ФАКТИ.БГ

Идва ли краят на ДВГ? VW удвои доставките на електромобили през първата половина на годината

Основният пазар за електрифицирани модели на концерна е Европа

Публикувана: 21 Юли, 2021 11:08
84 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2872
Идва ли краят на ДВГ? VW удвои доставките на електромобили през първата половина на годината
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 9 гласа.

В момента концернът Volkswagen продължава системното си развитие в областта на електрическия транспорт. За кратко време германците успяха да удвоят производство на такива модели като: Volkswagen ID.4, Volkswagen ID.6, ŠKODA Enyaq iV, Audi Q4 e - tron, Audi Q4 Sportback e - tron, Audi e - tron ​​GT и Porsche Taycan Cross Turismo.

Постоянното разширяване на моделната гама също допринесе за увеличаване на потребителското търсене, което се ускори особено през второто тримесечие. Като цяло през първите шест месеца концернът Volkswagen e продал около 170 939 електрически автомобила, което е повече от два пъти всравнение със същите показатели за предходната година.

Заслужават да се отбележат и хибридните автомобили, чийто брой също се увеличава значително. През тези шест месеца са продадени около 171 300 от тези машини. Ръстът е безпрецедентните 204.2 процента. Основният пазар за електрифицирани модели на концерна е Европа. Той представлява почти 75 процента от всички доставки (128 хиляди единици).

В същото време Volkswagen успя да заеме цели 26% от пазара на електрически превозни средства. Ситуацията е много по-лоша в Съединените щати, където концернът е успял да достави само 18 514 автомобила, като по този начин на Америка се падат 10.8% от глобалните доставки на Volkswagen. Абсолютно подобни цифри показва най-големият автомобилен пазар в Китай, въпреки че няколко електрически автомобила бяха създадени специално за Поднебесната държава.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1234
1 Отговор
Дали малко насилствено не постигнаха тези продажби, човек ще каже, че имат хора в евро парламента, които лобират за тях.

Оценка:
-1 +17

гадно
2 Отговор
Края на ДВГ е силно преувеличен това, че на някои им се иска не значи, че ще се случи.,

Коментиран от #4


Оценка:
-4 +23

БАЙ Х@Й ‼️
3 Отговор
Колко са продажбите в Азия и Южна Америка ? /сещате се защо питам /

Коментиран от #7


Оценка:
-1 +9

Зависи от гледната точка
4 Отговор

До коментар #2 от "гадно":


Края на ДВГ няма да дойде никога. Тук обаче се говори за края за производство и продажба на леки автомобили с ДВГ, за който вече въпросът не е дали ще им дойде края, а кога. За всички е ясно, че в момента в който електромобилите станат по-евтини от автомобили с ДВГ, почти никой, който има къде да зарежда няма да си купи автомобил с ДВГ.

А колкото повече навлизат електромобилите, толкова по-малко ще остават местата на които няма къде да заредиш. Нещо като с мобилните телефони, който в началото имаха обхват само в центъра на София, а погледни какво стана само за двайсетина години.

Само толкова ще трябват и на електромобилите.

Коментиран от #8, #11


Оценка:
-9 +9

рено ентусиаст🇫🇷🐓
5 Отговор
и що да е дошло във Франция например американски пикап в8 5.0 литра с биогориво се ползва със същите преференции като ел кола а сто пъти по потентен от немското недоразумение изcp@но във волфсбург??!

Коментиран от #6


Оценка:
-2 +12

Интересно?
6 Отговор

До коментар #5 от "рено ентусиаст🇫🇷🐓":


Сподели какви са тези преференции за биогоривата във Франция?

Коментиран от #9


Оценка:
-3 +2

Чукча писател а не читател
7 Отговор

До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":


"Колко са продажбите в Азия и Южна Америка ? /сещате се защо питам "

А ти сещаш ли се защо ти цитирам тази част от статията?

"Абсолютно подобни цифри показва най-големият автомобилен пазар в Китай, въпреки че няколко електрически автомобила бяха създадени специално за Поднебесната държава."

