ФАКТИ.БГ

Рейтинг на най-надеждните двигатели с вътрешно горене

Разделени са в три основни категории - четирицилиндрови, шестцилиндрови и осемцилиндрови

Публикувана: 7 Юни, 2021 14:20
64 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 20151
Рейтинг на най-надеждните двигатели с вътрешно горене
Снимка: Shutterstock
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 42 гласа.

Двигателят е една от най-важните части в автомобила. Експертите от wardsauto направиха интересна класация, като отличиха най-добрите двигатели за 2021 година. Те са разделени в три категории - четирицилиндрови, шестцилиндрови и осемцилиндрови. Ето и кои са отличените и смятани за на най-надеждните двигатели за 2021 година.

Сред малките двигатели особено внимание получиха два агрегата - атмосферният 1,6-литров K4M със 102 к.с. от Renault и моторът с индекс CWVA и с мощност 110 к.с. от Volkswagen. След тях се нареждат атмосферните четирицилиндрови агрегати на Toyota с работен обем 1,8 и 2,0 литра, които се монтират в Corolla, Avensis, Camry и RAV4.

Двигателите от серията F4R на Renault, които се монтират и на Duster, и на Terrano, както и 2,0-литровият агрегат на Nissan с индекс MR20DD от Qashqai и X-Trail също са определени като много надеждни и препоръчителни..

Сред "шестаците" експертите определят бензиновата серия GR от Toyota, като най-добра. Веднага след тези агрегати се нареждат моторите от серията GRD на Hyundai-KIA и двигателите Nissan VQ.

Сред дизеловите агрегати мотори експертие отличават серията D4H на KIA-Hyundai и турбодизелите от серията N57 и B47 със съответно 3.0 и 2.0 литра обем, които са дело на BMW и имат добра репутация.

Най-надеждните двигатели сред V-образните осемцилиндрови агрегати са дизелите от серията VD на Toyota, както и бензиновите „осмаци“ от серията UR, които отново са производство на японската марка Toyota.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 42 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Колега
1 Отговор
Смешници

Оценка:
-24 +58

Фармацефт
2 Отговор
Тойота Корола 1.4 бензин-394000 км.без ремонт на двигателя

Коментиран от #28, #29, #52


Оценка:
-20 +65

ФауВе
3 Отговор
Най надеждни са 4 цилинровия боксер на ФауВе и 6 цилиндровия боксер на порше 911 и двата с въздушно охлаждане създадени от Фердинанд Порше

Коментиран от #6, #59


Оценка:
-72 +22

Механик
4 Отговор
Двигателят не е една от най-важните ЧАСТИ на автомобила. Това е така, защото двигателят не е ЧАСТ а е ТОПЛИННА МАШИНА. Самият той е съставен от части и нито една от тях не е най-важна, защото няма част по двигателя без която той може да работи.
Недопустимо е за човек, който претендира за авто-журналист, да говори за двигателя като за част. Научете да правите разлика между ЧАСТ, МАШИНА, МЕХАНИЗЪМ, СИСТЕМА, УРЕДБА... Инак е излагация!

Коментиран от #40, #41


Оценка:
-13 +104

сектант
5 Отговор
ако не е ДЕЦЕИ, дори не го БРОИ

Оценка:
-23 +4

Механик
6 Отговор

До коментар #3 от "ФауВе":


Абсолютно нищо подобно. Ако не си работил по такива двигатели, няма как да знаеш, но твърдението ти не е вярно.
Като много издръжливи мога да посоча двигателите на Мерцедес, които се поставяха в бусовете им и някои леки автомобили. Това са двигателите от фамилията 601, 616 и други. Да това са стари двигатели. Не много икономични и не много високооборотни. Но това са вечни двигатели. (искам да кажа вечно живи)

Оценка:
-7 +42

Хан Крум
7 Отговор
Всички истински и здрави коли са до 2000 г., след това колите не са коли, а консуматив

Оценка:
-12 +81

Госあ
8 Отговор
Не случайно янкитата предпочитат японските автомобили пред европейските. Просто са по добри.

Коментиран от #12


Оценка:
-17 +64

Тесла
9 Отговор
Теслата с колко цилиндъра е?

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +30

ФауВе
10 Отговор
Боксерите на ФауВе и Порше и на моторите БМВ са с най малко части и няма адренажни вериги водни помпи радиатори които се пълнят с вода и антифриз които се изхвърлят в природата и имат само един два ремъка доказали ли са го през ВСВ за съжаление и след ВСВ и сега се лигавят с двигателите с водно охлаждане и различните модели на ФауВе

Коментиран от #15, #16, #32


Оценка:
-31 +5

Vili
11 Отговор
Пълни измислици.
Къде е 1,8 бензинов на Honda,
И 2,2CDI на Mercedes .
По коя точно класация сложихте
Renault най отгоре.
Поръчкови публикации.

