Volkswagen възнамерява да прекрати производството на американската версия на седана Passat, за да освободи мощности за производството на електрически превозни средства.
Специално за това събитие марката ще пусне прощална версия на Passat, наречена Limited Edition, която очевидно ще получи малки допълнения към оборудването.
Ще припомним, че заводът в Чатануга, който произвежда Passat, започна да работи през 2011 година. В допълнение към седаните, там се правят и кросоувърите Atlas.
Компанията обаче няма да може да започне да произвежда електрически превозни средства веднага. За целта фабриката ще бъде разширена, модернизирана и променена.
От 2022 г. в САЩ ще започне и производството на Volkswagen ID.4, един от най-успешните електрически модели на марката на пазара. В момента в САЩ се продават немско сглобени iD.4.
Но решение за съдбата на големите кросоувъри все още не е взето. Вероятно производството на Atlas и Atlas Cross Sport също скоро ще прекратено.
Алтернативно, Volkswagen може да предложи електрическия ID.6 или дори флагманския ID.8, който германците обявиха наскоро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Силовак
11:17 23.07.2021
2 VWfan
11:22 23.07.2021
3 жагйжаг
Коментиран от #4
12:06 23.07.2021
4 пейо
До коментар #3 от "жагйжаг":
Не е точно така. Твърдо съм за електрическите автомобили, но за момента са доста неефективни. Особенно за големи разстояния. Не може да карам 300-400 км и после да стоя 3 часа да се зарежда. Когато с един пробег може да се минава 600-700 км много хора ще се решат. Трябва трайно да решат проблема с това време за зареждане.Коментиран от #5
12:25 23.07.2021
5 жагйжаг
До коментар #4 от "пейо":
Напълно съм съгласен с теб, въпреки че имам доста основателни причини да мина на електрическа кола, в смисъл че имам два подземни парко места в кооперацията където живея, всяко с ел.контакт. Но не виждам как останалите хора без такива парко места ще си зареждат колите? Трябва да киснат по бързи зарядни станции всеки ден на скъпа тарифа, вместо да зареждат от вкъщи на нощна евтина тарифа, освен това бързите зарядни убиват батерията и тя бързо умира. Дето се вика те трябва да се ползват само при дълъг път в крайна нужда. Но очаквам скоро пробив в батериите, да поевтинеят, да повишат капацитета и тогава всичко ще е ок. За сега е малко немислимо, поне за повечето хора.Коментиран от #9
13:12 23.07.2021
6 jap
17:58 23.07.2021
7 РАШКО БОЙКОВ
21:32 23.07.2021
8 Умният
15:24 24.07.2021
9 Бочко
До коментар #5 от "жагйжаг":
Да зареждаш на паркомястото си в кооперацията добре, а като тръгнеш на дълъг път какво правиш? До морето можеш ли да стигнеш и къде ще спираш да зареждаш? Ще си изключиш ли климатика на 40 градусува жега, за да добуташ още малко? Свободно ли ще на станциите до там? Колко часа ще чакаш на опашка, ако има още 50 човека като теб? А ако пътуването ти е свързано с работа и имаш срещи? Кога ще стигнеш?Коментиран от #10
10:39 26.07.2021
10 Жаги
До коментар #9 от "Бочко":
Ще си сложа бензинов агрегат в багажника!04:01 27.07.2021