Коментиран от #12, #18


Оценка:
-3 +1

БАЙ Х@Й ‼️
8 Отговор

До коментар #4 от "Зависи от гледната точка":


Не е ли ирония , че точно Тесла работеше върху ефирни пренос на енергия ( ток без кабели) , но енергомафията сложи край на опитите му, а сега точно с "Тесла" искат да ни вържат към кабелите !!

Оценка:
-2 +7

рено ентусиаст
9 Отговор

До коментар #6 от "Интересно?":


ми води се еко кола колкото електричката или хибрида не плящаш за замърсявания и тн. имаш carte grise все едно си с ел.кола

Коментиран от #14


Оценка:
-2 +4

Ти да видиш!
10 Отговор
Volkswagen за половин година продали 170 000 броя от десетки модели и марки под шапката си, повечето със 100-годишна история, а някакъв си стартъп, който преди шест години се радваше на 20 хиляди броя годишни продажби. Само за последното тримесечие е продал 200 хиляди електромобила само от два модела и една марка.

Какво ли ще е след още пет-шест години, ако запази този ръст на продажбите?

Коментиран от #17, #59


Оценка:
-6 +5

Гост
11 Отговор

До коментар #4 от "Зависи от гледната точка":


В белите страни около 2035-40, на балканите през 2105...

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +12

БАЙ Х@Й ‼️
12 Отговор

До коментар #7 от "Чукча писател а не читател":


А ти сещаш ли се , че Сев. Америка не е само САЩ и Азия не е само Китай ? А " подобни цифри" все още не е същите . При това писаното е след данните за САЩ- значи е по-зле !

Коментиран от #20


Оценка:
-0 +6

Пилот на Ферари
13 Отговор
Ел моделите на Фолксваген са изключително грозни и за капак ги боядисват в отвратителни цветове.

Оценка:
-1 +8

Поредната измама
14 Отговор

До коментар #9 от "рено ентусиаст":


Точно както с плъгин хибридите, за които ти дават всички екологични бонуси, но 90% от собствениците им ги купуват само заради бонусите и си ги карат само на бензин или дизел без никога да са ги включвали в контакта.

Същото ще е и с тези биогорива. Вземаш си carte grise и си караш на нормално гориво. Скоро ще ги резнат и двете заради злоупотреби.

Коментиран от #22


Оценка:
-3 +7

Гост
15 Отговор
Нали Тесла щеше да убива електромобилите на Фолксваген? Що пак излязоха криви сметките, на дяланите с теслата?

Коментиран от #23


Оценка:
-6 +5

Само така си мислиш!
16 Отговор

До коментар #11 от "Гост":


Те мислят да слагат въглероден данък дори на стоките произведени в Китай в зависимост от това каква енергия ползват за производството им, а ти си мислиш че няма да те вкарат въглероден данък върху горивата? Ако литър бензин ти струва 5 лв, колко трябва да си "беден" за да караш автомобил с ДВГ?

Това ще е привилегия само за една прослойка от населението, но няма да е точно тази за която ти си мислиш.

Коментиран от #19, #60


Оценка:
-5 +6

Niki13
17 Отговор

До коментар #10 от "Ти да видиш!":


а що не се споменават общите продажби на фирмата , за 2019 данните са: 10 974 600 автомобила
Кога точно вечно губещата тесла ще ги стигне, въпреки че по пазарна капитализация е около 10 пъти по скъпа от Volkswagen

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +4

БАЙ Х@Й ‼️
18 Отговор

До коментар #7 от "Чукча писател а не читател":


А чистия въздух от колко електрокара ще е нужен за да сравним двата безцелни полета на 80-100км ? Значи хиляди минават от ДВГ на ток , а двама за по-малко от час обезмислиха това !

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +7

Гост
19 Отговор

До коментар #16 от "Само така си мислиш!":


Литър гориво като стане 5 лв тогава ъпдейта на Тесла ще е по 500$. Нали чете вчерашната статия? 200$ или 99$ ще се плащат още от сега. Няма не искам.