Коментиран от #26, #62


Оценка:
-16 +54

Ерец
12 Отговор

До коментар #8 от "Госあ":


А да ли е случаен фактът в Япония с всяка година да се увеличават собствениците на европейските марки и тези на американските SUV.

Коментиран от #13, #42, #47


Оценка:
-28 +11

Пръц
13 Отговор

До коментар #12 от "Ерец":


Увеличават се само бръмбърите в твойта глава!

Оценка:
-9 +38

Бомбеицилиндър
14 Отговор

До коментар #9 от "Тесла":


Най-важната част на Теслата, не е двигателят, а дръжката.
Питай някоя кифла, ако не вярваш.

Оценка:
-2 +41

Димитър
15 Отговор

До коментар #10 от "ФауВе":


Човек, който пише "анДренажни" няма право да прави АБСОЛЮТНО никакви изказвания и коментари по отношение на автомобили.

Коментиран от #31


Оценка:
-2 +41

Джуган
16 Отговор

До коментар #10 от "ФауВе":


Автомобилният двигател с най малко части познат в БГ без съмнение е този на Трабант. Двутактов, т.е без клапани, разпределителни валове, маслена помпа и пр., въздушно охлаждане, т.е. без радиатор, водна помпа, маркучи и пр. Даже няма и бензинова помпа :)

Оценка:
-2 +41

Късоиме
17 Отговор
а трабанта като нов идва с резервен двигател който за 30мин.се сваля и слага резервния в багажника

Оценка:
-6 +22

18
Този коментар е премахнат от модератор.
Глупости
19 Отговор
Карах опел астра години без въздушен филтър и наливах масло че харчеше събирано от моргите от варелите и така 3 години е не блокира мотора

Оценка:
-1 +7

Дърта Мутра
20 Отговор
И БМВ 530I нема трошене на 640к го продадох без ремонт на мотора от 1998г.сега карам същото от 2010г.и е същия дзвер с 30 коня повече.

Оценка:
-5 +8

21
Този коментар е премахнат от модератор.
Volvo for life
22 Отговор
2.4 D5 на VOLVO също е много здрав. Вече е на 520 000 без проблем!

Оценка:
-2 +5

23
Този коментар е премахнат от модератор.
еколог
24 Отговор
Най-добре ходете с обществения транспорт с колело, тротинетка или пеша , доказано е по-евтино и в пъти и по-здравословно за вас. Не замърсявате нищо , забавяте стареенето , чистите артериите , подобрявате работата на всички органи стягате мускулатурата, чистите сланини и тлъстини. Теслата също не е еко дори напротив .

Оценка:
-3 +21

Някой
25 Отговор
Avensis е с калпави двигатели, които имат постоянно проблеми с цилиндровите глави а е в класация с най-добрите двигатели ! Смях

Коментиран от #55


Оценка:
-6 +12

гост
26 Отговор

До коментар #11 от "Vili":


Това,че ти харесваш най-много тези двигатели,не ги прави най-добри,само защото ти така искаш,има и експерти,които са обективни,а не "само хонда"или "мерцедес и всички останали",прогледнете бе хора автомобилите не са само клишета.Този двигател на Рено е слаган на автомобили около 1999г.,какъв смисъл има да е поръчкова статията,имал съм няколко автомобила с него ,с различни мощности,включително и японския HR16DE,който е просто по-късна разработка на същия K4M,ами много са добри и надеждни.

Оценка:
-0 +10

gost
27 Отговор
БМВ и добър двигател, тия се излагат

Оценка:
-8 +16

Гост
28 Отговор

До коментар #2 от "Фармацефт":


А ламарината как е?

Оценка:
-1 +4

Vw passat
29 Отговор

До коментар #2 от "Фармацефт":


1.8t, 580 000км, моторът не е пипан. Същото и с 1.8 атмосферен на ваг от 1999-а година.

Коментиран от #35


Оценка:
-8 +6

ШАФИОРА
30 Отговор
ТРАБАНТА КАКТО ГО КУПИХ , ТАКА ГО ПРОДАДОХ СЛЕД 20 ГОДИНИ БЕЗ ДА ДА МУ НАЛИВАМ МАСЛО В КАРТЕРА !

