Нуриега,щото им беше неудобен? Мноооого обективно мнение.
  • 237 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 238 НАТО НИ БРАНИ, ЕС НИ ХРАНИ

    7 11 Отговор
    ВИНАГИ С НАТО И ЕС...ВИНАГИ С БЕЛИТЕ ЦИВИЛИЗОВАНИ ДЪРЖАВИ....ДРУГОТО Е КОМУНИСТИЧЕСКА ДЕМАГОГИЯ

    Коментиран от #248

  • 239 Балкански

    12 1 Отговор

    До коментар #22 от "Абсолютно точно":

    То всяка Prоститутка си има и Сводник......който да я "пази"...в такава ни превърнаха...щото сме лесни и се правим на хитри... най-умни скоро май ще ядем най-сетне .. най-дебелото.... и ще си го заслужим. НАТО---ВЪЪННН!!!....превърнахте ни в нищооо в поляна.....а сега тази поляна се стремите да се превърне в още повече радиоактивна.....
  • 240 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 241 Емил Соколов?? Историк?? Преподаваш?

    10 2 Отговор
    Или си четеш книжки по история та си Историк?? Това ще го Реши Народа на Референдум!! Ти си Никой!!
  • 242 Морски

    9 2 Отговор
    Соколов чакай и аз да те наредя едно хубаво,че такива като теб ме карат да побеснявам!Да е. а май...ти продажна,лицимерна да е.а ши..ан поп Кръстьо такъв,всички терористи от НАТО да ти се изредят в задния двор дано!Па... ляк смо. тан
  • 243 Владимир Владимиров

    5 0 Отговор
    Ако следваме същата логика,протестите в САЩ, примерно когато гръмнаха негъра,или във Франция,онези "жилетки",прави правителствата на щатите и Франция нелигитимни...
    А нима американците не свалиха Нуриега,щото им беше неудобен? Мноооого обективно мнение.
  • 244 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 245 на практика

    1 4 Отговор

    До коментар #125 от "глупости":

    вие комунистите и въобще путинистите не сте дори са тази планета, камо ли да се броите за българи.Без усмивка.
  • 246 ПЕНКО

    4 1 Отговор
    НЕЩО КАТО ФЕРДИНАНД ---ПЪРВА НАЦИОНАЛНА КАТАСТРОФА ...И НЕЩА КАТО БОРИС ---ВТОРА НАЦИОНАЛНА КАТАСТРОФА !!!!!!!!!!!!!!!!! НАТЮ ЩЕ НИ Е ТРЕТА И ПОСЛЕДНА !!!!!!!!!!!!
  • 247 Христов

    5 1 Отговор
    Всеки ден се публикува задължително антируски коментар от някой известен или неизвестен клакьор на евроатлантизма.Не ,господине, НАТО не е мир и свобода.Нато е дълбока зависимост от сащ и окупация. А относно ,,свободният свят-мисля вече на всички им е ясно колко е свободен.
  • 248 Има хора

    3 1 Отговор

    До коментар #238 от "НАТО НИ БРАНИ, ЕС НИ ХРАНИ":

    с промити мозъци. Има и такива ,които нямат мозък.
  • 249 Наистина ли

    5 4 Отговор

    До коментар #176 от "4383":

    към по-добро? Само за сведение - през 1989 Народна република България е сред първите 30 страни в света /данните са официални и лесно проверими/ по жизнен стандарт - днес е най-бедната в Европейския съюз, доста след държава като Габон, за Турция да не говорим; най-бедният район в Европа е този на Северозападна България /знаеш ли какво значи "мазните влакове" - терминът е отпреди 1989/; последна статистика - с колко е намаляло населението на България спрямо тогава , какъв е индексът на прираст на населението /по официална статистика/? И ако това е по-доброто... Но пък имаме доброволно отдадена територия на САЩ - полигона в Ново село, където не важи българската юрисдикция.
  • 250 И НА КИРЕТО И НА КОКОРЧО БАЩИТЕ ИМ СА

    7 2 Отговор
    КРЯКАЛИ ДО ПРИПАДЪК - ,,ВЕЧНА ДРУЖБА СЪС СССР" ! ТИЯ ПЪК НАГАЖДАЧИ ЦЯЛ ДЕН КРЯКАТ ,,НАТО И ЕС" .............. ПРЕДАТЕЛИТЕ У НАС КРАЙ НЯМАТ ! ИСТОРИЯТА СЕ ВЪРТИ И ДЕЦАТА ИМ ЩЕ НАПРАВЯТ СЪЩОТО !