Коментиран от #24, #26, #52


Оценка:
-3 +5

Няма значение
20 Отговор

До коментар #12 от "БАЙ Х@Й ‼️":


Точно както българския автомобилен пазар няма абсолютно никакво значение за продажбите в Европа и най-редовно с звездичка при статистиката за Европа е отбелязана именно нашата Мила родина, че продажбите и въобще не са включени в статистиката. Познай защо. Китай и Япония са най-важните пазари в Азия, а всичко останало е маловажно. Volkswagen няма как да продава в Япония, ако се опитваш да ме попиташ точно това. Ако е така сме на едно мнение.


За Южна Америка сигурно имаш предвид огромните продажби в Куба, които са от особена важност за бъдещето на автомобилната промишленост. Там се карат само автомобили до 5 години и след това ги изхвърлят и ги сменят с чисто нови!

Точно затова казах, че ДВГ няма да умре скоро, а просто ще спрат да се произвеждат и продават нови такива.

Коментиран от #61


Оценка:
-3 +3

Гост
21 Отговор

До коментар #17 от "Niki13":


Защото дяланите с теслата сравняват само електро колите за продадени. Другите не били продукт и с тях не се изкарвали пари и не се правел бизнес. Догодина ще сравняват само онези коли, които са в цветовете на Тесла. Другите няма да се броят за продажби. Така се прави сравнение по тесларски. Викат му да сравним круши с круши.

Коментиран от #28


Оценка:
-3 +4

рено ентусиаст
22 Отговор

До коментар #14 от "Поредната измама":


И кое ти пречи да караш на биоетанол на ваяка бензиностанция на Тотал БП и тн го има а и увеличава ефективността на самият двг защо да караш с бензин за какво ти е освен ако не си арабуха и да искаш да помагаш на братята да правят атентати?

Оценка:
-1 +2

А не е ли така?
23 Отговор

До коментар #15 от "Гост":


Само един-единствен на Тесла е продаден в повече бройки, отколкото всички марки под шапката на Volkswagen group взети заедно с десетките им модели електромобили. Ами ако отчетем само продажбите на марката Volkswagen?

Напълно нормално е след няколко години от Volkswagen group да започнат да продават повече електромобили от Тесла, но надали ще имат успешен модел който да бие по продажби бестселъра на Tesla по това, време който и да е той.

Коментиран от #40, #62


Оценка:
-3 +1

БАЙ Х@Й ‼️
24 Отговор

До коментар #19 от "Гост":


👍👍👍 А и токът няма да е 20стотинки !!!!

Коментиран от #41


Оценка:
-0 +7

Не сменяй темата!
25 Отговор

До коментар #18 от "БАЙ Х@Й ‼️":


Какво общо има едното с другото? Пък и кой ти говори за екология в краткосрочен план? Преминаването на производство на електромобили първоначално дори ще вдигне въглеродният отпечатък, а подобрението на екологията се очаква в дългосрочен план, когато и производството на ток и транспорта станат екологични. Чак тогава дори производството на електромобила ще е по-чисто отколкото на автомобил с ДВГ сега.

Коментиран от #29, #32


Оценка:
-4 +1

Кой те излъга
26 Отговор

До коментар #19 от "Гост":


Колко ти е мобилния план за телефона? Задължителен ли е? Ако искаш да имаш автопилот си плащаш, ако не искаш не си плащаш.

Ако решиш че тази седмица ще ходиш някъде надалече, ще си платиш 100-200 долара за автопилот за да "спиш" по пътя оставяйки живота си в ръцете на недовършен автопилот. А през останалите месеци в годината може въобще да не плащаш. Аз дори и за месец не бих платил, защото предпочитам животът ми да зависи от мен самия, пък нека автопилота да бил грешал по-малко от човек.

Тоест не плащаш нищо и не е задължително!

Коментиран от #43


Оценка:
-4 +0

Смеех
27 Отговор
Тия доставят на дилърите не на клиентите.
Второ почти всички продажби са в Германия на държавните служби и в норвегия(щото ония се мислят и те за ариици както оня техният шофьор дето тества по ютюб електрически коли жълтура ама и той ариец иначе)

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +3

Тесла не е автомобилна компания
28 Отговор

До коментар #21 от "Гост":


Ако искаш да сравняваме продажбите на вурстове на Volkswagen с изграждането на 25000 зарядни станции на Тесла? Много ясно че ще сравняваме един и същ продукт. Колко батерии за домашно ползване са продали от Volkswagen? А за мрежови услуги! Колко фотоволтаични покрива са инсталирали за последното тримесечие? Колко ток са продали на клиентите си за зареждане на електромобилите им? Да продължавам ли или вече схвана?