Коментиран от #56


Оценка:
-1 +12

Random
31 Отговор

До коментар #15 от "Димитър":


В тази връзка бих искал да ми разясните "конглокенти" какво означава, защото много често се използва в тази рубрика!

Оценка:
-0 +5

32
Този коментар е премахнат от модератор.
33
Този коментар е премахнат от модератор.
Stoich
34 Отговор
Pajero 2, 2.5 tdi, 692000 km. За жалост кабина почти не остана.

Оценка:
-0 +4

ланко
35 Отговор

До коментар #29 от "Vw passat":


VAG до 2003г след нея двигателите са боклуци, за дизела 1.9TDI говорим.

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +6

36
Този коментар е премахнат от модератор.
ФауВе
37 Отговор
Аз не съм карал кола с адренажна верига или ремък и затова не знам как се пише

Коментиран от #57


Оценка:
-8 +1

ФауВе
38 Отговор
Трабанта няма картер а маслото се сипва в резервоара и се смесва с бензина

Коментиран от #39


Оценка:
-3 +3

Механик
39 Отговор

До коментар #38 от "ФауВе":


Трабанта ИМА картер, както и всеки друг ДВГ. Ако под домата "картер" разбираш "масленото корито", то тогава не е чудно, че караш автомобил без "андренаж", тоест трабант. Защото всеки 4-тактов двигател има анГренаж, бил той с верига, ремук, зъбни колела.
С риск да се повторя от пърият си пост, но учете ги тия работи бе!
В тая работа си има терминология и трябва да се правят разлики между система и уредба, част и механизъм, механизъм и машина и пр.
И пак повтарям. Двигателчт на фауве, дето си цитирал нее най-добрия и надежден двигател. За икономичност изобщо няма да говорим.
Само който не е имал "костенурка" или "транспортер Т1" може да говори тия неща за великият двигател на Фердинанд Порше.

Оценка:
-0 +7

Гената
40 Отговор

До коментар #4 от "Механик":


Донякъде си прав, защото си механик, но от гледна точка на счетоводителя, или застрахователя, двигателят си е една нищо и никаква част на отчетната единица, на застрахования обект - автомобил.

Оценка:
-1 +2

Пенчо
41 Отговор

До коментар #4 от "Механик":


Така е влязло в разговорния език. Нещо като ‘инак’, което използваш … Литератор би се заял, че правилното е ´иначе´

Оценка:
-0 +5

До 12
42 Отговор

До коментар #12 от "Ерец":


Очевидно никога не си бил в Япония и едва ли ще стъпиш там. Европейска кола трудно ще забележиш не само в Япония, но и почти в цяла Азия.

Оценка:
-2 +6

Дреме ми
43 Отговор
Най-надеждният ДВГ е на ВАЗ 2101....От 74г до сега още го карам!

Оценка:
-4 +3

Коча
44 Отговор
При положение, че ДВГ отива полекичка на заден план, ние пишем статии за надеждност. Но няма лошо. Аз се двоумя дали стар мерджак дизел - щото Ефтин и ми е мерак от 20г. или една Тесла на точец и забравяш за ремонти. Дайте мнение..

Оценка:
-2 +1

ФауВе
45 Отговор
Двигателя на ФауВе е с зъбна предавка между колянов вал и разпределителен вал и няма верига или ремък двигателя има един ремък който предава въртенето от колянов вал на алтернатора има само бензинова помпа филтъра за въздуха е маслен и охлаждането въздушно сипваш бензин и караш окачването е с торсиони въздушното съпротивление е минимално поради извитите форми педала на газта и съединителя са свързани с стоманени въжета към карбуратора и скоростната кутия волана се върти леко защото двигателя е отзад евтина кола за деца и жени да ходят на училище и на пазар а ФауВе буса е идеален за семейства с няколко деца а Поршета 356 и 911 са за спортни натури които обичат високите скорости също така има и кабриолет Караман гиа с шаси на ФауВе не случайно да произведени 20 млн ФауВе та

Коментиран от #61


Оценка:
-4 +2

Бай Шиле
46 Отговор
В исторически аспект най гениалният двигател е боксера на VW 1200,34 к.с.,въздушно охлаждане.

Оценка:
-2 +2

47
Този коментар е премахнат от модератор.
ала бала
48 Отговор

До коментар #35 от "ланко":


За 600к с 1.9 ТДИ помпа дюза на пасат 115 кс: на 500к датчик колянов вал и това е! След това минах на 2.0 ТДИ на Октавия и на 310 к духна гарнитура на главата, преди това на 250к ЕГР, а след 200к имаше непрекъснати проблеми с ДПФ... За съжаление това положението :(

Оценка:
-0 +2

49
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
50 Отговор
И всичките сдават багажа за пет години.