    Коментиран от #256

  • 251 Пламен

    6 3 Отговор
    До 1989 бехме булката на СССР и в СИВ да ни пазят,после отидохме булка към САЩ казват НАТО ще ни пази тешко и горко на държава каде няма армия и разчита на друга да я пази.А един ден ако както няма СИВ и няма да има НАТО ние като булка на кой пак ще търсим да се н,денем.
  • 252 мдаа

    3 3 Отговор
    За кенеф на НАТО сме идеални и горди пуууууу боклуци ,народа е беден и яде боклуците на нато .
  • 253 Бодак

    8 3 Отговор
    Поредното хитро човече.
    На политпазара богатите американци търсят русомразие, особено у нас. Човечето се ориентира и се продава. Малък, невеж, с жълто около устата, но фанатичен в омразата си и оправен. Е, продаваш съвестта си на дявола, спестяваш за безчинствата на американците и 800-те им бази по Земята, войните им, лъжите им, бомбардировките, разсипаните бомбандирани държави, безспирната им Студена война срещу Русия от 1946 г, която САЩ разпалиха и сега водят васалите си към Трета световна война, залагайки ракети и приближавайки бази към руските граници. Но тва са неудобни подробности, за такива неща не се плаща, а който плаща на него се продаваме и служим - така се прави кариера у нас -- с русомразие
  • 254 Същия

    8 2 Отговор
    Дано тоя олигофрен" историк" да го прочете!!! Ако в дома ви дойдат американците, много трудно бихте останали живи, или неограбени или не изнасилени - нека да питат индианците , корейците, виетнамците, иракците, либийците, сирийците..... и това е ежедневие за тези 300 години съществуване на неговата държава!!! Това е отговор на Русия на глупостта на Блинкен казана за руснаците, че където идат трудно могат да си тръгнат... Та какво иска този " историк" - американците и техните подобия да са при нас .....!!!!
  • 255 Тоя, дето е писал статията, е драскач!

    7 2 Отговор
    А не учител, пълен тъпанар, празна куха тиква. Истински помияр! Не мога да изразя възмущението си от даването на трибуна на такива тъпаци. НАТО вече е на пързалката и колкото по рано скочим от нея, толкова по добре.
  • 256 бивш комсомолец

    5 3 Отговор

    До коментар #250 от "И НА КИРЕТО И НА КОКОРЧО БАЩИТЕ ИМ СА":

    Точно.
    Фанатизма на този младеж прилича на някогашните комсомолски секретари. При всяко говорене ни набиваха в главите за ръководната роля на СССР, Варшавския договор, като стожер на мира от срещу Американския империялизъм. Нищо че нас не ни се слушаше, те си знаеха думичките
    Сега този младеж, с вид на американски пастор, дето още обикалят улиците, ни проповядва за ръководната роля на САЩ и НАТОто му, като страж на мира срещу .... Русия. наизустил си е едни думички, обикаля и си троли - направо от телевизора
  • 257 Pana4ka

    3 3 Отговор
    Н асилие
    А гресия
    Т ерор
    О купация
  • 258 Пана4ка

    4 2 Отговор
    Н асилие
    А гресия
    Т ерор
    О купация
  • 259 Пана4ка

    8 3 Отговор
    Н асилие
    А гресия
    Т ерор
    О купация
  • 260 Някой

    11 3 Отговор
    За пореден път виждам, че този сайт fakti.bg публикува провокации (т.к "глупости") към българското общество. Те са пример за тъй наречените "информационни операции". Естествено, че струпването на повече войски на НАТО в Черноморския регион ще предизвика увеличено военно присъствие и от ответната страна - Русия. Та нали трябва да има паритет по някакъв начин. С две думи "Който сее ветрове, ще пожъне бури".
    Моля fakti.bg да спре да тества общественото мнение с провокации. Престанете да разпространявате Фейк нюз.
  • 261 фбр

    4 2 Отговор
    Малоумник!
  • 262 дядото

    7 2 Отговор
    боже,каква наглост и простотия.нато,сащ,англия и пр.означавало мир,за разлика от русия.има наука,казваща се история.но явно на запад тя не се изучава.

    Коментиран от #265

  • 263 Читател

    4 1 Отговор
    Научете фразата правилно и тогава пишете . А тя е произнесена още когато САЩ не са окупирали Европа . И ще се произнася и след като агресорите си отидат зад океана. А фразата е казана така за неуките пишещи статии по сцеплнари Козяк и на сляпо: НИКОГА ВЪВ ВОЙНА С РУСИЯ И ВИНАГИ БЛИЗКИ ДО ГЕРМАНИЯ
  • 264 който

    3 2 Отговор
    е "написал"/повърнал/ този бълвоч, да вземе да си го оближе.
  • 265 учат история

    2 0 Отговор

    До коментар #262 от "дядото":

    но такава, каквато смятат, че е "правилна". В момента върви процес на пренаписване на историята, отнася се и за световната, и за нашата.
  • 266 Гост

    4 3 Отговор
    Имиле, ам какво правеха американските "освободители" във Виетнам бе, джанъм?