Разбира се че ще сравняваме само електромобили, защото Tesla не продава автомобили с ДВГ и не мисли да завзема този пазарен дял на Volkswagen. По-скоро от Volkswagen искат да заемат пазарния дял на електромобилите на Тесла, но да видим дали ще успеят.

Коментиран от #33, #44, #48


Оценка:
-4 +3

БАЙ Х@Й ‼️
29 Отговор

До коментар #25 от "Не сменяй темата!":


Темата е същата ! Налагат електрокарите уж за екологията ! Ама нали се сещаш , че трафика зиме и лете е почти един , а въздуха зиме е по-мръсен ! Нали се сещаш , че камионите и рейсоовете бълват повече, ама не ги "виждат" !

Коментиран от #31


Оценка:
-1 +7

Прав си
30 Отговор

До коментар #27 от "Смеех":


Дори и в Германия най-продавания електромобил си остава Тесла модел 3.

Оценка:
-2 +2

Камионите ще са първите
31 Отговор

До коментар #29 от "БАЙ Х@Й ‼️":


В момента в който започнат масовото производство, електрическите камиони ще заменят дизеловите, защото там най-важният параметър при избиране на нов камион е себестойността на изминат километър, а няма кой да бие електрическите камиони по този параметър. Единствената пречка за преминаване на този бизнес изцяло на ток е скоростта с която може да се произведат тези електрически камиони. Там преминаването ще стане много по-бързо отколкото при леките автомобили, защото и жизненият им цикъл е по-кратък.

Коментиран от #34, #45


Оценка:
-5 +3

БАЙ Х@Й ‼️
32 Отговор

До коментар #25 от "Не сменяй темата!":


Сам казваш "чак после" ! Значи или впрягат каруцата пред коня, или умишлено удрят пак потребителите не фирмите !

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +4

факт
33 Отговор

До коментар #28 от "Тесла не е автомобилна компания":


Едва ли фв ще вземе нещо от пая ако не са пак държавните продажби и побутвания ги няма никъдеел.коли правят много производители Тесла Рено Нисан Стелянтис Киа Хюндай ахонда Тойота Ягуар Форд Дженеръл мотърс предполагам че ще дойдат и Ривиън и други не говорим за китайците виетнамците и тн вече се говори че и Турция започва производство

Оценка:
-2 +3

БАЙ Х@Й ‼️
34 Отговор

До коментар #31 от "Камионите ще са първите":


За превоза на 400кг (пет човека)повишиха теглото на МПС с 400кг ! Чакаме Ел. ТИР с 20 тона товар да пътува от Турция за Испания ! И сега може контейнер от Турция за Испания да стигне с влак , а не с ТИР !

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +6

Той е близко до акъла
35 Отговор

До коментар #32 от "БАЙ Х@Й ‼️":


Ако искаш да направиш ремонт у вас за да стане по-чисто и хубаво, първо ще трябва да направиш доста боклук докато трае ремонта.

Ако искаш да спечелиш много пари, първоначално ще трябва да изхарчиш доста повече пари за инвестиции и чак тогава може да очакваш печалби и то след няколко години работа за които да си си върнал инвестициите.

Същото е и с екологията. За да се произведат толкова батерии и фотоволтаици ще трябва да се ползват наличните технологии които цапат, а чак след години производството на нови фотоволтаици може да става с енергията от вече произведените, които да се транспортират с електрически транспорт който се захранва от чиста енергия и също е произведен с чиста енергия и транспорт. Това е процес, дългосрочен процес, а не става с действие като щракане с пръсти и хоп готово! Точно ей това ви е трудно да осъзнаете.