Оценка:
-0 +2

Йордан
51 Отговор
Тойота е номер 1. Който е карал знае.

Коментиран от #63


Оценка:
-5 +2

перничанин
52 Отговор

До коментар #2 от "Фармацефт":


Моята е Аурис и е на 360 000км от тях 200 000 на газ. На жена ми Полото е 370 000 и то на газ. Ремонти по мотора нямат. И двете могат да изкарат поне още толкова.

Оценка:
-3 +1

Бруно Сако
53 Отговор
П102

Коментиран от #54


Оценка:
-0 +0

Бруно Сако
54 Отговор

До коментар #53 от "Бруно Сако":


М102

Оценка:
-0 +0

Джо
55 Отговор

До коментар #25 от "Някой":


Карам Авенсис, второ поколение, бензин 1.8, на 294 хиляди км. Никакъв проблем, само редовен контрол в качествен сервиз. Брат ми е с Хонда Акорд, 2.2 литра. Практически същата работа. Надеждни и безпроблемни коли.

Оценка:
-0 +1

гост
56 Отговор

До коментар #30 от "ШАФИОРА":


На двутактовите мотори картера е сух. Маслото се добавя в горивото.

Оценка:
-0 +1

гост
57 Отговор

До коментар #37 от "ФауВе":


Всички 4 тактови ДВГ са с ангренажен ремък или верига. Ако не си карал такава кола, то не си за тази статия, а още по-малко за коментирането й.

Оценка:
-0 +0

4884
58 Отговор
Рено, Нисан и прочее недоразумения на автоиндустрията над VW, MERCEDES, BMW?! Автора се е изложил много. Обърнете внимание по улиците колко vvti на Toyota пушат ЯКО! Тойота бяха железни, ама едно време. Нисан също. Сега Нисан само от Япония с десен волан. Всичко останало е трагично. Карам 320cdi, на километража пише към момента 435к км. Последните 100+ са мои. Грам масло не гори, не пуши, харчи 7 на дълго и скоро го гледаха на СТАР Диагнозис в сервиз на Мерцедес и мнението на механиците беше, че параметрите на мотороа са като на нов.

Коментиран от #60


Оценка:
-5 +1

факти
59 Отговор

До коментар #3 от "ФауВе":


Остаряла концепция,шумни,горят много,преди 80 години може и да са ставали , вече не.

Оценка:
-0 +3

пробвал
60 Отговор

До коментар #58 от "4884":


Аз карам Рено Лагуна 2.0dci , над 500 000 километра гори 5 нафта на дълго и никакво горене на масло. Така ,че Мерцедес не са единствените,които правят двигатели.

Оценка:
-0 +3

пробвал
61 Отговор

До коментар #45 от "ФауВе":


45 милиона Корола са продадени и не случайно. VW е едно прехвалено дърво.А разно бръмбари са пример за анти кола ,който не е карал тази консерва той не знае как няма никаква видимост и какъв шум е вътре.Само разни мазохисти ,които се изживяват като пишман хипита им се кефят. Не случайно Порше на истинските си спортни модели не слага въздухарки.
Да не говорим за лъжите на VW относно екологията , преди 10 години твърдяха че нямало нужда от хибриди и електро защото бъдещето било на техния дизел.Сега се хвалят едва ли не че са пионери в електро технологиите.
Пълни лъжци поддържани от немското правителство. 70% от продажбите на Пасат са на немски фирми и немската държава. Това е протекционизъм и за това фирми като Хонда си спряха модели като Акорд в Европа а в САЩ ги продават като топъл хляб.

Оценка:
-0 +5

ото
62 Отговор

До коментар #11 от "Vili":


2,2 дизел на хонда също е много добър.

Оценка:
-0 +1

Miusuka Madoto
63 Отговор

До коментар #51 от "Йордан":


Ааа мии, бъркаш са! ХОНДА е No.1! Не случайно от десетилетия са най-големият производител на ДВГ в Света (!!!!), а автомобилите им са неубиваеми, идиотоустойчиви, практични - доказано многократно в годините, дори и понастоящем, когато всички започнаха да произвеждат дръгели-еднодневки мас-конфекция! Хонда са единствените от Японските производители (за Субару не съм сигурен..), на които всичко под капака си е Хонда, а не глобален миш-маш както на всички останали! Не, че Тойота са лоши, но са класа под Хонда!

Оценка:
-0 +2

И да
64 Отговор
не забравяме за Дизеловите мотори на Пежо! Пионери са в тази област,останалите крадат !!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


ТОП 5