    Коментиран от #285

  • 267 Сенатор

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "Мария":

    Ти не можеш да мислиш
  • 268 Само че

    4 6 Отговор
    Тук е пълно с руски тролове. Истината става излишна за тези подлоги.
  • 269 До дръШката на бръснача

    3 1 Отговор
    АФторът много се е наточил. До дръШката на бръснача. Само че когато бандите с огнеострелно оръжие са простреляли между другото детски главички с чужди леки коли е много стршно бандитски. Толкова страшно, че бръснача и да влезе до дръшката на пиндоса, никой няма да усети неговата лична драма. Защото ще оплаква детските отнети животи от протестърите-бандити.
    Анадън му, соколЕфенди!
  • 270 Аайдее...

    5 1 Отговор
    На още един и.диот са му дали трибуна..
  • 271 НКВД и КГБ са имали смисъл

    2 1 Отговор
    Видимото изобилие от откровени и.диоти и гувяжди мозАци ЧЕТЯ ЩИ ИЗКРИВЕНИ ЛЕКЦИИ С ЖЪЛТО ПОД НОСА, по теми за: Мир, Война, Хирошима, Нагазаки, Нато, Казахстан, Россия, Наполеон, Хитлер и така нататък НАЙ-ПОСЛЕ ОБЯСНЯВА ЗАЩО Е ИМАЛО НУЖДА ОТ НКВД И КГБ.
  • 272 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 273 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 274 Васил

    1 4 Отговор
    Една читава статия да прочета. Ама руските тролове дето ги знаем вече всички по цял ден щракат да ъпвоутват собствените си коментари и да пишат нови.
  • 275 .....

    5 2 Отговор
    Работя извън България и единствените чужденци, с които реално дружа И МОГА ДА НАРЕКА СВОИ БРАТЯ са руснаците! И въпреки,че те също са се отишли да работят в чужбина, всички ДО ЕДИН ПОДКРЕПЯТ ПУТИН !!!
    НАТО ВЪН! СВОБОДА ЗА БЪЛГАРИЯ!
  • 276 Тираджия

    2 5 Отговор
    Много червени боклуци има още това е проблема! Всички чакат на запада , работят там в джоба им,,Apple "тел. пътуват по света без визи, всичко им е от запада и плюят та плюят! И ние сме като макетата май!?!
  • 277 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 278 Дългия

    5 0 Отговор

    До коментар #44 от "единен":

    А при комундягите тишина и спокойствие безкрайно щото за един виц ти трошаха ребрата и в Белене а на границата се стреляше без предупреждение ...... !
  • 279 Шамара

    0 1 Отговор

    До коментар #102 от "Теодоро":

    Ами кво праиш тука ве со.по.лан.ко заминавай при вожда си!
  • 280 ВЪПРОСНИЯТ "УЧИТЕЛ"...

    4 0 Отговор
    Да вземе да завърши поне начално училище, преди да ръси платени врели-некипели! НАТО и мир е абсолютен оксиморон за всеки поназнайващ историята последните 50години. А интересът на България е добре формулиран още от цар Борис трети: Винаги с Германия, никога срещу Русия!
  • 281 Аз казах

    3 4 Отговор
    Ти си пълен тъпак! Американците и НАТО където са отишли, трева не никне, само разруха. А ние, обикновенните граждани, не сме с НАТО! Вие продажници сте с тях!
  • 282 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 283 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 284 Аман от разбирачи.

    2 4 Отговор
    Още един коментар от предател.Попитайте Народа дали ще се бие за Натото ви ако стане напечено,направете референдум.Ама не ви стиска,продажна паплач.
  • 285 ...

    4 2 Отговор

    До коментар #266 от "Гост":

    А какво правиха руските войски в Афганистан. В Грузия и Чечня? В Крим? А преди това в Унгария и Чехославакия?...
  • 286 ...

    1 2 Отговор
    Личните мнения са важно нещо, когато се изказват от министър. Дали да има войски на НАТО в България или не, не е въпрос, който Янев следва да коментира публично. Но явно се е коментирал за закрити врата, може би с призидента. Той нали е против санкциите срещу Русия. Сигурно смята РФ за пръв български приятел. Та, за такова изказване на Янев трябва оставка. Но едва ли ще се случи при това положение. Обичаме да седим на два стола. И накрая на пода...
  • 287 Марш!