Посявате едно семе в почвата, поливате го и смятате че на другия ден ще берете домати или дини, пък ако може още същата вечер. А ако не стане така, отивате да правите скандал на този който ви е продал фалшивите семена и си искате парите обратно! Същото е и сега със субсидиите които не разбирате за какво се раздават и въобще идеята за чиста енергия и транспорт.

Коментиран от #47


Оценка:
-4 +3

Пешо делкото
36 Отговор
Нe иcкaмe тoкoмoбили... нe рaзбрaхтe ли!!! Oпacнo e, мoжe вoлтoвa дъгa дa ни изпържи...дa cвeтнeм кaтo крушкa! Вce eднo cи ceднaл нa eлeктричecкия cтoл!

Коментиран от #38


Оценка:
-1 +2

За моженето - може.
37 Отговор

До коментар #34 от "БАЙ Х@Й ‼️":


Въпросът е защо не пътуват с влак, а с камиони? Дали пък не е точно заради цената? Да не мислиш че някоя логистична фирма избира Как да превози дадена стока от точка а до точка б спрямо екологичния отпечатък? Единственото което ги интересува е цената и сроковете за доставка. Клиентите на превозваният товар също. Знаеш ли колко ги бърка какъв вид бил камиона или колко тежал? Или пък дали въобще ще е камион или пък влак или кораб?

Коментиран от #42, #49


Оценка:
-4 +0

В твоята колиба
38 Отговор

До коментар #36 от "Пешо делкото":


Няма ли контакти? Вероятно и вода няма защото ще стане наводнение и ще те удави! Ножове също не ползваш защото могат да ти отрежат ръцете. А огънят може да ти изпепели колибата затова ядеш храната сурова.

Коментиран от #39


Оценка:
-4 +0

Пешо делкото
39 Отговор

До коментар #38 от "В твоята колиба":


Е па шо се пениш бе кестерме...? Ко си се омърлушил...? Га че от майтап не разбираш! Я оди пипни некоя кака странично, па белким се офазиш малко та да ти светнат фаровете кат на младо конче..;-)!

Оценка:
-0 +2

Гост
40 Отговор

До коментар #23 от "А не е ли така?":


Ето на - хахахахахахаха Сравнявай коя фирма колко коли е продала, не колко таблета с колела.

Коментиран от #53


Оценка:
-0 +3

Гост
41 Отговор

До коментар #24 от "БАЙ Х@Й ‼️":


От този месец съм със две сметки за ток - по старата и по новата цена. Познай дали ми е по-евтино.

Оценка:
-0 +6

БАЙ Х@Й ‼️
42 Отговор

До коментар #37 от "За моженето - може.":


Точно ! Ама сега се сети как у нас накараха хората от София за морето и обратно да пътуват с рейсове , а не с влакове ! На кои политици бяха автобусните фирми ? Точно политиката печели чрез икономиката , като я бута в удобната посока ! Вместо нови влакове ( виж европейските) те източват БДЖ, а печелят от рейсове и камиони които съсипват пътищата , но плащат не ТОЛ а смешни винетки !

Оценка:
-0 +5

Гост
43 Отговор

До коментар #26 от "Кой те излъга":


Ти така казваше и за ъпдейтите, че били безплатни, но ето, че почнаха да стават платени. Всички ти говореха, че ще стане. Ето на - почна се. Скоро няма да можеш да си отключиш Теслата, преди да преведеш онлайн някой стотак на Илон.

Коментиран от #46


Оценка:
-0 +4

44
Този коментар е премахнат от модератор.
Гост
45 Отговор

До коментар #31 от "Камионите ще са първите":


Камион на ток се нарича влак.

Оценка:
-2 +5

Свобода или Смертъ
46 Отговор

До коментар #43 от "Гост":


А ги на компютъра новият софтуеър или антивирусня не си ли плащаш ъпдейта всека година?
Софтуера е продукт както и компютърната игра например плащаш като излезне нова.

Коментиран от #50


Оценка:
-3 +1

БАЙ Х@Й ‼️
47 Отговор

До коментар #35 от "Той е близко до акъла":


! Но като правя ремонт не ремонтирам първо коридора, после през него материали за ремонт на хола, че накрая и терасата !

