Мразовитите дни и нощи влияят зле не само на хората, а и на автомобилите. Като изключим задължителните акумулатор, чистачки и гуми, има още няколко неща, с които трябва да се внимава през зимата, защото вероятността да се повредят не е малка.
Гумени детайли
Не само гумите и чистачките в един автомобил са изготвени от каучукова смес. Този материал се използва тампоните на окачването, за маншоните на полуосите, както и за изработката на много други възли и детайли по колата. При студ гумата губи голяма част от свойствата си и най-вече здравина и еластичност, а ако е стара и износена тя ще спре да изпълнява задълженията си точно в най-големите студове. Така че проверявайте всички гумени съединения или тези, които можете, преди зимата.
Пластмаса
както е известно салоните на автомобилите се оформят от много пластмасови елементи. Пластмасата използвана във вътрешността на колите е с различно качество в зависимост от марката и модела на колата, но така или иначе при студ тя става по-чуплива. Внимавайте, когато седнете в студеното купе и започнете да пускате чистачки, мигачи, да отваряте и затваряте вратите и др., защото пластмасовите дръжки и лостчета могат лесно да останат в ръката ви.
Лаково покритие
Не е желателно изстъргването на лед от ламарините на автомобила, защото това действие поврежда лаковото покритие на колата. Следва образуване на невидими микропукнатини в кито влиза вода, става на лед и така постепенно микроямите стигат до метала и корозията започва без да се усетите. Когато колата е замръзнала можете да почистите стъклата, но ламарините оставете да се размръзнат сами.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хаха
16:06 05.12.2018
2 onq s konq
16:07 05.12.2018
3 Само Дъстър
16:08 05.12.2018
4 калоян
16:08 05.12.2018
5 дедо
16:11 05.12.2018
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 омг
16:18 05.12.2018
8 AUDI
Коментиран от #9, #15
16:20 05.12.2018
9 Караиванов
До коментар #8 от "AUDI":
Пробвай по-силно да пуснеш мигач в някоя ледена сутрин и ще разбереш, че съвсем не са глупости. Съветите са си супер, ама разбирачи колкото щеш.Коментиран от #10, #12
16:23 05.12.2018
10 onq s konq
До коментар #9 от "Караиванов":
Язе не пускам мигачи никогаш!Надувам клаксона на беенвето и почвам да гледам като расгонен бик - те тва е моита формула и винаги варвиКоментиран от #13
16:27 05.12.2018
11 НАТО ВЕЦ
16:27 05.12.2018
12 AUDI
До коментар #9 от "Караиванов":
Извинявай ама ти с шутове ли пускаш мигач?16:36 05.12.2018
13 Зорлем
До коментар #10 от "onq s konq":
За мигачите си прав - все пак ти нали си знаеш накъде ще караш?17:17 05.12.2018
14 Радо
17:55 05.12.2018
15 Гост
До коментар #8 от "AUDI":
Не е на 500 но ти караш Ваг така че внимавай с лоста18:23 05.12.2018
16 Бабатунде Адениджи
18:30 05.12.2018
17 Японеца
21:20 05.12.2018
18 Гад
21:23 05.12.2018
19 Японеца
21:24 05.12.2018
20 Иван
Аз на моята вече ги смазах с тънко хидравлично масло!
И последно,ако можете карайте по малко колите си през зимата!
Не е болка за умиране,ще си спестите много ядове!
Коментиран от #25
22:59 05.12.2018
21 Жоро Джизъса
23:44 05.12.2018
22 Жоро Джизъса
23:47 05.12.2018
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 vasik atanasova
и това че пътищата са напръскани със сол която разяжда
шасито
за това аз в края на зимата си отивам на ОМВ
и пускам програма която има измиване отдолу под налягане
че да падне солта и всякакви мръсотии
01:14 06.12.2018
25 така
До коментар #20 от "Иван":
Да, наистина не е болка за умиране и ше се спестят доста ядове като: предница, реглаж, амортисьори и т. н. Прав си!Аз тази зима ще пропусна, стария варел на 3тия ден в зимата е като преди да влезе в бокса, имам предвид в - 14 градуса и метър сняг навсякъде. Ми прав е човекът, амортизира се! Смазката е полезна много, след нея само с дъх веднъж и отключваш, това ако миеш колата редовно, нали
10:10 06.12.2018
26 сектант
10:21 06.12.2018
27 Иванчо l-ви
14:15 06.12.2018
28 Кольо Дапа
14:31 06.12.2018
29 Хакомоладорес
00:06 08.12.2018
30 Шаран БГ
11:52 08.12.2018
31 Николай
08:25 11.12.2018
32 Lubo krika
02:39 11.01.2019