    3 1 Отговор
    Егати свиркаджията!
  • 288 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Най-големия виц":

    Виж дейтънското споразумение
  • 289 Qqqq

    1 1 Отговор

    До коментар #65 от "С тези":

    Защо , когато Китай не позволяваше на СЗО да проведе разследване за произхода на короната и го забави с повече от 1 година , с което фактически и го обезсмисли, НАТО си мълчаха като бити педита и не осъдиха поведението им. Нали СЗО е световна организация в която членува и самия Китай. Представете си само , че ние не допускаме СЗО да направи някакво разследване, какъв шум до небесата ще се вдигне , а от НАТО ще започнат да опяват , че тук има диктаторски режим , който укрива престъпления. Целта на тази организация не е само да брани от Русия , но е от други агресивни сили , а също да съблюдава за мира и да озъптява разни диктаторски режими , които извършват репресии и насилие в своите държави. Нали добре се справите с Милошевич? Да. Обаче Китай е друга работа , нали?
  • 290 Qqqq

    1 0 Отговор
    А и друго да попитам: До колко независима е тази организация от влиянието на определени политически течения и идеологии в САЩ и ЕС. На всички ни стана ясно и видяхме насилието на полицията над протестиращи срещу ваксините и мерките срещу ковид. Да оставим на страна тези хора дали са прави или не. Нека даже да приемем , че не са. Да оставим и настрана колко са били. Дали 10 000 , 1000 , 100 или 10. Дори и един човек да е. Той е излязъл без оръжие , не заплашва или застрашава живота на околните. Нова е , човек който плаща данъци , а части от тях отиват и за заплатата на полицаите. Какво получава той в замяна ? Сълзотворен газ , палка в главата , бутане , ръгане....Това поведение не е ли недопустимо? Къде беше НАТО да каже поне нещо? Поне да каже: Ей момчета освестете се малко , защо биете народа си? Нали точно вие говорите за свобода , толерантност , демокрация.... Нали точно вие ни създадохте за да браним тези ваши ценности , за които ден и нощ не спирате да дрънкате? Не , нема братче.
  • 291 Христо от Ерусалим

    0 0 Отговор
    До модераторите Защо не се пуска поста ми.
  • 292 Джони

    1 2 Отговор
    На първо време на всяка цена изпълнителната власт трябва да се освободи от двамата президентски съветници,понастоящем единия министър на отбраната другаря Стефан Янев и другата президентска марионетка министър на Мвр другаря Бойко Рашков съсобственик на 19 имота,като само луксозната двуетажна къща в София струва няколко милиона. Тези двамата другари са срам и позор за европейска и натовска България и нямат място в държавното управление.
  • 293 Фермер

    2 1 Отговор
    Само Възраждане
    Само Пламен Пасков
    Само Костадин Костадинов
    Да живее България
  • 294 Annie

    0 0 Отговор

    До коментар #151 от "Че то от Европа България получава":

    Защо България получава помощи?
  • 295 Пламен

    2 1 Отговор
    Написалият тази статия е едновременно исторически неграмотен, политически презрял и недалновиден субект.
    Русия на Путин е едно, но след 10 години Русия на неговите наследници ще бъде друго.
  • 296 9689

    1 0 Отговор
    Този живее на Юпитер.
  • 297 Владимир

    1 0 Отговор
    Емил Соколов . Радвам се че не съм те бил студент. По най-бързия начин да се скъса купената диплома ! Продажник
  • 298 Владимир

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Той":

    Който ти е писал минус явно не е съгласен с това. Въпрос- къде ли е възпитаван.
  • 299 Николай

    1 0 Отговор
    Автора на статията, сигурно не е в сегашната реалност...
  • 300 Marinov

    1 0 Отговор
    Господине,
    АБСИЛЮТНО МАЛОУМИЕ е да има ЧУЖДИ Бази и Войски в България, тъй като при ВОЕНЕН КОНФЛИКТ, НАЙ НАПРЕД Българите ще понесат РАКЕТНИ Удари и станат ПУШЕЧНО МЕСО заради ТЯХ и заради ЧУЖДИ КОЛОНИАЛНИ интереси и Български ПРОДАЖНИЦИ и ПРЕДАТЕЛИ!

    НЕ ме Интересува Кремъл ,
    НЕ ме Интересува НАТО и т.п.,

    ИНТЕРЕСУВА ме ПЪРВО и САМО и САМО МАЙКА БЪЛГАРИЯ
    и тя да БЪДЕ ЧИСТА и СВЯТА РЕПУБЛИКА
    а не НЕЧИЯ КОЛОНИЯ и ВИАЛЕТ
    и НЕ Българския НАРОД да е НЕЧИЕ ПУШЕЧНО Месо !!!
  • 301 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 302 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 303 Поредните простотии.

    0 0 Отговор
    На други западни к@рви.Не ми го побира акъла, но явно за пари такива като тоя от някакъв си университет всичко ще напишат.Жалко е но е факт.Статията няма да мета.Не ми се пълни главата с простотии и лъжи .
  • 304 тнв

    0 0 Отговор
    никога с нато във въвличане във война