Оценка:
-1 +3

Гост
48 Отговор

До коментар #28 от "Тесла не е автомобилна компания":


И упорито продължаваш да си т. пееш хахахахахаха

Оценка:
-1 +4

Хо хо хо
49 Отговор

До коментар #37 от "За моженето - може.":


щото фирми производни на фв като Мян Вкания и тн. нясърчаваха ползването на кямиони
Кякто навремето мутрите Груп Ветко и тн. скапаха БДаж защото имаха фирми за автобусен трянспорт.

Оценка:
-0 +1

Гост
50 Отговор

До коментар #46 от "Свобода или Смертъ":


МОЛЯ??????

Коментиран от #51


Оценка:
-0 +3

Какво се молиш?
51 Отговор

До коментар #50 от "Гост":


Кой update на Тесла е платен? Ти правиш ли разлика между update и абонамент за услуга? Ъпдейтите на услугите на google в абонаментната такса на мобилния ти оператор ли са включени?

Коментиран от #81


Оценка:
-4 +1

Хихи
52 Отговор

До коментар #19 от "Гост":


Ти незнаеш какво пишеш!

Оценка:
-4 +0

Ако минем на фирми
53 Отговор

До коментар #40 от "Гост":


Да сравняваме стогодишното porsche с няма и десетгодишната Тесла по продажби? Една по една, Тесла ще задмине всяка една отделна компания в Volkswagen груп по продажби, а накрая целия Volkswagen group. И то по една много проста причина - след десетина години никой няма да може да си осигури толкова батерии колкото Тесла, защото нито строежа на заводите за батерии, нито разработката на мините за добив на материали се изграждат толкова бързо, като поточна линия за сглобяване на коли. Ако ставаше толкова лесно, вече щеше да има десетки работещи заводи за батерии и камионите вече щяха да са минали на ток.

Тесла отлага пускането на камионите вече трета година заради недостиг на батерии, който продължава все още и дори се задълбочава.

След 10 години търсенето на батерии ще е умопомрачително, а единствено Тесла се подготвя от години затова и е доста напред пред останалите.

Коментиран от #55, #56, #63


Оценка:
-6 +4

Хихи
54 Отговор
Тези 200 долара не са ъпдейт. То се изпраща по Интернет, но това е абонамент, а не ъпдейт. Прави разлика. Няма нищо общо.

Коментиран от #57, #58


Оценка:
-2 +1

Гост
55 Отговор

До коментар #53 от "Ако минем на фирми":


Сравняваш бутикови марки като Порше, Ламбо и Ферари с количка като Тесла, която се цели да стане масова. На бутиковите марки целта им не е да станат масови, а да са дефицитни и търсени. Ферари нарочно си ограничиха производството до 10 000, за да запазят ексклузивност. Те могат да си го позволят, Тесла не може.

Оценка:
-2 +4

Гост
56 Отговор

До коментар #53 от "Ако минем на фирми":


Признаваш за недостиг на батерии в цял свят, но разправяте, че петролът бил на свършване хахахахахаха.

Оценка:
-1 +4

Гост
57 Отговор

До коментар #54 от "Хихи":


Вземат ти пари, пък както искаш му викай. 200 долара на месец са си 200 долара на месец.

Коментиран от #64


Оценка:
-1 +3

Гост
58 Отговор

До коментар #54 от "Хихи":


С колко ника пишеш?

Оценка:
-0 +3

Драг
59 Отговор

До коментар #10 от "Ти да видиш!":


Ти да видиш колко си ограничен😊😊😊. Тесла е създадена 2003 а днес сме 2021 тоест Тесла е на 18 години😊😊😊. И това е старъп? Ахаа разбирам логиката ти до 100 години е старъп а после ставаш стогодишна😊😊😊Ти си дебел, но с И.

Оценка:
-1 +3

Акциз
60 Отговор

До коментар #16 от "Само така си мислиш!":


Ахааа така ли излизат сметките? А да те питам цигарите и алкохола нали са вредни що не ги спират от производство??? Как ли ще изглежда бюджета на България без акциз???

Оценка:
-1 +4

Статистика
61 Отговор

До коментар #20 от "Няма значение":


Бре бре та и статистик. Я виж населението на Индия, Филипините, Индонезия никак не е малко. А Китай не се знае знае ли се когато комунистите паднат.

Оценка:
-1 +3

Драг
62 Отговор

До коментар #23 от "А не е ли така?":


Еми сложи и С и Х вътре да видим какво ще се промени? Тях вече никой не ги иска.

Коментиран от #65


Оценка:
-0 +2

Драг
63 Отговор

До коментар #53 от "Ако минем на фирми":


Тесла е създадена 2003 няма и 10....... еее то 18 вярно беше по-малко от 10 в математиката на Мъск.

Оценка:
-1 +3

64
Този коментар е премахнат от модератор.
Хихи
65 Отговор

До коментар #62 от "Драг":


Напротив. Търсят се доста. Бяха спрени, до започване на продажбата на новите.

Коментиран от #66


Оценка:
-2 +1

Драг
66 Отговор

До коментар #65 от "Хихи":


А числата за продажби са?

Коментиран от #67


Оценка:
-0 +2

Хихи
67 Отговор

До коментар #66 от "Драг":


Числа, нечисла. Тесла е продала всичко за трето тримесечие! Поръчките сега се доставят, чак ноември. Такива са числата, търсенето е голямо!

Коментиран от #68, #70


Оценка:
-2 +1

Драг
68 Отговор

До коментар #67 от "Хихи":


Бре бре щом го казваш да взема да ти повярвам, нали все пак си секретарка на Мъск. Важното е ти да си вярваш.

Оценка:
-1 +2

бай Даньо
69 Отговор
Никога Фолксваген!

Оценка:
-2 +1

Драг
70 Отговор

До коментар #67 от "Хихи":


Сега прочета за полугодието в САЩ където е светая светих за Тесла и Е-трон и Тайкан имат повече продадени бройки от С-ката. И това не е случайно интериора на Тесла е ужасен, това няма как да е луксозна кола за 81 000 долара. И това е преди данъците. Освен това няма много опции за луксозна кола като другите.

Коментиран от #72


Оценка:
-1 +1

Ахахаха
71 Отговор
Първо е края на фв

Оценка:
-2 +0

Ех докъде изпаднахте
72 Отговор

До коментар #70 от "Драг":


Да сравнявате 20-дневни продажби на Тесла модел S с 6 месечни продажби на audi и porsche! Браво!

https://m.fakti.bg/avto/587132-tesla-zapochna-da-dostava-novia-model-s-plaid-i-povishi-cenite-s-10-hiladi-dolara


Искаш ли да се обзаложим кой ще продаде повече за втората половина на годината, когато вече няма да сравняваме шестмесечни продажби с триседмични?

Коментиран от #73


Оценка:
-0 +0

Драг
73 Отговор

До коментар #72 от "Ех докъде изпаднахте":


Ооооооо лъжльо пак ли се появи с фалшивата информация. Да беше прочел колко бройки има в първото тримесечие във второто също месец по месец и да разбереш че в САЩ продажбите не са спирални и вървят. Обачо лъжльо по лесно е да лъжеш отколкото да прочетеш лъжльо.

Коментиран от #74


Оценка:
-0 +1

Хихи
74 Отговор

До коментар #73 от "Драг":


Продажбите и производството беше спряно на предните модели до изчакване на новите, айде спри се вече! В Европа Модел С ще се доставя от началото на следващата година! Стига вече спори, не си запознат!

Коментиран от #75


Оценка:
-1 +0

Драг
75 Отговор

До коментар #74 от "Хихи":


Айде секретарката да провери продажбите месец по месец за САЩ и после да се обажда. Лъжльо. Чакам да ни осведомиш лъжльо. Продажбите в САЩ не са спирали.

Коментиран от #76, #78


Оценка:
-0 +0

Хо хо хо
76 Отговор

До коментар #75 от "Драг":


стига приказва глупости тайкана се продава по малко от Хонда дори какви Тесли какви глупости дърдориш

Коментиран от #77


Оценка:
-0 +0

Драг
77 Отговор

До коментар #76 от "Хо хо хо":


Хонда колко електрички има?

Оценка:
-0 +1

Хихи
78 Отговор

До коментар #75 от "Драг":


Драги, Модел С може да са продавали единични бройки на склад! Модел С не се произвеждаше много време, а Модел Х още не се доставя! Ако искаш, също можеш да видиш за доставките за Европа, че ще пристигнат в началото на другата година! Влез и виж, преди да спориш! А като пристигнат другата година, тогава ще се регистрират, а не тази когато се поръчат!

Коментиран от #79


Оценка:
-0 +0

Драг
79 Отговор

До коментар #78 от "Хихи":


Бла Бла Бла провери продажбите по месеци и ела ни кажи. Може и за Х да провериш, в САЩ продажбите си вървят повтаря САЩ още от първият коментар говоря за САЩ, коя компания всъщност може да си позволи да спре продажбите и да отиде на загуба всичко става плавно преминаване от един модел в друг. Сигурно има някакво негативно влияние от очакване на новия модел, по-малко се купува стария но затова пък цената се намаля малко и така. Всъщност новият модел е като старият, колко трябва да си луд да купиш автомобил който изглежда като този на комшията купен преди 10 години?

Оценка:
-0 +1

Драг
80 Отговор
Една интересна информация. Цеата на бензина средно в Европа е около 40 цента. Ако добавим и ДДС за българия трябва да е около 50 цента или 1 лев това е реалната цена всичко друго е здрава печалба.
За тока e около 50 стотинки. Тоест долу горе цени бензин- ток трябва да е 2-1. Сега за консумацията, на магистрала със 120 колата гори около 8 на сто км а електричката около 20 kWh. Да кажем, че малко оптимистични са числата за бензина тогава се получава че не би трябвало да има абсолютно никаква разлика повтарям абсолютно никаква разлика в цената дали караш на бензин или ток. Изобщо всичко е натакмистика в ценообразуването колко може да се одере даден човек. Единствено реално предимство на електричката е екологиата, всички трябва да мислим за нея, обаче екологията не трябва да бъде на всяка цена. Има богати държави има и по-бедни за по-бедните или трябва да им се помогне или да удължат срока за приспособяване.

Оценка:
-1 +0

Гост
81 Отговор

До коментар #51 от "Какво се молиш?":


Така казано вече не ти е скъпо, че ти вземат 200 долара, нали хахахахахаха

Коментиран от #82, #83


Оценка:
-0 +3

Хихи
82 Отговор

До коментар #81 от "Гост":


Така казано никой не ти ги взима, ако не ги дадеш!

Оценка:
-3 +0

Дрън-дрън
83 Отговор

До коментар #81 от "Гост":


Колко да е скъпо? Като не искаш не плащаш. Някой може ли да те накара да си купиш ferrari? Ти колко платени ъпдейта имаш на телефона? Аз имам платени приложения, но update и те им са безплатни.

Имам абонамент за телефон, интернет , телевизия, СОТ, миене на прозорци, почистване, поддръжка на зеленината в градината, поддръжка на техника и списания, но нито един от абонаментите не е задължителен, ако не искам да ползвам услугата.

Същото е и с услугата пълно самоуправление. Автопилота е безплатен.

Коментиран от #84


Оценка:
-3 +1

Гост
84 Отговор

До коментар #83 от "Дрън-дрън":


Още не загряваш нали? Без ъпдейти на Теслата ти след година няма да можеш и да влезеш в нея. И това е само началото. След няколко години всичко по тази кола ще се плаща. Дори фаровете да светнат и мигач да подаде ще ти иска пин код от дебитната ти карта да ти дръпне някой лев. Само гледай как ще наизскачат още и още платени неща по тези миксери. Ръката на Мъск ще е постоянно в твоят джоб.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Румяна Бъчварова
Вътрешният министър Румяна Бъчварова коментира представянето на Ирина Бокова в състезанието за генерален секретар на ООН.
Представянето на Бокова в битката за ООН не е убедително"

Още бисери
ТОП 5